- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
„Age management – projekt Mosty“
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12677
Název zakázky: „Age management – projekt Mosty“
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 3. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/17_079/0009580 Mosty příjemce: Fresenius Kabi Horatev CZ s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Fresenius Kabi Horatev CZ s.r.o.
Sídlo zadavatele: Hořátev 104, PSČ 28913
- Jméno: Ing. Iva Macková; Ing. Monika Kadeřábková, MBA; Ing. Václav Rakušan. Společnost zastupují vždy dva jednatelé společně.
- Telefon: +420325545233
- E-mail: iva.mackova@fresenius-kabi.com
IČ zadavatele: 27238920
DIČ zadavatele: CZ27238920
- Jméno: Michal Dedek
- Telefon: +420731610134
- E-mail: m.dedek@efacz.com
Lhůta pro podání nabídek: 14. 3. 2019 11:00
Místo pro podání nabídek: Fresenius Kabi Horatev CZ s.r.o. 289 13 Hořátev 104
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících zejména ve školení a vzdělávání zaměstnanců zadavatele a dalších níže uvedených souvisejících služeb. Předmět zakázky je rozdělen na 7 částí:
I.
Kurzy "Stárnutí v pracovním procesu, mezigenerační komunikace a vedení lidí"
Workshopy na téma Udržení zdravého životního stylu, coupingové strategie a mezigenerační spolupráce "
Individuální a skupinový koučink a mentoring pro liniový management
Individuální a skupinové poradenství pro zaměstnance
Konzultace s odborným terapeutem
III.
Semináře prevence onemocnění karpálních tunelů a podobných onemocněních (+ protahovací cviky záda)
IV.
Diagnostika onemocnění karpálních tunelů
Diagnostika onemocnění zrakových vad
V.
Školení Excel
VI.
Green Belt školení
VII.
Školení základů ovládání automatizovaných zařízení
Přesný popis předmětu veřejné zakázky včetně rozsahu je uveden v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1972600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 2. Q 2019 – 31. 12. 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Služby budou poskytovány v místě sídla zadavatele, tj. Hořátev 104, PSČ 28913. Zadavatel si vyhrazuje právo požadované místo poskytování služeb změnit, v takovém případě ponese náklady na případný pronájem prostor a dopravu účastníků.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Podané nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti dle následujících kritérií kvality:
Kritérium
Váha kritéria
Nabídková cena (v Kč bez DPH)
50 %
Praxe lektora
50 %
Podrobný popis je uveden v zadávací dokumentaci
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uvedeno v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Zadavatel požaduje předložení nabídky v písemné podobě. Podrobné informace jsou vedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (28. 2. 2019 18:52)
- ZD Age management – projekt Mosty.pdf (28. 2. 2019 18:53)
- Přílohy zadávací dokumentace.zip (28. 2. 2019 18:53)
- Oznámení o zrušení části VII.pdf (20. 3. 2019 14:42)
- Oznámení o výsledku - část I.pdf (25. 3. 2019 16:33)
- Oznámení o výsledku - část II.pdf (25. 3. 2019 16:33)
- Oznámení o výsledku - část IIII.pdf (25. 3. 2019 16:33)
- Oznámení o výsledku - část IV.pdf (25. 3. 2019 16:33)
- Oznámení o výsledku - část V.pdf (25. 3. 2019 16:33)
- Oznámení o výsledku - část VI.pdf (25. 3. 2019 16:33)
- Zrušení rohodnutí o výběru a rozhodnutí o vyloučení.pdf (14. 7. 2020 11:12)
- Oznámení o zrušení.pdf (14. 7. 2020 11:12)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část VI.ICG-Capability s.r.o.sídlem: Marie Podvalové 924/1, 19600 Praha 9IČ: 28935179
Datum podpisu smlouvy: 8. 8. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část I.Mgr. Hana Slobodová, sídlem: Kunštátská 1336, 290 01 Poděbrady, IČ: 47524910
Datum podpisu smlouvy: 2. 9. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část V. Paul Advisory s.r.o., sídlem: Klíčova 1261/2d, Černovice, 618 00 Brno, IČ: 05266521
Datum podpisu smlouvy: 23. 8. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část III. Mgr. Martina Miklovičovásídlem: Třešňová 11728931 BobniceIČ: 88378934
Datum podpisu smlouvy: 3. 9. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část II. Bc. Jiří Lukavecsídlem: Krchleby, Nová 276, 28802 NymburkIČ: 06285872
Datum podpisu smlouvy: 18. 9. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.