Realizace vzdělávacího programu pro zaměstnance Domova seniorů Havířov
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9293
Název zakázky: Realizace vzdělávacího programu pro zaměstnance Domova seniorů Havířov
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 11. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00056 Rozvojem zaměstnanců domovů seniorů a domova se zvláštním režimem v Havířově v rámci systému celoživotního vzdělávání ke kvalitní péči o seniory a zajištění důstojného stáří příjemce: Domov seniorů Havířov, příspěvková organizace
Název/obchodní firma zadavatele: Domov seniorů Havířov, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Jaroslava Seiferta 1530/14, 736 01 Havířov
- Jméno: MUDr. Milan Dlábek, ředitel organizace tel.: 596 810 061 e-mail: dlabekm@dshavirov.cz
IČ zadavatele: 75139243
DIČ zadavatele: CZ75139243
- Jméno: Ing. Renáta Kochová
- Telefon: 596810061
- E-mail: kochovar@dshavirov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 11. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky se podávají v sídle zadavatele na adrese: Domov seniorů Havířov, p. o. Jaroslava Seiferta 1530/14 736 01 Havířov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je kompletní obsahové, lektorské a organizační zajištění realizace odborných kurzů akreditovaných podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, a to pro účastníky z řad zaměstnanců zadavatele (soc. pracovníci, pracovníci v soc. službách a vedoucí pracovníci).
Předmět veřejné zakázky je rozdělen do tří samostatných dílčích částí plnění předmětu zakázky. Každý uchazeč je oprávněn předložit nabídku buď na jednu z dílčích částí zakázky samostatně nebo na dvě či všechny tři dílčí části zakázky současně.
Zakázka se dělí do těchto 3 dílčích částí předmětu plnění:
DÍLČÍ ČÁST 1 Kurzy pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách
V rámci této dílčí části plnění bude realizováno celkem 38 běhů vzdělávacích aktivit / bude proškoleno 38 skupin s cca 15 účastníky ve skupině v celkem 21 typových kurzech akreditovaných pro další vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách v těchto tématech:
1.1 Prevence a řešení konfliktů
1.2 Individuální plánování pro dobrou praxi sociálního pracovníka
1.3 Psychohygiena a fenomén syndromu vyhoření
1.4 Individuální plánování s nekomunikujícím klientem
1.5 Úvod do péče o klienty na pracovišti se zvláštním režimem
1.6 Specifika péče o klienty s demencí v pobytovém zařízení
1.7 Specifika péče a komunikace s klienty s Alzheimerovou demencí
1.8 Trénink kognitivních funkcí v péči o seniory
1.9 Budování týmů a interpersonální vztahy na pracovišti
1.10 Význam sexuality v seniorském věku
1.11 Novela Občanského zákoníku v kontextu sociálních služeb
1.12 Standardy kvality a jejich ukotvení v Zákoně o sociálních službách
1.13 Standardy kvality a jejich implementace
1.14 Hodnocení procesu poskytování sociální služby dle standardů kvality
1.15 Příprava na inspekci v sociálním zařízení
1.16 Sociální šetření v pobytové sociální službě
1.17 Aktivizační techniky a cvičení v sociálních službách
1.18 Poskytování sociálních služeb člověku zbavenému způsobilosti k právním úkonům
1.19 Lidská důstojnost a etiketa v praxi - workshop
1.20 Work Life Balance – hranice mezi profesí a osobním životem pracovníka v sociálních službách
1.21 Arteterapie a její využití v práci sociálního pracovníka
DÍLČÍ ČÁST 2 Kurzy pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách s prvky zdravotní tematiky
V rámci této dílčí části plnění bude realizováno celkem 14 běhů vzdělávacích aktivit / bude proškoleno 14 skupin s cca 15 účastníky ve skupině v celkem 9 typových kurzech akreditovaných pro další vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách v těchto tématech:
