Zajištění vzdělávacích aktivit pro BÖLLHOFF, s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8660
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro BÖLLHOFF, s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 5. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/82.00010 Vzdělávejte se pro růst ve Středočeském kraji příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Příbram
Název/obchodní firma zadavatele: BÖLLHOFF, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Palouky 1365, 253 01 Hostivice
- Jméno: Ing. Petr Čížek 602 223 812 pcizek@boellhoff.com
IČ zadavatele: 45241163
DIČ zadavatele: CZ45241163
- Jméno: Hana Šindlářová
- Telefon: 725 064 491
- E-mail: hsindlarova@boellhoff.com
Lhůta pro podání nabídek: 3. 6. 2013 08:30
Místo pro podání nabídek: Palouky 1365, 253 01 Hostivice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění dvou vzdělávacích aktivit včetně závěrečné vyhodnocovací zkoušky. Zadavatel požaduje zabezpečit dvě jednotlivé vzdělávací aktivity. Zakázka bude mít jednoho dodavatele (nejedná se o dílčí části).
Kurz 1 – Technické vzdělávání pracovníků prodeje a nákupu součástek a dílů pro letecký, železniční, automobilový a solární průmysl pro celkem 26 zaměstnanců v rozsahu celkem 496 hodin (1 školicí den = 8 vyučovacích hodin).
Kurz 1 bude zahrnovat 2 produktová školení:
- Montážní systémy – 24 zaměstnanců ve 2 skupinách v rozsahu 120 hodin
- Oborová řešení – 17 zaměstnanců ve 2 skupinách v rozsahu 128 hodin
Cílovou skupinu tvoří obchodní zástupci, referenti prodeje a nákupu a vedoucí prodeje a nákupu.
Kurz 2 – Odborné jazykové vzdělávání (Business English) pro 27 zaměstnanců v rozsahu celkem 496 hodin (3 hodiny týdně po dobu 48 týdnů x 3 skupiny + 16 hodin jazykový dril x 4 - kvartálně). Cílovou skupinu tvoří referenti prodeje a nákupu, vedoucí pracovníci, pracovníci jakosti, logistiky, IT oddělení a obchodní zástupci.
1 vyučovací hodina = 60 minut
Výše uvedený rozsah školení nezahrnuje přestávky ani závěrečné přezkoušení.
Zadavatel požaduje zabezpečit komplexní služby spočívající v zajištění výše uvedených kurzů včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb bude rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových materiálů a vydání písemného certifikátu o úspěšném absolvování školení.
Kurzy budou probíhat v prostorách zadavatele.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1557600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: červenec 2013 - březen 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Palouky 1365, 253 01 Hostivice
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena bez DPH (40 %) Kvalita služeb (40 %) Metodika organizace kurzů (20 %) Podrobnosti k hodnocení nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Všechny kvalifikační požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je přílohou výzvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace.docx (1. 5. 2016 01:09)
- dotazy_1.docx (1. 5. 2016 01:09)
- rozhodnuti-a-oznameni-o-vyberu_1.pdf (1. 5. 2016 01:09)
- vyzva-k-podani-nabidek-final_1.pdf (1. 5. 2016 01:09)
- zadavaci-dokumentace-final_1.pdf (1. 5. 2016 01:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Asterius s.r.o.
IČ: 01444719
DIČ: CZ01444719
Sídlo: Roháčova 188/37, 130 00 Praha 3
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Filip Novotný
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Palatinum Campus s.r.o.
IČ: 45241163
DIČ: CZ45241163
Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
Datum ukončení: 21. 6. 2013