Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

On-line formulář je určen pro OPZ i OPZ+. V případě zveřejňování zadávací dokumentace pro OPZ+ v tuto chvíli neuvádějte související projekt, neboť ten není k dispozici. Defaultně je ve formuláři uveden Operační program Zaměstnanost, který tam ponechte i v případě zadávacího řízení pro OPZ+.

Zpět

Age management pro MMV

Operační program: 03 Operační program Zaměstnanost plus

Číslo zakázky: 14205

Název zakázky: Age management pro MMV

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 5. 2025

Název/obchodní firma zadavatele: MATERIÁLOVÝ A METALURGICKÝ VÝZKUM s.r.o.

Sídlo zadavatele: Pohraniční 693/31, 703 00 Ostrava – Vítkovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jakub Švrček
  • Telefon: +420724392169
  • E-mail: jakub.svrcek@mmvyzkum.cz

IČ zadavatele: 25870807

DIČ zadavatele: CZ25870807

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Aleš Novotný
  • Telefon: +420604226135
  • E-mail: ales.novotny@mmvyzkum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 5. 2025 12:00

Místo pro podání nabídek:
Pohraniční 693/31, 703 00 Ostrava – Vítkovice osobně nebo poštou nabídka bude podána v zalepené obálce opatřené textem: NEOTVÍRAT Nabídka – projekt Age management pro MMV

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Realizace klíčových aktivit číslo 1, 3 a 4 projektu Age management pro MMV

(popis jednotlivých aktivit je obsahem přílohy č. 1 výzvy k podání nabídek)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 883750,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 31.8.2026

Místo dodání / převzetí plnění:
v sídle zadavatele na adrese Pohraniční 693/31, 703 00 Ostrava – Vítkovice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena
  • Nabídky budou seřazeny podle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH. Jako nejvhodnější bude

    zadavatelem hodnocena nabídka, ve které je uvedena nejnižší nabídková cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Uchazeč předloží ve smyslu § 74 odst. 1 zákona splnění základní způsobilosti formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že uchazeč požadovanou základní způsobilost splňuje. Základní způsobilost se

    prokazuje originálem čestného prohlášení podepsaným osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

     

    Zadavatel stanovuje kritéria technické kvalifikace za účelem prokázání lidských zdrojů, technických zdrojů nebo odborných schopností a zkušeností nezbytných pro plnění veřejné zakázky v odpovídající kvalitě.

    Pro splnění technické kvalifikace požaduje zadavatel doložit:

    - profesní životopisy lektora/ů s podrobnými informacemi o kvalifikaci a přehledu odborné praxe, ze kterého bude zřejmé, že příslušná osoba má odpovídající vzdělání a praxi v oboru

                 - vysokoškolské vzdělání (minimálně bakalářské)

                 - alespoň 1 rok prokazatelné praxe v oboru

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Účastníci uvedou podrobnou obsahovou náplň jednotlivých aktivit reflektující obsahové požadavky dle přílohy č. 1 výzvy.

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídka bude zpracována v písemné podobě v tomto složení:

1.Krycí list nabídky

Identifikace uchazeče (název, sídlo, IČO, kontaktní osoba).
Celková nabídková cena v Kč bez DPH a s DPH.
Datum a podpis oprávněné osoby uchazeče.

 

2. Popis nabízeného plnění

Detailní popis koncepce vzdělávacího programu zaměřeného na age management dle přílohy 1
Metodika a didaktické postupy, které budou ve školení využity.
Počet a délka školení, maximální počet účastníků.
Přehled vzdělávacích materiálů a podpůrných dokumentů, které budou účastníkům poskytnuty.
Možnost přizpůsobení obsahu na základě zpětné vazby od účastníků.

 

3. Kvalifikace a zkušenosti dodavatele

 

Kvalifikace a zkušenosti lektorů – přehled lektorského týmu včetně profesních životopisů – profesní životopisy lektora/ů s podrobnými informacemi o kvalifikaci a přehledu odborné praxe, ze

kterého bude zřejmé, že příslušná osoba má odpovídající vzdělání a praxi v oboru

 

4. Harmonogram plnění

Návrh časového plánu realizace školení.

Možnost přizpůsobení harmonogramu podle potřeb zadavatele.

 

5. Cenová nabídka

Podrobná cenová kalkulace – cena za jednotlivé aktivity klíčové aktivity 1, 3 a 4 a cena celková 

Cena musí být konečná, včetně všech nákladů souvisejících s realizací (např. příprava materiálů, doprava lektorů, organizace školení).

 

6. Prohlášení uchazeče

Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (např. že uchazeč není v likvidaci, nemá daňové nedoplatky atd.).

 

Prohlášení o ochraně osobních údajů (v případě zpracování osobních údajů účastníků školení).

 

Předpokládaná hodnota zakázky za všechny výše uvedené klíčové aktivity je stanovena na 883 750 Kč bez DPH.

 

V případě, že nabídková cena bude vyšší než způsobilé výdaje projektu uvedené v právním aktu, uhradí zadavatel rozdíl těchto částek z vlastních zdrojů.   

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Varianty nabídky se nepřipouští.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Písemná žádost musí být doručena na e-mail výše uvedené kontaktní osoby nebo do datové schránky zadavatele. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti účastníka. Dodatečné informace, včetně přesného znění žádosti, doručí zadavatel současně e-mailem všem známým účastníkům. Zadavatel může poskytnout účastníkovi dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.


 
Uveřejněno: 19. 5. 2025
 
Aktualizováno: 15. 5. 2025