Zpět

TVORBA PROPAGAČNÍCH PŘEDMĚTŮ A TIŠTĚNÝCH MATERIÁLŮ PRO ÚČELY PUBLICITY V RÁMCI REGIONÁLNÍCH INDIVIDUÁLNÍCH PROJEKTŮ ÚŘADU PRÁCE V MOSTĚ

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 3190

Název zakázky: TVORBA PROPAGAČNÍCH PŘEDMĚTŮ A TIŠTĚNÝCH MATERIÁLŮ PRO ÚČELY PUBLICITY V RÁMCI REGIONÁLNÍCH INDIVIDUÁLNÍCH PROJEKTŮ ÚŘADU PRÁCE V MOSTĚ

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 1. 2009

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce v Mostě

Sídlo zadavatele: Most, Tř. Budovatelů 1989

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Oldřich Malý, tel. 476 440 602, e-mail oldrich.maly@mo.mpsv.cz

IČ zadavatele: 00554898

DIČ zadavatele: CZ00554898

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Alena Zieglerová
  • Telefon: 606 600 012
  • E-mail: alena.zieglerova@mo.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 2. 2009 11:00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je tvorba propagačních předmětů a tištěných materiálů pro účely publicity v rámci regionálních individuálních projektů „Práce na Mostecku pro každého“ a „Rodina a práce na Mostecku“ realizovaných Úřadem práce v Mostě.

Dodavatel vybraný na základě veřejné zakázky zajistí produkci a dodání propagačních předmětů a tištěných materiálů označených dle vizuální identity OP LZZ pro účely publicity uvedených projektů, a to ve třech časových etapách a v níže uvedeném množství:

 

V 1. etapě:

 

·        Propisovací tužky v počtu 1000 ks

·        Papíry formátu A4 s potiskem v počtu 2000 ks

·        Papírové tašky v počtu 500 ks

·        Skládací papírové desky se třemi chlopněmi formátu A4 v počtu 400 ks

 

Ve 2. etapě:

 

·        Letáky formátu A4 v počtu 200 ks, z toho 100 ks pro projekt Práce na Mostecku pro každého a 100 ks pro projekt Rodina a práce na Mostecku

·        Kartičky formátu A6 v počtu 800 ks, z toho 550 ks pro projekt Práce na Mostecku pro každého a 250 ks pro projekt Rodina a práce na Mostecku

·        Skládací letáčky v počtu 500 ks, z toho 300 ks pro projekt Práce na Mostecku pro každého a 200 ks pro projekt Rodina a práce na Mostecku

·        Samolepky povinných log v počtu 800 ks, a to 400 ks formátu 30 x 30 mm a 400 ks formátu 70 x 70 mm

·        Psací bloky formátu A5 v počtu 500 ks

 

Ve 3. etapě:

 

·        Žetony do nákupních vozíků v počtu 300 ks

·        Zásobníky na vizitky v počtu 50 ks

·        Samolepicích bločků rozměrů 76 x 76 mm v počtu 200 ks

·        Držáky papíru na stůl v počtu 50 ks

·        Krabičky s větrovými bonbóny v počtu 200 ks

·        Zápalky v počtu 300 ks krabiček

·        Pomády na rty v počtu 50 ks

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 113400,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. etapa: 23. února 2009 – 3. dubna 2009 2. etapa: 6. dubna 2009 – 22. května 2009 3. etapa: 25. května 2009 – 3. července 2009

Místo dodání / převzetí plnění:
Úřad práce v Mostě Tř. Budovatelů 1989 434 01 Most

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Celková nabídková cena bez DPH - váha 70 % 2. Způsob zajištění plnění veřejné zakázky - váha 30 % Subkritéria bodu 2.: 2.1 Garantovaná doba plnění v rámci etap - váha 70 % 2.2 Nabídka dalších propagačních předmětů zahrnutých do nabídkové ceny - váha 30 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
4.1 Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením: - čestného prohlášení dle přílohy č. 1 Výzvy k podání nabídky Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. 4.2 Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zákona Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který předloží kopie těchto dokumentů: - výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, - doklad o oprávnění k podnikání, které odpovídá vymezenému předmětu zakázky. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90dnů. 4.3 Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady dle § 55 zákona Splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který předloží: - čestné prohlášení dle přílohy č. 2 Výzvy k podání nabídky, které obsahuje prohlášení o dosažených obchodních obratech za poslední 3 účetní období. Jestliže dodavatel vznikl později nebo prokazatelně zahájil činnost vztahující se k předmětu veřejné zakázky později, postačí, předloží-li údaje o svém obratu za všechna účetní období od svého vzniku nebo od zahájení příslušné činnosti. 4.4 Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 zákona Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který předloží: - seznam vybraných služeb, jejichž předmětem jsou činnosti uvedené v bodech 1 a 2 této Výzvy k podání nabídky, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech, s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být vyhotovena písemnou formou v jednom originále a jedné kopii

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Zadavatel a osoby oprávněné k výkonu kontroly projektů, z nichž je zakázka hrazena, si vyhrazují právo na provedení kontroly v sídle uchazeče a umožnění ověření dokladů souvisejících s realizací zakázky po dobu 10 let od ukončení realizace zakázky. Uchazeč má povinnost archivovat všechny doklady související s realizací veřejné zakázky po dobu 10 let od ukončení realizace zakázky.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Další podmínky:
9.1 Formální požadavky nabídky a)vyhotovení v českém jazyce b)vyhotovení písemnou formou v jednom originále a jedné kopii c)podpis nabídky oprávněnou osobou jednající jménem uchazeče d)návrh Smlouvy o dílo podepsaný oprávněnou osobou 9.2 Členění nabídky a) nabídka podepsaná osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče b) podklady prokazující splnění kvalifikačních požadavků dle bodu 4 Výzvy c) nabídková cena v členění dle bodu 2 Výzvy d) podklady pro hodnocení - příloha č. 3 Výzvy Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení bez udání důvodu, odmítnout všechny předložené nabídky, nevrátit podané nabídky. Uchazeč je vázán svou nabídkou po celou dobu realizace zakázky. Uchazeč má informační povinnost dle Manuálu pro publicitu OP LZZ 2007 – 2013 (MAD 94). Dokument je k dispozici na internetových stránkách www.esfcr.cz. Předpokládané oznámení výsledků výběrového řízení do: 12. února 2009 Předpokládané datum uzavření Smlouvy o dílo: 19. února 2009 (smlouva bude uzavřena po potvrzení finančních prostředků zadavateli ze strany MPSV ČR)

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Mostecká Informační Společnost s.r.o.
    IČ: 25016831
    DIČ: CZ 25016831
    Sídlo: Fr. Halase 845/13, 434 01 Most
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Martina Sabolová
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 12. 2. 2009


 
Uveřejněno: 26. 1. 2009
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016