Zpět

ROZVOJ LEKTORSKÝCH A KOUČOVACÍCH KOMPETENCÍ

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8796

Název zakázky: ROZVOJ LEKTORSKÝCH A KOUČOVACÍCH KOMPETENCÍ

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 6. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Mobis Automotive Czech s.r.o.

Sídlo zadavatele: Nošovice 171, 739 51 Dobrá, Česká republika

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ki Kab Kim, jednatel

IČ zadavatele: 27786269

DIČ zadavatele: CZ27786269

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jiří Zapletal
  • Telefon: +420 774 883 284
  • E-mail: info@dobrazakazka.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2013 11:00

Místo pro podání nabídek:
Dobrá zakázka s. r. o. Hlubinská 1378/36 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem zakázky je realizace vzdělávacích kurzů v rámci projektu zadavatele pod názvem Vybudování firemních akademií knowledge managementu ve společnosti MOBIS.

Jedná se o realizaci následujících klíčových aktivit:

A) Akademie Teamleader a Supervisor MOBIS

Jedná se o realizaci kurzů v oblastech:

a)    Akademie Teamleader a Supervisor MOBIS (dále také klíčová aktivita A1)

b)    Akademie KOMPETENTNÍ ZAMĚSTNANEC MOBIS (dále také klíčová aktivita A2)

 

Ad a)

Cílem realizovaných kurzů je rozvoj lektorských a koučovacích kompetencí, které jsou klíčové pro zvládání role interního lektora a kouče, a to jak pro skupinu stávajících interních lektorů (8 osob), tak pro skupinu TL (Teamleader) a S (Supervisor), kteří se na tuto novou roli teprve připravují – toto vzdělávání musí připravit TL a S na novou roli, která bude součástí každého TL a S ve výrobě, a to zodpovědnost za rozvoj svých podřízených, odhalování jejich potenciálu, za sdílení znalostí a za maximálně efektivní adaptační proces nového zaměstnance. Dle kompetenčního modelu zvýšení kompetence u stávajících lektorů z úrovně 3 na úroveň 5 a u skupiny TL a S z úrovně 1 na úroveň 3 (viz příloha č. 3 zadávací dokumentace).

Cílová skupina:

- 80 zaměstnanců - Teamleadrů (TL=mistr) a Supervisorů (S=předák)

- 8 interních lektorů školících ze zákona povinná školení, BOZP, PO a adaptační školení pro nové zaměstnance apod.

Obsahem kurzů je rozvoj odborných znalostí k výuce odborných disciplín, metody a postupy lektorování, postupy evaluace, techniky interaktivní výuky, komunikace s účastníky školení, řízení diskusí, rozložení a tvorba učebních osnov, kladení koučovacích otázek, vedení koučovacího rozhovoru, aktivní naslouchání v procesu výuky a hodnotícího rozhovoru.

Kurzy jsou požadovány v rozsahu:

1) skupina interních  lektorů začátečníků - I. stupeň lektorských kompetencí

- 80 zaměstnanců = 6 skupin (velikost 1 skupiny se předpokládá 11-15 osob)

- 8 školících dnů (vč. 1 dne závěrečných zkoušek – organizace závěrečných zkoušek je součástí předmětu zakázky) pro 1 skupinu

- celkem = 48 školících dnů prezenční formou + e-learningové studium  min. 16 hod. (vytvoření e-learningové podpory je součástí předmětu zakázky).

 

2) skupina interních lektorů - zkušenější skupina - II. stupeň pokročilých lektorských kompetencí

- 8 zaměstnanců  = 1 skupina,

- 7 školících dnů (vč. 1 dne závěrečných zkoušek, na kterých představí vytvořené učební plány – organizace závěrečných zkoušek je součástí předmětu zakázky) pro 1 skupinu

- celkem 7 školících dnů + e-learningové studium cca 12 hod. (vytvoření e-learningové podpory je součástí předmětu zakázky).

