Zpět

Zajištění realizace projektu "Ústí nad Orlicí - Efektivní úřad" (2. část)-opakované zadávací řízení

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9653

Název zakázky: Zajištění realizace projektu "Ústí nad Orlicí - Efektivní úřad" (2. část)-opakované zadávací řízení

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Město Ústí nad Orlicí

Sídlo zadavatele: Sychrova 16, 562 24 Ústí nad Orlicí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Hájek, starosta města Tel.: +420 465 514 235 Email: hajek@muuo.cz

IČ zadavatele: 00279676

DIČ zadavatele: CZ00279676

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Jana Hlavsová
  • Telefon: +420731436185
  • E-mail: hlavsova@muuo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 3. 2014 11:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky je možno zaslat doporučeně prostřednictvím držitele poštovní licence na adresu zadavatele nebo osobně předat na podatelně: Městský úřad Ústí nad Orlicí, Sychrova 16, 562 24 Ústí nad Orlicí, v pracovní dny v pondělí a ve středu od 8.00 do 17.00 hodin, v úterý a ve čtvrtek od 8:00 do 15:00 hodin a v pátek od 8:00 do 14:30 hodin, nejpozději však do konce lhůty pro podávání nabídek.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Zadavatel toto zadávací řízení zahajuje opakovaně, jelikož byl nucen předchozí zadávací řízení zahájené dne 5. 12. 2013 pod stejným názvem (Zajištění realizace projektu „Ústí nad Orlicí – Efektivní úřad“ - 2. část) zrušit z důvodu uvedeného v ust. § 81 odst. 1 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, tedy z důvodu, že zadavatel obdržel v rámci zadávacího řízení pouze jedinou nabídku.

 

 

Předmětem veřejné zakázky je zajištění realizace klíčové aktivity č. 6 v rámci projektu „Ústí nad Orlicí — Efektivní úřad", a to: Implementace strategie řízení lidských zdrojů včetně vzdělávání zaměstnanců

 

Cílovou skupinu tvoří 17 zaměstnanců Města Ústí nad Orlicí:

 

15 vedoucích zaměstnanců odborů a oddělení městského úřadu

 

2 zaměstnanci odboru kanceláře tajemníka městského úřadu

 

Klasifikace Common Procurement Vocabulary:

 

79414000-9; Poradenství v oblasti řízení lidských zdrojů

 

80511000-9; Školení zaměstnanců

 

 

 

Cílem a předmětem aktivity je:

 

A) proškolení cílové skupiny zaměstnanců Města Ústí nad Orlicí v oblasti řízení lidských zdrojů, a to v návaznosti na současně vznikající strategií řízení lidských zdrojů a na její dílčí části prostřednictvím 1 denního semináře.

 

B) vzdělávání cílové skupiny zaměstnanců v níže uvedených oblastech:

 

1         Základy managementu a marketingu ve veřejné správě

 

2         Strategické řízení ve veřejné správě

 

3         Metody řízení kvality ve veřejné správě

 

Školení v části B) budou probíhat jak prezenční, tak e-learningovou formou ve spolupráci s personalistou. Stejně tak musí jít o akreditované vzdělávací programy.

 

Dodavatel zajistí:

 

·         V rámci prezenční formy školení dodavatel dále zajistí ke každému výše uvedenému tématu (1, 2, 3) dvoudenní seminář pro všechny zaměstnance zařazené do cílové skupiny a zadavateli dodá PowerPoint prezentaci k jednotlivým tématům.

V rámci e-learningové formy školení dodavatel zajistí pro všechny zaměstnance zařazené do cílové skupiny proškolení prostřednictvím jím zajištěného e-learningového prostředí, které umožní zaslání pravidelných reportů o úspěšnosti absolventů (statistiky) odpovědným osobám zadavatele. K e-learningovému školení budou dodavatelem zajištěny on-line studijní skripta ke stažení v min. délce 20 stran na každý kurz pro potřeby samostudia zaměstnanců zařazených do cílové skupiny a po úspěšném absolvování kurzu dodavatel také každému z těchto zaměstnanců vydá certifikát o absolvování.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 88425,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30.6.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je sídlo zadavatele - Městský úřad Ústí nad Orlicí, Sychrova 16, 562 24 Ústí nad Orlicí

