- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Dodávka systémů pro otevřený úřad městyse Pozořice
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14050
Název zakázky: Dodávka systémů pro otevřený úřad městyse Pozořice
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 5. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016758 Přívětivý úřad městyse Pozořice příjemce: Městys Pozořice
Název/obchodní firma zadavatele: Městys Pozořice
Sídlo zadavatele: Na Městečku 14/1 Pozořice 664 07
- Jméno: Ing. Aleš Krč, starosta
- Telefon: +420724186156
- E-mail: starosta@pozorice.cz
IČ zadavatele: 00282375
- Jméno: Jakub Ruml
- Telefon: +420739548500
- E-mail: rumljakub@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 31. 5. 2022 10:30
Místo pro podání nabídek: Městys Pozořice, Na Městečku 14/1, Pozořice 664 07
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem realizace veřejné zakázky je implementace nástrojů otevřeného úřadu do prostředí městyse Pozořice a jeho úřadu. Konkrétně se jedná o implementaci portálu občana, pořízení nových webových stránek městyse a vytvoření nové mobilní aplikace.
Veřejná zakázka je rozdělena do 3 částí v souladu s § 35 zákona. Zadavatel uzavře smlouvu v každé části veřejné zakázky s jediným dodavatelem, který se na základě hodnocení umístí na 1. místě v pořadí a splní podmínky účasti v zadávacím řízení.
Nabídku je možné podat jak pouze do jedné části, tak i do každé části veřejné zakázky. Nabídka pro každou část však musí být podána jako zcela samostatná. Nabídky podané pro každou část veřejné zakázky budou posuzovány a hodnoceny nezávisle na nabídkách podaných v jiných částech veřejné zakázky.
Předmět plnění veřejné zakázky pro každou část VZ je vymezen vzorem Smlouvy pro každou část veřejné zakázky. Návrhy smluv tvoří přílohy této zadávací dokumentace.
Podrobnější informace o předmětu plnění zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci této výzvy a jejích přílohách.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1130000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Stanoveno v zadávací dokumentaci. Ukončení projektu nejpozději k 31.12.2022
Místo dodání / převzetí plnění: Stanoveno v zadávací dokumentaci.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno podle základního kritéria hodnocení, kterým je ekonomická výhodnost nabídky – nejnižší nabídková cena. Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny bez DPH.
Hodnotící komise sestaví pořadí nabídek od prvého k poslednímu s ohledem na výši nabídkové ceny. Jako nejvýhodnější bude vybrána nabídka s nejnižší nabídkovou cenou
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Kvalifikační kritéria jsou stanovena v zadávací dokumentaci veřejné zakázky.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou stanoveny v zadávací dokumentaci veřejné zakázky.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Zadavatel požaduje zpracování celkové nabídkové ceny za celé plnění předmětu pro každou část veřejné zakázky.
Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou stanoveny v zadávací dokumentaci a ve vzoru Smlouvy.
- Nabídková cena bude uvedena v CZK,
- Nabídková cena bude uvedena v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH (sazbu DPH ve vztahu k předmětu plnění veřejné zakázky uvede účastník zadávacího řízení) a nabídková cena včetně DPH,
- Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady účastníka zadávacího řízení spojené s plněním předmětu veřejné zakázky,
- Účastník zadávacího řízení stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celé plnění v každé části veřejné zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předána zadavateli v jednom originále (označeném „ORIGINÁL) a rovněž v jednom elektronickém vyhotovení.Elektronické vyhotovení nabídky bude obsahovat celou nabídku ve formátu PDF – titulní list nabídky, doklad prokazující způsob podepisování za účastníka, doklady k prokázání kvalifikace (česné prohlášení), návrh smlouvy doplněný o požadované údaje ve formátu DOC. V případě rozporu se má za rozhodující originální vyhotovení nabídky.Všechna vyhotovení nabídky budou zadavateli doručena v jedné uzavřené obálce označené NÁZVEM VEŘEJNÉ ZAKÁZKY a heslem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – NEOTEVÍRAT". Na obálce bude rovněž uvedena adresa, na níž je možné zaslat oznámení o pozdním doručení nabídky.Zadavatel preferuje odesílání písemností formou datové zprávy/případně elektronickou komunikací (mimo samotné podání nabídky – viz odstavec výše). Nemá-li účastník zpřístupněnou datovou schránku a požaduje-li účastník, aby mu byly písemnosti dodávány na jinou adresu, než je sídlo uvedené v oprávnění k podnikání nebo obchodním rejstříku, uvede tuto adresu, telefon, fax, kontaktní osoby a další identifikační údaje na „titulním listu" své nabídky. Nebude-li na této adrese doporučená zásilka účastníkem převzata, bude přesto považována za doručenou.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu (Příloha č. 1 Krycí list nabídky)
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každé části veřejné zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.
Obchodní podmínky jsou obsaženy v podobě vzoru Smlouvy pro každou část VZ, které tvoří přílohy zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15 ze dne 29. 4. 2022), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Krycí list nabídky_ČÁST_1.doc (12. 5. 2022 16:01)
- Příloha č. 1 - Krycí list nabídky_ČÁST_2.doc (12. 5. 2022 16:01)
- Příloha č. 1 - Krycí list nabídky_ČÁST_3.doc (12. 5. 2022 16:01)
- Příloha č. 2 - Komplexní čestné prohlášení.doc (12. 5. 2022 16:01)
- Příloha č. 3 - Specifikace plnění - ČÁST 1.docx (12. 5. 2022 16:01)
- Příloha č. 3 - Specifikace plnění - ČÁST 2.docx (12. 5. 2022 16:01)
- Příloha č. 3 - Specifikace plnění - ČÁST 3.docx (12. 5. 2022 16:01)
- Příloha č. 4 - Návrh smlouvy o dílo_ČÁST 1.docx (12. 5. 2022 16:01)
- Příloha č. 4 - Návrh smlouvy o dílo_ČÁST 2.docx (12. 5. 2022 16:02)
- Příloha č. 4 - Návrh smlouvy o dílo_ČÁST 3.docx (12. 5. 2022 16:02)
- Vyzva k podani nabidek_Pozořice_květen_2022_podepsana.pdf (12. 5. 2022 16:02)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_26-5-2022.pdf (27. 5. 2022 09:11)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_26-5-2022_II.pdf (27. 5. 2022 09:11)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_27-5-2022_III.pdf (27. 5. 2022 09:30)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_podepsane.pdf (21. 7. 2022 12:40)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.