- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Akreditované vzdělávání pracovníků poskytovatelů sociálních služeb 2017
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11034
Název zakázky: Akreditované vzdělávání pracovníků poskytovatelů sociálních služeb 2017
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 3. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj
Sídlo zadavatele: Pivovarské nám. 1245, 500 03 Hradec Králové
- Jméno: Ing. Mgr. Jiří Vitvar, vedoucí odboru sociálních věcí
IČ zadavatele: 70889546
DIČ zadavatele: CZ70889546
- Jméno: Mgr. Žaneta Ferdinandová
- Telefon: +420495817342
- E-mail: zferdinandova@kr-kralovehradecky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 4. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Krajský úřad Královéhradeckého kraje, Odbor sociálních věcí, Mgr. Žaneta Ferdinandová, Pivovarské náměstí 1245/2 500 03 Hradec Králové
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je „Akreditované vzdělávání pracovníků poskytovatelů sociálních služeb“ v rámci projektu Rozvoj dostupnosti a kvality sociálních služeb v Královéhradeckém kraji V, reg. č.: CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001784, který je spolufinancovaný z prostředků ESF, státního rozpočtu ČR a rozpočtu Královéhradeckého kraje za podpory Operačního programu Zaměstnanost. Jedná se o kompletní realizaci tematicky zaměřených akreditovaných kurzů pro poskytovatele sociálních služeb v Královéhradeckém kraji.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 289890,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: duben 2017 - listopad 2017, více viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Soubory ke stažení:
- Výzva k podávání nabídek včetně příloh.zip (21. 3. 2017 15:04)
- Výsledky - dílčí část A.zip (25. 4. 2017 08:24)
- Výsledky - dílčí část B.zip (25. 4. 2017 08:24)
- Výsledky - dílčí část C.zip (25. 4. 2017 08:24)
- Výsledky - dílčí část D.zip (25. 4. 2017 08:24)
- Výsledky - dílčí část E.zip (25. 4. 2017 08:24)
- Výsledky - dílčí část F - zrušeno.zip (25. 4. 2017 08:24)
- Výsledky - dílčí část G.zip (25. 4. 2017 08:24)
- Výsledky - dílčí část H.zip (25. 4. 2017 08:24)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část G: Marlin, s.r.o, Města Mayen 1536, 68601 Uherské Hradiště, IČ: 60733306
Datum podpisu smlouvy: 23. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část A: Marlin, s.r.o, Města Mayen 1536, 68601 Uherské Hradiště, IČ: 60733306
Datum podpisu smlouvy: 31. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část E: Portus Praha z.ú., Uruguayská 178/5, 120 00 Praha, IČ: 26525305
Datum podpisu smlouvy: 1. 6. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část H: MOST KE VZDĚLÁNÍ – BRIDGE TO EDUCATION, z.s., Benecko 202, 512 37 Benecko, IČ: 26998262
Datum podpisu smlouvy: 5. 6. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část B: Marlin, s.r.o, Města Mayen 1536, 68601 Uherské Hradiště, IČ: 60733306
Datum podpisu smlouvy: 13. 6. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část C: Marlin, s.r.o, Města Mayen 1536, 68601 Uherské Hradiště, IČ: 60733306
Datum podpisu smlouvy: 13. 6. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část D: SKOK do života, o.p.s., Brožíkova 451/5, 50012 Hradec Králové, IČ: 27521753
Datum podpisu smlouvy: 19. 6. 2017
Zrušené části zakázky: Dílčí část F
Datum ukončení: 19. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.