- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Integrované řešení ATTIS Karat
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13061
Název zakázky: Integrované řešení ATTIS Karat
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 10. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: KRAB BRNO, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Hybešova 285/2, 664 91 Ivančice
- Jméno: RICHARD MASAŘÍK Ing. ALEŠ ZEMAN
- Telefon: +420723070263
- E-mail: m.marek@krab-brno.cz
IČ zadavatele: 26242559
DIČ zadavatele: CZ26242559
- Jméno: Lukáš Soudek
- Telefon: +420775556070
- E-mail: soudek@grantum.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 11. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Hybešova 285/2, 664 91 Ivančice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodavatel školení všech níže uvedených kurzů včetně počtu zaměstnanců zadavatele a délky školení. Zadavatel upozorňuje, že školená skupina může obsahovat maximálně 12 účastníků.
ATTIS Modul BPM – Procesní řízení společnosti (Celkem pro 34 lidí po 16 hodinách)
Kurz je určen pro uživatele sw ATTIS, kde si uživatelé osvojí znalosti na organizační a procesní modelování v programu a dále na vytváření procesního modelu a jeho propojení s organizační strukturou. Zjistí, jak se zakládají číselníky procesního a organizačního modelu. Jak pracovat se zdroji a dokumenty v procesnímu modelu. Dále publikování procesního a organizačního modelu v HTML formátu, v tenkém klientovi ATTIS a v sestavách ATTIS. Osvojí si také jak pracovat s daty v rámci osobních stránek zaměstnance.
ATTIS Modul MBO – Měření výkonnosti společnosti (Celkem pro 34 lidí po 16 hodinách)
Kurz je určen pro uživatele sw ATTIS, kde si uživatelé osvojí znalosti na modelování strategických map, ukazatelů a KPI a to včetně reportingu. Budou umět vytvářet modely řízení výkonnosti ve struktuře Balanced Scorecard. Dále se naučí pracovat s ukazateli a metrikami na jednotlivých úrovních řízení. Osvojí si vytváření šablon modelů výkonnosti pro jednotlivé role v organizaci. A naučí se, jak pracovat s metrikami a ukazateli ve vazbě na procesní model a příprava a správa reportingu.
ATTIS Modul MOT – Hodnocení a motivace zaměstnanců (Celkem pro 34 lidí po 16 hodinách)
Kurz je určen pro uživatele sw ATTIS, kde si osvojí tvorbu kompetenčních modelů, tvorbu karet zaměstnanců, hodnocení výkonnosti a hodnocení kompetencí. Dále si osvojí vytváření číselníků a šablon pro kompetenční modely, vytváření individuálních kompetenčních modelů v kartě zaměstnance. Naučí se vytvářet individuální modely výkonnosti v kartách zaměstnance. Dále se naučí spravovat hodnocení výkonnosti, hodnocení kompetencí, hodnocení výkonnosti a hodnocení kompetencí v tenkém klientovi.
ATTIS – WEB (Celkem pro 34 lidí po 16 hodinách)
Kurz je určen pro uživatele sw ATTIS, kde se naučí práci ve webové aplikaci Tenký klient sw ATTIS. Tenký klient je přizpůsoben k co nejsnazšímu rozšíření systému ATTIS napříč celou organizací. Pomocí této aplikace mohou uživatele čerpat informace o pracovním místě, odpovědnostech, ukazatelích v MBO modulu, procesech, výkonnostech, dokumentech a metrikách. Aplikace umožňuje provádět úpravy již zakreslených procesů, změny v nastavování metrik a drobné změny v organizační struktuře. Dále může nastavovat ukazatele a metriky. Uživatel zjistí, jak přebrat úkol, který mu byl přiřazen nebo přiřadit úkol jinam a osvojí si také psát komentáře k úkolům. Dále bude umět reportovat a naučí se základní práci s ukazateli. Uživatel se také naučí, jak provádět hodnocení a sebehodnocení.
Karat - Skladové hospodářství (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)
Cílem školení je získat praktické znalosti v modulu skladového jádra, které je nosnou částí odbytových, výrobních a navazujících agend. Zde jsou definovány číselníky, které ovlivňují chování vlastního jádra a všech návazných agend. Dále se zde nachází všechny informace o stávajícím stavu a historii pohybů na skladových kartách a atributech, dochází zde k oceňování pohybů na skladě některou z metod FIFO, průměrné nebo pevné ceny. Součástí je řešení problematiky INTRASTATU, poplatků a obalů.
V rámci Odbytu bude zaměřeno na pořizování dokladů, které svou povahou ovlivňují pohyby skladových zásob.
Obsah školení:
Základní pojmy
Funkce a mechanismy skladového jádra
Skladové karty, číselníky
Oceňování skladových pohybů
Objednávky
Praktické příklady
Diskuse a dotazy
Obchod
Cílem školení je získat praktické znalosti v modulu skladového jádra, které je nosnou částí odbytových agend. Zde jsou definovány číselníky, které ovlivňují chování vlastního jádra a všech návazných agend. V rámci Odbytu bude zaměřeno na pořizování dokladů, které svou povahou ovlivňují pohyby skladových zásob a pořizování faktur vydaných. Dalším pohledem na Odbyt je propojení s dalšími agendami typu Objednávky, Skladové jádro.
