Optimalizace nastavení systému finančního řízení a kontrolních mechanismů
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9587
Název zakázky: Optimalizace nastavení systému finančního řízení a kontrolních mechanismů
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 2. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.01/89.00027 Optimalizace finančního řízení a zavedení strategického plánování v oblasti bezpečnosti na Praze 4 příjemce: Městská část Praha 4
Název/obchodní firma zadavatele: Městská část Praha 4
Sídlo zadavatele: Antala Staška 2059/80b, 140 00 Praha 4
- Jméno: Pavel Caldr, starosta MČ Praha 4 tel.: 261192335 email: starosta@praha4.cz
IČ zadavatele: 00063584
DIČ zadavatele: CZ00063584
- Jméno: JUDr. Ivan Šula
- Telefon: 724141881
- E-mail: sula@clas.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 3. 2014 16:00
Místo pro podání nabídek: Městská část Praha 4, Antala Staška 2059/80b, 140 00 Praha 4
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou činnosti související s optimalizací nastavení systému finančního řízení a kontrolních mechanismů na MČ Praha 4. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je analýza současného stavu zahrnující zejména:
- Kvalitu, přesnost a správnost vedení finančního účetnictví
- Způsob přípravy podkladů pro sestavování rozpočtu
- Způsob využívání finančních ukazatelů pro sestavování rozpočtu
- Způsob využívání finančních ukazatelů pro řízení
- Výstupy účetnictví pro kontrolu a řízení
- Rozbory a reporting
Součástí předmětu pnění veřejné zakázky je dále zpracování přehledové procesní mapy, týkající se oblasti finančního řízení, která bude obsahovat strukturovaný přehled procesů a vymezení odpovědnosti organizačních jednotek na vykonávání identifikovaných procesů. Dále dojde k návrhu opatření pro optimální nastavení finančního řízení a také k návrhu kontrolních mechanismů finančního řízení včetně jejich zapracování do stávajících procesů MČ Praha 4.
Blíže viz zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 578000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Celkový rozsah veřejné zakázky musí být zrealizován nejpozději do 15.7.2014
Místo dodání / převzetí plnění: Městská část Praha 4, Antala Staška 2059/80b, 140 00 Praha 4
Pravidla pro hodnocení nabídek: A) Nabídková cena v Kč bez DPH – váha 60% B) Metodika plnění veřejné zakázky – váha 40% Blíže viz zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: A)výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán B)doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu plnění veřejné zakázky C)čestné prohlášení podepsané uchazečem v rozsahu základních kvalifikačních předpokladů dle ust. § 53 zákona o veřejných zakázkách D)seznam poskytnutých služeb formou čestného prohlášení podepsaného uchazečem, resp. osobou oprávněnou jednat za uchazeče E)Seznam techniků, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky Blíže viz zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Blíže viz zadávací dokumentace
Soubory ke stažení:
- praha-4-finance-dodatecne-informace-ii.pdf (2. 5. 2016 12:08)
- praha-4-finance-dodatecne-informace.pdf (2. 5. 2016 12:08)
- praha-4-finance-kryci-list.doc (2. 5. 2016 12:08)
- praha-4-finance-navrh-smlouvy.doc (2. 5. 2016 12:08)
- praha-4-finance-vyzva.pdf (2. 5. 2016 12:08)
- praha-4-finance-zadavaci-dokumentace.pdf (2. 5. 2016 12:08)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: FAIRWAY, o.s.
IČ: 27040585
DIČ: CZ27040585
Sídlo: Brno, Příkop 843/4, 604 39
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: GIST, s.r.o.
IČ: 60916851
DIČ: CZ60916851
Sídlo: Hradec Králové, Collinova 421, 500 03 - 3. uchazeč
Název: Finance Process s.r.o.
IČ: 27578585
DIČ: CZ27578585
Sídlo: Praha, Husinecká 903/10, 130 00 - 4. uchazeč
Název: BNV Consulting, s.r.o.
IČ: 27170241
DIČ: CZ27170241
Sídlo: Praha, Melantrichova 970/17b, 110 00 - 5. uchazeč
Název: PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.
IČ: 61063029
DIČ: CZ61063029
Sídlo: Praha, Hvězdova 1734/2c, 140 00 - 6. uchazeč
Název: DYNATECH s.r.o.
IČ: 25501003
DIČ: CZ25501003
Sídlo: Brno, Mlýnská 326/13, 602 00 - 7. uchazeč
Název: AQE advisors, a.s.
IČ: 26954770
DIČ: CZ26954770
Sídlo: Brno, Tř. kpt. Jaroš 1944/31, 602 00
Datum ukončení: 5. 5. 2014