2.1 Cévní mozková příhoda a specifika následné péče o klienty po cévní mozkové příhodě
2.2 Specifika péče o klient v terminálním stavu nemoci v domácím prostředí
2.3 Smrt, umírání a péče o umírající jako součást výkonu pomáhající profese
2.4 Bazální stimulace pro specifickou skupinu pracovníků domovů se zvláštním režimem – základní kurz
2.5 Bazální stimulace pro specifickou skupinu pracovníků domovů ve zvláštním režimem – navazující kurz
2.6 Základy první pomoci pro využití v sociálních službách
2.7 Výživa seniorů při hospitalizaci i v domácí péči
2.8 Rehabilitační ošetřování v soc. službách – geriatrická fyzioterapie I.
2.9 Rehabilitační ošetřování v soc. službách – geriatrická fyzioterapie II.
DÍLČÍ ČÁST 3 Kurzy pro vedoucí pracovníky v sociálních službách
V rámci této dílčí části plnění bude realizováno celkem 8 běhů vzdělávacích aktivit / bude proškoleno 8 skupin s cca 15 účastníky ve skupině v celkem 8 typových kurzech akreditovaných pro další vzdělávání sociálních pracovníků a vedoucích pracovníků v těchto tématech:
3.1 Vedení lidí a moderní styly řízení
3.2 Komunikace nadřízený a podřízený – praktický nácvik
3.3 Pochvala a kritika jako nástroje řízení – nácvik
3.4 Vedení pracovních porad – nácvik
3.5 Řízení změn v sociálních službách
3.6 Public Relations a prezentační dovednosti
3.7 Timemanagement pro vedoucí pracovníky
3.8 Budování a vedení týmů
Podrobná specifikace jednotlivých poptávaných kurzů (cíle a obsahy kurzů, cílová skupina, počty účastníků, rozsahy kurzů apod.) a další podmínky realizace zakázky jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v přílohách této Výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 825620,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zakázka bude realizována od data podpisu smlouvy (předpokládáme k 20.11.2013) nejpozději do 20. 6. 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Kurzy budou realizovány v sídle zadavatele, popřípadě v jiných vhodných prostorách na území města Havířova, která vybere zadavatel. Vybrané kurzy budou realizovány výjezdní formou v rámci dvoudenního školení v ubytovacím zařízení v Moravskoslezském kraji vybraném zadavatelem, a to mimo město Havířov. Podrobnosti jsou uvedeny v přiložené Výzvě k podání nabídek.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena včetně DPH – váha 100 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Každý uchazeč musí v nabídce doložit zadavatelem stanovené kvalifikační předpoklady, a to tímto způsobem: a) základní a profesní kvalifikační předpoklady: ? Kopií výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší než 90 dnů k datu předložení nabídky, ? Kopií dokladu o oprávnění k podnikání vztahujícím se k předmětu zakázky (např. výpis ze živnostenského rejstříku), ? Čestným prohlášením vlastnoručně podepsaným osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, z jehož obsahu musí být zřejmé, že dodavatel splňuje ke dni podání nabídky základní kvalifikační předpoklady dle § 53, odst. 1 písm. a) až k) zákona o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“). Toto čestné prohlášení nesmí být starší 90 dnů k datu předložení nabídky. b) technické kvalifikační předpoklady: ? osvědčením o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb, přičemž minimální úroveň pro splnění kvalifikace je zadavatelem stanovena následovně: Tým, který bude zajišťovat plnění dané části předmětu veřejné zakázky a její organizační zajištění, musí být tvořen minimálně 2 osobami ve složení 1 koordinátor zakázky a 1 hlavní metodik / vedoucí lektor. Koordinátor bude zajišťovat vedení a koordinaci plnění předmětu zakázky a společně s metodikem bude zajišťovat vzdělávací a metodické vedení plnění předmětu zakázky. Koordinátor zakázky může být v případě podání nabídky pro více dílčích částí zakázky společný pro všechny tyto dílčí části. Uchazeč musí formou profesního životopisu navrhovaného koordinátora prokázat min. 3letou praxi této osoby v oblasti řízení a koordinace vzdělávacích zakázek a projektů. Hlavní metodik / vedoucí lektorů bude uchazečem navržen vždy pro každou dílčí část zakázky samostatně a osoba navržená uchazečem do této pozice musí splňovat minimálně tyto požadavky podle dílčí části zakázky, pro kterou předkládá uchazeč nabídku: a) DÍLČÍ ČÁST 1 – min. 5letá odborná praxe v oblasti poskytování sociálních služeb se zaměřením na seniory b) DÍLČÍ ČÁST 2 – min. 5letá odborná