Zpět

Průběžná evaluace projektu "Vzdělávejte se pro stabilitu!"

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9079

Název zakázky: Průběžná evaluace projektu "Vzdělávejte se pro stabilitu!"

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 9. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 00 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Radek Rinn 602298240 radek.rinn.@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: CZ.00551023

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Eva Flanderková
  • Telefon: 221 923 449
  • E-mail: eva.flanderkova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 9. 2013 14:00

Místo pro podání nabídek:
Ministerstvo práce a sociálních věcí, na Poříčním právu 1/376, 128 00 Praha 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Průběžná evaluace projektu „Vzdělávejte se pro stabilitu!“ bude zaměřena zejména na zhodnocení procesu realizace a optimalizaci nastavení projektu. Účelem evaluace je zhodnotit nastavený model a procesy projektu s ohledem na vytyčené cíle a podpořit další úspěšnou realizaci projektu (např. identifikace dalších možných rizik, úspěšnost v naplňování cílů projektu aj.). Na tuto průběžnou evaluaci bude navazovat v závěru projektu evaluace dopadová, zaměřená na efekt projektu na trhu práce (není předmětem této zakázky).

 

Realizace projektu „Vzdělávejte se pro stabilitu!“ je charakterizována i přes dlouhodobou recesi českého hospodářství nízkou účastí postižených podniků. K výraznějšímu nárůstu nepřispěly ani změny, které MPSV provedlo ve vstupních podmínkách s platností od 1. června 2013. Na základě této skutečnosti vystávají některé evaluační otázky a okruhy, které budou současně úkolem evaluátora.

Evaluace je rozdělena do třech základních okruhů:

 

 

A)   Procesní úroveň

 

Cílem této evaluace je vyhodnotit realizaci projektu po procesní stránce, identifikovat případné bariéry, které brání zaměstnavatelům ve vstupu do projektu a nalézt možná řešení. Zaměřena bude zejména na vlastní administrativní náročnost projektu, a to jak ze strany žadatele, tak ze strany Úřadu práce ČR a to po celou dobu procesu „života“ žádosti, dohody a realizace odborného rozvoje.

 

1.    Administrativní náročnost

 

a.    Do jaké míry je projekt v komparaci s jinými projekty („Vzdělávejte se!“ a „Vzdělávejte se pro růst!“) administrativně náročný, zejména s ohledem na průběžnou administraci projektu a prokazování vstupních podmínek? Do jaké míry je náročný v porovnání s ostatními obdobnými modely v zahraničí (zejména Německu a Rakousku)

 

b.    Spolupráce Úřadu práce České republiky a zaměstnavatelů – je zaměstnavatelům ze strany Úřadu práce České republiky poskytována dostatečná opora při podávání žádostí a to jak po stránce odborné, tak po stránce komunikace a dostupnosti služeb?

 

c.    Do jaké míry ovlivňuje rozhodnutí o vstupu do projektu charakter poskytované veřejné podpory, resp. v případech poskytování podpory na vzdělávání podle nařízení 800/2008, o blokových výjimkách, kde je nutné finanční spoluúčast žadatele

 

 

 

B)   Nastavení projektu

 

2.    Nastavení vstupních podmínek

 

a.    Do jaké míry je nastavení vstupních podmínek limitující pro zaměstnavatele, které podmínky jsou největší bariérou pro vstup do projektu a z jakého důvodu?

 

b.    Odpovídá nastavení vstupních podmínek cílům projektu – tedy skutečně nastavené vstupní podmínky charakterizují podnik, který se dočasně ocitl v přechodných hospodářských potížích, daří se prostřednictvím nich dostatečně identifikovat subjekty, které objektivně mají potíže, ale jedná se o podniky, které jsou schopné při poskytnutí podpory po přechodném výpadku opětovně obnovit činnost?

 

c.    V případě negativní odpovědi na evaluační otázku b) jaké jiné charakteristiky by určily takovýto podnik?

 

d. Existují rizika ohrožující úspěšnou realizaci projektu? Pokud ano, popište je a navrhněte způsob jejich eliminace nebo alespoň omezení.

 

3.    Model projektu

 

a.    Odpovídá nastavený model podpory – částečná úhrada mzdových nákladů spojená s podporou odborného rozvoje – skutečně potřebám dotčených zaměstnavatelů, má možnost pozitivně ovlivnit jejich budoucí vývoj?

 

b.    Jaké alternativy k projektu „Vzdělávejte se pro stabilitu!“ zaměstnavatelé zpravidla využívají?

 

c. Jakým způsobem je možno zefektivnit a optimalizovat model projektu?

 

C) Finanční stránka projektu

 

4.   Rozpočet projektu

 

a.       Jaký vliv může mít nedostatečné využití absorpční kapacity na rozpočet projektu? Součástí evaluace bude tak identifikace možné redukce rozpočtu projektu v návaznosti na nedostatečné zapojení podniků a nenaplněné absorpční kapacity.

