- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Komplexní podnikové vzdělávání ve společnosti PRECIOSA
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11451
Název zakázky: Komplexní podnikové vzdělávání ve společnosti PRECIOSA
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 8. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: PRECIOSA, a.s.
Sídlo zadavatele: Opletalova 3197/17, 466 01 Jablonec nad Nisou
- Jméno: Mgr. Jana Havlíčková, na základě plné moci
IČ zadavatele: 00012556
DIČ zadavatele: CZ00012556
- Jméno: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Mgr. Michaela Trnková
- Telefon: +420604602665
- E-mail: michaela.trnkova@econet-consultants.com
Lhůta pro podání nabídek: 18. 8. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Praha 6, Velflíkova 1427/2, PSČ 160 00 Recepce společnosti je k dispozici v každý pracovní den mezi 9. a 15. hodinou.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti (i) měkkých a manažerských dovedností a (ii) účetních, ekonomických a právních kurzů.
Zadavatel rozhodl v analogii k § 35 ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“) o rozdělení zakázky na části.
Účastníci mohou podávat své nabídky na jednu nebo na obě části zakázky.
Jednotlivé části zakázky jsou označeny následovně:
Část I. Měkké a manažerské dovednosti (dále jen „Část I.“)
Část II. Účetní, ekonomické a právní kurzy (dále jen „Část II.“)
Specifikace předmětu plnění jednotlivých částí je uvedena v Příloze č. 2 a Příloze č. 3 – Technická specifikace, které jsou nedílnou součástí výzvy, a to vždy samostatně pro jednotlivé části zakázky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1283366,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je 1. 9. 2017 až 31. 3. 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory zadavatele - Sklářská 120, Liberec – Minkovice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Hodnotící kritéria jsou stejná pro všechny části zakázky.
Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií:
a)Celková nabídková cena bez DPH (váha 50 %)
b)Kvalita nabízených služeb (váha 50 %)
Hodnotící kritérium Celková nabídková cena bez DPH:
Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH stanovené v souladu s touto výzvou. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.
Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100:
100 X (nejnižší cena / cena posuzované nabídky) X váha vyjádřená v procentech
Hodnotící kritérium Kvalita nabízených služeb:
V rámci tohoto hodnoticího kritéria se dle předložené nabídky účastníka bude hodnotit:
a) obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit, způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby;
b) metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe;
c) ukázky studijních materiálů: Pro část I. - Kreativní řešení problémů, Pro část II. - Řízení zásob.
Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka účastníka, jež bude v rámci tohoto hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky a požadavkům na zadavatele uvedeným v této výzvě komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky dle písm. a) až c) tohoto hodnotícího kritéria.
Hlavními aspekty hodnocení dle písm. a) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou: obsah nabízených vzdělávacích (školících) aktivit, struktura těchto aktivit, jejich náplň a dále způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby, kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 0 – 40 pomocných bodů.
Hlavními aspekty hodnocení dle písm. b) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou: návrh metod výuky (školení), návrh forem výuky (školení), a to s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe, kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 0 – 40 pomocných bodů.
Hlavními aspekty hodnocení dle písm. c) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou: interaktivní zapojení účastníka, shrnutí látky, praktická použitelnost, strukturovanost testu, odkazy na další zdroje. Studijní materiály mají znaky vycházející z didaktických doporučení při práci s cílovou skupinou, kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 0 – 20 pomocných bodů.
Způsob hodnocení:
Nabídce, která získá v rámci tohoto hodnotícího kritéria nejvíce pomocných bodů, tzn. nejlépe splňuje požadavky zadavatele stanovené tímto hodnotícím kritériem - nejvhodnější nabídka, je přiřazena hodnota 100 bodů. Dalším nabídkám jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s nejvhodnější nabídkou.
Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech
Sestavení celkového pořadí
Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů.
V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním hodnotícím kritériu – nabídková cena.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:
a)základní způsobilost;
b)profesní způsobilost;
c)technická kvalifikace.
Nabídka účastníka nesplňujícího kvalifikační předpoklady bude vyloučena.
1. Základní způsobilost
Základní způsobilost splňuje účastník (společně pro všechny části zakázky):
a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží;
Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku dle tohoto odstavce splňovat také: tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.
b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;
c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;
d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;
e) není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Účastník prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením účastníka, ve kterém bude uvedeno, že účastník všechny výše uvedené základní způsobilosti požadované zadavatelem splňuje. Účastník může použít vzor čestného prohlášení, který je Přílohou č. 4 této výzvy. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem účastníka nebo osoby oprávněné jednat za účastníka.