 

Konečným výstupem pro tuto oblast veřejné zakázky je:

- vytvoření min. 10 vzdělávacích  programů

- 88 proškolených  osob - do role interních lektorů a koučů (80 osob – I. stupeň, 8 osob – II. stupeň)

- závěrečná evaluace formou zkoušky

- 55 školících dnů (48 dnů – I. stupeň, 7 dnů – II. stupeň)

 

Ad b)

Cílem realizovaných kurzů je rozvoj klíčových lektorských a koučovacích kompetencí, které jsou stěžejní pro zvládání role interního lektora a kouče pro skupinu Specialistů-řídících zaměstnanců  a THP zaměstnanců,  kteří se na novou roli připravují. Tyto kurzy musí připravit účastníky na novou roli, která bude součástí jejich náplně práce a bude znamenat převzetí zodpovědnosti za rozvoj svých podřízených, zodpovědnost za odhalování jejich potenciálu, za jeho využití ve firemní praxi, sdílení znalostí a firemní dobré praxe a za efektivní adaptační proces nového zaměstnance. Dle kompetenčního modelu požadujeme zvýšení kompetence ze stávající úrovně 2 na úroveň 4 (viz příloha č. 3 zadávací dokumentace).

Cílová skupina:

-        65 specialistů - řídících zaměstnanců a THP zaměstnanců z oblasti výroby, kvality, logistiky, vývoje, HR, IT a pod.

Obsahem kurzů je rozvoj odborných znalostí k výuce odborných disciplín, metody a postupy lektorování, postupy evaluace, techniky interaktivní výuky, komunikace s účastníky školení, řízení diskusí, rozložení a tvorba učebních osnov, kladení koučovacích otázek, vedení koučovacího rozhovoru, aktivní naslouchání v procesu výuky a hodnotícího rozhovoru.

Kurzy jsou požadovány v rozsahu:

Skupina interních lektorů a koučů začátečníků - I. stupeň lektorských dovedností. Na rozdíl od skupiny TL a S již tato skupina prošla určitým vzděláváním v oblasti komunikačních dovedností, navážeme tedy na tato školení pouze částí věnující se lektorským kompetencím a rozsah školení je tak zkrácen na polovinu.

- 65 zaměstnanců = 8 skupin (velikost 1 skupiny se předpokládá 7-10 zaměstnanců)

- 4 školící dny (vč. 1 dne závěrečných zkoušek – organizace závěrečných zkoušek je součástí předmětu zakázky) pro 1 skupinu

- celkem 32 školících dnů prezenčně + e-learningová  příprava min. 4 hod. (vytvoření e-learningové podpory je součástí předmětu zakázky).

 

Konečným výstupem pro tuto oblast veřejné zakázky je:

- 65 proškolených osob do role interních lektorů a koučů

- 32 školících dnů

- závěrečná evaluace formou zkoušky

- přidělení školících témat jednotlivým lektorům a koučům

- certifikáty

 

B) HR akademie = MOBIS - Učící se organizace (dále také klíčová aktivita B)

Jedná se o realizaci kurzů v oblasti HR akademie = MOBIS - Učící se organizace.

Cílem inovace stávajícího systému řízení lidských zdrojů směrem k nastavení a vytvoření metodiky fungování firemní podnikové školy, tzn. metodiky k využívání interních lektorů a koučů ve firmě:

-     Definování rolí interních lektorů a koučů, stanovení kompetencí a definování požadované podpory ze strany vedení a HR oddělení.

-     Definování klíčových prvků a předpokladů úspěšného fungování těchto lektorů - za jakých podmínek bude jejich role fungovat, jak nastavit systém kontroly, komunikace - tzn. jak seznámit zaměstnance s novými rolemi jejich nadřízených a jak propojit výstupy jejich práce s procesem hodnocení a odměňování.

-     Nastavení pravidel fungování tzv. kreditního systému (získání kreditů za úspěšné absolvování), který by měl působit motivačně pro všechny zaměstnance ve vztahu ke svému osobnímu rozvoji. Kreditní systém propojit s hodnocením a odměňováním, stanovit pravidla jeho fungování a přidělování kreditů k interním rozvojovým programům.

-     Definování zásad a metod dalšího vzdělávání pro tyto interní lektory a systému jejich vzájemné inspirace a předávání vlastních zkušeností a tím opět zajištění vzájemného knowledge managementu.

