Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Externí vzdělávání pro Jednotu s.d. Moravský Krumlov

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11166

Název zakázky: Externí vzdělávání pro Jednotu s.d. Moravský Krumlov

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Jednota, spotřební družstvo, Moravský Krumlov

Sídlo zadavatele: Moravský Krumlov, náměstí T. G. Masaryka 28

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. František Šlapanský, předseda představenstva
  • Telefon: +420602520472
  • E-mail: predseda@jednotamk.cz

IČ zadavatele: 00032336

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Marcela Sklenská
  • Telefon: +420724689821
  • E-mail: marcela.sklenska@jednotamk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 5. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Výhradně doporučeně Českou poštou do sídla zadavatele.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů.

Více viz Příloha 3.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 672000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaná doba realizace je od 15. 6. 2017 do 30. 11. 2018. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostory v sídle zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Celková nabídková cena bez DPH (váha 100 %).

  • Dílčí plnění se nepřipouští.

  • Více viz 3. strana Výzvy k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Uchazeč prokáže základní a profesní způsobilost (viz strana 2 Výzvy k podání nabídek).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz strana 3 Výzvy k podání nabídek.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Viz strana 3 Výzvy k podání nabídek.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku, nebo se může podílet pouze na jediné nabídce.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 5 pracovních dní před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): OH CONSULTING s.r.o.; sídlo/místo podnikání: Česká Lípa, Ronovská 1576/10; IČ/DIČ: 03474097/CZ03474097; osoba oprávněná jednat jménem dodavatele Bc. et Bc. Ondřej Homola, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 30. 5. 2017

Datum ukončení: 30. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 5. 2017
 
Aktualizováno: 2. 6. 2017