Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

„Vzdělávání ve společnosti TEMO-TELEKOMUNIKACE a.s.“

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12300

Název zakázky: „Vzdělávání ve společnosti TEMO-TELEKOMUNIKACE a.s.“

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 5. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: TEMO-TELEKOMUNIKACE a.s.

Sídlo zadavatele: Praha 10, U Záběhlického zámku 233/15

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jan Kolář
  • Telefon: +420721601454
  • E-mail: kolarj@temo.cz

IČ zadavatele: 25740253

DIČ zadavatele: CZ25740253

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Michal Dedek
  • Telefon: +420731610134
  • E-mail: m.dedek@efacz.com

Lhůta pro podání nabídek: 23. 5. 2018 13:00

Místo pro podání nabídek:
EFA compliance s.r.o., Kamenná 13, 639 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících ve školení a vzdělávání zaměstnanců zadavatele v oblastech obecné IT, měkké a manažerské dovednosti a účetní, ekonomické a právní kurzy. Přesný popis předmětu veřejné zakázky včetně rozsahu je uveden v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 752000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
předpoklad třetí kvartál 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Školení se bude konat v místě (školící místnosti), které zajistí dodavatel, a to maximálně ve vzdálenosti 25 km od sídla zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Podané nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti dle následujících kritérií kvality:

    Kritérium

    Váha kritéria

    Nabídková cena (v Kč bez DPH)

    40 %

    Vzdělání a praxe školitelů

    60 %

     

    Podrobný popis je uveden v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uvedeny v zadávací dokumentaci.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uvedeno v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Zadavatel požaduje předložení nabídky v písemné podobě. Podrobné informace jsou vedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Uvedeny v zadávací dokumentaci.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Kanu System s.r.o., Královka 629/16, Řečkovice, 621 00 Brno, IČ: 27685993

    Datum podpisu smlouvy: 9. 7. 2018

Datum ukončení: 9. 7. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 5. 2018
 
Aktualizováno: 25. 7. 2018