Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Generel veřejného osvětlení města Hradec Králové

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12303

Název zakázky: Generel veřejného osvětlení města Hradec Králové

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 5. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Hradec Králové

Sídlo zadavatele: Československé armády 408, 502 00 Hradec Králové

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MUDr. Zdeněk Fink
  • Telefon: +420495707420
  • E-mail: Zdenek.Fink@mmhk.cz

IČ zadavatele: 00268810

DIČ zadavatele: CZ00268810

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Petra Zelená
  • Telefon: +420495707745
  • E-mail: petra.zelena@mmhk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 6. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Magistrát města Hradec Králové - podatelna, Československé armády 408, 502 00 Hradec Králové

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění této veřejné zakázky je zpracování generelu veřejného osvětlení, který bude sloužit jako základní koncepční a strategický dokument města v oblasti veřejného osvětlení, pro rozhodování města o výstavbě a rekonstrukci veřejného osvětlení, pro projektanty jako vodítko při projektování veřejného osvětlení a pro stavebníky a developery k zjištění požadavků města. Bude se jednat o soubor strategických dokumentů, jejichž smyslem je definování parametrů, pravidel a postupů ve veřejném osvětlení pro dosažení stanovených kvalitativních požadavků při odpovídajících provozních a investičních nákladech. Po schválení Radou města bude generel veřejného osvětlení závazný pro projektování, výstavbu, údržbu a provoz veřejného osvětlení na území města a přebírání veřejného osvětlení do majetku Statutárního města Hradec Králové.

Podrobné požadavky zaavatele na předmět plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v návrhu smlouvy o dílo a přílohách.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2975200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zhotovitel zahájí provádění díla neprodleně po nabytí účinnosti smlouvy.Zhotovitel provede a předá čistopis díla se zapracovanými návrhy, připomínkami apod. nejpozději do 30. 6. 2020.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je sídlo objednatele uvedené v záhlaví smlouvy. Dílo bude předáno osobně na odbor hlavního architekta Magistrátu města Hradec Králové.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Viz Výzva a přílohy

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Viz Výzva a přílohy

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

viz Výzva a přílohy

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Viz Výzva a přílohy

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz Výzva a přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Viz Výzva a přílohy

Požadavek na jednu nabídku:
Viz výzva a přílohy

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz Výzva a přílohy

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva a přílohy

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.7), na toto zadávací řízení se aplikuje ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zrušení na základně rozhodnutí ÚOHS

Datum ukončení: 12. 2. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 5. 2018
 
Aktualizováno: 18. 2. 2019