 

Výstupem předmětu plnění veřejné zakázky bude evaluační zpráva v následující struktuře:

1.      Úvod – executive summary v rozsahu max. 5 stran A4

2.      Metodický postup při realizaci evaluace

3.      Výsledky evaluace v členění dle jednotlivých oblastí

4.      Odpovědi na jednotlivé evaluační otázky

5.      Doporučení k zefektivnění realizace projektu

6.      Identifikace datových zdrojů použitých při evaluaci

 

Výstup bude realizován v souladu s Manuálem vizuální identity ESF v ČR 2007 – 2013 (vše ke stažení na http://www.esfcr.cz/dokumenty, složka publicita) a bude realizován až po odsouhlasení finálních návrhů jednotlivých výstupů zadavatelem tak, aby bylo vždy bezpodmínečně splněno Povinné minimum publicity OP LZZ (logo Evropského sociálního fondu včetně textu; logo Evropské unie s textem; logo Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost; motto „Podporujeme vaši budoucnost“ s odkazem na webové stránky ESF).

 

Výstupy evaluace musí být maximálně jasné, přehledné a formulačně úsporné, tak aby byly pro adresáty evaluace přístupné. Evaluátor se v maximální možné míře vyhne tomu, aby uváděl:

  • Všeobecně známé informace (pochopitelně, že musí být zmíněny i základní a poměrně známé informace o pokroku programu či o jeho kontextu. Evaluace zde však nesmí „skončit“ a musí tyto informace dále prozkoumat a poskytnout vhled do jejich příčin, souvislostí a následků.).
  • Informace typu „nice to know“, opakující se informace, tzv. „slovní vata“ (bez praktického přínosu pro hodnocená témata).
  • Neurčité a vágní informace (účelem evaluace není popsat, co vše se „může“ dít / stát, ale zjistit co se skutečně stalo, zhodnotit to a vyvodit, co by se mělo dělat jinak).

 Zadavatel očekává, že evaluátor bude postupovat při realizaci zakázky v souladu s Etickým kodexem evaluátora (viz www.czecheval.cz).

 

Uchazeč ve své nabídce uvede podrobný a přesný popis postupu realizace plnění zakázky tak, aby byl v souladu s výše uvedenou specifikací předmětu veřejné zakázky včetně všech podmínek a předpokladů souvisejících s plněním veřejné zakázky a rovněž podmínky, které bude uchazeč uplatňovat vůči zadavateli k zabezpečení plnění a řádného dokončení předmětu plnění

