Zpět

Poradenské programy pro Krajskou pobočku Úřadu práce ČR v Brně 2014 – 2018

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10117

Název zakázky: Poradenské programy pro Krajskou pobočku Úřadu práce ČR v Brně 2014 – 2018

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 9. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Úřad práce České republiky

Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Josef Bürger, pověřen zastupováním ředitele krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Brně

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: 00000000

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: RNDr. Jiří Fukan
  • Telefon: + 420 950 104 319
  • E-mail: jiri.fukan@bm.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 11. 2014 00:00

Místo pro podání nabídek:
Česká republika- Úřad práce České republiky Krajská pobočka v Brně Polní 1011/37, 659 59 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatelů, kteří budou pro Úřad práce ČR - Krajskou pobočku v Brně zajišťovat poradenské činosti. Předmět veřejné zakázky je rozdělen na části a uchazeč o veřejnou zakázku (dodavatel) se může přihlásit do každé části veřejné zakázky, ve které bude splňovat požadavky zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 22270000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
4 roky

Místo dodání / převzetí plnění:
Jihomoravský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel je povinen prokázat základní kvalifikační předpoklady v souladu s podmínkami pro nadlimitní veřejnou zakázku. Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který 1) splní základní kvalifikační předpoklady (podle § 53 zákona), 2) splní profesní kvalifikační předpoklady (podle § 54 zákona), 3) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: jazyk český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ


 
Uveřejněno: 29. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016