Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

AutoCad - pokročilé metody a postupy

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11876

Název zakázky: AutoCad - pokročilé metody a postupy

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: IKTUS, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Loučky 100, 793 16 Zátor

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zdislav Janča
  • Telefon: +420605251316
  • E-mail: zdislav.janca@iktus.cz

IČ zadavatele: 48395790

DIČ zadavatele: CZ48395790

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Murová
  • Telefon: +420776636492
  • E-mail: jana.murova@iktus.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 12. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
Loučky 100, 793 16 Zátor

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Poptáváme školení v rozsahu 176 vyučovacích hodin (172 VH výuka a 4 VH závěrečná zkouška) na software AutoCad - pokročilé metody a postupy.

Školení bude realizováno s touto osnovou:

Autodesk Inventor pro pokročilé -Design akcelerátor

Autodesk Inventor pro pokročilé - Generátor rámových konstrukcí

Autodesk Inventor pro pokročilé -parametrizace, programování

Autodesk Vault basic-nastavení projektů a řízení výrobní dokumentace2

Autodesk Inventor  - výpočty MKP v Inventoru – pevnostní analýza FEM2

Autodesk Navisworks1

Rozdílové školení z verze 2017 na 20181

Autodesk Autocad Mechanical - pokročilé ovládání programu2

Inventor HSM3

Fusion 360 Ultimate

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 319000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.1.2018-31.12.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Loučky 100, 793 16 Zátor

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

    Požadavek na písemnou formu nabídky: dodavatelé mohou nabídky předkládat v listinné formě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče,

 Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele do nabídky, a to včtně kontaktní adresy a e-mailové adresy

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena bez DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zrušeno bez uvedení důvodu

Datum ukončení: 19. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 11. 2017
 
Aktualizováno: 19. 3. 2018