2. Profesní způsobilost
Profesní způsobilost splňuje účastník (společně pro všechny části zakázky):
a)výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci), zejména doklad prokazující živnostenské oprávnění: Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, či obdobné.
3. Technická kvalifikace
Technickou kvalifikaci splňuje účastník:
ČÁST I.
a) který předloží seznam významných služeb poskytnutých účastníkem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení, v oblasti, která je totožného či obdobného charakteru jako je předmět této části zakázky, tj. v oblasti školení měkkých a manažerských dovedností (dále jen „významné služby“). Pro účely tohoto ustanovení je uvedené období posledních 3 let počítáno zpětně od posledního dne lhůty pro podání nabídek.
Účastník splní tento kvalifikační předpoklad, pokud prokáže, že v posledních 3 letech realizoval alespoň 5 významných služeb, přičemž každá významná služba je v hodnotě min. 300.000,- Kč bez DPH u každé jednotlivé služby.
Přílohou seznamu významných služeb musí být:
- identifikace služby (popis);
- cena služby (její finanční objem) bez DPH;
- doba realizace služby (měsíc a rok);
- uvedení obchodní firmy zákazníka včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu.
b) seznam techniků (realizační tým), kteří se budou podílet na plnění této části zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Seznam musí mít podobu čestného prohlášení, které bude podepsáno oprávněnou osobou účastníka.
Seznam bude zahrnovat minimálně 3 členy realizačního týmu, z nichž jeden bude v postavení projektového manažera, který bude odpovědný zejména za řádné plnění zakázky a za komunikaci se zadavatelem.
Členové realizačního týmu uvedení v tomto seznamu budou tvořit realizační tým, který bude odpovědný za plnění zakázky. Trvalé změny na pozici vedoucího realizačního týmu – projektového manažera - budou možné pouze po předchozím schválení zadavatelem. Vybraný dodavatel bude oprávněn navrhnout zadavateli jako nového vedoucího realizačního týmu pouze osobu splňující veškeré požadavky zadavatele týkající se vedoucího realizačního týmu – projektového manažera. Výměnu člena realizačního týmu je dodavatel povinen zadavateli oznámit nejpozději do pěti (5) dnů od takové změny. Člena realizačního týmu je dodavatel povinen nahradit pouze takovou osobou, která splňuje požadavky uvedené v této výzvě.
Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby účastník níže uvedeným způsobem prokázal, že projektový manažer a všichni členové realizačního týmu splňují následující požadavky:
- všichni členové realizačního týmu musí mít ukončené středoškolské vzdělání;
- projektový manažer musí mít ukončené vysokoškolské vzdělání;
- všichni členové realizačního týmu musí mít znalost českého jazyka na komunikační úrovni (komunikační jazyk v rámci poskytování poradenských služeb bude český jazyk);
- alespoň 2 členové realizačního týmu musí mít praxi v oblasti školení měkkých a manažerských dovedností v délce nejméně 3 let;
- projektový manažer musí mít praxi v oblasti školení měkkých a manažerských dovedností v délce nejméně 5 let.
Přílohu seznamu techniků (realizačního týmu) budou tvořit profesní životopisy všech členů realizačního týmu. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění:
- jméno a příjmení;
- označení pozice v realizačním týmu;
- nejvyšší dosažené vzdělání;
- přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru;
- relevantní zakázky, na kterých se člen týmu podílel.
ČÁST II.
a) který předloží seznam významných služeb poskytnutých účastníkem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení, v oblasti, která je totožného či obdobného charakteru jako je předmět této části zakázky, tj. v oblasti vedení účetních, ekonomických a právních kurzů (dále jen „významné služby“). Pro účely tohoto ustanovení je uvedené období posledních 3 let počítáno zpětně od posledního dne lhůty pro podání nabídek.
Účastník splní tento kvalifikační předpoklad, pokud prokáže, že v posledních 3 letech realizoval alespoň 5 významných služeb, přičemž každá významná služba je v hodnotě min. 300.000,- Kč bez DPH u každé jednotlivé služby.
Přílohou seznamu významných služeb musí být:
- identifikace služby;
- cena služby (její finanční objem) bez DPH;
- doba realizace služby (měsíc a rok);
- uvedení obchodní firmy zákazníka včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu.
b) seznam techniků (realizační tým), kteří se budou podílet na plnění této části zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Seznam musí mít podobu čestného prohlášení, které bude podepsáno oprávněnou osobou účastníka.
Seznam bude zahrnovat minimálně 3 členy realizačního týmu, z nichž jeden bude v postavení projektového manažera, který bude odpovědný zejména za řádné plnění zakázky a za komunikaci se zadavatelem.
