Návrh optimalizace institucionálního zabezpečení boje s korupcí v rezortu MO
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10119
Název zakázky: Návrh optimalizace institucionálního zabezpečení boje s korupcí v rezortu MO
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 9. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/B6.00004 Optimalizace systému boje s korupcí v rezortu Ministerstva obrany příjemce: Ministerstvo obrany
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo obrany, organizační složka státu
Sídlo zadavatele: Tychonova 1, 160 01 Praha 6
- Jméno: Ing. Jaroslav ZOBAČ, +420 973 200 302, zobacj@army.cz
IČ zadavatele: 60162694
DIČ zadavatele: CZ60162694
- Jméno: Ing. Josef HORŇÁČEK
- Telefon: +420 973 200 328
- E-mail: Hornacekj@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 10. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: www.tendermarket.cz, ID: T004/14V/00034886
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování studie Doporučení k optimalizaci boje s korupcí v rezortu MO, podrobná specifikace včetně všech požadavků na dodání dokumentovaných výstupů je obsažena v příloze č. 1 této ZD (dále jen „Služba“)..
Veřejná zakázka vyhlášena na elektronickém tržišti Tendermarket, ID: T004/14V/00034886
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 462809,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: a) první fáze s termínem plnění do 31. ledna 2015 b) druhá fáze s termínem plnění do 31. března 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Služba bude prováděna v místech určených zadavatelem, kterými budou sídla: - dodavatele - zadavatele a vybraných organizačních útvarů MO.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání, viz zadávací dokumentace na www.tendermarket.cz, ID: T004/14V/00034886
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10. Provozní řád elektronického tržiště TENDERMARKET®.
Další podmínky: Zadávací dokumentace včetně specifikace a návrhu smlouvy zveřejněna na elektronickém tržišti Tendermarket, www.tendermarket.cz, Id veřejné zakázky T004/14V/00034886.
Soubory ke stažení:
- priloha-c-1-k-zd-specifikace_1.doc (3. 5. 2016 08:33)
- priloha-c-1-ke-smlouve-specifikace_1.doc (3. 5. 2016 08:33)
- priloha-c-2-k-zd-cestne-prohlaseni.doc (3. 5. 2016 08:33)
- priloha-c-3-k-zd-navrh-smlouvy.doc (3. 5. 2016 08:33)
- zadavaci-dokumentace_18.doc (3. 5. 2016 08:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Equica, a.s.
IČ: 26490951
DIČ: CZ26490951
Sídlo: Praha 9, Vysočany, Rubeška 215/1
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Vladimír Matějíček
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: BNV Consulting, s.r.o.
IČ: 27170241
DIČ: CZ27170241
Sídlo: Praha 1, Staré Město, Melantrichova 970/17b - 3. uchazeč
Název: INstrategy - Institut pro evropské a národní strategie
IČ: 26671174
DIČ: CZ26671174
Sídlo: Praha 3, Vinohrady, Slezská 857/45 - 4. uchazeč
Název: NAVIGA 4, s.r.o.
IČ: 26756102
DIČ: CZ26756102
Sídlo: Praha 8, Karlín, Pobřežní 249/46 - 5. uchazeč
Název: Ernst & Young Audit, s.r.o.
IČ: 26704153
DIČ: CZ26704153
Sídlo: Praha 1, Nové Město, Na Florenci 2116/15 - 6. uchazeč
Název: Allexis s. r. o.
IČ: 36 866 865
DIČ: SK2022967232
Sídlo: Staré Grunty 1/B, 841 04 Bratislava, SR - 7. uchazeč
Název: Sykora Swiss Consulting CZ, s.r.o.
IČ: 62740849
DIČ: CZ62740849
Sídlo: Praha 6, Dejvice, Na pískách 828/33
Datum ukončení: 17. 10. 2014