Zpět

REALIZACE REKVALIFIKAČNÍCH KURZŮ PRO ÚŘAD PRÁCE VE SVITAVÁCH II.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 3447

Název zakázky: REALIZACE REKVALIFIKAČNÍCH KURZŮ PRO ÚŘAD PRÁCE VE SVITAVÁCH II.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 3. 2009

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce ve Svitavách

Sídlo zadavatele: Bezručova 13, 568 02 Svitavy

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jan Tesař, ředitel ÚP

IČ zadavatele: 00653721

DIČ zadavatele: není plátcem

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: ing. Jan Tesař
  • Telefon: 461 533 351
  • E-mail: jan.tesar@sy.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 5. 2009 08:00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

1.1.   Podrobný popis předmětu veřejné zakázky

a.    Na základě rámcové smlouvy bude vybraný uchazeč pro zadavatele komplexně zajišťovat rekvalifikace dle předmětu příslušné části zakázky.

b.    Zakázka bude realizována postupně v jednotlivých částech uzavíráním dílčích smluv - „Dohod o provedení rekvalifikace“ podle § 108 odst. 7 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném znění.

c.    Předmětem zakázky je provedení jednotlivých rekvalifikačních kurzů, uvedených v přílohách č. 1 - 15 této zadávací dokumentace, a to za podmínek závazně stanovených v popisu konkrétních rekvalifikačních kurzů.

d.    Každý rekvalifikační kurz, nebo soubor kurzů, uvedený v přílohách č. 1 - 15 je samostatnou částí veřejné zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 7600000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
a. Předpokládaný termín uzavření konkrétních rámcových smluv je duben, květen 2009. b. Časový harmonogram jednotlivých rekvalifikací bude dohodnut mezi vybraným uchazečem a úřadem práce. c. Jednotlivé dohody o provedení rekvalifikace budou uzavírány podle počtu potřebných klientů Úřadu práce ve Svitavách a situace na trhu práce. d. Doba trvání rámcové smlouvy začíná dnem podpisu smlouvy a končí vyčerpáním předpokládaného objemu rámcové smlouvy nebo ukončením platnosti Národního individuálního projektu „Poradenské činnosti a rekvalifikace podporující zvýšení zaměstnanosti“ dle časového harmonogramu projektu; každá rámcová smlouva musí však být vždy ukončena nejpozději ke dni 31. 12. 2010.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem konání rekvalifikací bude zejména okres Svitavy; zadavatel stanoví detailně místo plnění pro jednotlivé části - popis uveden v jednotlivých částech.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
a. Základním kritériem hodnocení pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. b. Celková ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena bodovým systémem podle níže uvedených kritérií, stanovených v sestupném pořadí s váhou určenou v procentním vyjádření. Číslo kritéria Váha Popis kritéria 1. 55 % Nabídková cena/hod. za jednoho účastníka kurzu v Kč, pro hodnocení budou použity nabídkové ceny kurzů jednotlivých uchazečů bez DPH 2. 25% Minimální počet účastníků rekvalifikačního kurzu, požadovaný dodavatelem pro jeho zahájení 3. 20 % Dopravní dostupnost místa konání kurzů

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
12.1. Splnění kvalifikace a. Uchazeč je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. b. Kvalifikaci splní uchazeč, který prokáže splnění ? základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 zákona, ? profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 zákona, ? ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů podle § 55 zákona ? technických kvalifikačních předpokladů podle § 56 zákona

Požadavek na písemnou formu nabídky:
a. Nabídka bude zpracována písemně tištěné podobě v českém jazyce v jednom originále a v jedné kopii. b. Nabídka bude obsahovat vyplněnou hodnotící tabulku dle přílohy č. 22.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz krycí list

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: a. Povinnost po dobu 10 let od skončení plnění zakázky uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. Lhůta začíná běžet od 1. ledna následujícího kalendářního roku, ve kterém byla uhrazena dodavateli závěrečná platba. f. Dodavatel je povinen umožnit osobám pověřeným zadavatelem provést kontrolu dodržování podmínek dohody; dodavatel je zároveň „osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly“ ve smyslu § 2, písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Další podmínky:
Zadavatel si ve smyslu § 99 zákona vyhrazuje opční právo pro celou veřejnou zakázku nebo pro kteroukoli její část na další plnění pro případy nepředvídatelných potřeb v rámci rekvalifikací, změn na trhu práce a dalších nepředvídaných situací. Zadavatel předpokládá výši případných opcí maximálně do výše 30% celkového objemu zakázky.

