- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Jazykové vzdělávání zaměstnanců AERO Vodochody AEROSPACE a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10810
Název zakázky: Jazykové vzdělávání zaměstnanců AERO Vodochody AEROSPACE a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 8. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: AERO Vodochody AEROSPACE a.s.
Sídlo zadavatele: U Letiště 374, Odolena Voda, Dolínek, PSČ: 25070
- Jméno: Ing. Michal Flídr, tel. 731 135 042, email: michal.flidr@aero.cz
IČ zadavatele: 24194204
DIČ zadavatele: ---
- Jméno: Zdeňka Nováková
- Telefon: 734 518 042
- E-mail: zdenka.novakova@aero.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 9. 2016 08:00
Místo pro podání nabídek: AERO Vodochody AEROSPACE a.s., U Letiště 374, Odolena Voda, Dolínek, PSČ: 250 70
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 400000,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek (sken)
- Zadávací dokumentace
- Příloha č. 1 - krycí list
- Příloha č. 2 - evidence docházky, evience výuky, hlášení absence
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem zakázky je jazykové vzdělávání zaměstnanců společnosti v anglickém, francouzském a ruském jazyce se zaměřením na aviatiku, avioniku. Anglický jazyk: Skupinové vzdělávání v AJ Studenti budou rozděleni do 20 skupin podle úrovně jazyka (A2, B1, B2, rozdělení dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky). Jednotlivé skupiny čítají 3-8 účastníků. 1 lekce týdně/1skupina. Lekce trvá 90minut. Minimální počet lekcí na jednu skupinu je 14. Minimální celkový počet lekcí je 280.
Francouzský jazyk: Skupinové vzdělávání ve FJ, počet účastníku 4 Studenti budou vyučování v 1 skupině. Minimální počet lekcí je 17 Výuka bude zaměřena na leteckou francouzštinu v obchodní a servisní oblasti se soustředěním na zákazníky Alžírska a Tunisu. 1 lekce týdně/1skupina. Lekce trvá 90minut
Ruský jazyk: Skupinové vzdělávání v RJ, počet účastníků 17 Studenti budou rozděleni do 3 skupin podle úrovně jazyka. Jednotlivé skupiny čítají 4-8 účastníků. Výuka bude zaměřena na technickou a obchodní ruštinu v oblasti letectví. 1 lekce týdně/1skupina. Lekce trvá 90minut. Minimální počet lekcí na jednu skupinu je 14. Minimální celkový počet lekcí je 42.
Výuka bude probíhat v prostorách společnosti v AERO Vodochody AEROSPACE a.s. ve školicím středisku. Prostory jsou k dispozici zdarma. Je požadavek na technické vybavení vítězným dodavatelem. Kurz bude ukončen závěrečným pohovorem a vydáním certifikátu o absolvování. Pro bezproblémovou realizaci výuky dále požadujeme koordinátora jazykové výuky, který bude zajišťovat hladký průběh kurzů a fyzicky bude přítomen v AERO Vodochody AEROSPACE a.s. Výuka bude probíhat dle harmonogramu vytvořeného na základě dohody s vybraným dodavatelem v pracovní dny od 8:00 do 16:00. Bližší specifikace je uvedena v Zadávací dokumentaci. |
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Předpokládané zahájení 10/2016 Předpokládané ukončení 1/2017 |
Místo dodání / převzetí plnění |
AERO Vodochody AEROSPACE a.s., U Letiště 374, Odolena Voda, Dolínek, PSČ: 250 70 |
Hodnotící kritéria |
|
Hodnocení bude prováděno bodovací metodou v souladu s uvedenými dílčími kritérii hodnocení. Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. Bodové hodnoty přiřazené v rámci jednotlivých kritérií budou násobeny příslušnou váhou. Bližší specifikace je uvedena v Zadávací dokumentaci |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a profesních kvalifikačních předpokladů nesmějí být starší 90 dnů. Profesní kvalifikační předpoklady mohou být doloženy prostou kopií. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
|
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Povinné součásti nabídky: 1. Krycí list nabídky, kde je uvedena identifikace uchazeče – název obchodní firmy, či jméno a příjmení, sídlo, IČ, DIČ, jméno osoby oprávněné jednat jménem uchazeče, jméno kontaktní osoby - telefon a kontaktní e-mail 2. Doklady prokázání kvalifikace uchazeče dle této Zadávací dokumentace 4. Doložení profesních životopisů lektorů a koordinátora 6. Vzorek doplňkových materiálů, kterým uchazeč prokáže orientaci v letecké terminologii. 7. Akceptace podmínek vymezených Zadávací dokumentací |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Nabídková cena bude uvedena v Kč a bude rozčleněna na cenu bez DPH, s DPH a samotné DPH. Součástí členění bude vyčíslení celkové ceny u každého požadovaného jazykového kurzu a vyčíslení ceny za lekci (90 min.) Celková nabídková cena bude předložena k minimálnímu počtu lekcí u jednotlivých jazykových kurzů, tj. u anglického a ruského jazyka je min. počet lekcí za období plnění 14, u francouzského jazyka je minimální počet lekcí stanoven na 17 za dobu plnění. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Doručení zadavatel požaduje předložit jeden originál nabídky v písemné podobě v uzavřené obálce, opatřené na uzavření razítkem, popř. podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou, a označené zřetelně názvem zakázky „Jazykové vzdělávání zaměstnanců AERO Vodochody AEROSPACE a.s. - NEOTEVÍRAT“ Na obálce musí být uveden název a adresa uchazeče a bude určena do ruky kontaktní osoby uvedené v této Zadávací dokumentaci. Součástí nabídky bude i elektronická verze ve formě zápisu na přenosném médiu CD nebo DVD. Nabídka i doklady prokazující splnění kvalifikace musí být svázány tak, aby se zabránilo odebrání nebo přidání jednotlivých stránek. Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti a budou zveřejněny na portálu www.esfcr.cz. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky: |
|
Další podmínky plnění zakázky: Povinnost vést prezenční listiny účastníků školení a evidenční listy vyučujících dle vzoru poskytnuté zadavatelem (jedná se zejména o prvky povinné publicity), denní vykazování absencí. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 4, ze dne 30. 5. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.