Zpět

Školící program I. - strategické řízení (nové vyhlášení)

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9466

Název zakázky: Školící program I. - strategické řízení (nové vyhlášení)

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 12. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo vnitra

Sídlo zadavatele: Nad Štolou 936/3, 170 34 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Kolda tel. +420 974 817 500 email: jiri.kolda@mvcr.cz

IČ zadavatele: 00007064

DIČ zadavatele: CZ00007064

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Miroslava Líbalová, DiS.
  • Telefon: 606088433
  • E-mail: miroslava.libalova@mvcr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 1. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Podávání nabídek probíhá elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště TenderMarket. https://www.tendermarket.cz/dodavatel/verejne/specifikaceZaklUdajuPrehled.seam?cid=36592

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění této veřejné zakázky je provedení „Školícího programu I. – strategické řízení“ v rámci projektu „Kompetenční centrum metodického, procesního a projektového řízení MV ČR“, reg. č. CZ.1.04/4.1.00/A3.00001, který je spolufinancován z EU, Evropského sociálního fondu (ESF) prostřednictvím OP LZZ a státního rozpočtu ČR.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 318380,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 30. 6. 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Ekonomická výhodnost nabídky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Podávání nabídek probíhá elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště TenderMarket.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8.

Další podmínky:
Nabídku je možno podat pouze prostřednictvím elektronického tržiště TenderMarket. Na nabídky podávané jiným způsobem než přes elektronické tržiště TenderMarket nebude brán zřetel.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    M.C. TRITON, spol. s.r.o.
    IČ: 49622005
    DIČ: CZ
    49622005
    Sídlo: Evropská 846/176a, 16000 Praha


  • 2. uchazeč
    AQE advisors, a.s.
    IČ: 26954770
    DIČ: CZ26954770
    Sídlo: Třída Kpt. Jaroše 31, 60200 Brno


Datum ukončení: 10. 2. 2014


 
Uveřejněno: 20. 12. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016