Cílová skupina:

3 HR zaměstnanci

Obsahem kurzů jsou:

- principy učící se organizace

- role interních lektorů a koučů

- kvalita interních lektorů

Kurzy jsou požadovány v rozsahu:

- 3 zaměstnanci  = 1 skupina

- 16 konzultačních hod.  -  Aktivní spolupráce s konzultanty na vytváření a definování podmínek fungování interních lektorů

Konečným výstupem je:

- vytvořená metodika fungování interních lektorů a koučů

 

C) Rovné příležitosti - budování podniku přátelského k rodině (dále také klíčová aktivita C)

 

Jedná se o realizaci v oblasti Rovné příležitosti - budování podniku přátelského k rodině.

 

Cílem je definování doporučení pro inovaci stávajícího systému řízení lidských zdrojů v oblasti uplatňování rovných příležitostí žen a mužů na trhu práce a slaďování pracovního a osobního života.

-     konzultační činnost vedoucí k podpoře zavedení vybraných doporučení pro zlepšení interfiremních standardů v oblasti rovných příležitostí a budování politiky přátelské k rodině - např. zavádění moderních forem organizace práce

-     vytvoření plánu zajištění rovnosti žen a mužů a interfiremní směrnice či doplnění stávajících směrnic o konkrétní zlepšení a definování zlepšení v oblasti rovných příležitostí

Cílová skupina:

3 HR zaměstnanci

Obsahem kurzů jsou:

- kroky k budování podniku přátelského k rodině

- možnosti inovace systému řízení lidských zdrojů - např. nové formy úvazků, úpravy interfiremních směrnic apod.

Rozsah a zapojení cílové skupiny:

- 3 zaměstnanci = 1 skup.

- 16 konzult. hod. 1 skupina

V rámci veřejné zakázky proběhne cca 16 hod. konzultací k inovaci systému řízení lidských zdrojů směrem k podpoře rovných příležitostí a slaďování pracovního  a rodinného života, např. úprava poskytovaných benefitů, příprava podkladů pro zavádění nových typů pracovních  úvazků, změna metodiky přijímacích řízení, hodnotících rozhovorů, úpravy kompetenčních modelů apod.

HR zaměstnanci budou s konzultantem definovat možnosti, které se nabízejí, řešit vhodnost jejich použití pro konkrétní zaměstnance a vybírat vhodné inovace, které by mohly být zavedeny.

Konečným výstupem veřejné zakázky je:

-       Projekt - nové či inovované a doplněné stávající směrnice o oblast rovných příležitostí, např. směrnice týkající se typů pracovních úvazků, doplnění antidiskriminačních opatření do pracovního řádu, mzdového předpisu apod.

-       Zavedení vybrané inovace, např. zavedení pružných forem organizace práce na více pracovních pozicích, kde jsou zaměstnanci s malými dětmi či pečující o závislého člena rodiny (Projekt "Budování podniku přátelského k rodině").

 

Hlavní cílem vzdělávacích a rozvojových aktivit je:

•   příprava podnikových lektorů a koučů směrem k budování systému knowledge managementu ve společnosti,

•   tvorba odborných podnikových vzdělávacích programů,

•   realizace rozvoje klíčových odborných kompetencí pro 156 klíčových zaměstnanců firmy vedoucí k rozšíření a zvýšení jejich kvalifikace a k podpoření udržitelnosti jejich pracovních míst,

•   inovace systému RLZ a ŘLZ vedoucí k motivaci zaměstnanců k osobnímu rozvoji a rozvoji ostatních a k budování podniku přátelského k rodině a podpoře slaďování rovného přístupu žen a mužů,

•   rozvoj zaměstnanců 50+ a absolventů do 25 let.

 

Součástí předmětu zakázky je vytvoření a provoz e-learningových opor příslušných klíčových aktivit. Tyto opory budou provozovány na platformě koncipované uživatelsky přívětivě, je požadováno ovládání jednotlivých modulů pomocí jednoduchých a uživatelsky pohodlných navigačních prvků; e-learningové opory musí splňovat základní požadavky interaktivních kurzů a musí být dynamické, atraktivní, musí umožnit interaktivní zpětnou vazbu a musí podněcovat cílovou skupinu k aktivnímu zapojení. E-learningové opory mohou být umístěny na samostatné doméně (v tomto případě veškeré náklady na provoz této domény jsou zahrnuty v nabídkové ceně) nebo na adrese dodavatele. Provoz a používání e-learningu nesmí být podmíněno nákupem licencí specializovaného SW, případně tyto licence musí být součástí dodávky a náklady na ně zahrnuty v nabídkové ceně.

