Zpět

Rekvalifikační kurzy pro Úřad práce v Pardubicích

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 3474

Název zakázky: Rekvalifikační kurzy pro Úřad práce v Pardubicích

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 4. 2009

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Úřad práce v Pardubicích

Sídlo zadavatele: Boženy Vikové Kunětické 2011, 530 02 Pardubice I – Zelené Předměstí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Klimpl, ředitel

IČ zadavatele: 00655040

DIČ zadavatele: CZ00655040

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Martin Budiš
  • Telefon: 516 419 464
  • E-mail: martin.budis@akpzl.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 5. 2009 14:00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření rámcových smluv s jedním uchazečem na jednotlivé části této veřejné zakázky specifikované v příloze č. 1 - 18. této zadávací dokumentace. Dodavatelé, s kterými budou uzavřeny rámcové smlouvy, budou pro Česká republika – Úřad práce v Pardubicích (dále též jen zadavatel) zajišťovat rekvalifikační kurzy pro uchazeče o zaměstnání a zájemce o zaměstnání. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4657000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba trvání zakázky začíná dnem podpisu rámcové smlouvy a končí dosažením ceny plnění nebo dnem ukončení projektu (ukončení projektu se předpokládá dnem 31.10.2010, přičemž ukončení jednotlivých rekvalifikačních kurzů nejpozději dnem 31.8.2010 a vypořádání plateb nejpozději do 30.9.2010)

Místo dodání / převzetí plnění:
Pardubice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotící kritéria jsou uvedeny v zadávací dokumentaci

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklad Zadavatel požaduje ve smyslu § 51 zákona, aby zájemce prokázal splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 zákona, a to způsobem podle § 53 odst. 2 zákona. Profesní kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje ve smyslu § 51 zákona o veřejných zakázkách, aby zájemce prokázal splnění profesních kvalifikačních předpokladů. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže zájemce, který předloží listiny požadované v § 54 zákona: 1. dle § 54 písm. a) zákona. 2. dle § 54 písm. b) zákona. 3. dle § 54 písm. d) zákona. Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady K prokázání splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů zájemce zadavatel požaduje předložení následujících dokladů: 1. dle § 55 odst. 1, písm. a) zákona. Technické kvalifikační předpoklady K prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů zájemce pro plnění této veřejné zakázky na služby zadavatel požaduje předložení následujících dokladů: 1. dle § 56 odst. 2, písm. a) zákona. 2. dle § 56 odst. 2, písm. b) zákona. Ostatní podmínky a požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky na každou část veřejné zakázky se podávají písemně a v uzavřené obálce opatřené na uzavřeních razítkem či podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či statutárního orgánu uchazeče, je-li právnickou osobou, označené názvem příslušné části veřejné zakázky s uvedením výzvy „Neotvírat“, na které musí být uvedena adresa, na niž je možné dle § 71 odst. 6 zákona vyrozumět uchazeče o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty. Nabídka na příslušnou část veřejné zakázky bude obsahovat v souladu s § 68 zákona návrh rámcové smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče a prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, z něhož vyplývá, že je uchazeč vázán celým obsahem nabídky příslušné části veřejné zakázky po celou dobu běhu zadávací lhůty.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Zadavatel nepožaduje uvést kontaktní osobu uchazeče

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Povinnost po dobu 10 let od skončení plnění zakázky uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. Desetiletá lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po roce, ve kterém byla uhrazena závěrečná platba.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Další podmínky:
Ostatní podmínky a požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je k vyzvednutí u kontaktní osoby zadavatele. Při otevírání obálek nebudou čteny nabídkové ceny.

Soubory ke stažení:

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: více dodavatelů
    IČ: více dodavatelů
    DIČ: více dodavatelů
    Sídlo: více dodavatelů
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: více dodavatelů
    Poznámka k dodavateli: Zadavatel rozdělil zakázku na 18 části. U šesti částí výběrové řízení zrušil z důvodu nepředložení žádné nabídky a v jednom případě vyloučil všechny uchazeče ze zedávacího řízení.Část zakázky 1- Rekvalifikace v oblasti základní obsluhy PC - MARLIN, s.r.o., Studentské náměstí 1531, 68601 Uherské Hradiště, IČ:60733306, DIČ:CZ60733306, Dům techniky Pardubice spol. s r.o., nám. Republiky 2686, 53227 Pardubice, IČ:48151904, DIČ:CZ48151904, část zakázky 2- Rekvalifikace v oblasti obsluhy PC dle osnov ECDL - MARLIN, s.r.o., Studentské náměstí 1531, 68601 Uherské Hradiště, IČ:60733306, DIČ:CZ60733306,ČD-Telematika a.s., Pernerova 2819/2a, 13000 Praha 3, IČ:61459445, DIČ:CZ61459445, část zakázky 3 - Rekvalifikace v oblasti obsluhy PC se zaměřením na práce v excelu - AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 56401 Žamberk, IČ:13584286, DIČ:CZ13584286, část zakázky 4 - Rekvalifikace v oblasti obsluhy PC se zaměřením na práce v AutoCADu, MARLIN, s.r.o., Studentské náměstí 1531, 68601 Uherské Hradiště, IČ:60733306, DIČ:CZ60733306, část zakázky 7 - Rekvalifikace v oblasti svařování I. - Dům techniky Pardubice spol. s r.o., nám. Republiky 2686, 53227 Pardubice, IČ:48151904, DIČ:CZ48151904, část zakázky 8 - Rekvalifikace v oblasti svařování II. - Dům techniky Pardubice spol. s r.o., nám. Republiky 2686, 53227 Pardubice, IČ:48151904, DIČ:CZ48151904, část zakázky 9 - Rekvalifikace v oblasti sociálních služeb - MARLIN, s.r.o., Studentské náměstí 1531, 68601 Uherské Hradiště, IČ:60733306, DIČ:CZ60733306, část zakázky 10- Rekvalifikace v oblasti účetnictví - MARLIN, s.r.o., Studentské náměstí 1531, 68601 Uherské Hradiště, IČ:60733306, DIČ:CZ60733306, část zakázky 11- Rekvalifikace v oblasti přípravy na podnikání - MARLIN, s.r.o., Studentské náměstí 1531, 68601 Uherské Hradiště, IČ:60733306, DIČ:CZ60733306, 13- Rekvalifikace v oblasti projektového managementu - MARLIN, s.r.o., Studentské náměstí 1531, 68601 Uherské Hradiště, IČ:60733306, DIČ:CZ60733306, část zakázky 14- Rekvalifikace v oblasti finančního managementu -MARLIN, s.r.o., Studentské náměstí 1531, 68601 Uherské Hradiště, IČ:60733306, DIČ:CZ60733306.

Datum ukončení: 25. 8. 2009


 
Uveřejněno: 8. 4. 2009
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016