Zpět

Zajištění vzdělávacích aktivit pro BÖLLHOFF, s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8660

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro BÖLLHOFF, s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 5. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: BÖLLHOFF, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Palouky 1365, 253 01 Hostivice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Čížek 602 223 812 pcizek@boellhoff.com

IČ zadavatele: 45241163

DIČ zadavatele: CZ45241163

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Hana Šindlářová
  • Telefon: 725 064 491
  • E-mail: hsindlarova@boellhoff.com

Lhůta pro podání nabídek: 3. 6. 2013 08:30

Místo pro podání nabídek:
Palouky 1365, 253 01 Hostivice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem veřejné zakázky je zajištění dvou vzdělávacích aktivit včetně závěrečné vyhodnocovací zkoušky. Zadavatel požaduje zabezpečit dvě jednotlivé vzdělávací aktivity. Zakázka bude mít jednoho dodavatele (nejedná se o dílčí části).

Kurz 1 – Technické vzdělávání pracovníků prodeje a nákupu součástek a dílů pro letecký, železniční, automobilový a solární průmysl pro celkem 26 zaměstnanců v rozsahu celkem 496 hodin (1 školicí den = 8 vyučovacích hodin).

Kurz 1 bude zahrnovat 2 produktová školení:

-          Montážní systémy – 24 zaměstnanců ve 2 skupinách v rozsahu 120 hodin

-          Oborová řešení – 17 zaměstnanců ve 2 skupinách v rozsahu 128 hodin

Cílovou skupinu tvoří obchodní zástupci, referenti prodeje a nákupu a vedoucí prodeje a nákupu.

Kurz 2 – Odborné jazykové vzdělávání (Business English) pro 27 zaměstnanců v rozsahu celkem 496 hodin (3 hodiny týdně po dobu 48 týdnů x 3 skupiny + 16 hodin jazykový dril x 4 - kvartálně). Cílovou skupinu tvoří referenti prodeje a nákupu, vedoucí pracovníci, pracovníci jakosti, logistiky, IT oddělení a obchodní zástupci.

1 vyučovací hodina = 60 minut

Výše uvedený rozsah školení nezahrnuje přestávky ani závěrečné přezkoušení.

Zadavatel požaduje zabezpečit komplexní služby spočívající v zajištění výše uvedených kurzů včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb bude rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových materiálů a vydání písemného certifikátu o úspěšném absolvování školení.

Kurzy budou probíhat v prostorách zadavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1557600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
červenec 2013 - březen 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Palouky 1365, 253 01 Hostivice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH (40 %) Kvalita služeb (40 %) Metodika organizace kurzů (20 %) Podrobnosti k hodnocení nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Všechny kvalifikační požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je přílohou výzvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Asterius s.r.o.
    IČ: 01444719
    DIČ: CZ01444719
    Sídlo: Roháčova 188/37, 130 00 Praha 3
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Filip Novotný
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 45241163
    DIČ: CZ45241163
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk


Datum ukončení: 21. 6. 2013


 
Uveřejněno: 16. 5. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016