Zahájení realizace předmětu zakázky se předpokládá v 8. měsíci roku 2013. Ukončení se předpokládá v 2. měsíci roku 2015. Termín zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněn ukončením zadávacího řízení v předpokládaném termínu, tj. v 7. měsíci roku 2013. V opačném případě bude termín zahájení plnění předmětu zakázky posunut. Zadavatel požaduje, aby převážná část klíčových aktivit (kurzů) byla z důvodů vícesměnných provozů realizována v pátek odpoledne a o víkendu.

Klíčové aktivity (místo plnění) budou probíhat v prostorách, které zajistí zadavatel. Část školení bude probíhat v sídle zadavatele, zbývající klíčové aktivity proběhnou v hotelech či zařízeních v Moravskoslezském kraji (předpokládá se okruh 50 km od sídla zadavatele). Zadavatel zajišťuje i stravování pro účastníky kurzů.

Dále je součástí předmětu zakázky zpracování veškerých podkladů nutných pro účastníky školení (materiály pro školení), zpracování příslušných prezentací (tyto prezentace budou následně předány zadavateli k dalšímu využití, součástí předmětu zakázky je tedy i poskytnutí práva k nakládání s těmito prezentacemi) apod. Součástí zakázky je i zajištění příslušné prezentační techniky potřebné pro realizace předmětu zakázky. Při realizaci zakázky je nutno dodržovat příslušné metodiky operačního programu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1990250,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zahájení realizace předmětu zakázky se předpokládá v 8. měsíci roku 2013. Ukončení se předpokládá v 2. měsíci roku 2015. Termín zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněn ukončením zadávacího řízení v předpokládaném termínu, tj. v 7. měsíci roku 2013. V opačném případě bude termín zahájení plnění předmětu zakázky posunut. Zadavatel požaduje, aby převážná část klíčových aktivit (kurzů) byla z důvodů vícesměnných provozů realizována v pátek odpoledne a o víkendu.

Místo dodání / převzetí plnění:
Moravskoslezský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky (ust. § 78 odst. 1 písm. a) zákona). Dílčí hodnotící kritéria jsou stanovena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje, a to: Dílčí hodnotící kritéria Váha v % 1. Nabídková cena bez DPH 50 2. Kvalita nabízeného plnění 50 Kritérium č. 1 – Nabídková cena bez DPH Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její celková výše bez DPH uvedená v návrhu smlouvy. Pro stanovení nabídkové ceny je rozhodný maximální počet osob stanovený v zadávacích podmínkách. Kritérium č. 2 – Kvalita nabízeného plnění Při hodnocení tohoto kritéria bude hodnocena kvalita nabízeného plnění na základě níže uvedených subkritérií, a to: Dílčí hodnotící subkritéria Váha v % 1. Popis a obsah klíčových aktivit 30 2. Konkrétní návrh školicích technik a metod, které budou pro jednotlivé klíčové aktivity použity 30 3. Použité výukové materiály a pomůcky 20 4. Hodnocení efektivity klíčových aktivit 20

