- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Broušení kovových materiálů - vzdělávání zaměstnanců firmy KOUTECKÝ a SYN s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11835
Název zakázky: Broušení kovových materiálů - vzdělávání zaměstnanců firmy KOUTECKÝ a SYN s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 11. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: KOUTECKÝ a SYN s.r.o.
Sídlo zadavatele: Polní 2006/21, 792 01 Bruntál
- Jméno: Petr Koutecký
- Telefon: +420554230314
- E-mail: info@kouteckyasyn.cz
IČ zadavatele: 28567218
DIČ zadavatele: CZ28567218
- Jméno: Ivana Cápková
- Telefon: +420554230314
- E-mail: info@kouteckyasyn.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 11. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: KOUTECKÝ a SYN s.r.o., Polní 2006/21, 79201 Bruntál
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Název školení: Broušení kovových materiálů
Vzdělávací program má obsahovat tyto předměty:
- Dodržování bezpečnosti práce, správné používání pracovních pomůcek
- Orientace v normách a v technických podkladech pro provádění obráběcích operací
- Volba postupu práce a technologických podmínek broušení, potřebných nástrojů, pomůcek a materiálů
- Měření a kontrola délkových rozměrů, geometrických tvarů, vzájemné polohy prvků a jakosti povrchu
- Upínání brousících nástrojů, upínaní obrobků a ustavování jejich polohy na různých druzích brusek, honovaček a ševingovacích strojů
- Vyvažování brousících kotoučů
- Obsluha brusek
- Ostření nástrojů na nástrojových bruskách
- Ošetřování a údržba různých druhů brusek, honovaček a ševingovacích strojů
- Určování výchozích technologických základen polotovarů před jejich obráběním
Počet osob: 7 osob (zaměstnanců)
Minimální rozsah hodin (vč. ověření získaných znalostí a dovedností): celkem 432 hodin / 60 min. , z čehož 424 výukových hodin (VH/60 min.) + 8 hodin (závěrečná zkouška - VH/60 min.)
Rozvrh vzdělávacího programu – výukových hodin:
- očekáváme, že vzdělávací program bude zaměřen zhruba ze 4/5 na praktickou výuku a z 1/5 na teoretickou výuku (cca 100 hodin teorie).
Maximální cena vzdělávací aktivity: 420.000,- Kč bez DPH / 7 osob
Cena na osobu: max. 60.000,- Kč bez DPH
Platební podmínky: veškeré platby budou probíhat transparentně bankovním převodem (přes tzv. běžné účty). Zadavatel požaduje do krycího listu nabídky uvedení bankovního účtu a název banky u kterého je účet veden.
Termín dodání: 1/2018 – 3/2018
Místo dodání a výuky: Polní 2006/21, 792 01 Bruntál
Součástí vzdělávání musejí být výukové materiály – každý z účastníků kurzu obdrží výuková skripta na broušení kovových materiálů a učební pomůcky (tzn. zejména sešit, rýsovací a psací potřeby), kdy dodavatel toto potvrdí v nabídce klauzulí o čestném prohlášení.
Požadavek na doložení kopie:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku, zřizovací listina atd.)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Akreditace MŠMT, jejíž součástí musí být Závěrečná zkouška dle PK: broušení kovových materiálů 23-024-H
Zadavatel požaduje, aby součástí nabídky dodavatele byl i návrh smlouvy včetně obchodních podmínek, podepsaný dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 420000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: leden 2018 - březen 2018
Místo dodání / převzetí plnění: KOUTECKÝ a SYN s.r.o., Polní 2006/21, 79201 Bruntál
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena (40%)
- Místo provedení na specifickém stroji v podniku Bruntál (30%)
- Vlastní skripta na broušení kovových materiálů (30%)
Pro hodnocení budou použity tyto metody:
- Nabídková cena: hodnota z nabídky, která je
v daném kritériu nejvýhodnější
tzn. nejnižší hodnota (např. cena)
100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v % (tj. max. 40 bodů)
hodnota (např. cena) z hodnocené
nabídky
Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií bude použita bodová stupnice:
- Místo provedení na specifickém stroji v podniku Bruntál – max. 30 bodů (30%)
- Vlastní skripta na broušení kovových materiálů – max. 30 bodů (30%)
1% = 1 bod
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavek na doložení kopie:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku, zřizovací listina atd.)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Akreditace MŠMT, jejíž součástí musí být Závěrečná zkouška dle PK: broušení kovových materiálů 23-024-H
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být zpracována v písemné podobě, podána v uzavřené obálce a podepsána odpovědnou osobou, která je oprávněna jednat za dodavatele.
Požadovaný obsah nabídky:
- krycí list nabídky
- kopie - doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku, zřizovací listina atd.)
- čestná prohlášení o neexistenci nedoplatků na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- kopie dokumentu o Akreditaci o vzdělávacím programu MŠMT dle výše uvedených požadavků na prokázání kvalifikace dodavatelem
- nabídka popisující obsah, popis, formu, cenu vzdělávací aktivity vycházející ze specifikace předmětu zakázky ve výzvě k podání nabídek, vč. uvedení kvalifikovaných lektorů dodavatele k realizaci zakázky/kurzu.
- prohlášení dodavatele, že součástí vzdělávání jsou výukové materiály – každý z účastníků kurzu obdrží výuková skripta na broušení kovových materiálů a učební pomůcky (př. sešit, rýsovací a psací potřeby).
- návrh smlouvy včetně obchodních podmínek, podepsaný dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- 7 lidí na akreditované vzdělávání, v celkové hodnotě max. 420.000,- Kč bez DPH
- max. 60.000,- Kč bez DPH na osobu
- rozsah vzdělávací aktivity: min. 432 hodin / 60 min.
- období realizace vzdělávací aktivity: 1/2018 – 3/2018
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.PDF (8. 11. 2017 14:56)
- Příloha č. 1 - Krycí list.docx (8. 11. 2017 14:56)
- Návrh smlouvy s dodavatelem.doc (9. 11. 2017 08:46)
- Oznámení o výsledku hodnocení-výběru.PDF (27. 11. 2017 13:47)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.PDF (27. 11. 2017 13:47)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 420000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Michal Perout, Karlova Studánka 12, 793 24, IČ: 73167991, zastoupená: Michal Perout
Datum podpisu smlouvy: 23. 11. 2017
Datum ukončení: 23. 11. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.