Zpět

DS Heřmanův Městec - Nákup vzdělávacích služeb v oblasti sociálních služeb

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9433

Název zakázky: DS Heřmanův Městec - Nákup vzdělávacích služeb v oblasti sociálních služeb

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 12. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Domov pro seniory Heřmanův Městec

Sídlo zadavatele: Heřmanův Městec, 53803 Masarykovo náměstí 37

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Marie Málková, ředitelka, 602463144, malkova@domov-hm.cz

IČ zadavatele: 70876258

DIČ zadavatele: -------

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Alena Páníková
  • Telefon: 724518279
  • E-mail: panikova@cautusprojects.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 1. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Adresa administrátora, tj.: CAUTUS PROJECTS a.s., Vězeňská 5, 110 00 Praha 1, 1. patro

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí komplexního vzdělávacího rámce zahrnujícího zajištění a provedení kurzů dalšího odborného vzdělávání vedoucích pracovníků, sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách Domova seniorů Heřmanův Městec.

Obsahem vzdělávacího rámce musí být zpracovaný a ucelený systém vzdělávání zaměstnanců. V rámci tohoto systému bude zaměstnancům DS Heřmanův Městec v průběhu nastaveného časového horizontu předán souhrn informací vedoucí k naplňování standardů kvality sociální péče, rozvoji znalostí a dovedností pracovníků, a tím dojde ke zvyšování kvality poskytovaných sociálních služeb v DS Heřmanův Městec.

Vzdělávací kurzy musí splňovat:

podmínku udělené akreditace pro vzdělávací kurzy pro další vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách dle §111 odst. 2 písm. b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů – akreditace od Ministerstva práce a sociálních věcí,

a dále

podmínku udělené akreditace pro kurzy pro vedoucí pracovníky v sociálních službách dle §117a zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů – akreditace od Ministerstva práce a sociálních věcí.

Náplň jednotlivých školení, musí zohledňovat nejnovější trendy a metody v oblasti poskytovaných sociálních služeb. Obsah prováděných školení musí pokrývat nejaktuálnější poznatky z praxe, které povedou k nastavení a dodržování standardů kvality poskytované péče. Vzdělávání pracovníků musí zaručit dlouhodobé dopady, nově získané poznatky umožní poskytovateli sociálních služeb pokračovat v udržení a zvýšení efektivity a kvality poskytovaných sociálních služeb. Zaměstnanci budou proškoleni zejména s ohledem na jejich profesní zařazení tak, aby byla v budoucnu naplňována a zlepšována úroveň kvality sociální péče v souladu se Zákonem č. 108/2006 Sb. a Vyhláškou č. 505/2006 Sb.

Všechny kurzy budou realizovány ve školící místnosti v sídle zadavatele (DS Heřmanův Městec).

Celkem bude proškoleno 65 osob, a to:

1.   Vedoucí pracovníci v sociálních službách - (15 vedoucích pracovníků, každý absolvuje 144 hodin školení):

Vzdělávání bude probíhat po dobu 9 měsíců. Cílem školení je poskytnout zaměstnancům ucelené vzdělání směřující ke zvýšení kvality sociálních služeb.

Kurzy budou probíhat ve 1 až 2 denních vzdělávacích cyklech po 8 výukových hodinách za den. Jednotlivé cykly zahrnují výklad, propojení s praxí a následnou aplikaci na organizaci žadatele.

Náplní budou následující akreditované kurzy (další a podmínky a popis viz Příloha č. 3)

1. Role, osobnost a kompetence manažera v sociálních službách

2. Úvod do teorie managementu v sociálních službách

3. Úvod do struktury a legislativy v sociální oblasti

4. Právní minimum a úvod do pracovního práva

5. Vedení porad a složitých jednání, hodnotící a jiné rozhovory, měkké dovednosti

6. Financování a finanční řízení organizace poskytující sociální služby

7. Strategické plánování, řízení změny rozvojového programu organizace

8. Výběr, zaškolování a hodnocení pracovníků v kontextu zákona o sociálních službách

9. Vzdělávací plány a vzdělávání pracovníků v sociálních službách dle požadavků zákona

10. Interpersonální dovednosti ve vedení lidí v sociálních službách

11. Budování a vedení týmu, dovednosti pro dobré fungování v týmu, týmová spolupráce

12. Psychohygiena a syndrom vyhoření u vedoucích pracovníků v sociálních službách

 

2.   Pracovníci v sociálních službách (PSS) a sociální pracovníci (SP) - (48 PSS + 2 SP, každý absolvuje 72 hodin školení).

Vzdělávání bude probíhat po dobu 7 měsíců. Cílem této aktivity je poskytnout cílové skupině zaměstnanců ucelené vzdělání směřující ke zvýšení kvality sociálních služeb.

Kurzy budou probíhat v 1 až 2 denních vzdělávacích cyklech po 8 výukových hodinách za den. Jednotlivé cykly zahrnují výklad, propojení s praxí a následnou aplikaci na organizaci žadatele.

Náplní budou následující akreditované kurzy (další podmínky a popis viz Příloha č. 3):

1. Psychologie stáří

2. Psychiatrické minimum

3. Metody zjišťování potřeb u nekomunikujících klientů

4. Problematika péče v domovech se zvláštním režimem

5. Specifika práce s dezorientovanými seniory - úvod do validace

6. Terapeutické přístupy pro klienty s demencí - úvod do reminiscence

Součástí předmětu veřejné zakázky je dále vydání osvědčení (certifikátu) o absolvování vzdělávacího kurzu každému účastníkovi (v tištěné podobě).

