- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
"PASPORTY V MIKROREGIONU ODERSKO 2" - PASPORTY BUDOV
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13787
Název zakázky: "PASPORTY V MIKROREGIONU ODERSKO 2" - PASPORTY BUDOV
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 4. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/17_080/0010076 Efektivní veřejná správa v Mikroregionu Odersko příjemce: "Mikroregion Odersko"
Název/obchodní firma zadavatele: Mikroregion Odersko
Sídlo zadavatele: Masarykovo nám. 25, 742 35 Odry
- Jméno: Mgr. Libuše Králová
- Telefon: +420725339062
- E-mail: kralova@odry.cz
IČ zadavatele: 70953201
- Jméno: Mgr. Elena Vahalíková
- Telefon: +420775859248
- E-mail: vahalikova@odersko.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 4. 2021 10:00
Místo pro podání nabídek: Mikroregion Odersko, Masarykovo nám. 25, 742 35 Odry
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování pasportů budov pro vybrané obce Mikroregionu Odersko.
Bližší rozsah je uveden v textové části zadávací dokumentace (ZD) a jejích přílohách.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 990200,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Nejpozději do 30.11. 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele: Masarykovo nám. 16/25, 742 35 Odry
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena podle jediného hodnotícího kritéria, a to nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH, uvedené ve smlouvě o dílo.
Hodnocení nabídek provede zadavatelem jmenovaná hodnotící komise. Hodnotící komise stanoví pořadí nabídek podle výše nabídkové ceny. Jako ekonomicky nejvýhodnější bude vybrána nabídka účastníka, který zadavateli nabídne nejnižší nabídkovou cenu v Kč bez DPH. Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikaci splňuje dodavatel, který prokáže:
- základní způsobilost
- profesní způsobilost
- technickou kvalifikaci
Blíže viz ZD.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Blíže viz ZD.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Blíže viz ZD.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Blíže viz ZD.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Blíže viz ZD.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Blíže viz ZD.
Další požadavky na zpracování nabídky: Blíže viz ZD.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, v platném znění (verze 13). Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
Soubory ke stažení:
- Podepsaná Výzva_ke zveřejnění.pdf (14. 4. 2021 17:11)
- Podepsaná ZD_ke zveřejnění.pdf (14. 4. 2021 17:11)
- Přílohy zadávací dokumentace_fin.zip (14. 4. 2021 17:11)
- Oznámení o výsledku_pasporty v MO_budovy.pdf (30. 4. 2021 14:04)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (23. 6. 2021 09:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 516900.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GEODROM s.r.o., Hlavní Hlavní 133/32, 664 48 Moravany, IČO: 293 05 381
Datum podpisu smlouvy: 16. 6. 2021
Datum ukončení: 16. 6. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.