Obsah školení:
Odbytové plány
Fakturace
Reklamace
Praktické příklady
Diskuse a dotazy
KARAT - Skladové hospodářství (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)
Cílem školení je získat praktické znalosti v modulu skladového jádra, které je nosnou částí odbytových, výrobních a navazujících agend. Zde jsou definovány číselníky, které ovlivňují chování vlastního jádra a všech návazných agend. Dále se zde nachází všechny informace o stávajícím stavu a historii pohybů na skladových kartách a atributech, dochází zde k oceňování pohybů na skladě některou z metod FIFO, průměrné nebo pevné ceny. Součástí je řešení problematiky INTRASTATU, poplatků a obalů.
V rámci Odbytu bude zaměřeno na pořizování dokladů, které svou povahou ovlivňují pohyby skladových zásob.
Obsah školení:
Základní pojmy
Funkce a mechanismy skladového jádra
Skladové karty, číselníky
Oceňování skladových pohybů
Objednávky
Praktické příklady
Diskuse a dotazy
KARAT Obchod - (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)
Cílem školení je získat praktické znalosti v modulu skladového jádra, které je nosnou částí odbytových agend. Zde jsou definovány číselníky, které ovlivňují chování vlastního jádra a všech návazných agend. V rámci Odbytu bude zaměřeno na pořizování dokladů, které svou povahou ovlivňují pohyby skladových zásob a pořizování faktur vydaných. Dalším pohledem na Odbyt je propojení s dalšími agendami typu Objednávky, Skladové jádro.
Obsah školení:
Odbytové plány
Fakturace
Reklamace
Praktické příklady
Diskuse a dotazy
KARAT - Účetnické výkazy (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)
Cílem školení je poskytnout ucelený přehled o funkčnostech a možnostech využití pro každodenní práci s IS KARAT. Především jde o získání teoretických a praktických znalostí o fungování ekonomických agend IS KARAT se zaměřením na tvorbu účetních výkazů.
Obsah školení:
Základní pojmy
Principy aplikačních jader
Dokladové evidence v IS KARAT (řady dokladů, společné prvky evidence,…)
Tvorba a nastavování účetních výkazů
Příklady
Diskuse a dotazy
KARAT Statistické vykazování - (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)
Účastníci se seznámí a prohloubí znalosti při práci s daty v IS KARAT. Cílem je získat dovednosti v oblasti tvorby statistického vykazování, manažerských výstupů, povinných hlášení apod.
Obsah školení:
Základní pojmy
Datové sklady
Nastavování filtrů
Statistické výkazy
Finanční výkazy
Praktické příklady
Diskuse a dotazy
KARAT Plánování výroby - (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)
Školení vás provede celou výrobou a odhalí všechny možnosti využití tohoto modulu. Při školení budou účastníci seznámeni s těmito oblastmi.
Obsah školení:
Základní pojmy
Druh plánu – Ganttův diagram.
Období plánování (od data – do data).
Období kalendáře.
Změna rezervace požadavku, rozdělení rezervace a zrušení rezervace plánovaného požadavku.
Praktické příklady
Diskuse a dotazy
KARAT Vyhodnocování zmetkovosti - (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)
Účastníci se seznámí s daty v IS KARAT, které se generují v oblasti výroby. Cílem je získat dovednosti při vyhodnocování těchto dat při využití nástrojů IS KARAT.
Obsah školení:
Základní pojmy
Procesní schéma
Číselníky a servisní nastavení
Neshodná výroba
Terminálové odvádění
Praktické příklady
Diskuse a dotazy
KARAT Design obrazovek (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)
Školení je zaměřeno na kreslení obrazovek, umístění editačních polí a textů, skupiny, zatržítko Design, průvodce designem obrazovek, tlačítko Refresh, uložení obrazovky na firemní úrovni, znalost jednotlivých úrovní uložení - jejich účel.
Obsah školení:
Základní pojmy
Nástroje
Vizualizace nastavení
Demonstrační příklad
Praktické příklady
KARAT Úpravy tiskových sestav - (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)
Účastníci školení budou po absolvování ovládat definice datového modelu sestavy, kreslení sestav, sestava s čárovým kódem, uložení sestavy na firemní úrovni, sestava v textovém režimu.
Obsah školení:
Základní pojmy
Nástroje pro nastavení
Editory
Demonstrační příklad
Praktické příklady
KARAT Práce v SQL - odborné IT (Celkem pro 14 lidí po 24 hodinách)
Cílem školení je získat praktické znalosti v modulu správce a systémová správa. Dále účastníci budou školeni v oblasti práce s SQL.
Obsah školení:
Administrace IS KARAT
Práce v prostředí SQL
Aplikace patche, update IS KARAT
Monitoring a řešení havarijních stavů
Disaster Recovery
Diskuse a dotazy
KARAT Mzdová agenda - (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)
Cílem školení je poskytnout ucelený přehled o funkčnostech a možnostech využití pro každodenní práci s IS KARAT v oblasti mzdové a personální agendy. Především jde o získání teoretických a praktických znalostí o fungování pořizování prvotních dat a jejich následní zpracování.
