Výběr dodavatele aktivizačních kurzů pro regionální individuální projekt První zaměstnání
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8661
Název zakázky: Výběr dodavatele aktivizačních kurzů pro regionální individuální projekt První zaměstnání
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 5. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce ČR - krajská pobočka v Jihlavě
Sídlo zadavatele: Brtnická 21, 586 01 Jihlava
- Jméno: Ing. Jiří Hrdlička, ředitel KrP ÚP ČR v Jihlavě 950 123 300 jiri.hrdlicka@ji.mpsv.cz
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: CZ72496991
- Jméno: Ing. Monika Prášilová
- Telefon: 950 123 487
- E-mail: monika.prasilova@ji.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 6. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Místo pro podávání nabídek: Krajská pobočka Úřadu práce ČR v Jihlavě Brtnická 21 586 01 Jihlava Čas pro podání: Po a St: 8.00 – 12:00 a 13:00 - 16.00 hodin Út, St a Pá: 8:00 – 11:00 hodin
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele – vzdělávací firmy, která bude pro Úřad práce ČR, krajskou pobočku v Jihlavě, zajišťovat v rámci regionálního individuálního projektu (RIP) realizaci aktivizačních kurzů včetně poskytování přímé podpory pro uchazeče o zaměstnání. Podmínky poskytování služeb jsou uvedeny v rámcové smlouvě, která bude uzavřena s vítězným dodavatelem (vzor RS viz příloha č. 1 ZD).
Aktivizační kurz bude proveden minimálně jedenkrát v každém okresním městě Kraje Vysočina (tj. v Havlíčkově Brodě, Jihlavě, Pelhřimově, Třebíči a Žďáře nad Sázavou) s minimálním počtem 10 osob pro každý aktivizační kurz. Dále bude plnění pokračovat dle potřeby zadavatele do výše max. plnění 75 osob, kdy se dodavatel a zadavatel dohodnou na realizaci další aktivizačních kurzů, místě a počtu osob v kurzu. Zadavatel požaduje min. 80 % úspěšnost, tedy 60 osob musí dokončit aktivizační kurz úspěšně, tzn., musí získat osvědčení o absolvování kurzu a musí mít vytvořen kariérní plán. Za úspěšnou osobu je považován ten účastník, který nemá absenci vyšší jak 15 % z celkové časové dotace a zároveň osoba, která zodpoví 80% otázek závěrečného testu správně (otázky se budou týkat pouze probíraných témat na aktivizačním kurzu).
Cílovou skupinou těchto služeb jsou uchazeči o zaměstnání registrovaní na KoP ÚP ČR v Kraji Vysočina – absolventi škol po dobu 2 let po skončení studia do 25 let věku a absolventi vysokých škol do 30 let věku.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 793800,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zahájení plnění předmětu této veřejné zakázky tj. realizace jednotlivých kurzů pro každý okres Kraje Vysočina oznámí zadavatel zhotoviteli vždy minimálně 14 dnů před zahájením aktivizačního kurzu. Doba trvání veřejné zakázky začíná dnem podpisu RS o poskytování služeb. Doba platnosti rámcové smlouvy končí dosažením předpokládané maximální ceny plnění veřejné zakázky. Předpokládaný harmonogram zahájení jednotlivých kurzů, který se může měnit v souvislosti se změnou harmonogramu regionálního individuálního projektu První zaměstnání je následující: 1. Jihlava – 9 - 10/2013 2. Havlíčkův Brod – 9 - 10/2013 3. Pelhřimov – 9 - 10/2013 4. Třebíč – 9 - 10/2013 5. Žďár nad Sázavou – 9 - 10/2013
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění této veřejné zakázky je Kraj Vysočina, konktrétně okresní města Kraje Vysočina, tedy Havlíčkův Brod, Pelhřimov, Jihlava, Třebíč a Žďár nad Sázavou. Místem předávání výstupů činnosti: Krajská pobočka Úřadu práce České republiky v Jihlavě, Brtnická 21, 586 01 JIHLAVA.