Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Integrované řešení ATTIS Karat

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13061

Název zakázky: Integrované řešení ATTIS Karat

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 10. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: KRAB BRNO, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Hybešova 285/2, 664 91 Ivančice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: RICHARD MASAŘÍK Ing. ALEŠ ZEMAN
  • Telefon: +420723070263
  • E-mail: m.marek@krab-brno.cz

IČ zadavatele: 26242559

DIČ zadavatele: CZ26242559

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lukáš Soudek
  • Telefon: +420775556070
  • E-mail: soudek@grantum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 11. 2019 10:00

Místo pro podání nabídek:
Hybešova 285/2, 664 91 Ivančice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je dodavatel školení všech níže uvedených kurzů včetně počtu zaměstnanců zadavatele a délky školení. Zadavatel upozorňuje, že školená skupina může obsahovat maximálně 12 účastníků.

ATTIS Modul BPM – Procesní řízení společnosti (Celkem pro 34 lidí po 16 hodinách)

Kurz je určen pro uživatele sw ATTIS, kde si uživatelé osvojí znalosti na organizační a procesní modelování v programu a dále na vytváření procesního modelu a jeho propojení s organizační strukturou. Zjistí, jak se zakládají číselníky procesního a organizačního modelu. Jak pracovat se zdroji a dokumenty v procesnímu modelu. Dále publikování procesního a organizačního modelu v HTML formátu, v tenkém klientovi ATTIS a v sestavách ATTIS. Osvojí si také jak pracovat s daty v rámci osobních stránek zaměstnance.

ATTIS Modul MBO – Měření výkonnosti společnosti (Celkem pro 34 lidí po 16 hodinách)

Kurz je určen pro uživatele sw ATTIS, kde si uživatelé osvojí znalosti na modelování strategických map, ukazatelů a KPI a to včetně reportingu. Budou umět vytvářet modely řízení výkonnosti ve struktuře Balanced Scorecard. Dále se naučí pracovat s ukazateli a metrikami na jednotlivých úrovních řízení. Osvojí si vytváření šablon modelů výkonnosti pro jednotlivé role v organizaci. A naučí se, jak pracovat s metrikami a ukazateli ve vazbě na procesní model a příprava a správa reportingu.

ATTIS Modul MOT – Hodnocení a motivace zaměstnanců (Celkem pro 34 lidí po 16 hodinách)

Kurz je určen pro uživatele sw ATTIS, kde si osvojí tvorbu kompetenčních modelů, tvorbu karet zaměstnanců, hodnocení výkonnosti a hodnocení kompetencí. Dále si osvojí vytváření číselníků a šablon pro kompetenční modely, vytváření individuálních kompetenčních modelů v kartě zaměstnance. Naučí se vytvářet individuální modely výkonnosti v kartách zaměstnance. Dále se naučí spravovat hodnocení výkonnosti, hodnocení kompetencí, hodnocení výkonnosti a hodnocení kompetencí v tenkém klientovi.

ATTIS – WEB (Celkem pro 34 lidí po  16 hodinách)

Kurz je určen pro uživatele sw ATTIS, kde se naučí práci ve webové aplikaci Tenký klient sw ATTIS. Tenký klient je přizpůsoben k co nejsnazšímu rozšíření systému ATTIS napříč celou organizací. Pomocí této aplikace mohou uživatele čerpat informace o pracovním místě, odpovědnostech, ukazatelích v MBO modulu, procesech, výkonnostech, dokumentech a metrikách. Aplikace umožňuje provádět úpravy již zakreslených procesů, změny v nastavování metrik a drobné změny v organizační struktuře. Dále může nastavovat ukazatele a metriky. Uživatel zjistí, jak přebrat úkol, který mu byl přiřazen nebo přiřadit úkol jinam a osvojí si také psát komentáře k úkolům. Dále bude umět reportovat a naučí se základní práci s ukazateli. Uživatel se také naučí, jak provádět hodnocení a sebehodnocení.

Karat - Skladové hospodářství (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)

Cílem školení je získat praktické znalosti v modulu skladového jádra, které je nosnou částí odbytových, výrobních a navazujících agend. Zde jsou definovány číselníky, které ovlivňují chování vlastního jádra a všech návazných agend. Dále se zde nachází všechny informace o stávajícím stavu a historii pohybů na skladových kartách a atributech, dochází zde k oceňování pohybů na skladě některou z metod FIFO, průměrné nebo pevné ceny. Součástí je řešení problematiky INTRASTATU, poplatků a obalů.

V rámci Odbytu bude zaměřeno na pořizování dokladů, které svou povahou ovlivňují pohyby skladových zásob.

Obsah školení:

Základní pojmy
Funkce a mechanismy skladového jádra
Skladové karty, číselníky
Oceňování skladových pohybů
Objednávky
Praktické příklady
Diskuse a dotazy
Obchod

Cílem školení je získat praktické znalosti v modulu skladového jádra, které je nosnou částí odbytových agend. Zde jsou definovány číselníky, které ovlivňují chování vlastního jádra a všech návazných agend. V rámci Odbytu bude zaměřeno na pořizování dokladů, které svou povahou ovlivňují pohyby skladových zásob a pořizování faktur vydaných. Dalším pohledem na Odbyt je propojení s dalšími agendami typu Objednávky, Skladové jádro.