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 371628,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
25.9.2019 do 10:00 hod./ 30 dnů po podpisu smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Zadavatel nestanovil konkrétní místo plnění veřejné zakázky.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hlavním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria ekonomické výhodnosti nabídky: Název kritéria váha v % 1. Nabídková cena bez DPH 60 % 2. Celková kvalita nabídky 40 % Jako nejvýhodnější bude vybrána nabídka dodavatele na základě níže uvedeného postupu: a) Nabídky budou pro každé dílčí kritérium ohodnoceny na stupnici 1– 100 bodů. b) Nabídka, která je v daném dílčím kritériu nejvýhodnější, obdrží za toto kritérium 100 bodů. Ostatní nabídky získají takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění daného dílčího kritéria ve vztahu k nejvýhodnější nabídce. c) Bodová hodnocení dílčích kritérií jsou vynásobena vahou daného kritéria. d) Body za jednotlivá dílčí kritéria budou sečteny. e) Vítězí nabídka s nejvyšším celkovým počtem bodů. 4.4. Pro kritérium Nabídková cena bez DPH se použije tohoto vzorce: Pro kritérium Celková kvalita nabídky se sestaví pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí se nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce se přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Zadavatel v rámci toho kritéria bude hodnotit kvalitu nabízeného plnění na základě níže uvedených subkritérií se stanovenou vahou v rámci kritéria Celková kvalita nabídky: • Vhodnost a smysluplnost navržených metod a datových zdrojů vzhledem k zajištění požadovaného výstupu zadání (45 %) V rámci tohoto subkritéria bude hodnocen návrh metod, které bude uchazeč využívat k realizaci veřejné zakázky jednak z hlediska jejich vhodnosti pro plnění úkolů veřejné zakázky ve vazbě na dosažení cílů a výstupů veřejné zakázky a zajištění odpovědí na evaluační otázky, tak i z hlediska jejich smysluplnosti. Dále bude posouzen rozsah datových zdrojů, které zamýšlí uchazeč využít včetně způsobu zajištění informací a jejich zpracování. Metody i datové zdroje budou hodnoceny ve vazbě na dosažení cílů a výstupů veřejné zakázky. Lépe bude hodnocena ta nabídka, která k jednotlivým evaluačním otázkám navrhne metodu nebo kombinaci metod, která zajistí požadované výstupy zadání včetně příslušných datových zdrojů s ohledem na nejvyšší vhodnou účinnost, účelnost a úspornost. Lépe bude hodnocena nabídka s detailněji popsaným přístupem k získávání podkladů a relevantních informací potřebných pro realizaci zakázky. • Kvalita navrženého postupu při řešení zakázky (35 %) V rámci tohoto subkritéria bude hodnocen potenciál nabídek kvalitně naplnit zadání, a to jak vzhledem k rozsahu realizovaných aktivit a výstupů v rámci požadavků zadávací dokumentace, tak i k provedení primárního a sekundárního výzkumu, adekvátní kombinaci kvalitativních i kvantitativních výzkumných metod, vhodnější způsob aplikace desk research a zejména terénního výzkumu ve vztahu k splnění cíle veřejné zakázky. Lépe bude hodnocena nabídka, která demonstruje vhodnější postup při realizaci veřejné zakázky včetně lepší provázanosti a logické návaznosti činností, které jsou splnitelné v daném časovém horizontu. Lépe bude současně hodnocena nabídka, která představuje vhodnější způsob aplikace desk research a terénního výzkumu. • Systém řízení zakázky (20 %) Hodnocen bude způsob řízení zakázky na straně uchazeče včetně specifikace rolí členů realizačního týmu. Dále bude hodnocen způsobu spolupráce se zadavatelem a komunikace uchazeče se zadavatelem Lépe bude hodnocena ta nabídka, ve které bude lépe zpracován a přehledněji popsán systém řízení zakázky vzhledem k požadovaným úlohám (detailnost zpracování, srozumitelnost, popis rolí členů realizačního týmu, popis, jak bude postupováno při řešení zakázky). Uchazeč je povinen uvést do své nabídky pro účely hodnocení podrobné a přesné údaje a popisy ve vztahu k tomuto hodnotícímu kritériu a jednotlivým hodnotícím subkriteriím.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Splnění základních kvalifikačních předpokladů bude prokázáno doložením čestného prohlášení, kterým uchazeč prohlašuje, že a) nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; b) nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; c) v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení; d) vůči jeho majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů; e) není v likvidaci; f) nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; g) nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; h) nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; i) není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek; j) nebyla mu v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu. Uchazeč prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení (viz Příloha č. 2 – vzor). Splnění profesních kvalifikačních předpokladů bude prokázáno doložením: a) kopie výpisu z Obchodního rejstříku nebo jiné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, ne starší 90 dnů, b) kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Výše uvedené doklady lze nahradit kopií výpisu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění těchto základních a profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky zadavatele na prokázání splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů. Splnění technických kvalifikačních předpokladů bude prokázáno doložením: a) seznamu alespoň 2 obdobných významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením názvu objednatele a kontaktní osoby objednatele, předmětu a doby poskytnutí významné služby. Za významnou službu jsou považovány evaluace, analýzy a studie v oblasti fondů Evropské unie a evaluace projektů. Za významnou službu nebude považována příprava či administrace projektů spolufinancovaných z fondů Evropské unie. b) Seznam významných služeb musí mít formu čestného prohlášení uchazeče. K seznamu musí být přiloženy kopie osvědčení od objednatelů těchto významných služeb. Z osvědčení i