Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Generel cyklistické dopravy městské části Praha 13

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13994

Název zakázky: Generel cyklistické dopravy městské části Praha 13

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 2. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Městská část Praha 13

Sídlo zadavatele: Sluneční nám. 2580/13, Praha 5, 158 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. David Vodrážka
  • Telefon: +420235011202
  • E-mail: vodrazkad@praha13.cz

IČ zadavatele: 00241687

DIČ zadavatele: CZ00241687

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Libor Hakl
  • Telefon: +420235011346
  • E-mail: hakll@praha13.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 3. 2022 13:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad MČ Praha 13, Sluneční nám. 2580/13, Praha 5, 158 00 (podatelna v přízemí radnice)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zpracování dokumentace „Generel cyklistické dopravy městské části Praha 13“, která definuje cíle a potřeby cyklistické dopravy včetně rekreační cyklistiky na území MČ Praha 13.

 

Generel cyklistické dopravy zhodnotí stávající stav cyklistické infrastruktury a prověří možnosti rozvoje cyklistické dopravy na území městské části včetně návaznosti na okolní městské části a obce a zároveň bude respektovat, doplňovat nebo zpřesňovat ostatní nadřazené koncepční dokumenty.

 

Hlavním cílem generelu cyklistické dopravy je určení stávajících i budoucích cyklistických vztahů na území celé městské části, a to s ohledem ke stávajícímu stavu i předpokládanému rozvoji. V návaznosti na stávající a výhledový stav budou navrženy úpravy stávající infrastruktury a doplnění cyklistické sítě, která bude respektovat dopravně-urbanistický význam uliční sítě, včetně majetkových vztahů.

 

Návrhy v generelu cyklistické dopravy se zaměří zejména na zvýšení bezpečnosti cyklistů (zadavatel akcentuje bezpečnost rodinné cyklistiky), prostupnost území, dostupnost významných cílů, návaznost na ostatní druhy dopravy (zejména veřejné dopravy) a vhodné napojení na regionální a nadregionální cyklistickou síť.

 

 

Zpracování generelu cyklistické dopravy bude rozděleno do dvou dílčích částí a bude provedeno v souladu s následujícím obsahem:

 

Analytická část

Analýza území a vymezení základních limitů
Analýza stávající sítě cyklistické infrastruktury
Rešerše nehodovosti na řešeném území
Průzkumy intenzit cyklistické dopravy na 15 vybraných profilech v době od 7 do 19 hodin
Určení hlavních zdrojů, cílů a směrů cyklistické dopravy
Určení návaznosti na regionální a nadregionální cyklistické trasy
Určení potenciálu pro rozvoj cyklistické dopravy z hlediska urbanistického rozvoje
Model cyklistické dopravy stávajícího stavu

 

 

Návrhová část

Návrh provozně prostorového charakteru cyklistické infrastruktury
Návrh koncepce prostoru z hlediska cyklodopravy
Návrh na využití cyklistické dopravy v návaznosti na ostatní druhy dopravy (veřejná doprava)
Návrh dalšího rozvoje cyklistické dopravy
Model cyklistické dopravy pro návrhový stav 2025

 

Analytická a Návrhová část budou odevzdány v textovém a grafickém formátu (pdf, doc, xls apod.).

 

Generel bude vypracován v souladu s nadřazenými dokumenty, např. Národní strategie rozvoje cyklistické dopravy České republiky pro léta 2013-2020, Koncepce rozvoje cyklistické dopravy a rekreační cyklistiky v hl. m. Praze do roku 2020, Generelem cyklistické dopravy hl. m. Prahy, ad.

 

Finální dokument, tj. schválený Generel cyklistické dopravy městské části Praha 13, se strukturou členění na analytickou a návrhovou část, bude mít rozsah 30 - 100 stran.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 400000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zahájení: předpoklad březen 2022. Dokončení: nejpozději do 3 měsíců od podpisu smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Úřad MČ Praha 13, Sluneční nám. 2580/13, Praha 5, 158 00

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním hodnotícím kritériem pro zadání (hodnocení) veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.

