Zpět

Poradenství a vzdělávání při zavádění moderních metod řízení pro město Klimkovice

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8743

Název zakázky: Poradenství a vzdělávání při zavádění moderních metod řízení pro město Klimkovice

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 6. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Město Klimkovice

Sídlo zadavatele: Lidická 1, 742 83 Klimkovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Zdeněk Husťák, +420 602 610 632; starosta@mesto-klimkovice.cz

IČ zadavatele: 00298051

DIČ zadavatele: CZ00298051

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Martin Ambrůz
  • Telefon: +420 724 121 591
  • E-mail: ambruz@innovuj.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 7. 2013 14:00

Místo pro podání nabídek:
Podání může být poštou na adresu zadavatele, případně osobně na podatelnu Městského úřadu v Klimkovicích, Lidická 1, Klimkovice (pondělí a středa od 8:00 do 12:00 a od 12:30 do 17:00, v úterý, ve čtvrtek a v pátek od 8:00 do 12:00 a od 12:30 do 14:00).

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Veřejná zakázka je rozdělena na dvě části.

Předmětem zakázky jsou odborné poradenské a vzdělávací služby, a to:

 

ČÁST 1 – PORADENSKÉ SLUŽBY:

1)    Analýza strategických dokumentů a stávajících procesů strategického, personálního a finančního řízení

2)    Návrh metodických postupů vedoucích ke zlepšení v daných procesech a ukotvení realizačního týmu a pracovních skupin

3)    Aktualizace Strategického plánu rozvoje města Klimkovice a vytvoření akčního plánu

4)    Zavedení systému strategického řízení do úřadu

5)    Zavedení systému finančního řízení do úřadu, řízení rizik a optimalizace správy městského majetku

6)    Zavedení systému zefektivnění personálního řízení do úřadu

7)    Zavedení systému Good Governance do úřadu

 

ČÁST 2 – VZDĚLÁVACÍ SLUŽBY:

1)    Školení: Efektivní veřejná správa a strategické řízení

2)    Školení: Zapojování veřejnosti do rozhodovacích procesů

3)    Školení: Metoda Management by Objectives a správa indikátorů

4)    Školení: Finanční řízení a nakládání s majetkem v prostředí MěÚ Klimkovice

5)    Školení: Manažerské dovednosti a komunikace - zaměřeno na management měst

6)    Školení: Obec v systému veřejné správy

 

Bližší popis předmětu plnění je uveden v zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1229751,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení doby plnění: 08/2013 Ukončení doby plnění: 06/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Městský úřad Klimkovice, Lidická 1, 742 83 Klimkovice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
ČÁST 1: Nabídková cena: 50 % Použitá metodologie: 50 % ČÁST 2: Nabídková cena: 50 % Způsob poskytování požadované služby, metodika vzdělávacích kurzů a výstupy ze školení: 50 % Detailní specifikace hodnotících kritérií a způsobu hodnocení je uvedena v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Ve zjednodušeném podlimitním řízení se v souladu s § 62 odst. 3 zákona splnění kvalifikačních předpokladů prokazuje předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel níže uvedené kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Zadavatel dále upozorňuje uchazeče, že v souladu s § 62 odst. 3 zákona bude po uchazeči, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 zákona, požadovat před uzavřením smlouvy předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 zákona. Zadavatel dále upozorňuje, že doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 3 zákona a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů a to ke dni podání nabídky. Požadavky zadavatele na kvalifikaci dodavatele: • Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 Zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách; • Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) a b) Zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách; • Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 odst. 2 písm. e) a § 56 odst. 2 písm. a) Zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Bližší definice požadavků na kvalifikaci dodavatele je uvedena v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
§ 38 Zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ, číslo vydání 1.7.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 1:

Vítězný dodavatel

Název: MEPCO, s.r.o.

IČ: 27143643

DIČ: CZ27143643

Sídlo: V jámě 699/1, 110 00 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. David Koppitz

Poznámka k dodavateli: 

 

2. uchazeč

Název: M. C. TRITON, spol. s r.o.

IČ: 49622005

DIČ: CZ49622005

Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6

 

3. uchazeč

Název: Equica, a.s.

IČ: 26490951

DIČ: CZ26490951

Sídlo: Rubeška 215/1, 190 00 Praha 9

 

4. uchazeč

Název: Sdružení: PROCES-Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o. (vedoucí partner) a ACCENDO – Centrum pro vědu a výzkum, o.p.s. (partner)

IČ: 28576217

DIČ: CZ28576217

Sídlo: Švabinského 1749/19, 702 00 Ostrava

 

5. uchazeč

Název: HaskoningDHV Czech Republic, spol. s r.o.

IČ: 45797170

DIČ: CZ45797170

Sídlo: Sokolovská 100/94, 186 00 Praha 8

 

6. uchazeč

Název: BNV Consulting, s.r.o.

IČ: 27170241

DIČ: CZ27170241

Sídlo: Melantrichova 17b, 110 00 Praha 1

 

7. uchazeč

Název: Scott & Hagget Czech, s.r.o.

IČ: 25133977

DIČ: CZ25133977

Sídlo: Celetná 598/11, 110 00 Praha 1

 

8. uchazeč

Název: AQE advisors, a.s.

IČ: 26954770

DIČ: CZ26954770

Sídlo: Tř. Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 Brno

 

9. uchazeč

Název: CATANIA GROUP s.r.o.

IČ: 28253591

DIČ: CZ28253591

Sídlo: Bořivojova 878/35, 130 00 Praha 3

 

 

ČÁST 2:

Vítězný dodavatel

Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.

IČ: 26813335

DIČ: CZ26813335

Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Dostalík

Poznámka k dodavateli: 

 

2. uchazeč

Název: CATANIA GROUP s.r.o.

IČ: 28253591

DIČ: CZ28253591

Sídlo: Bořivojova 878/35, 130 00 Praha 3

 

3. uchazeč

Název: AQE Advisors, a.s.

IČ: 26954770

DIČ: CZ26954770

Sídlo: Tř. Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 Brno

 

4. uchazeč

Název: Sdružení: PROCES-Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o. (vedoucí partner) a ACCENDO – Centrum pro vědu a výzkum, o.p.s. (partner)

IČ: 28576217

DIČ: CZ28576217

Sídlo: Švabinského 1749/19, 702 00 Ostrava

 

5. uchazeč

Název: MEPCO, s.r.o.

IČ: 27143643

DIČ: CZ27143643

Sídlo: V jámě 699/1, 110 00 Praha 1

 

6. uchazeč

Název: BNV Consulting, s.r.o.

IČ: 27170241

DIČ: CZ27170241

Sídlo: Melantrichova 17b, 110 00 Praha 1

 

7. uchazeč

Název: HaskoningDHV Czech Republic, spol. s r.o.

IČ: 45797170

DIČ: CZ45797170

Sídlo: Sokolovská 100/94, 186 00 Praha 8

 

8. uchazeč

Název: M.C.TRITON, spol. s r.o.

IČ: 49622005

DIČ: CZ49622005

Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6

Datum ukončení: 6. 9. 2013


 
Uveřejněno: 17. 6. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016