- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
GENEREL VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ VE MĚSTĚ HODONÍNĚ
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13417
Název zakázky: GENEREL VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ VE MĚSTĚ HODONÍNĚ
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 5. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/17_080/0010077 Hodonín moderně a chytře příjemce: Město Hodonín
Název/obchodní firma zadavatele: Město Hodonín
Sídlo zadavatele: Masarykovo nám. 53/1, 695 35 Hodonín
- Jméno: MgA. Petr Drábek
- Telefon: +420518316338
- E-mail: drabek.petr@muhodonin.cz
IČ zadavatele: 00284891
DIČ zadavatele: CZ699001303
- Jméno: Bc. Anna Kopečná, DiS.
- Telefon: +420518316255
- E-mail: kopecna.anna@muhodonin.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 5. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka musí být zadavateli podána v elektronické podobě prostřednictvím systému PROebiz. Listinná forma nabídka se nepřijímá. Pro vstup a zadání Vaší nabídky tohoto elektronického výběrového řízení, si prostudujte jednotlivé části uvedené ve výzvě v sekci "NÁVOD", případně kontaktujte administrátora ve věci administrace a technického zabezpečení veřejné zakázky (telefonem, e-mailem) během pracovní doby Městského úřadu Hodonín. Odkaz pro přihlášení k účasti a vstup do e-Poptávky spolu s odkazem na tuto pozvánku vám bude zadavatelem zaslán prostřednictvím systému PROebiz.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování Generelu veřejného osvětlení na území města Hodonína v souladu se zákonem č.13/1997 Sb., prováděcí vyhláškou č.104/1997 Sb. a souborem norem ČSN EN 13 201 Osvětlení pozemních komunikací, část 1 až 5, a normami ČSN EN 12464-2, Světlo a osvětlení - Osvětlení pracovních prostorů - Část 2: Venkovní pracovní prostory, ČSN 73 6102 Projektování křižovatek na silničních komunikacích a ČSN 73 7507 Projektování tunelů pozemních komunikací a dalšími technickými normami za účelem zajištění kvalitního osvětlení pozemních komunikací včetně definování světelně-technických parametrů pro osvětlení vybraných objektů.
Popis a rozsah veřejné zakázky je specifikován v příloze č. 2, která je nedílnou součástí této Zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1362500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín ukončení plnění veřejné zakázky: nejpozději do 31. 01. 2021.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je město Hodonín.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Posouzení a hodnocení nabídek provede hodnotící komise. Hodnotící komise posoudí nabídky z hlediska splnění požadavků zadavatele uvedených v zadávacích podmínkách. Nabídka, která při posuzování nebude splňovat uvedené požadavky zadavatele, může být posouzena jako nesplnění požadavků zadavatele, a z výběrového řízení vyloučena.
Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu se zadávací dokumentací, budou hodnoceny dle tohoto jediného kritéria:
Kritéria hodnocení
Nabídky účastníků budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti na základě nejnižší nabídkové ceny včetně DPH. Ekonomická výhodnost nabídky bude posuzována a hodnocena podle ceny uvedené ve sloupci „Nabídka (CZK)“ v profilu e-Poptávkové síně v systému PROebiz.
Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou včetně DPH za celý předmět plnění veřejné zakázky „Generel veřejného osvětlení ve městě Hodoníně“, uvedená ve sloupci „Nabídka (CZK)“ v profilu e-Poptávkové síně v systému PROebiz.
Váha kritéria: Vzhledem ke zvolenému kritériu ekonomické výhodnosti nabídek je jeho váha 100 %.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Podrobné požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele jsou uvedeny v čl. 19 Zadávací dokumentace (viz příloha č. 1).
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Podrobné podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v čl. 20 Zadávací dokumentace (viz příloha č. 1).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Podrobné požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v čl. 22 Zadávací dokumentace (viz příloha č. 1).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána pouze v elektronické podobě prostřednictvím systému PROebiz. Listinná forma nabídka se nepřijímá.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávací dokumentaci formou e-mailové žádosti doručené kontaktní osobě pro věcnou stránku veřejné zakázky anebo kontaktní osobě pro administraci veřejné zakázky (e-mailem, chatovou komunikací v e-Poptávkové síni systému PROebiz). Telefonické dotazy nebudou akceptovány. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel je povinen zaslat vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Podrobné další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v čl. 28 Zadávací dokumentace (viz příloha č. 1).
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12). Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- VÝZVA K ÚČASTI_GENEREL VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ.pdf-1 (6. 5. 2020 15:45)
- Příloha č. 1_ZADÁVACÍ DOKUMENTACE.pdf-1 (6. 5. 2020 15:45)
- Příloha č. 2_PODROBNÁ SPECIFIKACE PŘEDMĚTU PLNĚNÍ.pdf-1 (6. 5. 2020 15:45)
- Příloha č. 3_NÁVRH SMLOUVY Generel VO.docx-1 (6. 5. 2020 15:46)
- Příloha č. 4_ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ - Základní způsobilost.docx-1 (6. 5. 2020 15:46)
- Příloha č. 5_ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ - Seznam referencí.docx-1 (6. 5. 2020 15:46)
- Příloha č. 6_ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ - Realizační tým.doc-1 (6. 5. 2020 15:46)
- DODATEČNÁ INFORMACE č. 1_GENEREL VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ.pdf (18. 5. 2020 08:57)
- ROZHODNUTÍ ZADAVATELE_GENEREL VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ.pdf (3. 6. 2020 12:31)
- OZNÁMENÍ O VÝSLEDKU_GENEREL VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ.pdf (3. 6. 2020 12:31)
- PÍSEMNÁ ZPRÁVA ZADAVATELE_GENEREL VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ.pdf (24. 7. 2020 12:38)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_GENEREL VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ.pdf (24. 7. 2020 12:38)
- SKUTEČNĚ UHRAZENÁ CENA_GENEREL VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ.pdf (8. 3. 2021 09:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 849.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AŽD Praha s.r.o., se sídlem Žirovnická 3146/2, Praha, PSČ 106 00, IČO 48029483
Datum podpisu smlouvy: 29. 6. 2020
Datum ukončení: 29. 6. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.