Zpět

Školení pro růst zaměstnanců II.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9445

Název zakázky: Školení pro růst zaměstnanců II.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 12. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ROSTEX VYŠKOV, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Vyškov, Dědická 190/17, 682 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Václav Hanák, jednatel tel. +420 517 316 200 email: hanak@rostex.cz

IČ zadavatele: 25519671

DIČ zadavatele: CZ25519671

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Marie Kolísková, vedoucí PPO
  • Telefon: +420 517 316 205, + 420 724 039 510
  • E-mail: m.koliskova@centrum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 1. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
ROSTEX VYŠKOV, s.r.o. Dědická 190/17, Vyškov, 682 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodání  3 typů vzdělávacích aktivit:

Část A: Prohloubení znalostí při realizaci projektů pro železniční průmysl  (22,5 hod/skupina) 8 skupin po 10 osobách

Předmětem budou tyto základní oblasti

1.      Úloha projektového řízení (smysl, orientace manažera na trh a výkonnost)

2.      Struktura projektového cyklu  ( fáze iniciační, fáze koncepční, fáze návrhu, fáze prováděcí, fáze komplementace, fáze likvidační - cíle, výstupy, indikátory, způsoby ověřování)

3.      Kritéria projektového úspěchu – dokončení projektu včas, dodržení rozpočtu, dodržení kvality, přenos technologií, dodržení plánovaného výsledku)

4.      Normy ČSN EN ISO 9001:2009 a IRIS Rev.2

5.      Speciální procesy (certifikace speciálních procesů svařování EN3834-2 a EN15085-2)

6.      Využití ERP Helios Green ve výrobě

7.      Metrologie

8.      Kontrola ve výrobě

 

Část B: Štíhlá výroba II. stupeň a 5S ve výrobě -(45 hod/skupina) 6 skupin po 10 osobách

Předmětem budou tyto základní oblasti

1.      Analýza pohybů a organizace pracoviště z pohledu optimálního uspořádání a ergonomie

2.      Základní kroky metody 5S a přínos jejich zavedení Pracovní a myšlenkové stereotypy v našem myšlení, hledání nových řešení

3.      Multifunkční zaměstnanci, zlepšování zařízení, eliminace chyb, standardizace a synchronizace procesů (produktivní autonomní týmy – principy, přínosy, kompetence, hodnotící ukazatele, týmové schůzky, postupy zavádění)

4.      Klasifikace procesů a technologií, identifikace příčin neefektivity, princip toku jednoho kusu Rychlá změna výrobního programu a toku materiálu -SMED a princip „poslední a první dobrý kus“

5.      Štíhlá kvalita

6.      Definice a pochopení zákaznicko-dodavatelského principu (výrobní dispečink pro rychlou reakci na vzniklé problémy)

7.      Neustálé zlepšování, inovativní time-management

8.      Vzájemné vazby štíhlé výroby a metody 5S na realizaci auditů

9.      Zákaznické audity ve výrobě

 

 

Část C: Rozšíření znalostí interních auditorů certifikovaného systému kvality dle normy IRIS Rev. 2 pro železniční průmysl (15 hod/skupina) 1 skupina – 8 osob

Předmětem budou tyto základní oblasti

1.      Seznámení s normou IRIS Rev. 2 a procesním řízením

2.      Plánovaní a příprava interních auditů, sestavení týmů na jednotlivé audity

3.      Systém vedení interního auditu

4.      Vyhodnocení auditu (příležitost pro zlepšení, shoda, neshoda - systémová neshoda, odchylka)

5.      Stanovení opatření k odstranění zjištěných nedostatků 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 848000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
březen 2014 - listopad 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
ROSTEX VYŠKOV, s.r.o. Dědická 190/17, Vyškov, 682 01