Členové realizačního týmu uvedení v tomto seznamu budou tvořit realizační tým, který bude odpovědný za plnění zakázky. Trvalé změny na pozici vedoucího realizačního týmu – projektového manažera - budou možné pouze po předchozím schválení zadavatelem. Vybraný dodavatel bude oprávněn navrhnout zadavateli jako nového vedoucího realizačního týmu pouze osobu splňující veškeré požadavky zadavatele týkající se vedoucího realizačního týmu – projektového manažera. Výměnu člena realizačního týmu je dodavatel povinen zadavateli oznámit nejpozději do pěti (5) dnů od takové změny. Člena realizačního týmu je dodavatel povinen nahradit pouze takovou osobou, která splňuje požadavky uvedené v této výzvě.
Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby účastník níže uvedeným způsobem prokázal, že projektový manažer a všichni členové realizačního týmu splňují následující požadavky:
- všichni členové realizačního týmu musí mít ukončené středoškolské vzdělání;
- projektový manažer musí mít ukončené vysokoškolské vzdělání;
- všichni členové realizačního týmu musí mít znalost českého jazyka na komunikační úrovni (komunikační jazyk v rámci poskytování poradenských služeb bude český jazyk);
- alespoň 2 členové realizačního týmu musí mít praxi v oblasti vedení účetních, ekonomických a právních kurzů v délce nejméně 3 let;
- projektový manažer musí mít praxi v oblasti vedení účetních, ekonomických a právních kurzů v délce nejméně 5 let.
Přílohu seznamu techniků (realizačního týmu) budou tvořit profesní životopisy všech členů realizačního týmu. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění:
- jméno a příjmení;
- označení pozice v realizačním týmu;
- nejvyšší dosažené vzdělání;
- přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru;
- relevantní zakázky, na kterých se člen týmu podílel.
4. Společná ustanovení ke kvalifikaci
V případě nesplnění kteréhokoliv kvalifikačního kritéria nebo nesplnění povinnosti oznámení změn v kvalifikaci (viz níže) bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení. Pokud bude před posouzením nabídek provedeno hodnocení, platí předchozí věta především pro vybraného dodavatele. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů a/nebo písemného vysvětlení nabídky.
Účastník prokáže splnění kvalifikace ve všech případech příslušnými doklady předloženými v prostých kopiích.
Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného účastníka předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace.
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce účastníka u třetích osob, účastník je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.
Doklad prokazující splnění profesní způsobilosti (výpis z obchodního rejstříku) musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení. Základní způsobilost a profesní způsobilost dle bodu 2 písm. a) tohoto článku nemohou být prokázány prostřednictvím poddodavatele.
Pokud po předložení dokladů nebo prohlášení o kvalifikaci dojde v průběhu zadávacího řízení ke změně kvalifikace účastníka zadávacího řízení, je účastník zadávacího řízení povinen tuto změnu zadavateli do 5 pracovních dnů oznámit a do 10 pracovních dnů od oznámení této změny předložit nové doklady nebo prohlášení ke kvalifikaci; zadavatel může tyto lhůty prodloužit nebo prominout jejich zmeškání. Povinnost podle věty první účastníku zadávacího řízení nevzniká, pokud je kvalifikace změněna takovým způsobem, že a) podmínky kvalifikace jsou nadále splněny; b) nedošlo k ovlivnění kritérií pro snížení počtu účastníků zadávacího řízení nebo nabídek a c) nedošlo k ovlivnění kritérií hodnocení nabídek.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 ZZVZ) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 ZZVZ).
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky.
Tyto požadavky je účastník povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v jejích přílohách či změny obchodních podmínek budou považovány za nesplnění výzvy s následkem vyloučení účastníka z další účasti na zadávacím řízení.
Předmět zakázky musí být proveden plně v souladu s platnými právními předpisy a technickými normami.
Účastník pro posouzení subjektivních hodnoticích kritérií předloží jako součást nabídky podklady obsahující relevantní informace k hodnoceným okruhům.
Kvalita nabízených služeb: Účastník v rámci nabídky doloží dokumenty, v nichž specifikuje a rozpracuje níže uvedené povinné části dle následující struktury:
-obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit, způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby;
-metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe;
-ukázky studijních materiálů: Pro část I. - Kreativní řešení problémů, Pro část II. - Řízení zásob
Kvalita nabízených služeb je hodnocenou částí nabídky účastníka.
Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.
Nabídka účastníka musí plně respektovat podmínky stanovené v této výzvě.
Nabídka účastníka musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.
Účastník, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.
