Dodávka akreditovaných kurzů pro poskytovatele sociálních služeb v českokrumlovském a prachatickém regionu v rámci dotačního projektu I menší organizace se mohou kvalitně vzdělávat - 2
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9919
Název zakázky: Dodávka akreditovaných kurzů pro poskytovatele sociálních služeb v českokrumlovském a prachatickém regionu v rámci dotačního projektu I menší organizace se mohou kvalitně vzdělávat - 2
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 6. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00165 I menší organizace se mohou kvalitně vzdělávat příjemce: ICOS Český Krumlov, o.p.s.
Název/obchodní firma zadavatele: ICOS Český Krumlov, o.p.s.
Sídlo zadavatele: Náměstí Svornosti 2
- Jméno: Tomáš Zunt, tel.: 380712202, e-mail: icos@krumlov.cz
IČ zadavatele: 70815089
DIČ zadavatele: CZ70815089
- Jméno: Tomáš Zunt
- Telefon: 380712202
- E-mail: icos@krumlov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 7. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: ICOS Český Krumlov, o.p.s. Náměstí Svornosti 2 381 01 Český Krumlov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění akreditovaného vzdělávání (kompletně po stránce obsahové, lektorské atd.) pracovníkům sociálních služeb zadavatele a jeho partnerů (tj. poskytovatelů sociálních služeb v českokrumlovském a prachatickém regionu - blíže viz Zadávací dokumentace). Poptávané vzdělávací kurzy odpovídají vzdělávacím potřebám pracovníků jednotlivých organizací (pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci, vedoucí pracovníci) a jsou zaměřeny jak na vzdělávání v aspektu posílení specifických dovedností ve způsobech práce s klienty, na rozvoj psychosociálních dovedností či na podporu a zkvalitnění manažerských dovedností.
Celkem se jedná o 12 akreditovaných vzdělávacích kurzů (7 kurzů se uskuteční v prostorách zajištěných zadavatelem v Českém Krumlově, 4 kurzy v prostorách zajištěných zadavatelem v Prachaticích, 1 z kurzů je poptáván jako kurz otevřený).
Předmět plnění zakázky je rozdělen na 8 samostatných částí – dílčích plnění. Uchazeč může podat nabídku na celý předmět zakázky nebo jen na dílčí část nebo části.
Dílčí část 01:
Biografický model péče
Maximální cena = 90.000,- Kč bez DPH
Dílčí část 02:
Trénink paměti
Maximální cena = 19.000,- Kč bez DPH
Dílčí část 03:
Sexualita seniorů
Maximální cena = 25.000,- Kč bez DPH
Dílčí část 04:
Sociální práce s rodinami ohroženými soc. vyloučením
Maximální cena = 13.000,- Kč bez DPH
Dílčí část 05:
Poradenské dovednosti, rozhovory s klienty
Rozhovory se specifickými klienty
Maximální cena = 34.500,- Kč bez DPH
Dílčí část 06:
Asertivní komunikace – 2x
Kurz sebeobrany – 2x
Maximální cena = 100.200,- Kč bez DPH
Dílčí část 07:
Jak zvládat práci v sociálních službách
Maximální cena = 28.500,- Kč bez DPH
Dílčí část 08:
Kurz mediace (otevřený kurz)
Maximální cena = 35.000,- Kč bez DPH
Uvedené názvy kurzu/vzdělávání jsou orientační.