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Kritériem pro hodnocení nabídek je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčími hodnotícími kritérii jsou: 1. Výše nabídkové ceny bez DPH včetně přímé podpory (váha 70 %) Uchazeč ve své nabídce uvede nabídkovou cenu za celou veřejnou zakázku (viz stanovení ceny v části 5 ZD). Předmětem hodnocení nabídek v rámci kritéria výše nabídkové ceny v Kč je nabídková cena dodavatele v Kč bez DPH. 2. Rozsah a úroveň nabízených služeb, metodika motivování účastníků (váha 15 %) Uchazeč v nabídce popíše, podrobný návrh osnov, jaké konkrétní metodiky bude v rámci poradenského programu používat, příp. návrh použitých materiálu a učebních pomůcek, s ohledem na vhodnost pro cílovou skupinu. Zadavatel preferuje inovativní přístupy. Popis nesmí být delší jak 3 normostrany tj. cca 5400 znaků. Uchazeč bude povinen doložit při realizaci aktivizačního kurzu, že postupoval v souladu se svým popisem. 3. Zpětná vazba, součinnost se zadavatelem, flexibilita dodavatele (váha 15 %) Uchazeč v nabídce popíše metodu vyhodnocování výsledků a přínosů kurzů, návrh zajištění součinnosti se zadavatelem a flexibilitu. Popis nesmí být delší jak 3 normostrany tj. cca 5400 znaků. Uchazeč bude povinen doložit při realizaci poradenského programu, že postupoval v souladu se svým popisem.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: 1. Výpis z obchodního rejstříku nebo jiný obdobný doklad o právní subjektivitě 2. Doklad o oprávnění k podnikání 3. Čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejném zdravotním pojištění nebo na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. 4. Čestné prohlášení o tom, že uchazeč je ekonomicky a finančně způsobilý splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za uchazeče. 5. Seznam minimálně 2 významných služeb – provedených aktivačních či motivačních kurzů (obdobně jako dle § 56 zákona o veřejných zakázkách), již poskytnutých uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby jejich poskytnutí. Jedna služba za minimálně 100 000,- Kč bez DPH. Z předloženého seznamu musí být patrné, že tyto služby byly poskytnuty řádně a včas a že se jedná o dokončené služby. Z toho minimálně jedna služba musí prokázat práci s požadovanou cílovou skupinou. 6. Čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče. 7. Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci uchazeče nebo osob odpovědných za poskytování aktivizačního kurzu.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Zadavatel připouští subdodávku pouze pro zajištění realizace přímé podpory.
Soubory ke stažení:
- 01-ramcova-smlouva.doc (1. 5. 2016 01:11)
- 02-vzor-stanoveni-nabidkove-ceny-1.xlsx (1. 5. 2016 01:11)
- 03-kryci-list-nabidky.doc (1. 5. 2016 01:11)
- 04-zprava-o-cinnosti.doc (1. 5. 2016 01:11)
- 05-evidencni-list-obcerstveni-a-vykaz-dochazky.doc (1. 5. 2016 01:11)
- 06-evidencni-list-prispevku-na-dopravu.doc (1. 5. 2016 01:11)
- odpovedi-na-dotazy-c.-1-z-22.5.2013.pdf (1. 5. 2016 01:11)
- odpovedi-na-dotazy-c.-2-a-3.pdf (1. 5. 2016 01:11)
- zd-vyber-dodavatele-aktivizacnich-kurzu-pro-rip-prvni-zamestnani.pdf (1. 5. 2016 01:11)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
-
Vítězný dodavatel
Název: bit cz training, s.r.o.
IČ: 27371891
DIČ: CZ27371891
Sídlo: Vinohradská 29/93, 120 00 Praha 2 - Vinohrady
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Soňa Hrdličková
Poznámka k dodavateli: -
2. uchazeč
Název: Sdružení JH&S Euro
IČ: 28771117 (Help & Support s.r.o., 1. účastník sdružení)
DIČ: CZ28771117 (Help & Support s.r.o., 1. účastník sdružení)
Sídlo: Pobřežní 370/4, 186 00 Praha 8 -
3. uchazeč
Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
IČ: 26170621
DIČ: CZ26170621
Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4 -
4. uchazeč
Název: Impuls Třebíč
IČ: 26652366
DIČ: CZ26652366
Sídlo: Okružní 935, 674 01 Třebíč -
5. uchazeč
Název: VIA ALTA a.s.
IČ: 26906741
DIČ: CZ26906741
Sídlo: Okružní 963, 674 01 Třebíč -
6. uchazeč
Název: Facilita CZ, s.r.o.
IČ: 24768022
DIČ: CZ24768022
Sídlo: Dukelských hrdinů 407/26, 170 00 Praha 7 -
7. uchazeč
Název: DIVERTA a.s.
IČ: 28180615
DIČ: CZ28180615
Sídlo: Sportovní 501, 282 01 Český Brod
Datum ukončení: 16. 8. 2013