Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Implementace nařízení EU č. 679/2016 - GDPR

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12069

Název zakázky: Implementace nařízení EU č. 679/2016 - GDPR

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 1. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Chomutov

Sídlo zadavatele: Zborovská 4602, 430 28 Chomutov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Lukáš Pöselt
  • Telefon: +420474637292
  • E-mail: l.poselt@chomutov-mesto.cz

IČ zadavatele: 00261891

DIČ zadavatele: CZ00261891

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lukáš Pöselt
  • Telefon: +420474637292
  • E-mail: l.poselt@chomutov-mesto.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 2. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Magistrát města Chomutova, Odbor informačních technologií, Zborovská 4602, 430 28, Chomutov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Druh veřejné zakázky: veřejná zakázka na služby

Druh zadávacího řízení: veřejná zakázka malého rozsahu

 

CPV

POPIS

72220000-3

Systémové a technické poradenské služby

 

Dne 25.5.2018 nabyde účinnosti nařízení EU č. 679/2016 ze dne 27. 4. 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (General Data Protection Regulation – dále jen jako „GDPR“), které na evropské úrovni upravuje problematiku ochrany osobních údajů. Reakcí na toto nařízení je vyhlášení této veřejné zakázky a zpracování dané problematiky.

Cílem této veřejné zakázky je provedení analýzy a souvisejících činnosti pro dosažení souladu s GDPR statutárního města Chomutova a jeho příspěvkových organizací (viz příloha č. 6 výzvy).

 

1.1               Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky (dále též „díla“)                

 

Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení analýzy a souvisejících činnosti pro dosažení souladu GDPR u statutárního města Chomutova a jeho organizací specifikovaných v příloze č. 6 (společně dále jen „úřad“), jejíž součástí bude:

Provedení srovnávací analýzy s nařízením GDPR, tj. zejména posoudit způsob, komplexnost, rizikovost a úroveň ochrany osobních údajů dle aktuálního rozsahu zpracování v prostředí zadavatele s ohledem na zřizované organizace.
Posouzení rizik jednotlivých zpracování osobních údajů identifikovaných v rámci srovnávací analýzy.
Zpracovat detailní návrh opatření, které je třeba provést před nabytím účinnosti GDPR ke dni 25.5.2018.
Implementace některých GDPR opatření, a to provedením úprav a vytvořením dodavatelem navržených povinných právních dokumentů a směrnic.

Detailní vymezení předmětu zakázky je obsahem přílohy č.1 – Detailní specifikace předmětu zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 930000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Počet týdnů v nabídce od podpisu smlouvy stanovených dodavatelem, maximálně však 14 týdnů od uzavření smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Zborovská 4602, 43028, Chomutov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Hodnotícím kritériem, pro veřejnou zakázku, je ekonomická výhodnost nabídky, která bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny. Nabídka účastníka zadávacího řízení, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou bez DPH, bude vyhodnocena jako nabídka vítězná.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Splnění základní způsobilosti bude prokázáno doložením čestného prohlášení, kterým účastník zadávacího řízení prohlašuje, že

nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země jeho sídla; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží. Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku dle předchozího odstavce splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu dodavatele. Je-li členem statutárního orgánu právnická osoba, musí podmínku dle předchozího odstavce splňovat

tato právnická osoba,
každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu

zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle prvního odstavce splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,
české právnické osoby, musí podmínku podle prvního odstavce splňovat osoby uvedené v druhém odstavci a vedoucí pobočky závodu;

nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanost;
není v likvidaci[1], proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku[2], vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu[3] nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

Splnění profesní způsobilosti bude prokázáno doložením:

ve vztahu k České republice výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,
dokladu o oprávnění k podnikání (výpis z živnostenského rejstříku) pokrývající v plném rozsahu předmět této veřejné zakázky.

