- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Dodávka a instalace elektronických úředních desek a dotykového informačního kiosku
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13904
Název zakázky: Dodávka a instalace elektronických úředních desek a dotykového informačního kiosku
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 9. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/18_092/0014590 Chytrý Slavičín: strategicky řízené město, přívětivý úřad příjemce: město Slavičín
Název/obchodní firma zadavatele: Město Slavičín
Sídlo zadavatele: Osvobození 25, 763 21 Slavičín
- Jméno: Mgr. Tomáš Chmela
- Telefon: +420577004807
- E-mail: chmela@mesto-slavicin.cz
IČ zadavatele: 00284459
DIČ zadavatele: CZ00284459
- Jméno: Alena Šuráňová
- Telefon: +420731508005
- E-mail: suranova@mesto-slavicin.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 10. 2021 12:00
Místo pro podání nabídek: Město Slavičín, Osvobození 25, 763 21 Slavičín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Město Slavičín je dlouhodobým příznivcem konceptu smart city, s čímž souvisí i modernizace prostředků umožňujících snazší komunikaci s občany. Z tohoto důvodu město Slavičín přistoupilo k pořízení elektronických úředních desek a multimediálního informačního kiosku. Předmětem veřejné zakázky je tak dodávka a instalace tří kusů venkovní elektronické úřední desky a jednoho kusu multimediálního informačního kiosku, včetně jejich instalace a zprovoznění, dle technických požadavků uvedených v příloze č. 1 této výzvy. Elektronické úřední desky a informační kiosek jsou podpořeny díky projektům "Chytrý Slavičín: strategicky řízené město, přívětivý úřad" a "Ještě chytřejší a otevřenější Slavičín" obojí financováno Operačním projektem zaměstnanost.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1195392,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 31.12.2021
Místo dodání / převzetí plnění: Město Slavičín, konkrétně: EÚD č. 1 U radnice, EÚD č. 2 - sídliště Malé Pole, EÚD č. 3 - Hrádek, multimediální informační kiosek - foyer Městského úřadu Slavičín
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena v Kč za zajištění předmětu veřejné zakázky bez DPH (číselné kritérium) váha 100 %
Předmětem hodnocení bude účastníkem uvedená výše ceny v Kč bez DPH za zajištění předmětu veřejné zakázky v plném rozsahu.
Pro nabídkovou cenu (číselné kritérium) bude za nejvhodnější považováno nejmenší číslo ze všech podaných nabídek.
V případě rovnosti nabídkových cen u nejlépe hodnocených nabídek o pořadí nabídek rozhodne čas podání nabídek, a to tak, že bude vybrána ta nabídka, která byla doručena zadavateli nejdříve.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1) Základní kvalifikační předpoklady
Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel v rozsahu přílohy č. 2 této výzvy k podání nabídek. Účastník prokáže předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že splňuje požadované základní kvalifikační předpoklady, a které bude podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem nebo za účastníka.
2) Profesní kvalifikační předpoklady
Profesní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel v rozsahu přílohy č. 3 této výzvy k podání nabídek. Účastník prokáže předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že splňuje požadované profesní kvalifikační předpoklady. Toto prohlášení bude podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem nebo za účastníka.
3) Technické kvalifikační předpoklady
Technické kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel v rozsahu přílohy č. 4 této výzvy k podání nabídek. Účastník prokáže, předložením seznamu alespoň dvou referenčních dodávek, poskytnutých v posledních 3 letech s tím, že hodnota každé zakázky byla minimálně 300.000,-Kč včetně DPH. Referenční dodávky musí být obdobného charakteru ve vztahu k předmětu veřejné zakázky.
Doklady, které je dodavatel povinen předložit k prokázání splnění kvalifikace mohou být předloženy v kopii.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka se podává v listinné podobě, v českém jazyce a ve dvou vyhotoveních. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele a musí obsahovat přílohy uvedené v této výzvě.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky v souladu s touto výzvou k podání nabídek, a to absolutní částkou v korunách českých (CZK).
Nabídková cena bude dále strukturována v korunách českých v tomto členění:
• nabídková cena za 1ks elektronické úřední desky bez DPH (v CZK)
• nabídková cena za 1ks informačního kiosku bez DPH (v CZK
• celková nabídková cena bez DPH (v CZK),
Nabídková cena za provedení veřejné zakázky je stanovena po dobu trvání smlouvy a její překročení je možné pouze v souvislosti se změnou sazeb DPH či daňových předpisů majících vliv na výši nabídkové ceny, a to ve výši odpovídající změně těchto sazeb. Uvedená nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady, které dodavateli vzniknou v souvislosti s plněním veřejné zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána osobně nebo prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené nápisem „Neotevírat – veřejná zakázka Dodávka a instalace elektronických úředních desek a dotykového informačního kiosku“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Zadavatel nepřipouští varianty nabídek. Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace, včetně přesného znění žádosti o ně, zveřejní zadavatel na portále efscr.cz, do dvou pracovních dnů od doručení žádosti.Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti, a to formou zveřejnění na portále esfcr.cz
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Chytrý Slavičín - Příloha č. 2 . Čestné prohlášení účastníka o splnění základních kvalifikačních předpokladů.pdf (22. 9. 2021 17:57)
- Chytrý Slavičín - Příloha č. 3 . Čestné prohlášení účastníka o splnění profesních kvalifikačních předpokladů.pdf (22. 9. 2021 17:57)
- Chytrý Slavičín - Příloha č.1 - Technické požadavky.pdf (22. 9. 2021 19:01)
- Chytrý Slavičín - Příloha č. 4 - Technické kvalifikační předpoklady.pdf (22. 9. 2021 19:02)
- Chytrý Slavičín - Příloha č. 5 - Čestné prohlášení účastníka o vázanosti nabídkou a o pravdivosti údajů uvedených v nabídce.pdf (22. 9. 2021 19:05)
- Chytrý Slavičín - Příloha č. 6 - Návrh smlouvy o dílo.pdf (22. 9. 2021 19:06)
- Chytrý Slavičín - Příloha č. 7 - Krycí list.pdf (22. 9. 2021 19:08)
- 210923-Chytrý Slavičín - výzva pořízení el. úřední desky a kiosku.pdf (23. 9. 2021 20:53)
- Příloha_1_VZ_EUD.pdf (1. 10. 2021 17:28)
- Dodatečné informace k VZ EUD.pdf (1. 10. 2021 17:28)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení.pdf (19. 10. 2021 08:42)
- Veřejné otevírání obálek.pdf (20. 10. 2021 09:05)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (20. 12. 2021 13:54)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 901147.50
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Galileo Corporation s.r.o., Březenecká 4808, 430 04 Chomutov, IČ 25448714
Datum podpisu smlouvy: 7. 12. 2021
Datum ukončení: 7. 12. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.