Zpět

Optimalizace nastavení systému finančního řízení a kontrolních mechanismů

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9587

Název zakázky: Optimalizace nastavení systému finančního řízení a kontrolních mechanismů

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 2. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Městská část Praha 4

Sídlo zadavatele: Antala Staška 2059/80b, 140 00 Praha 4

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Pavel Caldr, starosta MČ Praha 4 tel.: 261192335 email: starosta@praha4.cz

IČ zadavatele: 00063584

DIČ zadavatele: CZ00063584

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Ivan Šula
  • Telefon: 724141881
  • E-mail: sula@clas.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 3. 2014 16:00

Místo pro podání nabídek:
Městská část Praha 4, Antala Staška 2059/80b, 140 00 Praha 4

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou činnosti související s optimalizací nastavení systému finančního řízení a kontrolních mechanismů na MČ Praha 4. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je analýza současného stavu zahrnující zejména:

  • Kvalitu, přesnost a správnost vedení finančního účetnictví
  • Způsob přípravy podkladů pro sestavování rozpočtu
  • Způsob využívání finančních ukazatelů pro sestavování rozpočtu
  • Způsob využívání finančních ukazatelů pro řízení
  • Výstupy účetnictví pro kontrolu a řízení
  • Rozbory a reporting

Součástí předmětu pnění veřejné zakázky je dále zpracování přehledové procesní mapy, týkající se oblasti finančního řízení, která bude obsahovat strukturovaný přehled procesů a vymezení odpovědnosti organizačních jednotek na vykonávání identifikovaných procesů. Dále dojde k návrhu opatření pro optimální nastavení finančního řízení a také k návrhu kontrolních mechanismů finančního řízení včetně jejich zapracování do stávajících procesů MČ Praha 4.

Blíže viz zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 578000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Celkový rozsah veřejné zakázky musí být zrealizován nejpozději do 15.7.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Městská část Praha 4, Antala Staška 2059/80b, 140 00 Praha 4

Pravidla pro hodnocení nabídek:
A) Nabídková cena v Kč bez DPH – váha 60% B) Metodika plnění veřejné zakázky – váha 40% Blíže viz zadávací dokumentace

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
A)výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán B)doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu plnění veřejné zakázky C)čestné prohlášení podepsané uchazečem v rozsahu základních kvalifikačních předpokladů dle ust. § 53 zákona o veřejných zakázkách D)seznam poskytnutých služeb formou čestného prohlášení podepsaného uchazečem, resp. osobou oprávněnou jednat za uchazeče E)Seznam techniků, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky Blíže viz zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Blíže viz zadávací dokumentace

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název:  FAIRWAY, o.s.
    IČ: 27040585
    DIČ: CZ27040585
    Sídlo:  Brno, Příkop 843/4, 604 39
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: GIST, s.r.o.
    IČ: 60916851
    DIČ: CZ60916851
    Sídlo: Hradec Králové, Collinova 421, 500 03

  • 3. uchazeč
    Název: Finance Process s.r.o.
    IČ: 27578585
    DIČ: CZ27578585
    Sídlo: Praha, Husinecká 903/10, 130 00

  • 4. uchazeč
    Název: BNV Consulting, s.r.o.
    IČ: 27170241
    DIČ: CZ27170241
    Sídlo: Praha, Melantrichova 970/17b, 110 00

  • 5. uchazeč
    Název: PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.
    IČ: 61063029
    DIČ: CZ61063029
    Sídlo: Praha, Hvězdova 1734/2c, 140 00

  • 6. uchazeč
    Název: DYNATECH s.r.o.
    IČ: 25501003
    DIČ: CZ25501003
    Sídlo: Brno, Mlýnská 326/13, 602 00

  • 7. uchazeč
    Název: AQE advisors, a.s.
    IČ: 26954770
    DIČ: CZ26954770
    Sídlo: Brno, Tř. kpt. Jaroš 1944/31, 602 00

Datum ukončení: 5. 5. 2014


 
Uveřejněno: 17. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016