Dále vítězný uchazeč poskytne každému účastníkovi školení shrnutí probíraných kurzů ve formě tištěné prezentace.

Součástí předmětu veřejné zakázky je dále příprava a poskytnutí tištěných hodnotících dotazníků všem účastníkům školení, jejichž sběr a následné zpracování zadavateli zajistí vítězný uchazeč. Tyto hodnotící dotazníky budou sloužit k evaluaci vzdělávacích kurzů i samotného dodavatele služeb vzdělávání. Návrh evaluačních dotazníků jako vzor bude před jejich využitím konzultován se zadavatelem a podléhají jeho schválení.

Pořadí konání vzdělávacích kurzů musí být ve shodě s pořadím uvedeným v Příloze č. 3 – Specifikace vzdělávacích potřeb.

Všechny tištěné výstupy musí splňovat pravidla publicity daného Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 560000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Vzdělávání vedoucích pracovníků: únor až říjen 2014, Vzdělávání PSS a SP: říjen 2014 až duben 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele, tj. Domov seniorů Heřmanův Městec, Masarykovo náměstí 37, 538 03 Heřmanův Městec

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel stanovil následující dílčí hodnotící kritéria: 1. Celková nabídková cena v Kč včetně DPH……váha 60% 2. Obsah a komplexnost kurzů, forma výuky a zhodnocení vzdělávání …………………………….………váha 40%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Vymezení požadavku č. 1 – Základní kvalifikace Zadavatel vyžaduje prokázání základních kvalifikačních předpokladů, jimiž dodavatel čestně prohlašuje, že splňuje základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Způsob prokázání: Uchazeč prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení (viz Příloha č. 2), které nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Vymezení požadavku č. 2 – Profesní kvalifikace Zadavatel vyžaduje prokázání profesních kvalifikačních požadavků plnit veřejnou zakázku. Způsob prokázání: Uchazeč prokazuje splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením: a) kopii výpisu z Obchodního rejstříku nebo jiné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán, ne starší 90 dnů ke dni podání nabídek; b) kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění (výpis ze živnostenského rejstříku). Vymezení požadavku č. 3 – Technická kvalifikace Zadavatel vyžaduje prokázání technických kvalifikačních předpokladů doložením realizace 3 významných služeb. Významnou službou se rozumí poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti vzdělávání vedoucích pracovníků sociálních služeb, sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách, přičemž každá z těchto významných dodávek musí být poskytnuta v minimálním rozsahu 300 000 Kč bez DPH. Uchazeč předloží seznam alespoň 3 významných služeb poskytnutých v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí, přílohou tohoto seznamu musí být: a) osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud bylo zboží dodáno veřejnému zadavateli, nebo b) osvědčení vydané jinou osobou, pokud bylo zboží dodáno jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo c) smlouvou s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle předchozího písmene od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky je možné předkládat osobně nebo poštou v listinné formě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní údaje na krycím listu nabídky, jehož vzor tvoří Přílohu č. 1 této Výzvy.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém nebo slovenském jazyku. Jakékoli dokumenty v jiném jazyku musí být přeloženy do českého jazyka (toto neplatí pro dokumenty předložené ve Slovenštině).

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8 ze dne 1.10.2013, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena bude zpracována do položkového rozpočtu dle vzoru uvedeného v Příloze č. 4, který jsou uchazeči povinni přiložit jako součást nabídky. Uchazeči jsou povinni podat cenovou nabídku na všechny položky předmětu plnění této veřejné zakázky. Komise pro hodnocení nabídek bude posuzovat, zda uchazeč nepředložil nabídku s mimořádně nízkou nabídkovou cenou u jakékoli z položek v rozpočtu. Celková nabídková cena bude uvedena v členění: nabídková cena bez DPH (Kč), výše DPH (Kč), nabídková cena včetně DPH (Kč). Takto stanovená nabídková cena bude shodně uvedena na krycím listu nabídky (vzor uveden v Příloze č. 1), v položkovém rozpočtu a v předloženém návrhu smlouvy. Uchazeč stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celé plnění předmětu veřejné zakázky. Nabídková cena bude stanovena jako cena »nejvýše přípustná« a musí obsahovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu zakázky. Obchodní a platební podmínky: Obchodní a platební podmínky jsou vymezeny v závazném Návrhu smlouvy v Příloze č. 5 této Výzvy. Uchazeč v návrhu smlouvy doplní pouze nevyplněné údaje. Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče vlastnoručně podepsán statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou či pověřenou. Originál či úředně ověřená kopie zmocnění či pověření musí být v takovém případě součástí návrhu smlouvy uchazeče. Ostatní doporučení: Je vhodné všechny listy nabídky spojit tak, aby je nebylo možné vyjmout bez poškození spojení. Pro efektivní hodnocení nabídky na straně zadavatele, je vhodné, aby uchazeči současně s písemným originálem nabídky poskytli zadavateli elektronickou formu nabídky (na nosiči dat, např. CD).

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Ve lhůtě pro podání nabídek nebyla zadavateli podána žádná nabídka.

Datum ukončení: 15. 1. 2014


 
Uveřejněno: 30. 12. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016