seznamu významných služeb musí jednoznačně vyplývat, že dodavatel v uvedeném období realizoval min. 2 významné služby v min. finančním rozsahu 300 000,- Kč bez DPH u každé zakázky c) Seznamu osob, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky – realizační tým v minimálním počtu 3 osob a složení: • Vedoucí realizačního týmu – alespoň 5 let praxe v oblasti analýz, studií a evaluací projektů z fondů Evropské unie a zkušeností s řízením nejméně 3 roky. • ostatní členové realizačního týmu – zkušenost s realizací alespoň 2 významných služeb splňujících výše uvedenou definici významné služby. Způsob prokázání technických kvalifikačních předpokladů: Uchazeč předloží profesní životopisy členů realizačního týmu podepsané příslušnými členy realizačního týmu, z nichž bude vyplývat splnění výše popsaných požadavků, a to v následující struktuře: a) jméno a příjmení člena/členky týmu (pracovníka/pracovnice), b) role při plnění veřejné zakázky, c) přehled profesní praxe vztahující se k plnění této veřejné zakázky, d) nejdůležitější referenční zakázky odpovídající požadavkům zadavatele; z uvedených údajů musí být dále patrný objednatel zakázky, finanční objem plnění, doba plnění a rozpis vykonaných činností v rámci takové zakázky. Všechny doklady postačí předložit v prosté kopii. Závěr profesního životopisu bude obsahovat souhlas se zpracováním osobních údajů dané osoby pro účel této zakázky. Lhůta pro prokázání kvalifikace Uchazeč prokazuje splnění kvalifikace ve lhůtě stanovené pro podání nabídek, doklady ke kvalifikaci budou součástí nabídky. Neprokázání kvalifikace Pokud uchazeč ve své nabídce neprokáže kvalifikaci stanoveným způsobem, nebude jeho nabídka dále hodnocena. Zadavatel však má právo požadovat vyjasnění nebo doplnění kvalifikace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude podána v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.6, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Uchazeč ve své nabídce stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění zakázky.Předmět plnění veřejné zakázky je spolufinancován v rámci projektu OP LZZ, proto celková nabídková cena bez DPH pro plnění předmětu této veřejné zakázky nesmí být vyšší než 371 628,- Kč bez DPH z důvodu limitovaného objemu finančních prostředků zajištěných Ministerstvem práce a sociálních věcí na realizaci veřejné zakázky. V případě podání nabídky s vyšší než výše uvedenou cenou bude taková nabídka ze zadávacího řízení vyřazena. Nabídková cena bude uvedena v českých korunách. V nabídkové ceně budou obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné splnění veřejné zakázky. ZÁVAZNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY Uchazeč je povinen předložit v nabídce jediný návrh smlouvy, a to na celý předmět plnění veřejné zakázky K tomuto účelu využije vzorový návrh smlouvy, který je Přílohou č. 3 této zadávací dokumentace. Uchazeč není oprávněn činit změny či doplnění vzorového návrhu smlouvy, vyjma údajů, u nichž vyplývá z jejich obsahu povinnost doplnění (vynechaná místa). V případě nabídky podávané společně několika dodavateli je uchazeč oprávněn upravit návrh smlouvy nad rámec předchozí věty pouze s ohledem na tuto skutečnost. Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem jednání jménem uchazeče; originál či úředně ověřená kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí návrhu smlouvy uchazeče). Závazné platební podmínky jsou uvedeny v návrhu smlouvy, který tvoří Přílohu č. 3 této zadávací dokumentace. OSTATNÍ POŽADAVKY ZADAVATELE Uchazeč musí nabídku zpracovat na kompletní zajištění předmětu plnění. Varianty nabídky se nepřipouští. Subdodavatelé: Uchazeč je ve své nabídce povinen specifikovat případné subdodavatele. Pokud se uchazeč rozhodne využít subdodavatele/subdodavatelů, musí specifikovat tu část veřejné zakázky, kterou má v úmyslu tímto způsobem zajistit. Uchazeč, který podal nabídku v tomto zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, jinak bude zadavatelem vyřazen. Uchazeč, který nepodal nabídku v tomto zadávacím řízení, může být subdodavatelem více uchazečů v tomto zadávacím řízení. Změna subdodavatele je podmíněna souhlasem zadavatele. Sdružení dodavatelů: Nabídku může podat sdružení dodavatelů. V takovém případě bude v nabídce doložena smlouva o sdružení, ve které bude obsažen závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči veřejnému zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky, a dále bude uvedeno, který z dodavatelů bude vystupovat jménem sdružení (uchazeče). Návrh smlouvy předložený uchazečem v nabídce vymezuje budoucí rámec smluvního vztahu. Uchazeč je povinen předložit v nabídce jediný návrh smlouvy, a to na celý předmět zakázky. K tomuto účelu využije vzorový návrh smlouvy, který je přílohou č. 3 této výzvy. Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsán statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem jednání jménem uchazeče; originál či úředně ověřená kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí návrhu smlouvy uchazeče. Předložení nepodepsaného návrhu smlouvy, popřípadě nepředložení zmocnění dle předchozí věty není řádným předložením návrhu smlouvy a nabídka uchazeče je v takovém případě neúplná. Zadávací lhůta Uchazeči jsou svou nabídkou vázáni do 30. 10. 2013. Uchazeč v nabídce dále předloží: prohlášení o tom, jaké části nabídky je možno uveřejnit spolu se smlouvou v případě, kdy nabídka uchazeče bude nabídkou vítěznou (ve smyslu § 147 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů)

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    IČ: Europrofis, s.r.o.
    DIČ:
    Sídlo: Vinohradská 29/93, 120 00 Praha 2
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Danica Pražáková
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: RegioPartner, s.r.o.
    IČ: 25133161
    DIČ:
    Sídlo:Prosecká 412/74, 190 00 Praha 9 

  • 3. uchazeč
    Název: HOPE - E.S. v.o.s.
    IČ: 25342282
    DIČ:
    Sídlo: Palackého 10, 612 00 Brno

Datum ukončení: 29. 10. 2013


 
Uveřejněno: 9. 9. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016