Vzdělávání v rámci projektu „Pečujeme, abychom pomáhali. Učíme se, abychom pečovali.“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9455
Název zakázky: Vzdělávání v rámci projektu „Pečujeme, abychom pomáhali. Učíme se, abychom pečovali.“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 12. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00073 Pečujeme, abychom pomáhali. Učíme se, abychom pečovali. příjemce: Centrum sociálních a zdravotních služeb Poděbrady o.p.s.
Název/obchodní firma zadavatele: Centrum sociálních a zdravotních služeb Poděbrady o.p.s.
Sídlo zadavatele: Lipanská 721/III, 290 01 Poděbrady
- Jméno: Emilie Třísková - ředitelka 775760000 triskova@centrum-podebrady.info
IČ zadavatele: 27395286
DIČ zadavatele: CZ27395286
- Jméno: Mgr. Pavla Hovorková
- Telefon: 775576057
- E-mail: hovorkova@centrum-podebrady.info
Lhůta pro podání nabídek: 17. 1. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Centrum sociálních a zdravotních služeb Poděbrady o.p.s., Lipanská 721/III, 290 01 Poděbrady Uchazeč podá nabídku v listinné podobě poštou, přepravcem zásilek nebo osobně na adresu zadavatele. Doručení nabídky musí být v řádně uzavřené obálce označené názvem a nápisem: „Zadávací řízení OP LZZ – NEOTVÍRAT!“ „Vzdělávání v rámci projektu Pečujeme, abychom pomáhali. Učíme se, abychom pečovali.“ Nabídka pro DÍLČÍ ČÁST/ČÁSTI písm.: ……… a název uchazeče, jeho adresou a IČ. Obálka či obal musí být uzavřeny a vhodným způsobem zajištěny proti samovolnému otevření nebo v důsledku manipulace poštovní přepravou. Dále bude nabídka svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci včetně příloh. Všechny strany včetně příloh budou očíslovány. Osobní podání je možné v uvedené lhůtě v pracovních dnech v čase 8:00 – 14:30 hod., poslední den lhůty nejpozději do 10:00 hod., na adrese zadavatele. Na nabídku podanou po uplynutí lhůty pro podání nabídek se bude pohlížet, jako by nebyla podána. Uchazeč bude o pozdním podání nabídky vyrozuměn zadavatelem. Uchazeč je oprávněn v rámci tohoto zadávacího řízení podat pouze jednu nabídku.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Jedná se o zakázku malého rozsahu, předmětem zakázky je poskytování služeb v oblasti vzdělávání. Předmět plnění je rozdělen do dvou oblastí. Tyto oblasti nejsou chápány jako samostatné části veřejné zakázky. Cílovými skupinami jsou zaměstnanci zadavatele a fyzické osoby pečující v domácím prostředí o blízkou osobu.
Oblasti vzdělávání:
- A) vzdělávání zaměstnanců zadavatele – pracovníků v sociálních službách, sociálních pracovníků a vedoucích pracovníků
- B) vzdělávání fyzických osob pečujících o blízkého člověka
Ad A) vzdělávání zaměstnanců zadavatele – pracovníků v sociálních službách, sociálních pracovníků a vedoucích pracovníků. Profesní vzdělávání v oblasti rozvoje obecných a odborných znalostí při poskytování sociálních služeb dle z. 108/2006 Sb., o sociálních službách.