 

Splnění technické kvalifikace dodavatel prokáže doložením:

Seznamu významných služeb

Dodavatel musel v posledních 3 letech realizovat:

alespoň jednu (1) významnou zakázku spočívající v klasifikaci informací a následné analýze rizik s ohledem na jejich zabezpečení, přičemž:

finanční rozsah této významné zakázky činil min. 300 000 Kč bez DPH,

alespoň jednu (1) významnou zakázku spočívající v provedení analýzy souladu dané organizace (zadavatele zakázky) s požadavky zákona, vyhlášky či nařízení a navržení opatření na zajištění souladu dané organizace se stanovenými požadavky včetně plánu jejich implementace, přičemž:

finanční rozsah této významné zakázky činil min. 300 000 Kč bez DPH,

Dodavatel k prokázání tohoto kritéria kvalifikace předloží seznam významných služeb ve formě čestného prohlášení.

Ze seznamu významných služeb musí jednoznačně vyplývat, že účastník zadávacího řízení splňuje dané kritérium technické kvalifikace (viz výše).

V seznamu významných služeb musí být uveden také název objednatele a kontaktní osoby objednatele významné služby pro možnost ověření reference (e-mail, telefonní číslo).

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit skutečnosti deklarované v seznamu významných služeb.

Seznamu osob, který se bude podílet na plnění zakázky – realizační tým

Zadavatel požaduje doložení jmenného seznamu nejméně tříčlenného týmu. Členové týmu musí splňovat minimálně tyto požadavky:

 

A)     Projektový manažer:

praxe v oblasti procesních analýz ve státní správě nebo samosprávě v délce min. 5 let
profesní zkušenost s vedením alespoň 2 projektů spočívajících v oblasti tvorby dopadových analýz (BIA ve státní správě nebo samosprávě), vyhodnocení souladu organizací s relevantními regulatorními požadavky, návrhu a modelování procesů, a to na pozici hlavního projektového manažera nebo obdobné pozici, která měla odpovědnost po stránce realizační projekt řídit a vést,
ukončené vysokoškolské vzdělání – uchazeč doloží kopii dokladu prokazujícího tuto skutečnost (kopii vysokoškolského diplomu),
platnou certifikaci v oblasti projektového řízení nebo technickou certifikaci v oblasti informačních technologií, např. Certifikaci PMI, IPMA, Prince 2, CompTIA Project+ nebo jiné ekvivalentní – uchazeč doloží kopii dokladu prokazujícího tuto skutečnost (kopii certifikátu).

B)     Specialista architekt řešení:

minimálně 3 roky praxe oblasti analýzy současného stavu ICT prostředí a návrhu variant budoucího rozvoje ICT a tvorby business case nebo technických konzultací pro zabezpečení IT infrastruktury na pozici architekta řešení či obdobné;
profesní zkušenost s minimálně 2 projekty s obdobným předmětem plnění jako je předmět této veřejné zakázky;
ukončené vysokoškolské vzdělání – jako přílohu seznamu uchazeč doloží kopii dokladu prokazujícího tuto skutečnost (kopii vysokoškolského diplomu);

 C)    ISMS analytik:

minimálně 5 let praxe v oblasti poskytování služeb zabezpečení informačních technologií,
profesní zkušenost na pozici bezpečnostního analytika po dobu nejméně 5 let v oblasti analýzy informačních aktiv a analýzy rizik a dopadů do ICT prostředí,
ukončené vysokoškolské vzdělání – uchazeč doloží kopii dokladu prokazujícího tuto skutečnost (kopii vysokoškolského diplomu),
platnou certifikaci auditora bezpečnostních informačních technologií, např.: Information Security Management System Lead Auditor (ISO/IEC 27001) a Information Technology Service Management Auditor (ISO/IEC 20000) – jako přílohu seznamu uchazeč doloží kopii dokladu prokazujícího tuto skutečnost (kopii certifikátu).