Bližší specifikace předmětu zakázky je součástí Zadávací dokumentace. Podrobná specifikace obsahu vzdělávacích kurzů je pak předmětem přílohy č. 1 Zadávací dokumentace „Podrobná specifikace vzdělávacích kurzů – obsahová náplň“. Zadavatel požaduje, aby všechny nabízené kurzy byly v souladu s podmínkami uvedenými v Zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 345200,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: srpen 2014 – 30. červen 2015 (Rámcové termíny pro realizaci jednotlivých kurzů jsou stanoveny v Zadávací dokumentaci v článku 2.2)
Místo dodání / převzetí plnění: Plnění dílčí části zakázky č. 01 až č. 07 – uzavřené kurzy v prostorách zajištěných zadavatelem či jeho partnery v Č. Krumlově, případně Prachaticích (podrobněji v Zadávací dokumentaci v článku 2.2). Plnění dílčí části zakázky č. 08 – otevřený kurz v místě dle určení Dodavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: Ekonomická výhodnost nabídky: dílčí kritéria: - Nabídková cena v Kč bez DPH – váha 70% - Metodika – způsob realizace vzdělávání – váha 30% Bližší podmínky hodnocení jsou stanoveny v Zadávací dokumentaci v článku 7 „Kritéria pro hodnocení a způsob hodnocení nabídek“.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Splnění a) základních, b) profesních, c) technických kvalifikačních předpokladů dle článku č. 5 Zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Tato povinnost je blíže specifikována v zadávací dokumentaci a smlouvě, která je její přílohou. Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Nabídka musí obsahovat návrh Smlouvy (příloha 6 Zadávací dokumentace) vyplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat za Uchazeče. Uchazeč se v nabídce zaváže k dodržení podmínek OP LZZ – Manuál pro publicitu. Povinnou součástí nabídky bude dokument „Návrh metodiky – způsobu realizace vzdělávání“ (dle přílohy 5 zadávací dokumentace) pro každé vzdělávací téma/kurz samostatně zpracovaný (tzn.: obsahuje-li dílčí část 2 vzdělávací témata/kurzy, dodá Uchazeč 2 x Návrh metodiky). Cenová nabídka se podává na předepsaném formuláři „Nabídková cena – cenová kalkulace“, který je přílohou 4 Zadávací dokumentace. Podrobné informace o požadavcích na obsah, formu a členění nabídky obsahuje článek 11 Zadávací dokumentace.
Soubory ke stažení:
- priloha-c-1-podrobna-specifikace-vzdelavacich-temat-obsahova-napln-icos-ck-def.pdf (2. 5. 2016 14:13)
- priloha-c-2-zd-kryci-list-nabidky-icos-ck-def_1.doc (2. 5. 2016 14:13)
- priloha-c-3-zd-cestne-prohlaseni-zakladni-kvalifikacni-predpoklady-icos-ck-def_1.doc (2. 5. 2016 14:13)
- priloha-c-4-zd-cenova-kalkulace-nabidkova-cena-icos.xls (2. 5. 2016 14:13)
- priloha-c-5-zd-navrh-zpusobu-realizace-vzdelavani-icos-ck-def_1.doc (2. 5. 2016 14:13)
- priloha-c-6-zd-smlouva-icos-ck-def_1.doc (2. 5. 2016 14:13)
- zadavaci-dokumentace-icos-ck-def_1.pdf (2. 5. 2016 14:13)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST 1
- ZRUŠENA
ČÁST 2
- Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Jitka Suchá
IČ: 87592827
DIČ: CZ 87592827
Sídlo: Tobrucká 701/1, 160 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jitka Suchá
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 3
- Vítězný dodavatel
Název: Institut bazální stimulace, s.r.o.
IČ: 25889966
DIČ: CZ 25889966
Sídlo: J. Opletala 680, 738 01 Frýdek Místek
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Karolína Friedlová
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 4
- ZRUŠENA
ČÁST 5
- Vítězný dodavatel
Název: Sociální agentura, o.p.s.
IČ: 26540495
DIČ: CZ26540495
Sídlo: Velká Hradební 484/2, 400 01 Ústí nad Labem
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jaromír Licek
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Proutek, o.s.
IČ: 70805831
DIČ: CZ70805831
Sídlo: Plasná 3, 378 21 Kardašova Řečice
ČÁST 6
- Vítězný dodavatel
Název: Společnost Podané ruce o.p.s.
IČ: 60557621
DIČ: CZ60557621
Sídlo: Vídeňská 3, 639 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Pavel Novák
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 7
- Vítězný dodavatel
Název: Proutek, o.s.
IČ: 70805831
DIČ: CZ70805831
Sídlo: Plasná 3, 378 21 Kardašova Řečice
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Věra Slunéčková
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 8
- ZRUŠENA
Datum ukončení: 1. 8. 2014