- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
IS HELIOS
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14095
Název zakázky: IS HELIOS
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 8. 2022
Název/obchodní firma zadavatele: BOHEMIAFLEX CS, s.r.o.
Sídlo zadavatele: U Cukrovaru 1645/2a, Kateřinky, 747 05 Opava
- Jméno: Lukáš Lenc
- Telefon: +420553731844
- E-mail: bohemiaflexskoleni@seznam.cz
IČ zadavatele: 62363476
DIČ zadavatele: CZ62363476
- Jméno: Radek Doležel
- Telefon: +420776059001
- E-mail: dolezelradek@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 8. 2022 14:00
Místo pro podání nabídek: Krapkova 1159/3, Nová Ulice, 779 00 Olomouc
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Služba ve formě školení pro zaměstnance zadavatele. Dodavatel je povinen dodržovat podmínky projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg.č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053.
Předmětem zakázky je školení v následujícím rozsahu:
1 vyučovací hodina= 60 minut
IS HELIOS INUVIO – Účetnictví
Počet hodin: 54
Počet účastníků:4
Počet osobohodin: 216
Obsah školení: dle přílohy č. 1
IS HELIOS INUVIO – Provoz, administrativa
Počet hodin:54
Počet účastníků:5
Počet osobohodin:270
Obsah školení: dle přílohy č. 1
IS HELIOS INUVIO – Výroba
Počet hodin:54
Počet účastníků:9
Počet osobohodin:486
Obsah školení: dle přílohy č. 1
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 777600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 19.9.2022-31.1.2023
Místo dodání / převzetí plnění: U Cukrovaru 1645/2a, Kateřinky, 747 05 Opava
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Kritéria hodnocení
Jediným hodnoticím kritériem je nabídková cena bez DPH.
Metoda vyhodnocení nabídek
Kritérium bude hodnoceno jako nabídková cena bez DPH za celý soubor školení uvedený v příloze číslo 1. Vítěznou nabídkou bude nabídka toho uchazeče, která bude obsahovat nejnižší cenu bez DPH za celý soubor školení.
Váha kritéria
Nabídková cena bez DPH za celý soubor školení v rozsahu dle přílohy č. 1 je jediným hodnoticím kritériem s váhou 100 %.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační požadavky
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištěn nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Požadavky na profesní kvalifikaci
Doklad opravňující dodavatele vzdělávací aktivity poskytovat vzdělávání na úplatu
-Např. výpis z OR nebo ŽR, zejména uvedení živnosti: mimoškolní výchova a vzdělávání pořádání kurzů školení včetně lektorské činnosti
Doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom)
Pokud vzdělání lektorů neodpovídá školené oblasti, je zapotřebí doložit dokumenty, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v českém jazyce v písemné podobě.
Zadavatel doporučuje podat nabídku v následující struktuře:
1) Krycí list nabídky (příloha č. 3)
2) Doklad prokazující splnění základní kvalifikace (čestné prohlášení volnou formou)
3) Doklady prokazující splnění profesní kvalifikace (dle kapitoly výše)
4) Podepsaný a doplněný návrh smlouvy o dílo (příloha č. 2)
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel do cenové nabídky zahrne veškeré náklady na realizaci vzdělávací aktivity (školení). Tzn. že nabídka bude obsahovat náklady na lektory, dopravu, učební a výukové materiály, prezentační techniku apod.
Cena bude obsahovat jen jednu položku, tedy celkovou cenu vzdělávací aktivity (školení).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Další požadavky jsou vymezeny v příloze č. 2 Návrh smlouvy
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 Specifikace předmětu plnění.docx (12. 8. 2022 12:35)
- Příloha č. 2 Návrh smlouvy.docx (12. 8. 2022 12:36)
- Příloha č. 3_KL.doc (12. 8. 2022 12:36)
- Výzva.pdf (12. 8. 2022 12:36)
- 7. Oznámení o výsledku hodnocení.pdf (1. 9. 2022 15:10)
- 8. Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (1. 9. 2022 15:10)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 777600.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CATHEDRAL Software, s.r.o.Netušilova 1622/3, 796 01 ProstějovIČ 27742482
Datum podpisu smlouvy: 30. 8. 2022
Datum ukončení: 30. 8. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.