 

Jediným hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH – váha kritéria: 100%

 

 

Celkové hodnocení bude provedeno tak, že celkové nabídkové ceny (v Kč bez DPH) dodavatelů (účastníků) uvedené v jejich nabídkách budou seřazeny od nejnižší po nejvyšší.

 

První v pořadí je ta nabídka, která má nejnižší celkovou nabídkovou cenu (v Kč bez DPH).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel je povinen nejpozději do konce lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci.

 

Splněním kvalifikace se rozumí:

 

•          Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Vzorové písemné čestné prohlášení dodavatele o splnění podmínek základní způsobilosti analogicky k § 74 odst. 1 zákona - VZOR čestného prohlášení je přílohou č. 2 této výzvy

 

•          Zadavatel požaduje prokázání splnění profesní způsobilosti dodavatele v obdobě § 77 odstavec 1) zákona. Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku (kopie) nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje (případně předložením čestného prohlášení, že není v obchodním rejstříku či jiné obdobné evidenci zapsán).

 

•          Zadavatel požaduje prokázání splnění technické kvalifikace v obdobě § 79 zákona.

Dodavatel prokazuje splnění kritéria technické kvalifikace předložením:

seznamu služeb poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení

 

Dodavatel splňuje technickou kvalifikaci, pokud předloží:

 

seznam významných služeb, který bude obsahovat 2 dokončené služby, jejímž předmětem bylo zpracování dokumentu koncepčního charakteru cyklistické dopravy včetně modelu cyklistické dopravy, přičemž se služby týkaly měst, které mají nad 30 000 obyvatel

                  

V seznamu významných služeb bude uveden název a popis služby, cena služby, měsíc a rok jejího dokončení a kontaktní údaje objednatele dané akce pro možnost ověření

 

Významná služba je dokončena, pokud byla služba v průběhu této doby předána objednateli a schválena nebo vzata na vědomí zastupitelstvem města.

 

 

Zadavatel si vyhrazuje právo požadovat po kterémkoli účastníkovi řízení předložení originálů nebo ověřených kopií uvedených dokladů, pokud již nebyly ve výběrovém řízení účastníkem předloženy. Namísto předložení dokladů o kvalifikaci požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci i výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (v obdobě dle § 228 zákona) nebo platným certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (v obdobě dle § 239 zákona).

 

Čestné prohlášení prokazující splnění podmínek základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence musí prokazovat splnění způsobilosti nejpozději v době tří měsíců přede dnem podání nabídky (obdobně to platí i pro výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů).

 

Pokud dodavatel bude prokazovat jakoukoliv část technické kvalifikace prostřednictvím poddodavatele, bude součástí nabídky i čestné prohlášení poddodavatele, prokazující splnění základní a profesní způsobilosti poddodavatelem a rovněž písemný závazek poddodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém poddodavatel prokázal kvalifikaci za dodavatele.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel předloží svou nabídku v následujícím členění:

 

1)        doklady k prokázání splnění kvalifikace

2)       doklad o oprávnění osoby, která podepsala návrh smlouvy, jednat za dodavatele,

           pokud smlouvu podepsala osoba pověřená

3)        nabídková cena

4)        podepsaný návrh smlouvy

5)        případné další dokumenty

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude zpracována jako smluvní, pevná a nejvýše přípustná a musí zahrnovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky.

Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění

cena celkem v Kč bez DPH
samostatný výpočet DPH

cena celkem v Kč včetně DPH

Požadavek na písemnou formu nabídky:
•nabídku podá dodavatel písemně v českém jazyce v 1 originále•nabídka bude podepsána statutárním orgánem dodavatele, případně osobou pověřenou•nabídka bude svázána a zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy•nabídky se podávají do podatelny zadavatele nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek•nabídky se podávají v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky, jejím číslem a označením „Neotevírat“ na obálce bude rovněž uvedena adresa dodavatele

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti o vysvětlení. Současně zadavatel oznámí vysvětlení (vč. znění přesného dotazu) stejným způsobem jako tuto výzvu.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Obchodní podmínky:

 

   Zadavatel, jako součást zadávací dokumentace předkládá obchodní podmínky a jiné smluvní podmínky, a to ve formě závazného vzoru smlouvy, který tvoří přílohu č. 3 této výzvy. Dodavatel doplní tento vzor o údaje nezbytné pro vznik smlouvy a dále doplní nebo upraví i další údaje požadované zadavatelem a předloží jej zadavateli jako součást nabídky. Nabídka, která nebude obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele, nesplňuje požadavky zadavatele a zadavatel je oprávněn takového dodavatele výběrového řízení vyloučit.

 

Platební podmínky:

 

Zadavatel neposkytuje zálohy.
Splatnost faktur činí nejdéle 30 kalendářních dnů ode dne jejich doručení zadavateli do sídla zadavatele uvedeného v záhlaví Smlouvy.
Způsob financování: Tato veřejná zakázka je financována z prostředků Evropského sociálního fondu (dále jen „ESF“) a státního rozpočtu ČR prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost.

 

 

Pokud veřejná zakázka obsahuje odkazy na obchodní firmy, názvy, specifická označení výrobků a služeb nebo pokud některá položka vede ke konkrétnímu výrobku, je to pouze přibližná kvalitativní a technická specifikace a zadavatel umožňuje použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení.

 

Variantní řešení:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

 

Podmínky, za nichž je možné překročit nabídkovou cenu:

Zadavatel ve vztahu k požadovanému plnění předmětu veřejné zakázky uvedenému v podmínkách zadávacího řízení nepřipouští překročení nabídkové ceny. Jakékoliv vícenáklady oproti předložené nabídkové ceně jsou nepřípustné. Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. Z jakýchkoliv jiných důvodů nesmí být nabídková cena měněna.
Zadavatel současně stanovuje, že s ohledem na schválený rozpočet a způsob financování akce, který je nepřekročitelný, je předpokládaná hodnota VZMR považována současně za maximální a nepřekročitelnou hodnotu, platnou pro nabídkovou cenu každého účastníka výběrového řízení. Pokud účastníci výběrového řízení uvedou ve své nabídce nabídkovou cenu VZMR vyšší, než je předpokládaná hodnota veřejné zakázky, bude taková nabídka posouzena zadavatelem jako nabídka nepřijatelná a zadavatel účastníka výběrového řízení vyloučí.

 

 

Práva zadavatele:

Změna zadávacích podmínek: zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit, upřesnit nebo doplnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu zadavatel oznámí stejným způsobem jako tuto výzvu. V případě takové změny podmínek výběrového řízení, která může rozšířit okruh možných dodavatelů, zadavatel prodlouží lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň původní délku pro lhůtu pro podání nabídek.
Zrušení zadávacího řízení: Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nejpozději do uzavření smlouvy za podmínek a způsobem uvedených v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (viz níže). Zrušení, včetně uvedení důvodu, oznámí stejným způsobem jako tuto výzvu
zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace uvedené dodavateli v nabídkách a případně požádat o jejich upřesnění
dodavatel nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení
dodavatel nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená
zadavatel si vyhrazuje právo na úpravu konečného znění smlouvy

zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit ze zadávacího řízení dodavatele, který nesplnil zadávací podmínky uvedené v této výzvě (zejména výši předpokládané hodnoty, kvalifikaci, obchodní podmínky atd.) za podmínek a způsobem uvedených v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (viz níže).

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 349000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PUDIS a.s., Podbabská 1014/20, 160 00 Praha 6, IČ: 45272891

    Datum podpisu smlouvy: 5. 5. 2022

Datum ukončení: 5. 5. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 2. 2022
 
Aktualizováno: 23. 5. 2022