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: více dodavatelů-viz poznámka
    IČ: více dodavatelů
    DIČ: více dodavatelů
    Sídlo: více dodavatelů-viz poznámka
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: více dodavatelů-viz poznámka
    Poznámka k dodavateli: veřejná zakázka byla ve smyslu § 98 ZVZ rozdělena na celkem 15 částí. ČÁST 1) Dodavatel: Počítačová služba,s.r.o., IČ: 25884735, DIČ:25884735, sídlo dodavatele: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc, oprávněná osoba: Ing. Leopold Podmolík Dodavatel: Marlin, s.r.o., IČ: 60733306, DIČ: CZ60733306, sídlo dodavatele: Studentské nám.1531, 686 01 Uherské Hradiště - Mařatice, oprávněná osoba: Mgr.Dušan Bellovič Dodavatel: AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., IČ: 13584386, DIČ: CZ 13584386, sídlo dodavatele: Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, oprávněná osoba: Ing. Jan Šeda ČÁST 2) Dodavatel: Marlin, s.r.o., IČ: 60733306, DIČ: CZ60733306, sídlo dodavatele: Studentské nám.1531, 686 01 Uherské Hradiště - Mařatice, oprávněná osoba: Mgr.Dušan Bellovič Dodavatel: Ing. Zbyněk Hora, IČ: 73528366, sídlo dodavatele: Mnichovická 173, 280 02 Kolín - Kolín, Oprávněná osoba: Ing. Zbyněk Hora ČÁST 3) Dodavatel: Marlin, s.r.o., IČ: 60733306, DIČ: CZ60733306, sídlo dodavatele: Studentské nám.1531, 686 01 Uherské Hradiště - Mařatice, oprávněná osoba: Mgr.Dušan Bellovič ČÁST 4) Dodavatel: Marlin, s.r.o., IČ: 60733306, DIČ: CZ60733306, sídlo dodavatele: Studentské nám.1531, 686 01 Uherské Hradiště - Mařatice, oprávněná osoba: Mgr.Dušan Bellovič Dodavatel: Obchodní akademie a Vyšší odborná škola ekonomická, IČ: 62033077, DIČ: CZ62033077, sídlo dodavatele: T.G.Masaryka 47, 568 02 Svitavy, oprávněná osoba: RNDr.Jaroslav Klodner ČÁST 5) Dodavatel: Marlin, s.r.o., IČ: 60733306, DIČ: CZ60733306, sídlo dodavatele: Studentské nám.1531, 686 01 Uherské Hradiště - Mařatice, oprávněná osoba: Mgr.Dušan Bellovič ČÁST 7) Dodavatel: Marlin, s.r.o., IČ: 60733306, DIČ: CZ60733306, sídlo dodavatele: Studentské nám.1531, 686 01 Uherské Hradiště - Mařatice, oprávněná osoba: Mgr.Dušan Bellovič Dodavatel: Obchodní akademie a Vyšší odborná škola ekonomická, IČ: 62033077, DIČ: CZ62033077, sídlo dodavatele: T.G.Masaryka 47, 568 02 Svitavy, oprávněná osoba: RNDr.Jaroslav Klodner ČÁST 8) Dodavatel: Jaroslav Pfeifer, IČ: 16806522, DIČ: CZ5801301660, sídlo dodavatele: Krátká 932, 563 01 Lanškroun, oprávněná osoba: Jaroslav Pfeifer Dodavatel: Střední odborné učiliště Svitavy, IČ: 15034569, sídlo zadavatele: Nádražní 1083, 568 02 Svitavy, oprávněná osoba: Ing. Leoš Říha ČÁST 9) Dodavatel: Mgr.Zuzana Andělová, IČ: 66961998, sídlo dodavatele: Pasteuerova 935/8A, 772 00 Olomouc, oprávněná osoba: Mgr.Zuzana Andělová ČÁST 11) Dodavatel: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o., IČ: 25289667, DIČ: CZ25289667, sídlo dodavatele: Bulharská 621, 101 00 Praha 10, oprávněná osoba: Ing. Pavel Široký ČÁST 12) Dodavatel: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o., IČ: 25289667, DIČ: CZ25289667, sídlo dodavatele: Bulharská 621, 101 00 Praha 10, oprávněná osoba: Ing. Pavel Široký ČAST 13) Dodavatel: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o., IČ: 25289667, DIČ: CZ25289667, sídlo dodavatele: Bulharská 621, 101 00 Praha 10,oprávněná osoba: Ing. Pavel Široký ČÁST 6),14),15), Veřejné zakázky byly zrušeny v souladu s ust. § 84 odst.1 písm. a) a písm. b) ZVZ, neboť zadavatel neobdržel žádnou nabídku. ČÁST 10 Veřejná zakázka byla zrušena v souladu s ust. § 84 odst.1 písm. a) a písm. b)z důvodu vyloučení jediného uchazeče z důvodu nesplnění kvalifikačních předpokladů. Následně bylo zahájeno s uchazečem jednací řízení s uveřejněním podle § 22 odst. 1 a odst. 2 ZVZ a na základě jeho výsledků byla zakázka přidělena tomuto dodavateli. Dodavatel: AUTOŠKOLA K.O.K., s.r.o., IČ: 47450509, DIČ: CZ47450509, sídlo dodavatele: Brněnská 61, 571 01 Moravská Třebová, oprávněná osoba: Jiří Kvapil Poslední rámcová smlouva s více účastníky byla uzavřena dne 31.7.2009.

Datum ukončení: 13. 8. 2009


 
Uveřejněno: 16. 3. 2009
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016