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady splní uchazeč: a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, (§ 53 odst. 1 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště (§ 53 odst. 1 písm. b) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), c) který v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu (§ 53 odst. 1 písm. c) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující (Zákon č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů) nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů (§ 53 odst. 1 písm. d) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), e) který není v likvidaci (§ 53 odst. 1 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele (§ 53 odst. 1 písm. f) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele (§ 53 odst. 1 písm. g) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele (§ 53 odst. 1 písm. h) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), i) který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů; pokud dodavatel vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby (§ 53 odst. 1 písm. i) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), j) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek (§ 53 odst. 1 písm. j) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), k) kterému nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu (§ 53 odst. 1 písm. k) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů). Profesní kvalifikační předpoklady splní uchazeč: - výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (ust. § 54 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), - dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména dokladem prokazujícím příslušné živnostenské oprávnění či licenci (ust. § 54 písm. b) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů). Technické kvalifikační předpoklady splní uchazeč, který doloží: a) seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí; přílohou tohoto seznamu musí být: 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Z tohoto seznamu musí být zřejmé provedení: o nejméně 5 významných služeb obdobného charakteru předmětu veřejné zakázky ve vztahu ke klíčové aktivitě A1 a A2, tj. organizace a poskytování rozvojových aktivit pro cílovou skupinu interních lektorů, jejichž obsahem byl rozvoj lektorských dovedností v rozsahu minimálně 7 školicích dnů na jednoho účastníka (ust. § 56 odst. 2 písm. a) zákona o veřejných zakázkách), o nejméně 1 významnou službu obdobného charakteru předmětu veřejné zakázky ve vztahu ke klíčové aktivitě B a C, tj. realizace poradenství zaměstnancům HR (lidské zdroje) v rozsahu min. 8 hodin. b) osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb, a to seznam osob, které se budou podílet na realizaci zakázky. Zadavatel požaduje doložení seznamu osob, na kterou je nabídka podávána, min. 4 osob (z důvodu zastupitelnosti). o ke klíčové aktivitě A1 a A2 - z toho minimálně 2 lektoři musí mít dosažené min. vysokoškolské vzdělání a praxi min. 3 roky v oblasti vedení kurzů lektorských dovedností, o ke klíčové aktivitě B a C - z toho minimálně 2 lektoři musí mít dosažené min. vysokoškolské vzdělání a praxi min. 3 roky v oblasti poradenství zaměstnancům HR. K seznamu osob bude doložen profesní životopis pro každou osobu, přičemž zadavatel doporučuje využít životopis ve formátu EUROPASS. c) seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí; přílohou tohoto seznamu musí být 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně, Z tohoto seznamu musí být zřejmé provedení a provoz nejméně 1 e-learningové podpory vzdělávacích kurzů lektorských dovedností s neomezeným přístupem účastníků kurzů, tyto e-learningové podpory musely být vytvořeny pro kurzy v rozsahu min. 16-ti hodin vzdělávání (ust. § 56 odst. 2 písm. a) zákona o veřejných zakázkách). d) přehled nástrojů či pomůcek, provozních a technických zařízení, které bude mít dodavatel při plnění veřejné zakázky k dispozici, a to doložení oprávnění k užívání či vlastnictví elektronického prostředí pro realizaci distančního vzdělávání účastníků, přičemž přístup do tohoto prostředí je možný individuálně pro každého účastníka 24 hodin denně prostřednictvím webového rozhraní a jeden distanční kurz (vzdělávací program) lektorských dovedností. Tato část kvalifikace bude prokázána čestným prohlášením, že takovýmto prostředím dodavatel disponuje, dále uvedením názvu aplikace, prohlášením o tom, že má v tomto prostředí k dispozici kurz lektorských dovedností, kopii (printscreen obrazovky) vstupního modulu do takovéhoto prostředí, ze kterého bude patrné, že se jedná o prostředí uchazeče a kopii (prinscreen obrazovky) vstupního modulu distančního kurzu, ze kterého bude zřejmé, že se jedná o kurz lektorských dovedností. Zadavatel si vyhrazuje právo provést kontrolu splnění těchto kvalifikačních předpokladů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.

Další podmínky:
viz zadávací podmínky - https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/mobis-automotive-czech-s-r-o

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

     

    1.

    AHRA - Consulting, s.r.o.

    Frýdek-Místek, Zámecké nám. 44

    25378856         

    94,19

    2.

    Everesta, s.r.o.

    Česká Lípa, Mimoňská 3223

    25014650         

    94,00

    3.

    RPIC-ViP s.r.o.

    Ostrava, Mariánské Hory a Hulváky, Výstavní 2224/8

    25826051         

    85,18

    4.

    OneWorld, s.r.o.

    Zvole, Březovská 494   

    27435768         

    74,73

    5.

    Sdružení:

    Mgr. Pavel Vyvijal

    Frýdek-Místek, Lískovec 233

    69597111         

    a

    AG Synerko, s.r.o.

    Ostrava, Mariánské Hory a Hulváky, Daliborova 862/26

    26825716         

    a

    TANGRAM s.r.o.

    Ostrava, Poruba, Ludvíka Podéště 1857/36

    42869684         

    67,59

     

    Datum ukončení: 9. 9. 2013


     
    Uveřejněno: 24. 6. 2013
     
    Aktualizováno: 6. 5. 2016