Zajištění doprovodných služeb projektu“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9432
Název zakázky: Zajištění doprovodných služeb projektu“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 12. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Renturi s.r.o.
Sídlo zadavatele: Náměstí 14. Října 1 307/2, Praha 5 – Smíchov, 150 00
- Jméno: JAN ŠTEIGER – jednatel info@renturi
IČ zadavatele: 284 05 757
DIČ zadavatele: CZ284 05 757
- Jméno: Michaela Mareda Chromcová
- Telefon: +420 739 201 575
- E-mail: vzdelavani@renturi.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 1. 2014 08:30
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele, Náměstí 14. Října 1 307/2, Praha 5 – Smíchov, 150 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění doprovodných služeb tj. pronájem školících prostor, stravování a ubytování pro účastníky školení v rámci projektu zadavatele pod názvem „Podpora podnikatelek v oborech zdravotnictví, farmacie a péče o tělo“. Cílem projektu je podpora rovných příležitostí žen a mužů a slaďování prac. a rodinného života prostřednictvím tvorby a realizace komplexního programu na podporu zahájení a rozvoje samostatné výdělečné činnosti v oboru zdravotnictví, farmacie a péče o tělo.
Cílovou skupinou projektu je 50 žen začínajících podnikání a vykonávajících SVČ - žen vracejících se po rodičovské dovolené nebo péči o závislého člena rodiny na trh práce.
Zakázka je rozdělena na šest samostatných částí podle místa realizace a předmětu plnění.
Uchazeči jsou oprávněni podat nabídku na kteroukoli část samostatně nebo na jakoukoli kombinaci částí či na všechny části zakázky.
Více viz zadávací dokumentace
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1228200,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: leden 2014 - srpen 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Část A, B, C) Středočeský kraj Místem plnění jsou prostory zajištěné uchazečem situované v geografickém prostoru mezi Prahou a Brandýsem nad Labem (včetně těchto měst) s dobrou dopravní dostupností veřejnou dopravou. Část D, E, F) Pardubický kraj Místem plnění jsou prostory zajištěné uchazečem v Pardubicích nebo v Chrudimi s dobrou dopravní dostupností veřejnou dopravou.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena Základním hodnotícím kritériem pro všechny části zakázky je nejnižší nabídková cena za jednotlivé části A, B, C, D, E, F v Kč bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8.
Další podmínky: Kompletní zadávací dokumentace je dostupná na profilu zadavatele: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/renturi-s-r-o
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace1-nepodepsane.pdf (2. 5. 2016 11:07)
- priloha-2_1_2.doc (2. 5. 2016 11:07)
- priloha-c-1.xlsx (2. 5. 2016 11:07)
- vyzva-k-podani-nabidek-nepodepsana.pdf (2. 5. 2016 11:07)
- zadavaci-dokumentace-nepodepsana.pdf (2. 5. 2016 11:07)