Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Akreditované vzdělávání pracovníků poskytovatelů sociálních služeb 2017/2

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11486

Název zakázky: Akreditované vzdělávání pracovníků poskytovatelů sociálních služeb 2017/2

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj

Sídlo zadavatele: Pivovarské nám. 1245, 500 03 Hradec Králové

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Mgr. Jiří Vitvar

IČ zadavatele: 70889546

DIČ zadavatele: CZ70889546

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Žaneta Ferdinandová
  • Telefon: +420495817342
  • E-mail: zferdinandova@kr-kralovehradecky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 8. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Královéhradeckého kraje Odbor sociálních věcí Mgr. Žaneta Ferdinandová Pivovarské náměstí 1245/2 500 03 Hradec Králové

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je „Akreditované vzdělávání pracovníků poskytovatelů sociálních služeb“ v rámci projektu Rozvoj dostupnosti a kvality sociálních služeb v Královéhradeckém kraji V, reg. č.: CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001784, který je spolufinancovaný z prostředků ESF, státního rozpočtu ČR a rozpočtu Královéhradeckého kraje za podpory Operačního programu Zaměstnanost. Jedná se o kompletní realizaci tematicky zaměřených akreditovaných kurzů pro poskytovatele sociálních služeb v Královéhradeckém kraji.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 164072,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
září až prosinec 2017, více viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Místo dodání / převzetí plnění:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH

    Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na jednu nabídku:
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6 ), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část B - MARLIN,s.r.o., Města Mayen 1536, 68601 Uherské Hradiště, IČ: 60733306

    Datum podpisu smlouvy: 13. 9. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část C - Portus Praha, z.ú., Uruguayská 178/5,120 00 Praha 2 - Vinohrady, IČ 25916891

    Datum podpisu smlouvy: 12. 9. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část A - Společnost Podané ruce o.p.s., Vídeňská 225/3, Štýřice, 639 00 Brno, IČ: 60557621

    Datum podpisu smlouvy: 18. 9. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část D - Sociální agentura, o.p.s., Varšavská 688/40, 40003 Ústí nad Labem, IČ: 26540495

    Datum podpisu smlouvy: 3. 10. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 8. 2017
 
Aktualizováno: 5. 10. 2017