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena 60% Použitá metodologie 40%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikační předpoklady Dodavatel, který podá nabídku do zadávacího řízení, je povinen prokázat splnění kvalifikačních předpokladů v rozsahu a způsobem vymezeným v této části zadávací dokumentace. Splnění požadovaných kvalifikačních předpokladů dodavatel prokazuje zejména ve smyslu § 62 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále též jen „zákon o veřejných zakázkách“) předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel požadované předpoklady splňuje. Dodavatel může k prokázání kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 127 a § 134 zákona o veřejných zakázkách doložit výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů. Je-li vyžadováno čestné prohlášení nebo jiné prohlášení, musí být podepsáno v případě právnické osoby statutárním orgánem. V případě podpisu jinou osobou musí být originální zmocnění této osoby doložené společně s nabídkou uchazeče. Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů je povinen předložit dodavatel, s kterým bude uzavírána smlouva podle § 82 zákona o veřejných zakázkách, před jejím uzavřením, a to v podobě originálů nebo úředně ověřených kopií. Následné nesplnění této povinnosti bude ze strany zadavatele automaticky považováno za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 zákona o veřejných zakázkách, v důsledku čehož nebude s tímto dodavatelem smlouva uzavřena. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku, kterými bude vybraný dodavatel prokazovat splnění kvalifikačních předpokladů, nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. K dokladům, jež nebudou předkládány v českém jazyce, musí být rovněž připojen jejich úředně ověřený překlad do českého jazyka. 1. Základní kvalifikační předpoklady Dodavatel je povinen prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů alespoň předložením čestného prohlášení, z nějž bude vyplývat, že dodavatel splňuje základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 zákona o veřejných zakázkách. Zadavatel bude později po vybraném dodavateli, s kterým bude uzavírána smlouva, vyžadovat doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 53 odst. 3 zákona o veřejných zakázkách, a to: a) výpis z evidence Rejstříku trestů [písm. a) a b)], b) potvrzení příslušného finančního úřadu [písm. f)], c) potvrzení příslušného orgánu či instituce [písm. h)]. 2. Profesní kvalifikační předpoklady Dodavatel je povinen alespoň formou čestného prohlášení prokázat zadavateli, že je oprávněn poskytnout poptávané plnění (tj. splnění profesních kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 54 zákona o veřejných zakázkách). Zadavatel bude později po vybraném dodavateli, s kterým bude uzavírána smlouva, vyžadovat příslušné doklady, a to: a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. 3. Ekonomická a finanční způsobilost splnit veřejnou zakázku Dodavatel je povinen v rámci prokázání kvalifikace dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona o veřejných zakázkách předložit čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. 4. Technické kvalifikační předpoklady Dodavatel je povinen formou čestného prohlášení též zadavateli doložit, že disponuje dostatečnými referencemi a vybavením k řádnému splnění veřejné zakázky (tj. splnění technických kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 56 zákona o veřejných zakázkách), a to alespoň v rozsahu dle následujících požadavků. A Dodavatel realizoval v posledních třech letech nejméně tři zakázky obdobného charakteru o hodnotě minimálně 80.000,- bez DPH, přičemž za zakázku obdobného charakteru jsou považovány zakázky spjaté s realizací akreditovaných vzdělávacích programů v oblastech managementu a marketingu ve veřejné správě, strategického řízení ve veřejné správě a metod řízení kvality ve veřejné správě. Uvedené dodavatel prokáže předložením seznamu obdobných služeb, z něhož bude vyplývat splnění výše vymezených požadavků. Seznam služeb bude zpracován formou čestného prohlášení, a to v rozsahu název zadavatele, označení zakázky, cena zakázky, období realizace zakázky a kontaktní osobu, u níž lze plnění zakázky dodavatelem ověřit. B Dodavatel je schopen sestavit realizační tým splňující minimálně tyto podmínky: ? Tým tvoří tři osoby, z nichž alespoň dvě mají ukončené vysokoškolské vzdělání a realizační tým má zároveň více jak tříletou praxi v oblasti řízení lidských zdrojů a managementu. ? Minimálně jeden člen týmu má alespoň tříletou praxi v metodické či konzultační činnosti v oblasti organizace územních samospráv. ? Členové týmu přicházející do styku se zadavatelem musí být schopni komunikovat v českém jazyce na vynikající úrovni. K prokázání uvedeného dodavatel předloží seznam osob, které budou tvořit realizační tým a profesní životopis každého člena týmu. Vše ve formě čestného prohlášení, z něhož bude jednoznačně vyplývat, že dodavatel splňuje požadavek zadavatele na odbornost realizačního týmu. U zkušeností, které souvisí s minimálními požadavky zadavatele na odbornost realizačního týmu, je každý člen týmu povinen v rámci životopisu uvést kontaktní osoby, u nichž je možné požadované zkušenosti ověřit. Zadavatel bude později po vybraném dodavateli, s kterým bude uzavírána smlouva, vyžadovat předložení příslušných dokladů. K prokázání splnění požadavku zadavatele na realizaci obdobných zakázek v minulosti půjde o: a) osvědčení vydané či podepsané veřejným zadavatelem, pokud byla služba realizována pro veřejného zadavatele, b) osvědčení vydané jinou osobou, pokud byla služba realizována pro jinou osobu než pro veřejného zadavatele, c) smlouvu s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení od jiné osoby než veřejného zadavatele získat z důvodů spočívajících na její straně. K prokázání splnění požadavků zadavatele na odbornost realizačního týmu půjde o doklady o dosaženém vzdělání jednotlivých členů realizačního týmu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka a všechny její části musí být vyhotoveny v českém jazyce. Dokumenty, které jsou vyhotoveny v jiném než českém jazyce, budou opatřeny úředně ověřeným překladem do českého jazyka

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9

Další podmínky:
Podrobnosti pro zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Zadávací dokumentace je zveřejněna na profilu zadavatele www.softender.cz. Na žádost uchazeče může být zaslána poštou nebo připravena k vyzvednutí v sídle zadavatele. Žádosti o poskytnutí zadávací dokumentace je možno podávat písemně na adresu sídla zadavatele anebo prostřednictvím e-mailu s následným písemným doložením žádosti. Dodavatel je povinen dodržovat pravidla publicity Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost v souladu s aktuální verzí manuálu pro publicitu vydaného ESF (1.6).

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: AQE advisors, a.s.
    IČ: 26954770
    DIČ: CZ26954770
    Sídlo: Tř.kpt. Jaroše 1944/31 Brno
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Obrovský
    Poznámka k dodavateli:

 

Datum ukončení: 14. 4. 2014


 
Uveřejněno: 6. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016