Obsah školení:

Odbytové plány
Fakturace
Reklamace
Praktické příklady
Diskuse a dotazy

KARAT - Skladové hospodářství (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)

Cílem školení je získat praktické znalosti v modulu skladového jádra, které je nosnou částí odbytových, výrobních a navazujících agend. Zde jsou definovány číselníky, které ovlivňují chování vlastního jádra a všech návazných agend. Dále se zde nachází všechny informace o stávajícím stavu a historii pohybů na skladových kartách a atributech, dochází zde k oceňování pohybů na skladě některou z metod FIFO, průměrné nebo pevné ceny. Součástí je řešení problematiky INTRASTATU, poplatků a obalů.

V rámci Odbytu bude zaměřeno na pořizování dokladů, které svou povahou ovlivňují pohyby skladových zásob.

Obsah školení:

Základní pojmy
Funkce a mechanismy skladového jádra
Skladové karty, číselníky
Oceňování skladových pohybů
Objednávky
Praktické příklady
Diskuse a dotazy

KARAT Obchod - (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)

Cílem školení je získat praktické znalosti v modulu skladového jádra, které je nosnou částí odbytových agend. Zde jsou definovány číselníky, které ovlivňují chování vlastního jádra a všech návazných agend. V rámci Odbytu bude zaměřeno na pořizování dokladů, které svou povahou ovlivňují pohyby skladových zásob a pořizování faktur vydaných. Dalším pohledem na Odbyt je propojení s dalšími agendami typu Objednávky, Skladové jádro.

Obsah školení:

Odbytové plány
Fakturace
Reklamace
Praktické příklady
Diskuse a dotazy

 

 

KARAT - Účetnické výkazy (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)

Cílem školení je poskytnout ucelený přehled o funkčnostech a možnostech využití pro každodenní práci s IS KARAT. Především jde o získání teoretických a praktických znalostí o fungování ekonomických agend IS KARAT se zaměřením na tvorbu účetních výkazů.

Obsah školení:

Základní pojmy
Principy aplikačních jader
Dokladové evidence v IS KARAT (řady dokladů, společné prvky evidence,…)
Tvorba a nastavování účetních výkazů
Příklady
Diskuse a dotazy

KARAT Statistické vykazování - (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)

Účastníci se seznámí a prohloubí znalosti při práci s daty v IS KARAT. Cílem je získat dovednosti v oblasti tvorby statistického vykazování, manažerských výstupů, povinných hlášení apod.

Obsah školení:

Základní pojmy
Datové sklady
Nastavování filtrů
Statistické výkazy
Finanční výkazy
Praktické příklady
Diskuse a dotazy

KARAT Plánování výroby - (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)

Školení vás provede celou výrobou a odhalí všechny možnosti využití tohoto modulu. Při školení budou účastníci seznámeni s těmito oblastmi.

Obsah školení:

Základní pojmy
Druh plánu – Ganttův diagram.
Období plánování (od data – do data).
Období kalendáře.
Změna rezervace požadavku, rozdělení rezervace a zrušení rezervace plánovaného požadavku.
Praktické příklady
Diskuse a dotazy

 

 

 

KARAT Vyhodnocování zmetkovosti - (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)

Účastníci se seznámí s daty v IS KARAT, které se generují v oblasti výroby. Cílem je získat dovednosti při vyhodnocování těchto dat při využití nástrojů IS KARAT.

Obsah školení:

Základní pojmy
Procesní schéma
Číselníky a servisní nastavení
Neshodná výroba
Terminálové odvádění
Praktické příklady
Diskuse a dotazy

KARAT Design obrazovek (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)

Školení je zaměřeno na kreslení obrazovek, umístění editačních polí a textů, skupiny, zatržítko Design, průvodce designem obrazovek, tlačítko Refresh, uložení obrazovky na firemní úrovni, znalost jednotlivých úrovní uložení - jejich účel.

Obsah školení:

Základní pojmy
Nástroje
Vizualizace nastavení
Demonstrační příklad
Praktické příklady

KARAT Úpravy tiskových sestav - (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)

Účastníci školení budou po absolvování ovládat definice datového modelu sestavy, kreslení sestav, sestava s čárovým kódem, uložení sestavy na firemní úrovni, sestava v textovém režimu.

Obsah školení:

Základní pojmy
Nástroje pro nastavení
Editory
Demonstrační příklad
Praktické příklady

 

 

 

 

 

KARAT Práce v SQL - odborné IT (Celkem pro 14 lidí po 24 hodinách)

Cílem školení je získat praktické znalosti v modulu správce a systémová správa. Dále účastníci budou školeni v oblasti práce s SQL.

