Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

„Česká přírodní kosmetika - myšlenka, která pomáhá – Výběr dodavatele mycího a chladících zařízení“

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12304

Název zakázky: „Česká přírodní kosmetika - myšlenka, která pomáhá – Výběr dodavatele mycího a chladících zařízení“

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 5. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Czech organic cosmetics s.r.o.

Sídlo zadavatele: Myslbekova 840/24, 787 01 Šumperk

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Andrea Snopková
  • Telefon: +420777607344
  • E-mail: as@czechorganiccosmetics.cz

IČ zadavatele: 05412277

DIČ zadavatele: CZ05412277

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Michal Klusák
  • Telefon: +420583550127
  • E-mail: info@odesilani.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 5. 2018 13:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky je nutné předložit na adrese osoby zastupující zadavatele, tzn. Mgr. Michal Klusák, Na Hradbách 3213/1a, 787 01 Šumperk.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení „Česká přírodní kosmetika - myšlenka, která pomáhá – Výběr dodavatele mycího a chladících zařízení“ je dodávka 2 kusů chladících zařízení a 1 kusu mycího zařízení. 

Součástí dodávky bude doprava do místa plnění, instalace/zprovoznění a proškolení k obsluze. 

Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v Zadávací dokumentaci, která je rovněž výzvou k podání nabídek.

Specifikace předmětu výběrového řízení je dále uvedena v Příloze č. 1 – Kontrolní list předmětu plnění (závazný dokument) a Příloze č. 2 – Kupní smlouva (závazný dokument).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 112300,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
maximálně 4 týdny od písemné výzvy zadavatele k zahájení plnění

Místo dodání / převzetí plnění:
katastrální území Města Šumperk v Olomouckém kraji

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel stanovuje, že nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti nabídky. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality.

Zadavatel stanovil následující kritéria hodnocení:

Kupní cena celkem – váha kritéria 95%
Termín dodání – váha kritéria 5%.

Podrobnosti ohledně způsobu hodnocení nabídek jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je zároveň Výzvou k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je zároven Výzvou k podání nabídky, a to v bodě 26. Požadavky na obsah nabídky. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Požadavek na způsob zpracování nabídekové ceny je uveden v Zadávací dokumentaci, která je zároven Výzvou k podání nabídky, a to v bodě 29. Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka obsahující varianty nabídky není přípustná.

Pro vyloučení pochybností zadavatel uvádí, že tato zakázka není dělena na části.

Je-li v zadávací dokumentaci nebo jejich přílohách uveden odkaz na konkrétní výrobek, materiál, technologii případně na obchodní firmu, má se za to, že se jedná o vymezení minimálních požadovaných standardů výrobku, technologie či materiálu. V tomto případě je dodavatel oprávněn v nabídce uvést i jiné, kvalitativně a technicky obdobné řešení, které splňuje minimálně požadované standardy a odpovídá uvedeným parametrům. Je-li v zadávací dokumentaci nebo jejich přílohách snad definován konkrétní výrobce, jeho zástupce, či výrobek nebo technologie, má se pouze za to, že je tím definován požadovaný́ standard dodávky a v samotné nabídce může být zcela, či částečně nahrazen i výrobkem jiným, srovnatelným apod.

Nabídka včetně relevantních příloh nabídky bude zpracována v českém jazyce. Pokud Zákon nebo zadavatel požaduje předložení dokladu podle právního řadu České republiky, může dodavatel předložit obdobný doklad podle právního řádu státu, ve kterém se tento doklad vydává, tento doklad bude přeložen s překladem do českého jazyka. Bude-li mít zadavatel pochybnosti o správnosti překladu, vyžádá si předložení předně ověřeného překladu dokladu do českého jazyka tlumočníkem zapsaným do seznamu znalců a tlumočníků. Doklad ve slovenském jazyce a doklad o vzdělávání v latinském jazyce se předkládají bez překladu.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 91915.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Gastromania CZ s.r.o.Frýdecká 827/21, 737 01 Český TěšínIČ: 28654 684

    Datum podpisu smlouvy: 19. 7. 2018

Datum ukončení: 19. 7. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 5. 2018
 
Aktualizováno: 21. 8. 2018