 

K prokázání kvalifikačních předpokladů

Za účelem prokázání splnění kvalifikace předkládají dodavatelé v nabídkách ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ (viz příloha č. 3 této Výzvy) nebo jednotné evropské osvědčení pro veřejné zakázky. Zadavatel si může před podpisem smlouvy vyžádat předložení kopií dokladů o kvalifikaci dle bodů 3.2 až 3.3 této Výzvy, jakožto i dokumenty
a doklady jiných osob dle § 83 odst. 1 zákona[4], a to od dodavatele vybraného na základě hodnocení provedeného dle čl. 4. této Výzvy. Výše zmíněná výzva k předložení kopií dokladů k prokázání splnění kvalifikace, jakožto i samotné doklady zaslané dotčeným dodavatelem, budou zasílány elektronicky kontaktní osobě dodavatele uvedené v návrhu smlouvy. Neexistují-li doklady k prokázání splnění kvalifikace v elektronické podobě anebo nelze-li využít možnosti převedení dokladů do elektronické podoby prostřednictvím autorizované konverze, je vybraný dodavatel povinen předložit požadované dokumenty v přiměřené lhůtě a na místo, které pro tento účel určí zadavatel ve výzvě podle tohoto odstavce.
Využije-li zadavatel práva uvedeného v čl. 3.4.1. této Výzvy, tj. vyžádá si předložení kopií dokladů o kvalifikaci dle čl. 3.2 a 3.3 této Výzvy, jakožto i dokumenty a doklady jiných osob dle § 83 odst. 1 zákona, vybraný dodavatel je povinen poskytnout zadavateli řádnou součinnost potřebnou k uzavření smlouvy tak, aby byla smlouva uzavřena ve lhůtě do 15 kalendářních dnů od prokazatelného obdržení výše zmíněné výzvy k předložení kopií dokumentů a dokladů požadovaných v Příloze č. 3 této Výzvy. Odmítne-li vybraný dodavatel uzavřít se zadavatelem smlouvu nebo neposkytne-li řádnou součinnost, aby mohla být smlouva ve lhůtě uvedené v předchozí větě uzavřena, může uzavřít zadavatel smlouvu s účastníkem zadávacího řízení, který se umístil jako druhý v pořadí na základě hodnocení provedeného dle čl. 4. této Výzvy. Odmítne-li účastník zadávacího řízení druhý v pořadí uzavřít se zadavatelem smlouvu nebo neposkytne-li řádnou součinnost k jejímu uzavření, může uzavřít zadavatel smlouvu s účastníkem zadávacího řízení, který se umístil jako třetí v pořadí. Účastník druhý či třetí v pořadí, se kterým má být uzavřena smlouva, je povinen poskytnout zadavateli součinnost potřebnou k uzavření smlouvy ve lhůtě 15 kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k předložení kopií dokumentů a dokladů požadovaných v Příloze č. 3, této Výzvy.
Doklady prokazující profesní způsobilost podle bodu 3.2 písm. a) této výzvy musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
Společná ustanovení ke kvalifikaci uvedená v §§ 81 až 85, §§ 87 a 88 zákona, jakožto
i ustanovení § 45 odst. 3 zákona a § 77 odst. 3 zákona, se použijí analogicky.
Doklady dle bodu 3.1 a 3.2 této Výzvy lze nahradit výpisem ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti pokrývají požadavky zadavatele na prokázání splnění základní a profesní způsobilosti.
Zadavatel má právo požadovat objasnění nebo doplnění kvalifikace.
Účastník zadávacího řízení není oprávněn prostřednictvím poddodavatele prokázat splnění kritéria profesní způsobilosti podle čl. 3.2., písm. a) této Výzvy.

 

[1] § 187 občanského zákoníku

[2] § 136 zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů

[3] Např. zákon č. 21/1992 Sb., o bankách, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 85/1995 Sb., o spořitelních a úvěrních družstvech a některých opatřeních s tím souvisejících a o doplnění zákona o České národní rady č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 363/1999 Sb., o pojišťovnictví a o změně některých souvisejících zákonů.

