Zpět

Podpora projektového řízení včetně software

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9294

Název zakázky: Podpora projektového řízení včetně software

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 11. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Město Kostelec nad Orlicí

Sídlo zadavatele: Palackého náměstí 38, 517 41 Kostelec nad Orlicí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Bartoš starosta města Kostelec nad Orlicí Tel.: 494337267 jbartos@kostelecno.cz

IČ zadavatele: 00274968

DIČ zadavatele: CZ00274968

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jaroslav Brandejs, tajemník
  • Telefon: +420494337111
  • E-mail: jbrandejs@muko.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 11. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídku lze odeslat doporučeně poštou na adresu zadavatele a to tak, aby byla doručena do konce výše uvedené lhůty, nebo doručit osobně na podatelnu MěÚ Kostelec nad Orlicí, Palackého náměstí 38, Kostelec nad Orlicí. Obálka bude označena „Podpora projektového řízení včetně software - NEOTVÍRAT".

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je odborná podpora projektového řízení MěÚ Kostelec  nad Orlicí:

·         Vytvoření metodiky a praktického návodu včetně vzorových dokumentů pro projektové řízení pro MěÚ Kostelec nad Orlicí

·         Zaškolení 4 projektových manažerů organizace a metodické vedení při řízení projektů města

·         Dodávka a implementace podpůrného software pro sledování a řízení projektů.

·         Spolupráce na projektech města v rámci podpory projektových manažerů včetně dotovaných projektů

 Podrobně viz příloha 1 - Vyzva_k_podani_nabidky

Po dohodě s kontaktní osobou je možné seznámení se s prostředím na místě.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 610000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zahájení a ukončení díla: leden 2014 až duben 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno podle základního hodnotícího kritéria ekonomické výhodnosti nabídky bodovací metodou v souladu s následujícími dílčími hodnotícími kriterii: - Nabídková cena (ukazatel hodnocení, dílčí kritérium) 60% - Metodika realizace zakázky 40% Podrobně viz příloha 1 - Vyzva_k_podani_nabidky

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč doloží: - Základní kvalifikační předpoklady - Profesní kvalifikační předpoklady - Ekonomická a finanční způsobilost - Technické kvalifikační předpoklady Podrobně viz příloha 1 - Vyzva_k_podani_nabidky

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předložena v jednom vyhotovení v písemné formě. Nabídka bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh. Nabídka a návrh smlouvy musí být podepsány osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Nabídky budou zároveň doloženy v elektronické formě umožňující kopírování a fulltextové vyhledávání pro účely hodnocení nabídek. Podrobně viz příloha 1 - Vyzva_k_podani_nabidky

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
dle Metodického pokynu pro zadávání zakázek OPLZZ, verze 1.8, nespadající pod ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách a dle Směrnice Rady města č. VS/32, o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu.

Další podmínky:
Podrobně viz příloha 1 - Vyzva_k_podani_nabidky

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    Krula Consulting s.r.o.
    IČ: 28314808
    DIČ: CZ28314808
    Sídlo: Holandská 878/2, 63900 Brno
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Libor Krula
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: NAIGA 4, s.r.o.
    IČ: 26756102
    DIČ: CZ26756102
    Sídlo: Pobřežní 249/46, 18600 Praha

  • 3. uchazeč
    Název: M.C.TRITON spol. s.r.o.
    IČ: 49622005
    DIČ: CZ49622005
    Sídlo: Evropská 846/176a, 16000 Praha

Datum ukončení: 10. 12. 2013


 
Uveřejněno: 11. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016