praxe v oblasti poskytování sociálních služeb se zaměřením na seniory c) DÍLČÍ ČÁST 3 – min. 7letá odborná praxe v oblasti řízení organizace nebo podniku (ředitel podniku, člen statutární orgánu podniku, vedoucí oddělení s přímým vedením min. 10 osob, podnikatel – fyzická osoba s počtem zaměstnanců min. 10 osob). Splnění výše uvedených požadavků uchazeč dokládá profesním životopisem navržených členů realizačního týmu. Předložené profesní životopisy koordinátora zakázky a hlavních metodiků/vedoucích lektorů pro jednotlivé dílčí části zakázky musí být vlastnoručně podepsány osobami, které uchazeč pro tyto pozice navrhuje. Profesní životopisy musí obsahovat alespoň tyto údaje: - jméno a příjmení, tituly - informaci o dosaženém vzdělání a kvalifikaci - předchozí i stávající zaměstnavatele - délku praxe odpovídající požadavkům pro jednotlivé dílčí části - informaci o tom, v jakém vztahu (pracovněprávním či jiném) je osoba k uchazeči - prohlášení o bezúhonnosti ? Kopiemi platných akreditací dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, a to v rozsahu stanoveném samostatně pro nabídky předkládané v jednotlivých dílčích částech zakázky: a) DÍLČÍ ČÁST 1 – uchazeč doloží kopie platných akreditací pro minimálně těchto 7 z celkem 21 zadavatelem poptávaných kurzů, které jsou uvedeny v části Výzvy „Popis (specifikace) předmětu zakázky“: 1.1 Prevence a řešení konfliktů 1.2 Individuální plánování pro dobrou praxi sociálního pracovníka 1.4 Individuální plánování s nekomunikujícím klientem 1.5 Úvod do péče o klienty na pracovišti se zvláštním režimem 1.11 Novela Občanského zákoníku v kontextu sociálních služeb 1.15 Příprava na inspekci v sociálním zařízení 1.16 Sociální šetření v pobytové sociální službě b) DÍLČÍ ČÁST 2 – uchazeč doloží kopie platných akreditací pro minimálně těchto 5 kurzů z celkem 9 zadavatelem poptávaných kurzů, které jsou uvedeny v části Výzvy „Popis (specifikace) předmětu zakázky“: 2.4 Bazální stimulace pro specifickou skupinu pracovníků domovů se zvláštním režimem – základní kurz 2.1 Cévní mozková příhoda a specifika následné péče o klienty po cévní mozkové příhodě 2.2 Smrt, umírání a péče o umírající jako součást výkonu pomáhající profese 2.6 Základy první pomoci pro využití v sociálních službách 2.8 Rehabilitační ošetřování v soc. službách – geriatrická fyzioterapie I. c) DÍLČÍ ČÁST 3 – uchazeč doloží kopie platných akreditací pro minimálně 4 z celkem 8 zadavatelem poptávaných kurzů, které jsou uvedeny v části Výzvy „Popis (specifikace) předmětu zakázky“. V případě předložení společné nabídky několika dodavatelů či v případě prokazování splnění určité části kvalifikace prostřednictvím realizace části zakázky formou subdodavatele mají uchazeči povinnost prokázat splnění kvalifikace způsobem shodným s postupy zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, a to: způsobem uvedeným v ust. § 51 odst. 5 a 6 tohoto zákona, popř. způsobem podle ust. § 51 odst. 4 tohoto zákona. Není-li uvedeno v této výzvě jinak, je uchazeč povinen předložit doklady prokazující splnění kvalifikace v originále či úředně ověřené kopii. Neprokáže-li dodavatel splnění základních, profesních či technických kvalifikačních předpokladů v požadovaném rozsahu, bude zadavatelem ze zadávacího řízení vyloučen.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud jsou nabídka i návrh smlouvy podepsány osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Podrobné podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v přiloženém dokumentu Výzvy k podání nabídky a přílohách této Výzvy.
Soubory ke stažení:
- ds02-vyzva-k-podani-nabidek-priloha1-specifikace-zakazky-06112013.docx (1. 5. 2016 05:00)
- ds03-vyzva-k-podani-nabidek-priloha2-navrh-smlouvy-06112013.doc (1. 5. 2016 05:00)
- ds04-vyzva-k-podani-nabidek-priloha3-cenova-kalkulace-zakazky-06112013.docx (1. 5. 2016 05:00)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel rozhodl o zrušení zadávacího řízení "Realizace vzdělávacího programu pro zaměstnance Domova seniorů Havířov" vyhlášeném na stránkách www.esfcr.cz s číslem zakázky: 09293. Důvodem pro zrušení jsou nesrovnalosti zjištěné v dokumentu Výzvy k podání nabídek a ve zveřejněných informacích na webové stránce www.esfcr.cz a současně chybné zveřejnění dokumentů ve vyhlášení zakázky na serveru www.esfcr.cz. Zakázka bude opětovně vyhlášena v nejbližším termínu v příštím týdnu.
Datum ukončení: 8. 11. 2013