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude prováděno podle kritéria ekonomické výhodnosti bodovací metodou, v souladu s níže uvedenými dílčími kriterii hodnocení seřazenými v sestupném pořadí podle jejich významu. Poř. č. Kritérium Váha 1. Výše nabídkové ceny bez DPH 60% 2. Hodnocení úrovně zajištění kurzů 40% Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky. Pro kritéria, která nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Pokud bude hodnotící komise považovat hodnotu některého jiného dílčího kritéria, než je cena, za zjevně nepřiměřenou, má právo přidělit nabídce v tomto kritériu 0 bodů a svůj postup odůvodnit ve zprávě o posouzení a hodnocení nabídek. Hodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že bodové hodnoty přiřazené v rámci jednotlivých kritérií budou násobeny příslušnou váhou. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude sestaveno konečné pořadí úspěšnosti nabídek, přičemž jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejvyšším součtem bodů. 1. Výše nabídkové ceny (60%) Bude hodnocena celková nabídková cena bez DPH 2. Hodnocení úrovně zajištění kurzů (40%) V rámci tohoto dílčího kritéria budou hodnoceny 2 subkritéria: Část A: - Předmětem hodnocení bude - Popis vzdělávacího postupu a metod práce s cílovou skupinou, materiálové vybavení používané při výuce, vedení dokumentace, osnova kurzu (oblasti výuky) apod. ( váha 80%) - Předmětem hodnocení bude - Minimální počet dnů ve kterých je dodavatel schopen zajistit a zahájit výuku při změně harmonogramu ( váha 20%) Část B: - Předmětem hodnocení bude - Popis vzdělávacího postupu a metod práce s cílovou skupinou, materiálové vybavení používané při výuce, vedení dokumentace, osnova kurzu (oblasti výuky), ukázky vzdělávacích materiálů apod. ( váha 80%) - Předmětem hodnocení bude - Minimální počet dnů ve kterých je dodavatel schopen zajistit a zahájit výuku při změně harmonogramu ( váha 20%) Část C: - Předmětem hodnocení bude - Popis vzdělávacího postupu a metod práce s cílovou skupinou, materiálové vybavení používané při výuce, vedení dokumentace, osnova kurzu (oblasti výuky) apod. ( váha 80%) - Předmětem hodnocení bude - Minimální počet dnů ve kterých je dodavatel schopen zajistit a zahájit výuku při změně harmonogramu ( váha 20%)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů analogicky ve smyslu § 53 zákona 137/2006 Sb.- skutečnost že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti doloží potvrzením příslušné instituce, ne starší 90 dnů • Výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, pokud je v ní zapsán podle zvláštních právních předpisů, ne starší než 90 dnů. • Oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů (živnostenský zákon apod.) v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, ne starší než 90 dnů • Prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby) apod. – skutečnost doloží Výpisem z RT statutárního zátupce či zástupců a u právnických osob Výpisem z RT právnických osob. ne starší než 90 dnů • Pojistné krytí odpovědnosti za škody způsobené dodavatelem třetí osobě min. ve výši 5 mil. Kč, přičemž toto pojištění bude dodavatel povinen udržovat po celou dobu realizace zakázky. K prokázání tohoto předpokladu předloží dodavatel platnou pojistnou smlouvu nebo pojistný certifikát, jejichž předmětem je pojištění výše uvedených pojistných rizik a to min. v požadované výši pojistného krytí, případně doplněný o příslib navýšení pojistné částky vystavený příslušnou pojišťovnou, ze kterého vyplývá, že v případě získání zakázky uchazečem bude pojistná smlouva do požadované výše pojistného krytí navýšena. Z předložených dokladů musí být zřejmý rozsah pojištění a výše pojistného krytí a doba platnosti pojištění. Uchazeč pro část C nemusí předkládat toto pojištění. • Seznam významných obdobných zakázek realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech v oblasti dodávek vzdělávacích aktivit na základě jedné smlouvy či objednávky. V seznamu bude uveden název a popis předmětu zakázky, její finanční objem, doba plnění, název a kontakt na objednatele. Tento kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který předloží seznam: • Část A: alespoň 2 obdobné zakázky s finančním objemem každé z nich min. 150. tis. Kč bez DPH (doloží kopie ref. listů či dopisů) z čehož min. jedna zakázka musí být prokazatelně v oblasti strojírenství. Obdobnou zakázkou je předmět školení v oblasti kvality výrobních dělníků dle normy ISO 9001 a IRIS. Nedoložení ref.listu nebo nebude-li obsahovat výše požadované údaje má za následek nesplnění kvalifikačního kritéria. • Část B: alespoň 2 obdobné zakázky s finančním objemem každé z nich min. 300. tis. Kč bez DPH (doloží kopie ref. listů či dopisů) z čehož min. jedna zakázka musí být prokazatelně v oblasti strojírenství. Obdobnou zakázkou je předmět školení v oblasti štíhlé výroby nebo 5S výrobních dělníků dle normy ISO 9001 a IRIS. Nedoložení ref. listu nebo nebude-li obsahovat výše požadované údaje má za následek nesplnění kvalifikačního kritéria. • Pro část C : alespoň 1 obdobnou zakázku s finančním objemem min. 20. tis. Kč bez DPH (doloží kopie ref. listů či dopisů) Obdobnou zakázkou je předmět školení v oblasti dělníků dle normy ISO a IRIS. Nedoložení ref. listu nebo nebude-li obsahovat výše požadované údaje má za následek nesplnění kvalifikačního kritéria. • Čestné prohlášení o tom, že uchazeč nebude zakázku realizovat pomocí subdodavatele. Zadavatel si může vyžádat doložení pracovněprávního vztahu mezi uchazečem a lektorem. • Uchazeč předloží doklady v oblasti odborné způsobilosti lektorského týmu: Část A: doložení min. 3 lektorů- uchazeč předloží doklady o vzdělání (min. u dvou lektorů vysokoškolské), profesní životopis, z něhož bude vyplývat zkušenost s lektorskou činností v dané oblasti a -min. 1 - vzdělání či praxe v oblasti projektového managementu, příp. doplněný o seznam vyučovaných kurzů, -min. 1 - vzdělání či praxe v oblasti managementu kvality (certifikace interního auditora), příp. doplněný o seznam vyučovaných kurzů -min. 1 - vzdělání či praxe v oblasti svářecí technologie (certifikace svářecího technologa), příp. doplněný o seznam vyučovaných kurzů. Část B: doložení min. 3 lektorů- uchazeč předloží doklady o vzdělání (min. u dvou lektorů vysokoškolské), profesní životopis, z něhož bude vyplývat zkušenost s lektorskou činností v dané oblasti, příp. doplněný o seznam vyučovaných kurzů. Část C: doložení min. 1 lektora- uchazeč předloží doklady o vzdělání (vysokoškolské), profesní životopis, certifikaci interního auditora. • Uchazeč je povinen před zahájením výuky v dostatečném předstihu předložit dokumentaci k lektorům provádějícím výuku min. v rozsahu uvedené v této ZD. Zadavatel si vyhrazuje právo lektora odmítnout.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel pro část A, B, C :
    Název: PMVIA s.r.o.
    IČ:  27673189
    DIČ: CZ27673189
    Sídlo: Vyškov, Průmyslová 591, PSČ 682 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Marie Koutná, jednatel
    Poznámka k dodavateli:
    Vzhledem k tomu, že byla zadavateli podána pouze jedná úplná nabídka, postupovala hodnotící komise dle bodu 2.7.2 Metodického pokynu pro zadávání zakázek, č. revize 8, č. vydání 1.8.

Datum ukončení: 15. 1. 2014


 
Uveřejněno: 20. 12. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016