- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Dodávka prádelenské techniky - Prádelna Zlín s.p.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12346
Název zakázky: Dodávka prádelenské techniky - Prádelna Zlín s.p.
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 7. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.2.60/0.0/0.0/17_129/0009254 Prádelna Zlín příjemce: HANDI VISION s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: HANDI VISION s.r.o.
Sídlo zadavatele: Žitná 642, 763 14 Zlín 12
- Jméno: Martina Kadlecová
- Telefon: +420777871102
- E-mail: martina.kadlecova1@seznam.cz
IČ zadavatele: 06241433
DIČ zadavatele: CZ06241433
- Jméno: Martina Kadlecová
- Telefon: +420777871102
- E-mail: martina.kadlecova1@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 8. 2018 16:00
Místo pro podání nabídek: Prádelna Zlín s.p., Vavrečkova 7074, 760 01 Zlín, v 2NP Budovy 13B
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Dodávka a vybavení komerční a veřejné prádelny, profesionální prádelenskou technikou v rozsahu a specifikaci dle Přílohy č. 1 této Výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 840000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Lhůta dodání činí 3 týdny od podpisu smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Prádelna Zlín s.p., Zlín, Vavrečkova 7074, 760 01 Zlín, v 2NP Budovy 13B
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena včetně DPH
- Zadavatel si vyhrazuje právo tuto výzvu k podání nabídek nebo její část zrušit, pouze však v případech podle kapitoly 20. 10 pravidel OPZ, a vypsat výzvu novou
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Čestné prohlášení o tom, že nabízené vybavení splňuje veškeré legislativní požadavky České republiky a je způsobilé pro provoz v prádelenském zařízení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Dodavatel má právo provést prohlídku místa dodání před podáním nabídky. V případě zájmu dodavatele o prohlídku, musí dodavatel sjednat čas a datum prohlídky alespoň 1 den před požadovaným dnem prohlídky, a to s využitím na Kontaktní osobu zadavatele
- Dodavatel musí poskytnout záruku na vady v délce minimálně 24 měsíců, přičemž délka záruky v měsících musí činit násobky čísla 12
- Dodavatel musí poskytnout záruční a pozáruční servis
- Ke každé nabízené položce musí Dodavatel přiložit katalový list nebo uvést odkaz na informace na internetu, dle kterých bude možné ověřit, že daná položka splňuje poptávané parametry
- Dodavatel se v nabídce zaváže, že vybavení dodá na adresu Místa dodání, kde jej dle pokynu Zadavatele umístí do příslušných prostor v budově a zprovozní tak, aby bylo možné je ihned používat a předá potřebnou dokumentaci a návody k použití, to vše na jeho náklady
- Dodavatel se v nabídce zaváže, že před realizací dodávky provede kontrolní zaměření prostor Místa dodání plnění (tj. provozovny Prádelny Zlín s.p.) za účelem zjištění souladu poptávaných rozměrů vybavení s reálnými prostorovými dispozicemi. V případě zjištění odchylek rozměrů, které by negativně ovlivnily výslednou instalaci vybavení, může navrhnout zadavateli k odsouhlasení úpravu rozměrů poptávaného vybavení. Tyto drobné úpravy rozměrů nemohou mít vliv na cenu položky
- Jako součást nabídky Dodavatel přiloží návrh smlouvy
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- Předložená nabídka musí obsahovat nabídkovou cenu včetně DPH pro každou nabízenou položku zvlášť. A dále souhrnnou cenu s DPH za celkvou zakázku
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Odpověď bude dodavateli zaslána do 2 pracovních dnů zpět na email.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Cena bude splatná po dodání a převzetí předmětu zakázky na základě kompletní, věcně i formálně správné faktury do 30 dnů po obdržení této faktury
- Nabídnutou cenu není možné dále zvyšovat
- Dodavatel se v nabídce zaváže k akceptaci smluvní pokuty ve výši 0,5% z nabídnuté ceny v případě, že ve stanovené lhůtě dodání, nedodá předmět zakázky do místa plnění a nezprovozní jej. Smluvní pokuta se váže i na případ, že dodavatel neprovede kontrolní zaměření prostor Místa dodání plnění a v tom důsledku nebude možné předmět zakázky instalovat a zprovoznit
- Nabídka se podává v listinné podobě v 1 originále
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č 1.pdf (19. 7. 2018 13:03)
- prilohy_31615.zip (19. 7. 2018 15:23)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (22. 8. 2018 17:48)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 622290.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DOMUS Laundry CZ s.r.o.Třída Hrdinů 595/3579501 RýmařovIČ: 04221290
Datum podpisu smlouvy: 24. 8. 2018
Datum ukončení: 24. 8. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.