Zpět

Realizace výzkumu „Postoje občanů ČR vůči veřejnému ochránci práv“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10525

Název zakázky: Realizace výzkumu „Postoje občanů ČR vůči veřejnému ochránci práv“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 4. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Kancelář veřejného ochránce práv

Sídlo zadavatele: Údolní 39, 602 00 BRNO

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Pavel Pořízek, Ph.D., 542 542 554, pavel.porizek@ochrance.cz

IČ zadavatele: 70836981

DIČ zadavatele: -

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Roman Krupica
  • Telefon: 542 542 393
  • E-mail: roman.krupica@ochrance.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 4. 2015 16:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky mohou uchazeči doručit poštou nebo osobně na adresu Kancelář veřejného ochránce práv, Údolní 39, 602 00 Brno v uzavřené obálce, označené „VÝZVA – Výzkum - Postoje občanů ČR v rámci projektu Společně k dobré správě – NEOTVÍRAT“ opatřené na uzávěře razítkem, podpisem uchazeče, příp. jiným znakem.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení reprezentativního výzkumu na dospělé populaci ČR (včetně zpracování závěrečné zprávy) na téma „Postoje občanů ČR vůči veřejnému ochránci práv“.

 

Cílem výzkumu je zjistit, jaká je v české populaci znalost instituce veřejného ochránce práv a její činnosti, jaká je důvěra občanů vůči ní, jaké je jejich vnímání veřejného ochránce práv a jaké jsou zkušenosti občanů s touto institucí.

 

Podrobnější informace viz výzva (zadávací dokumentace).

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 400000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění: ihned po podpisu smlouvy Předpokládané ukončení plnění: září 2015 Místem realizace plnění veřejné zakázky je Česká republika. Termín dodání závěrečné zprávy: 30. 9. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem realizace plnění veřejné zakázky je Česká republika. Místem dodání plnění je Kancelář veřejného ochránce práv, Údolní 39, 602 00 Brno.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem hodnocení veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena v Kč včetně DPH. Podrobnější informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Podrobnější informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Podrobnější informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: STEM/MARK a.s.
    IČ: 61859591IČ: 
    Sídlo: Chlumčanského 497/5, 180 00 PRAHA 8
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Ivana Valentová
    Nabídková cena: 325.490 Kč vč. DPH

  • 2. uchazeč
    Název: GfK Czech, s.r.o.
    IČ: 15271757
    Sídlo: KAVČÍ HORY OFFICE PARK. Na Hřebenech II 1718/10, 140 00 PRAHA 4
    Nabídková cena: 336.380 Kč vč. DPH
  • 3. uchazeč
    Název: MEDIAN s.r.o.
    IČ: 48587001
    Sídlo:Národních hrdinů 73, 190 12 PRAHA 9                                         Nabídková cena: 348.480 Kč vč. DPH

 

  • 4. uchazeč
    Název: FOCUS - Centrum pro sociální a marketingovou analýzu, spol. s r.o.
    IČ: 49967185
    Sídlo: Vrchlického sad 4, 602 00 BRNO
    Nabídková cena: 408.133 Kč vč. DPH

Datum ukončení: 12. 5. 2015


 
Uveřejněno: 13. 4. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016