Zpět

VŘ na dodávku služeb - vzdělávání zaměstnanců v rámci projektu "Efektivní vzdělávání a zvýšení adaptability zaměstnanců k posílení konkurenceschopnosti firmy LUBRICANT s.r.o.“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9226

Název zakázky: VŘ na dodávku služeb - vzdělávání zaměstnanců v rámci projektu "Efektivní vzdělávání a zvýšení adaptability zaměstnanců k posílení konkurenceschopnosti firmy LUBRICANT s.r.o.“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 10. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: LUBRICANT s.r.o.

Sídlo zadavatele: Slovanská alej 1960/24, 326 00 Plzeň – Východní Předměstí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zdeňka Heyn Edlová, jednatelka Tel.: +420 377 454 902, Email: edlova@lubricant.cz

IČ zadavatele: 49684060

DIČ zadavatele: CZ49684060

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Michal Novák
  • Telefon: +420 775572247
  • E-mail: novak@legroconsult.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 10. 2013 15:00

Místo pro podání nabídek:
LUBRICANT s.r.o. Slovanská alej 1960/24, 326 00 Plzeň – Východní Předměstí

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů pro interní lektory v oblastech ADR informativní, ADR bezpečnostní poradce, Chemická legislativa, Nakládání s nebezpečnými chemickými látkami a přípravky, Rozbory a analýzy, aplikace maziv, Konference Tribotechnika, Obchodní komunikace, Prezentační dovednosti, Prodej produktu, Word, Excel a PowerPoint, Problematika rovných příležitostí mužů a žen, a dále pro zaměstnance společnosti v oblastech Finanční řízení pro manažery, Finanční analýza a finanční plánování pro manažery, Ekonomické minimum pro manažery, Autorská práva a patenty, Základy tribotechniky a Tribotechnika v praxi, Logistika – sklady, Logistika – nákup, controlling, Co má znát a umět manažer logistiky podniku, Celní předpisy, Školení řidičů VZV, INTRAST, Účetnictví, Praktické uplatňování zákona o DPH, Pracovní právo, Základní orientace v právu pro účetní a ekonomické profese, Úřední písemnosti, obchodní korespondence, Správce počítačové sítě, SQL a SEO, ADR Skladník, Manažerské schopnosti a Projektové řízení, jazykové vzdělávání v rámci projektu: „Efektivní vzdělávání a zvýšení adaptability zaměstnanců k posílení konkurenceschopnosti firmy LUBRICANT s.r.o.“, reg. číslo: CZ.1.04/1.1.02/94.00426.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 553028,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
11/2013 až 12/2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Plzeň

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Celková cena předmětu plnění váha 35 % kvalita a rozsah nabízených služeb váha 65 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady Požadavek: Uchazeč doloží splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v § 53 odst. 1) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách v aktuálním znění (ZVZ). Způsob prokázání Splnění těchto předpokladů doloží uchazeč předložením čestného prohlášení. Profesní kvalifikační předpoklady Požadavek: Zadavatel požaduje prokázání Profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 ZVZ odst. a) a b). Způsob prokázání: Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením výpisu z obchodního rejstříku, nebo jiné evidence pokud je v ní zapsán a výpisem z živnostenského rejstříku. Ekonomické a finanční kvalifikační požadavky Požadavek: Zadavatel požaduje prokázání ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů. Způsob prokázání: Splnění prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení, že je finančně a ekonomicky způsobilý plnit veřejnou zakázku. Technické kvalifikační požadavky Požadavek: K prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů dodavatele pro plnění zakázky zadavatel požaduje předložení seznamu významných zakázek v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Zadavatel požaduje předložení min. 3 zakázek v hodnotě nad 300.000,- Kč bez DPH. Způsob prokázání: Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč doložením seznamu významných zakázek, který bude mít formu čestného prohlášení. Podrobné informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: SOFO Group a.s.
    IČ: 272 43 389
    DIČ: CZ27243389
    Sídlo: Ovocný trh 572 /11, 110 00 Praha 1
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Petr Sunek
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: GRANDI KV s.r.o.
    IČ: 648 31 043
    DIČ: CZ64831043
    Sídlo: Krále Jiřího 1206/21, 360 01 Karlovy Vary

Datum ukončení: 1. 11. 2013


 
Uveřejněno: 17. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016