Obsah školení:

Administrace IS KARAT
Práce v prostředí SQL
Aplikace patche, update IS KARAT
Monitoring a řešení havarijních stavů
Disaster Recovery
Diskuse a dotazy

KARAT Mzdová agenda - (Celkem pro 14 lidí po 16 hodinách)

Cílem školení je poskytnout ucelený přehled o funkčnostech a možnostech využití pro každodenní práci s IS KARAT v oblasti mzdové a personální agendy. Především jde o získání teoretických a praktických znalostí o fungování pořizování prvotních dat a jejich následní zpracování.

Obsah školení:

Základní pojmy
Personální agenda
Mzdová agenda
Výpočet mzdy
Tvorba výkazů pro státní instituce
Roční zúčtování
Příklady

Diskuse a dotazy

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1562832,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Plnění se předpokládá ihned po podpisu smlouvy, nejpozději do 30.9.2021

Místo dodání / převzetí plnění:
Hybešova 285/2, 664 91 Ivančice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídková cena bez DPH (50%) – číselné kritérium

Při hodnocení nabídek v rámci  dílčím hodnotícího kritéria nabídková cena použije hodnotící komise bodovací stupnici 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která bude odrážet úspěšnost hodnocené nabídky v rámci dílčího kritéria. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu (zaokrouhleno na dvě desetinná místa nahoru), která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Bodová hodnota poté bude vynásobena vahou dílčího kritéria.

 

Při hodnocení nabídek u zadavatele, který je plátcem daně z přidané hodnoty bude hodnocena cena bez daně z přidané hodnoty.

 

Vzorec pro hodnocení dílčího kritéria cena:

 

Nejnižší předložená nabídková cena

100  x   --------------------------------------------------------     x   váha 50%

                                                         Nabídková cena hodnocené nabídky

 

Metodika a kvalita organizace kurzů – Váha 50%

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu max. 12 stran popíše postup dodavatele k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

Metodiky výuky
Efektivity výukových metod
Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby

Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100 bodů. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje:

Prokázání profesní způsobilosti dle §77 ZZVZ - Doklad o oprávnění k podnikání (výpis ze živnostenského nebo obchodního rejstříku prosté kopii)
Prokázání základní způsobilosti dle §74 ZZVZ. Uchazeč použije čestné prohlášení - příloha č. 2 této výzvy.
Prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle §78 ZZVZ – kvalifikace lektorů pro ATTIS a KARRAT. Zadavatel požaduje doložení CV a diplomu nebo maturitního vysvědčení pro každého z lektorů jednotlivých školících bloků.

 

Kvalifikace lektora pro ATTIS:

Vysokoškolské vzdělání a minimálně 5 let praxi jako lektor v oblastech procesního řízení, strategického řízení, řízení lidských zdrojů a sytému kvality nebo středoškolské vzdělání a minimálně 10 let praxi jako lektor v oblastech procesního řízení, strategického řízení, řízení lidských zdrojů a sytému kvality.
Praxe lektora 5 let při implementaci sw ATTIS, certifikát kvalifikovaného uživatele sw ATTIS

Kvalifikace lektora pro KARRAT:

Vysokoškolské vzdělání a minimálně 5 let praxi při implementaci ERP sw nebo středoškolské vzdělání a minimálně 10 let praxi při implementaci ERP sw.
Praxe lektora 3 roky při implementaci sw KARAT

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude obsahovat následující dokumenty a údaje v předepsaném pořadí:

 

1)Krycí list nabídky s uvedením identifikace zakázky a zadavatele, identifikaci a kontaktní údaje dodavatele, celkovou nabídkovou cenu. Dodavatel použije vzor krycího listu, který je uveden v příloze č. 1 této ZD.

2) Plná moc - pokud jedná za dodavatele zmocněnec na základě plné moci. Plná moc musí být v originále nebo v úředně ověřené kopii.

3)Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů Dodavatel použije vzor, který je uveden v příloze č. 2 této ZD.

4) Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů. Dodavatel vloží prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku.
5) Doklady prokazující splnění technické kvalifikace. CV a diplomy lektorů pro ATTIS a KARAT
6) Dokument pro hodnocení metodiky a kvality organizace kurzů zpracovaný v souladu s hodnotícími kritérii
7) Návrh Smlouvy o dílo, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. – Uchazeč doloží vyplněnou přílohu č. 3 této ZD

8) Ostatní údaje, které tvoří nabídku - zde může dodavatel uvést další materiály, jako např. referenční listy, školící materiály, reference subdodavatelů, obrazovou dokumentaci, apod.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném krycím listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat –Školení KRAB BRNO, s.r.o. “, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na adresu soudek@grantum.czVysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení neposkytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozím bodě.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel neumožňuje dílčí plnění
Zadavatel neumožňuje variantní řešení
Nabídky musí být předloženy písemně v listinné podobě (1 originál) + elektronicky na CD, DVD, nebo USB disku (zadavatel doporučuje jako elektronickou verzi nabídky doložit sken listinné verze nabídky)
Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka vyjma diplomů.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, vydání číslo 11. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 840000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ATTIS Software s.r.o. Hanušova 100/10, IČ: 25894978

    Datum podpisu smlouvy: 8. 11. 2019

Datum ukončení: 8. 11. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 10. 2019
 
Aktualizováno: 14. 11. 2019