Obsah školení:
Základní pojmy
Personální agenda
Mzdová agenda
Výpočet mzdy
Tvorba výkazů pro státní instituce
Roční zúčtování
Příklady
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1562832,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Plnění se předpokládá ihned po podpisu smlouvy, nejpozději do 30.9.2021
Místo dodání / převzetí plnění: Hybešova 285/2, 664 91 Ivančice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH (50%) – číselné kritérium
Při hodnocení nabídek v rámci dílčím hodnotícího kritéria nabídková cena použije hodnotící komise bodovací stupnici 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která bude odrážet úspěšnost hodnocené nabídky v rámci dílčího kritéria. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu (zaokrouhleno na dvě desetinná místa nahoru), která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Bodová hodnota poté bude vynásobena vahou dílčího kritéria.
Při hodnocení nabídek u zadavatele, který je plátcem daně z přidané hodnoty bude hodnocena cena bez daně z přidané hodnoty.
Vzorec pro hodnocení dílčího kritéria cena:
Nejnižší předložená nabídková cena
100 x -------------------------------------------------------- x váha 50%
Nabídková cena hodnocené nabídky
Metodika a kvalita organizace kurzů – Váha 50%
Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu max. 12 stran popíše postup dodavatele k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:
Metodiky výuky
Efektivity výukových metod
Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby
Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů
Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100 bodů. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje:
Prokázání profesní způsobilosti dle §77 ZZVZ - Doklad o oprávnění k podnikání (výpis ze živnostenského nebo obchodního rejstříku prosté kopii)
Prokázání základní způsobilosti dle §74 ZZVZ. Uchazeč použije čestné prohlášení - příloha č. 2 této výzvy.
Prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle §78 ZZVZ – kvalifikace lektorů pro ATTIS a KARRAT. Zadavatel požaduje doložení CV a diplomu nebo maturitního vysvědčení pro každého z lektorů jednotlivých školících bloků.
Kvalifikace lektora pro ATTIS:
Vysokoškolské vzdělání a minimálně 5 let praxi jako lektor v oblastech procesního řízení, strategického řízení, řízení lidských zdrojů a sytému kvality nebo středoškolské vzdělání a minimálně 10 let praxi jako lektor v oblastech procesního řízení, strategického řízení, řízení lidských zdrojů a sytému kvality.
Praxe lektora 5 let při implementaci sw ATTIS, certifikát kvalifikovaného uživatele sw ATTIS
Kvalifikace lektora pro KARRAT:
Vysokoškolské vzdělání a minimálně 5 let praxi při implementaci ERP sw nebo středoškolské vzdělání a minimálně 10 let praxi při implementaci ERP sw.
Praxe lektora 3 roky při implementaci sw KARAT
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude obsahovat následující dokumenty a údaje v předepsaném pořadí:
1)Krycí list nabídky s uvedením identifikace zakázky a zadavatele, identifikaci a kontaktní údaje dodavatele, celkovou nabídkovou cenu. Dodavatel použije vzor krycího listu, který je uveden v příloze č. 1 této ZD.
2) Plná moc - pokud jedná za dodavatele zmocněnec na základě plné moci. Plná moc musí být v originále nebo v úředně ověřené kopii.
3)Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů Dodavatel použije vzor, který je uveden v příloze č. 2 této ZD.
4) Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů. Dodavatel vloží prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku.
5) Doklady prokazující splnění technické kvalifikace. CV a diplomy lektorů pro ATTIS a KARAT
6) Dokument pro hodnocení metodiky a kvality organizace kurzů zpracovaný v souladu s hodnotícími kritérii
7) Návrh Smlouvy o dílo, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. – Uchazeč doloží vyplněnou přílohu č. 3 této ZD
8) Ostatní údaje, které tvoří nabídku - zde může dodavatel uvést další materiály, jako např. referenční listy, školící materiály, reference subdodavatelů, obrazovou dokumentaci, apod.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném krycím listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat –Školení KRAB BRNO, s.r.o. “, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na adresu soudek@grantum.czVysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení neposkytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozím bodě.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel neumožňuje dílčí plnění
Zadavatel neumožňuje variantní řešení
Nabídky musí být předloženy písemně v listinné podobě (1 originál) + elektronicky na CD, DVD, nebo USB disku (zadavatel doporučuje jako elektronickou verzi nabídky doložit sken listinné verze nabídky)
Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka vyjma diplomů.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, vydání číslo 11. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Krab brno_Výzva k podání nabídek_finální_Podepsaná.pdf (21. 10. 2019 15:39)
- Příloha č.3 - Návrh smlouvy.doc (21. 10. 2019 15:39)
- Přílohy 1 a 2 ZD.docx (21. 10. 2019 15:39)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Krab.pdf (7. 11. 2019 16:50)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (14. 11. 2019 10:04)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 840000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ATTIS Software s.r.o. Hanušova 100/10, IČ: 25894978
Datum podpisu smlouvy: 8. 11. 2019
Datum ukončení: 8. 11. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.