Název vzděl. aktivity
Cílová skupina (*)
Počet účastníků ve skupině
Počet skupin
Počet účastníků celkem
Hodinová dotace na 1 kurz
Harmonogram plnění
Standard č. 5 – Individuální plánování průběhu sociální
SP, PvSS
14
6
84
8
říjen-prosinec 2014
Alternativní a augmentativní komunikace v sociálních službách
SP, PvSS
14
3
42
24
únor-květen 2014
Standard č. 3 a 4 – Jednání se zájemcem o sociální službu. Smlouva o poskytnutí sociální služby
SP, PvSS
14
6
84
8
květen – srpen 2014
Bazální stimulace – základní kurz
SP, PvSS
15
3
45
24
srpen-říjen 2014
Řešení obtížných komunikačních situací
SP, PvSS
14
6
84
8
leden-březen 2015
Vedení a motivace lidí
VED, SP
12
1
12
8
listopad 2014
Výběr, zaškolování a hodnocení zaměstnanců v sociálních službách
VED, SP
12
1
12
16
duben-květen 2014
Time management
VED, SP
12
1
12
8
únor 2015
Aktivizace seniorů v sociální službě
SP, PvSS
14
2
28
8
květen-červen 2015
(*) zkratky cílových skupin: VED = vedoucí pracovník, SP = sociální pracovník, PvSS = pracovník v sociálních službách
Celkem bude proškoleno 403 osob v rámci 29 kurzů s celkovou časovou dotací 336 hodinVšechny zadávané vzdělávací aktivity musejí být akreditovány pro další vzdělávání sociálních pracovníků, pracovníků v sociálních službách a vedoucích pracovníků v sociálních službách v souladu se z. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, a to pro cílové skupiny uvedené u jednotlivých vzdělávacích aktivit.
Dodavatel musí nejpozději při podpisu smlouvy předložit kopie dokladů o akreditaci kurzů v rozsahu odpovídajícím požadavkům na doložení kvalifikace uvedeném v bodě 7 této zadávací dokumentace.
Ad B) vzdělávání fyzických osob pečujících o blízkého člověka - rozšíření znalostí a dovedností pečujících osob. Jedná se o pečující fyzické osoby, kterým jsou dané kurzy nabízeny.
Název vzděl. aktivity
Cílová skupina (*)
Počet účastníků ve skupině
Počet skupin
Počet účastníků celkem
Hodinová dotace na 1 kurz
Harmonogram plnění
Prevence syndromu vyhoření u pečujících osob
POOB
10
4
40
8
únor, květen, září 2014, březen 2015
Komunikace s nemluvícím člověkem
POOB
10
3
30
8
březen, říjen 2014 duben 2015
Komunikace s člověkem v seniorském věku
POOB
10
3
30
8
duben, listopad 2014, květen 2015
(*) POOB – pečující osoba o osobu blízkou
Celkem bude proškoleno 100 osob v rámci 10 kurzů s celkovou časovou dotací 80 hodin.
Všechny zadávané vzdělávací aktivity musejí být akreditovány pro cílovou skupinu osob pečujících o osobu blízkou. Dodavatel musí nejpozději při podpisu smlouvy předložit kopie dokladů o akreditaci kurzů v rozsahu odpovídajícím požadavkům na doložení kvalifikace uvedeném v bodě 7 této zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 518635,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Nabídky se předkládají do konce lhůty pro podávání nabídek, tzn. do 17.1.2014 do 10:00 hodin.
Místo dodání / převzetí plnění: Kurzy budou probíhat ve školících místnostech, které zajistí zadavatel, a to v Poděbradech. Výuku bude provádět lektor vybraného uchazeče. Organizaci zajistí realizační tým zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria jsou stanovena takto: a) Celková nabídková cena s DPH Váha v % 60 b) Kvalita nabízených služeb Váha v % 40
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: I. ZÁKLADNÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY Každý uchazeč je povinné v nabídce prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů, a to čestným prohlášením podepsaným osobou oprávněnou za uchazeče jednat. Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: ? který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplácení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto odstavce splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, ? který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto odstavce splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, ? který v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu, ? vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů; ? který není v likvidaci, ? který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, ? který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, ? který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, ? který nebyl v posledních třech letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů (pokud dodavatel vykonává svou činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za jeho činnost), ? který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek, ? kterému nebyla v posledních třech letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvl. pr. předpisu. II. PROFESNÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY Splnění profesních kvalifikačních předpokladů uchazeč prokáže předložením: • Výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence, pokud je v ní zapsán podle zvláštních právních předpisů, ne straší než 90 dní od konce lhůty pro podání nabídek. • Dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů (např. výpis ze živnostenského rejstříku) v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. III. TECHNICKÉ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY Splnění technických předpokladů uchazeč prokáže předložením: • Seznamu obdobných zakázek, ze kterého bude vyplývat, že uchazeč v posledních třech letech řádně realizoval a dokončil alespoň 3 významné obdobné zakázky s finančním objemem každé z nich min. 100 tis. Kč bez DPH. Za obdobné zakázky se v tomto případě považují zakázky v oblasti vzdělávání pracovníků. • Jmenného seznamu jednotlivých školitelů, kteří jsou odborně a profesně způsobilí školit pracovníky v oblastech, které jsou předmětem jednotlivých vzdělávacích kurzů, včetně krátkého profesního životopisu každého ze školitelů, a to pro každý kurz uvedený v bodě 4 této zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce a podána v písemné formě. Nedílnou součástí nabídky je Podrobný návrh realizace zakázky a návrh smlouvy předložený uchazečem dle přílohy č. 1 této zadávací dokumentace. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány a nabídka bude zajištěna proti neoprávněné manipulaci. Uchazeč použije pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech těchto pokynů pro zpracování nabídky: 1) Podrobný návrh realizace zakázky 2) Návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče 3) Doklady a dokumenty k prokázání splnění kvalifikace: ? Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán. Nesmí být starší 90 dnů od konce lhůty pro podání nabídek. ? Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku) ? Doklady o akreditacích jednotlivých kurzů ? Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti ? Čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby ? Seznam obdobných zakázek ? Jmenný seznam jednotlivých školitelů, včetně krátkého profesního životopisu každého z nich Žádost o dodatečné informace k zadávacím podmínkám je možno doručit písemně (e-mail, pošta) nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek, kontaktní osoba: Mgr. Pavla Hovorková, tel: 775 576 057, e-mail: hovorkova@centrum-podebrady.info. Dodatečné informace budou odeslány nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení požadavku dodavatele. Uchazeč bude svou nabídkou vázán po dobu 60 dnů od posledního dne lhůty pro podávání nabídek, stanovené v této zadávací dokumentaci. Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce specifikoval, které části veřejné zakázky má v úmyslu zadat jednomu či více subdodavatelům a aby uvedl identifikační údaje každého subdodavatele. Zadavatel současně stanovuje, že uchazeči mohou prostřednictvím subdodavatelů zajistit realizaci maximálně 30% kurzů zařazených v jednotlivých dílčích částech veřejné zakázky. Otevírání obálek s nabídkami proběhne v termínu 17.1.2014 v 10,30 hodin v místnosti ředitelky na adrese zadavatele (Lipanská 721/III, 290 01 Poděbrady). Otevírání obálek se může zúčastnit maximálně 1 zástupce uchazeče, který podal nabídku do konce lhůty pro podání nabídek. Při otevírání obálek se tito uchazeči prokáží plnou mocí vystavenou osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Jestliže se jednání bude účastnit osoba oprávněná jednat jménem či za uchazeče, prokáže se tato osoba průkazem totožnosti.
Soubory ke stažení:
- smlouva-navrh.doc (2. 5. 2016 11:18)
- vyzva-k-podavani-nabidek.docx (2. 5. 2016 11:18)
- zadavaci-dokumentace-k-verejne-zakazce_1.docx (2. 5. 2016 11:18)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST A) Vzdělávání zaměstananců zadavatele
- Vítězný dodavatel
Název: Sociální agentura, o.p.s.
IČ: 26540495
DIČ: CZ26540495
Sídlo: Velká Hradební 484/2, 400 01 Ústí nad Labem
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jaromír Licek
Poznámka k dodavateli:
ČÁST B) Vzdělávání fyzických osob pečujících o blízkého člověka
- Vítězný dodavatel
Název: Sociální agentura, o.p.s.
IČ: 26540495
DIČ: CZ26540495
Sídlo: Velká Hradební 484/2, 400 01 Ústí nad Labem
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jaromír Licek
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 17. 1. 2014