Zpět

VYDIS, a. s. – Vzdělávací kurzy

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9218

Název zakázky: VYDIS, a. s. – Vzdělávací kurzy

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 10. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: VYDIS, a. s.

Sídlo zadavatele: 5. května 16, 252 41 Dolní Břežany

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: WebSport & Consulting service s.r.o. Dr. Svěráka 13, 68001 Boskovice tel. 608437535 E-mail: budis@sport-tex.cz

IČ zadavatele: 24660345

DIČ zadavatele: CZ24660345

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Kamila Wydrová
  • Telefon: +420 226 895 748
  • E-mail: wydrova@vydis.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 11. 2013 14:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky je možné podávat osobně či poštou na adresu VYDIS, a. s., Štěrboholská 1404/104, 102 00 Praha 15 - Hostivař. Každý pracovní den mezi 8. a 13. hodinou. Dne 01.11. 2013 je možné podat nabídku od 08:00 hodin do 14:00 hodin. Tímto datem a hodinou končí lhůta pro podání a přijetí nabídek. Za čas podání nabídky odpovídá dodavatel. Zadavatel neuznává zdržení zaviněné poštou, kurýrní službou či jiným přepravcem nabídky. Za čas podání nabídky se přitom považuje čas uvedený na dokladu o předání nabídky.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodání vzdělávacích služeb pro zaměstnance zadavatele s místem výkonu práce v v Pardubicích s akceschopností do 2 týdnů.  Součástí dodávky bude rovněž dodání dokumentace ke vzdělávání, a to prezenčních listin, pozvánek na školení, studijních materiálů, osvědčení o absolvování kurzů a zajištění certifikátů. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4002160,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Smlouva na plnění veřejné zakázky bude uzavřena na dobu určitou, a to do 30.06.2015. Platnost smlouvy končí ukončením všech aktivit projektu.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění předmětu veřejné zakázky je sídlo zadavatele v Dolních Břežanech, ul. 5. května 16, kde budou realizovány vzdělávací kurzy „Školení Metalické sítě“ a „Školení Ethernet - parametry, měření“. Zbývající vzdělávací kurzy budou realizovány v centrále zadavatele VYDIS, a. s., Štěrboholská 1404/104, 102 00 Praha 15 - Hostivař.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií: Celková nabídková cena bez DPH váha 50 % Kvalita metodiky realizace kurzů váha 40 % Flexibilita dodavatele při zrušení kurzu váha 10 % Způsob hodnocení je podrobně popsán v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 ZVZ, profesních kvalifikačních předpokladů v souladu s § 54 ZVZ, technických kvalifikačních předpokladů v souladu s § 56 ZVZ a předloží čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku v souladu s § 50 odst. 1) písm. c) ZVZ. Dodavatel předloží zadavateli veškeré doklady, kterými prokazuje splnění kvalifikace ve lhůtě stanovené zadavatelem pro podání nabídky. Z hlediska pravosti a stáří dokladů se dodavatel řídí ustanovením § 57 zákona o veřejných zakázkách. Dodavatelé mohou k prokázání splnění kvalifikačních kritérií využít certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti stanovené v § 139 zákona o veřejných zakázkách, v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky. Součástí osvědčení musí být i příslušná příloha, z níž vyplývá, v jakém rozsahu dodavatel prokazuje splnění kvalifikace. Dodavatelé zapsaní v seznamu kvalifikovaných dodavatelů (§ 125 a § 126 zákona o veřejných zakázkách) mohou prokázat splnění kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne starším tří měsíců. V souladu s ustanovením § 62 odst. 3 zákona ve znění novely č. 55/2012 Sb., účinné od 1. dubna 2012 prokazují uchazeči ve zjednodušeném podlimitním řízení ve svých nabídkách splnění všech požadovaných kvalifikačních předpokladů pouze předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel veškeré kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje; jinými doklady není nutné kvalifikaci prokazovat. Uchazeči proto pro potřeby zpracování nabídky vyplní a podepíší čestné prohlášení dle přiloženého vzoru (příloha č. 5 zadávací dokumentace). Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 ZVZ (dále jen vítězný uchazeč), je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli doklady prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti, se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4. ZVZ. Podrobností týkající se prokázání kvalifikačních předpokladů jsou podrobně popsán v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Kompletní nabídka bude předložena v českém jazyce v písemné formě a to v jednom originále (označeném „ORIGINÁL“) a jedné kopii (označené „KOPIE“). Originál i kopie budou viditelně označeny. Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. V případě, že nabídku nebude podepisovat statutární orgán uchazeče, je nutno přiložit podepsanou plnou moc k zastupování uchazeče.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Uchazeč se zavazuje akceptovat právo objednatele na provádění monitorování a kontroly realizace projektu z pohledu naplňování cíl ů projektu. V rámci těchto kontrol je dodavatel povinen umožnit kontrolu všech dokladů souvisejících s realizací projektu a umožnit vstup na místa realizace aktivit projektu a do sídla dodavatele osobám pověřeným kontrolou a monitorováním, které mohou provádět kromě pracovníků objednatele i pracovníci poskytovatele podpory, zmocnění zástupci Řídícího orgánu, Zprostředkujícího subjektu, pracovníci Nejvyššího kontrolního úřadu, pracovníci Ministerstva financí ČR, finančního úřadu, zástupci Evropské komise nebo Evropského účetního dvora, kteří mohou být doprovázeni dalšími přizvanými osobami. Umožnit vstup kontrolou pověřeným osobám je dodavatel povinen v průběhu trvání projektu a po dobu deseti let od ukončení realizace projektu, přičemž lhůta se počítá od 1. 1. roku následujícího po ukončení realizace projektu. Uchazeč má povinnost uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit pověřeným osobám provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky a to po dobu danou právními předpisy České republiky k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Dodavatel musí uchovávat veškeré dokumenty související s realizací projektu po dobu 10 let od ukončení projektu, přičemž tato lhůta začíná běžet 1. ledna následujícího kalendářního roku poté, kdy byla příjemci vyplacena závěrečná platba.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7,

Další podmínky:
Další podmínky pro plnění veřejné zakázky jsou popsány v zadávací dokumentaci a jejich přílohách

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel nedodržel ust. § 6 zákona o veřejných zakázkách.

Datum ukončení: 17. 10. 2013


 
Uveřejněno: 17. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016