Pokud účastník podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími účastníky, nebo je poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým účastníkem vyřadí. Účastníka, jehož nabídka byla vyřazena, zadavatel bezodkladně vyloučí z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení účastníka včetně důvodu zadavatel bezodkladně písemně oznámí účastníkovi.
Zadavatel doporučuje, aby nabídka účastníka byla předložena v následující struktuře:
- krycí list nabídky včetně prohlášení o vázanosti nabídkou dle Přílohy č. 1 této výzvy;
- dokumenty prokazující splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace (podává-li účastník nabídku do obou částí zakázky, rozdělí doklady k prokázání technických kvalifikačních předpokladů pro každou část, na níž podává nabídku a výslovně uvede, na kterou část zakázky se přiložené doklady vztahují);
- podklady pro vyhodnocení nabídky dle hodnotícího kritéria Kvalita nabízených služeb ve struktuře uvedené výše v tomto bodě výzvy;
- návrh smlouvy na plnění příslušné části zakázky podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v počtu vyhotovení dle návrhu smlouvy), která je Přílohou č. 5 a Přílohou č. 6 této výzvy a je pro účastníka závazný (účastník není oprávněn ji měnit jinak, než je požadováno zadavatelem). Účastník doloží návrh smlouvy samostatně ke každé konkrétní části zakázky, do které podává nabídku. Účastník doplní do návrhu smlouvy identifikační a kontaktní údaje v požadovaném rozsahu, nabídkovou cenu v níže uvedené struktuře; a další údaje stanovené zadavatelem (údaje v textu vyznačené údajem „DOPLNIT“).
Jako příloha č. 2 smlouvy bude předložen popis předmětu plnění v takovém rozsahu, který umožňuje jeho posouzení z toho hlediska, zda splňuje všechny požadavky na předmět zadavatele.
- ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení účastníka).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci příslušné části zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění dané části předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.). Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy na plnění části zakázky, do níž podává svou nabídku.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat – Školení v oblasti měkkých a manažerských dovedností a účetních, ekonomických a právních kurzů PRECIOSA“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka.Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis účastníka, musí být podepsány statutárním zástupcem účastníka oprávněným jednat za účastníka dle obchodního rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za účastníka. Pokud bude účastníka zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále, nebo v úředně ověřené kopii.Účastník dodá celou nabídku také na CD (doporučení zadavatele) ve formátu „.pdf“ a to tak, že obsahem CD budou skeny všech listů nabídky tak, jak je podávána (tj. naskenovaná kopie nabídky a návrhu smlouvy i s podpisy).
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.Zadavatel může poskytnout účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Veškeré požadavky jseou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky a jejích přílohách.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.
Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.
Vybraný účastník si musí být vědom, že je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný účastník plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému účastníkovi k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným účastníkem.
Veškerá komunikace mezi zadavatelem a účastníky bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce.
Zadávací lhůta (lhůta, po kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 90 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek (společné pro všechny části zakázky). Po skončení lhůty pro podání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané účastníky ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.
Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou účastníci bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným účastníkem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.
Náklady účasti ve výběrovém řízení nese účastník.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1. 5. 2017). Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení ZZVZ. Pokud se zadavatel na určité ustanovení ZZVZ odkazuje, má se za to, že pouze odkázal na přiměřené použití příslušného ustanovení, a nikoliv na celý právní předpis
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky.pdf (3. 8. 2017 17:13)
- Příloha č. 1_Krycí list.doc (3. 8. 2017 17:13)
- Příloha č. 2_Technická specifikace_Měkké a manažerské dovednosti.pdf (3. 8. 2017 17:13)
- Příloha č. 3_Technická specifikace_Účetní ekonomické a právní kurzy.pdf (3. 8. 2017 17:13)
- Příloha č. 4_ČP - základní způsobilost.docx (3. 8. 2017 17:13)
- Příloha č. 5_Návrh smlouvy_Měkké a manažerské dovednosti.docx (3. 8. 2017 17:13)
- Příloha č. 6_Návrh smlouvy_Účetní, ekonomické a právní kurzy.docx (3. 8. 2017 17:13)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (20. 9. 2017 10:32)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1158392.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Centrum andragogiky, s.r.o., K Dolíkám 809/8b, 503 11 Hradec Králové, IČ: 27489698, Ing. Daniel Suchochleb, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 18. 10. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Economia, a.s., Pernerova 673/47, 180 07 Praha 8, IČ: 28191226, Denisa Kubová na základě plné moci
Datum podpisu smlouvy: 18. 10. 2017
Datum ukončení: 18. 10. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.