Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Broušení kovových materiálů - vzdělávání zaměstnanců firmy KOUTECKÝ a SYN s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11835

Název zakázky: Broušení kovových materiálů - vzdělávání zaměstnanců firmy KOUTECKÝ a SYN s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 11. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: KOUTECKÝ a SYN s.r.o.

Sídlo zadavatele: Polní 2006/21, 792 01 Bruntál

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Koutecký
  • Telefon: +420554230314
  • E-mail: info@kouteckyasyn.cz

IČ zadavatele: 28567218

DIČ zadavatele: CZ28567218

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ivana Cápková
  • Telefon: +420554230314
  • E-mail: info@kouteckyasyn.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 11. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
KOUTECKÝ a SYN s.r.o., Polní 2006/21, 79201 Bruntál

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Název školení: Broušení kovových materiálů

 

Vzdělávací program má obsahovat tyto předměty:

- Dodržování bezpečnosti práce, správné používání pracovních pomůcek

- Orientace v normách a v technických podkladech pro provádění obráběcích operací

- Volba postupu práce a technologických podmínek broušení, potřebných nástrojů, pomůcek a materiálů

- Měření a kontrola délkových rozměrů, geometrických tvarů, vzájemné polohy prvků a jakosti povrchu

- Upínání brousících nástrojů, upínaní obrobků a ustavování jejich polohy na různých druzích brusek, honovaček a ševingovacích strojů

- Vyvažování brousících kotoučů

- Obsluha brusek

- Ostření nástrojů na nástrojových bruskách

- Ošetřování a údržba různých druhů brusek, honovaček a ševingovacích strojů

- Určování výchozích technologických základen polotovarů před jejich obráběním

 

Počet osob: 7 osob (zaměstnanců)

 

Minimální rozsah hodin (vč. ověření získaných znalostí a dovedností): celkem 432 hodin / 60 min. , z čehož 424 výukových hodin (VH/60 min.) + 8 hodin (závěrečná zkouška - VH/60 min.)

Rozvrh vzdělávacího programu – výukových hodin:

- očekáváme, že vzdělávací program bude zaměřen zhruba ze 4/5 na praktickou výuku a z 1/5 na teoretickou výuku (cca 100 hodin teorie).

 

Maximální cena vzdělávací aktivity: 420.000,- Kč bez DPH / 7 osob

Cena na osobu: max. 60.000,- Kč bez DPH

Platební podmínky: veškeré platby budou probíhat transparentně bankovním převodem (přes tzv. běžné účty). Zadavatel požaduje do krycího listu nabídky uvedení bankovního účtu a název banky u kterého je účet veden.

 

Termín dodání: 1/2018 – 3/2018

Místo dodání a výuky: Polní 2006/21, 792 01 Bruntál

 

Součástí vzdělávání musejí být výukové materiály – každý z účastníků kurzu obdrží výuková skripta na broušení kovových materiálů a učební pomůcky (tzn. zejména sešit, rýsovací a psací potřeby), kdy dodavatel toto potvrdí v nabídce klauzulí o čestném prohlášení.

 

Požadavek na doložení kopie:

- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku, zřizovací listina atd.)

- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

- Akreditace MŠMT, jejíž součástí musí být Závěrečná zkouška dle PK: broušení kovových materiálů 23-024-H

 

Zadavatel požaduje, aby součástí nabídky dodavatele byl i návrh smlouvy včetně obchodních podmínek, podepsaný dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 420000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
leden 2018 - březen 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
KOUTECKÝ a SYN s.r.o., Polní 2006/21, 79201 Bruntál

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena (40%)
  • Místo provedení na specifickém stroji v podniku Bruntál (30%)
  • Vlastní skripta na broušení kovových materiálů (30%)

 

 

Pro hodnocení budou použity tyto metody:

- Nabídková cena:    hodnota z nabídky, která je

                             v daném kritériu nejvýhodnější

                          tzn. nejnižší hodnota (např. cena)

              100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v % (tj. max. 40 bodů)

                         hodnota (např. cena) z hodnocené

                                             nabídky

 

                  

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií bude použita bodová stupnice:

- Místo provedení na specifickém stroji v podniku Bruntál – max. 30 bodů (30%)

- Vlastní skripta na broušení kovových materiálů – max. 30 bodů (30%)

    1% = 1 bod

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Požadavek na doložení kopie:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku, zřizovací listina atd.)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Akreditace MŠMT, jejíž součástí musí být Závěrečná zkouška dle PK: broušení kovových materiálů 23-024-H

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být zpracována v písemné podobě, podána v uzavřené obálce a podepsána odpovědnou osobou, která je oprávněna jednat za dodavatele.

Požadovaný obsah nabídky:

- krycí list nabídky

- kopie - doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku, zřizovací listina atd.)

- čestná prohlášení o neexistenci nedoplatků na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

- kopie dokumentu o Akreditaci o vzdělávacím programu MŠMT dle výše uvedených požadavků na prokázání kvalifikace dodavatelem

- nabídka popisující obsah, popis, formu, cenu vzdělávací aktivity vycházející ze specifikace předmětu zakázky ve výzvě k podání nabídek, vč. uvedení kvalifikovaných lektorů dodavatele k realizaci zakázky/kurzu.

- prohlášení dodavatele, že součástí vzdělávání jsou výukové materiály – každý z účastníků kurzu obdrží výuková skripta na broušení kovových materiálů a učební pomůcky (př. sešit, rýsovací a psací potřeby).

- návrh smlouvy včetně obchodních podmínek, podepsaný dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

- 7 lidí na akreditované vzdělávání, v celkové hodnotě max. 420.000,- Kč bez DPH

- max. 60.000,- Kč bez DPH na osobu

- rozsah vzdělávací aktivity: min. 432 hodin / 60 min.

- období realizace vzdělávací aktivity: 1/2018 – 3/2018

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 420000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Michal Perout, Karlova Studánka 12, 793 24, IČ: 73167991, zastoupená: Michal Perout

    Datum podpisu smlouvy: 23. 11. 2017

Datum ukončení: 23. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 11. 2017
 
Aktualizováno: 28. 11. 2017