[4] Prokazuje-li dodavatel určitou část ekonomické kvalifikace, technické kvalifikace nebo profesní způsobilosti (s výjimkou kritéria podle § 77 odst. 1 zákona) prostřednictvím jiných osob, za účelem splnění požadavků dle § 83 odst. 1 a 2 zákona využije dodavatel rovněž čestné prohlášení, které je přílohou č. 4 této Výzvy.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel může podat pouze 1 nabídku

Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Obsahové náležitosti nabídky v pořadí:

*Krycí list nabídky – viz Příloha č.7 této Výzvy;
*Doklady k prokázání kvalifikace - viz Příloha č. 3 a č. 5 této Výzvy;
*Seznam poddodavatelů – viz Příloha č. 4 této Výzvy;
*Podepsaný návrh smlouvy – viz Příloha č. 2 této Výzvy;
*Další dokumenty

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena musí být v nabídce uvedena jako celková cena (hodnota) předmětu zakázky v Kč bez DPH, i s DPH. Výše DPH musí být vyčíslena zvlášť.
Dodavatel ve své nabídce stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění zakázky. Nabídkovou cenu dodavatel doplní do návrhu smlouvy.
Cena uvedená v nabídce bude považována za celkovou a nepřekročitelnou. V závazném návrhu smlouvy o dílo bude cena stanovena jako nejvýše přípustná.
Nabídková cena bude uvedena v českých korunách.
V nabídkové ceně budou obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné a včasné splnění předmětu veřejné zakázky dle požadavků zadavatele.
Celková nabídková cena za realizaci veřejné zakázky bude předmětem posouzení z hlediska mimořádně nízké nabídkové ceny.
Nabídková cena musí být platná po celou dobu realizace veřejné zakázky.
Objektivní podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkových cen: Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky - "Implementace nařízení EU č. 679/2016 - GDPR" a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn požadovat od zadavatele vysvětlení Výzvy.Žádost o vysvětlení Výzvy je možno podat prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK a odkazu https://zakazky.chomutov-mesto.cz/profile_display_2.html nebo doručit do datové schránky zadavatele 497beyz nebo prostřednictvím kontaktní e-mailové adresy l.poselt@chomutov-mesto.cz a doručit písemně nejpozději do 4 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Vysvětlení zadavatele vč. přesného znění žádosti (bez identifikace tazatele) budou poskytnuty stejným způsobem, kterým byla poskytnuta Výzva (elektronický nástroj E-ZAK), a to nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti dodavatele o vysvětlení. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí uvedenou lhůtu dodržet. Vysvětlení zadávacích podmínek včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje, anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz. Výzvu lze měnit nebo doplnit rovněž z vlastního podnětu zadavatele. Zadávací podmínky obsažené ve výzvě může zadavatel změnit nebo doplnit před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Změnu Výzvy je zadavatel povinen oznámit způsobem, jakým výzvu oznámil, a zároveň s ohledem na povahu změny nebo doplnění adekvátně prodloužit lhůtu pro podání nabídek (je-li to relevantní).

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zrušení zadávacího řízení

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení kdykoli do doby uzavření smlouvy.

Pokud zadavatel uplatní právo na zrušení zadávacího řízení, nevzniká účastníkům zadávacího řízení vůči zadavateli jakýkoliv nárok.

Případné zrušení zadávacího řízení oznámí zadavatel všem účastníkům zadávacího řízení
a zrušení řádně zdůvodní.

Vyřazení nabídky

Při nesplnění zadávacích podmínek si zadavatel vyhrazuje právo nabídku účastníka zadávacího řízení vyřadit a nezahrnout ji do hodnocení nabídek.

Ostatní

Zadavatel si vyhrazuje právo všechny předložené nabídky odmítnout.

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit skutečnosti deklarované v nabídkách v průběhu zadávacího řízení.

Všechny náklady a výdaje spojené s vypracováním a předložením nabídky nese účastník zadávacího řízení.

Ustanovení § 46 zákona se použije analogicky.

Oznámení o vyloučení nabídky, oznámení o výsledku výběrového řízení nebo oznámení o zrušení výběrového řízení bude uveřejněno na portálu www.esfcr.cz a zadavatel si vyhrazuje právo zveřejnit je rovněž na profilu zadavatele, na webové adrese https://zakazky.chomutov-mesto.cz/profile_display_2.html

 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 1. 2018
 
Aktualizováno: 1. 3. 2018