- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Kovarson, perspektivní zaměstnavatel
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12170
Název zakázky: Kovarson, perspektivní zaměstnavatel
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 3. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: KOVARSON s. r. o.
Sídlo zadavatele: 4. května 212, 755 01 Vsetín
- Jméno: Ing. Jan Valčík
- Telefon: +420722947070
- E-mail: jan.valcik@kovarson.cz
IČ zadavatele: 29220327
DIČ zadavatele: CZ29220327
- Jméno: Ing. Jan Valčík
- Telefon: +420722947070
- E-mail: jan.valcik@kovarson.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 3. 2018 18:00
Místo pro podání nabídek: regiozona s. r. o., Vavrečkova 5262, 760 01 Zlín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
1. Zajištění vzdělávacích kurzů pracovníků společnosti KOVARSON s. r. o. dle specifikace a závěrečné prozkoušení
2. Popis vzdělávacích aktivit, počet hodin vzdělávací aktivity, maximální jednotková cena pro jednoho účastníka a počet účastníků je uveden v Příloze č. 1 této výzvy.
3. Zakázka je rozdělena na níže uvedené 3 samostatné části, tzv. dílčí zakázky, přičemž každá dílčí zakázka obsahuje přesně vymezený rozsah kurzů. Uchazeč může podat nabídku na 1 i více těchto dílčích zakázek. Rozsah vzdělávacích aktivit v níže uvedených oblastech (dílčích zakázkách č. 1 až 3) je uveden v Příloze 1:
1. „Měkké a manažerské dovednosti“ – kurzy s pořadovými čísly 1–4 (Dílčí plnění č. 1)
2. „Technické a jiné odborné vzdělávání“ – kurzy s pořadovými čísly 1–9 (Dílčí plnění č. 2)
3. „Obecné IT“ – kurzy s pořadovými čísly 1–2 (Dílčí plnění č. 3)
Zpracování dokumentace plnění zakázky v rozsahu:
a) Evidence docházky školených zaměstnanců
b) Dokumentace průběhu vzdělávací aktivity
c) Vyhodnocení vzdělávací aktivity
Tato veřejná zakázka je realizována v rámci projektu Kovarson, perspektivní zaměstnavatel“, reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004971, spolufinancovaného z Operačního programu Zaměstnanost.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 483121,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od účinnosti smlouvy nejpozději do 28.2.2019.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory v provozovně společnosti KOVARSON s. r. o., 4. května 212, 755 01 Vsetín
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritérium hodnocení: nabídková cena bez DPH za realizaci vzdělávací aktivity v rámci relevantní dílčí oblasti dle přílohy č. 1, přičemž za cenu bez DPH se považuje cena konečná, u plátců DPH cena od DPH osvobozená. „Nabídková cena v Kč bez DPH“ musí obsahovat všechny náklady spojené se splněním zakázky.
Platí, že cena relevantního celkového/dílčího plnění bez DPH je cena přípustná. Uchazeč, který v nabídce jako cenu za plnění zakázky bez DPH uvede částku vyšší než uvedený limit, bude z hodnocení vyloučen.
Cena bude zpracována za jednotlivé dílčí oblasti zakázky podle nabídkového rozpočtu (viz příloha č. 2 Smlouvy o poskytování služeb).
Metoda vyhodnocení nabídek: nejvýhodnější nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH pro každou dílčí část zakázky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Dodavatel předloží doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. prostou kopii výpisu ze živnostenského rejstříku) a rovněž prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku (nesmí být starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán.
Dodavatel, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii oprávnění k podnikání či jiného dokumentu, z něhož bude zřejmé, že je oprávněn jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.).
2. Dodavatel předloží analogicky dle § 74 zákona splnění základní způsobilosti formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel splňuje podmínky základní způsobilosti. Vzor čestného prohlášení je přílohou této výzvy – čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky (viz příloha č. 3 ZD).
3. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopií výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo prostou kopií certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona).
4. Společná nabídka. Pokud nabídku do příslušné části zakázky podá více dodavatelů společně, základní a profesní kvalifikační předpoklady dle bodu 1) a 2) této výzvy musí splnit hlavní dodavatel.
5. Poddodavatel. Dodavatel je oprávněn kvalifikaci (či část kvalifikace) prokázat prostřednictvím poddodavatele. V takovém případě je povinen v rámci nabídky předložit písemný závazek poddodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění zakázky nebo k poskytnutí věci nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém poddodavatel prokázal kvalifikaci za dodavatele. Má se za to, že tento požadavek je splněn, pokud obsahem písemného závazku poddodavatele je společná a nerozdílná odpovědnost poddodavatele za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem. Prokazuje-li však dodavatel prostřednictvím poddodavatele kvalifikaci a předkládá doklady podle bodu 3) vztahující se k takovému poddodavateli, musí z písemného závazku poddodavatele plynout, že se zavázal vykonávat služby, ke kterým se prokazované kritérium kvalifikace vztahuje.
Dodavatel, který podal samostatnou či společnou nabídku do určité části zakázky, nesmí v téže části zakázky vystupovat jako poddodavatel, jehož prostřednictvím jiný dodavatel prokazuje část kvalifikace.
Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoli kvalifikačního kritéria bude uchazeč vyloučen z výběrového řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo vysvětlení zadávací dokumentace a dokladů.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídku musí uchazeč podat na celý rozsah plnění dílčí zakázky, tedy všechny uvedené kurzy dané samostatné části nebo částí.
Nabídka musí obsahovat:
1. Krycí list podle přílohy č. 4 – s označením, které dílčí části se nabídka týká
2. Nabídka – vlastní text podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče včetně:
a) Obsahu/osnovy/náplně jednotlivých kurzů
b) Návrhu harmonogramu kurzů
3. Nabídku ceny za dílčí plnění zakázky v požadované struktuře viz příloha č. 2 návrhu Smlouvy o poskytování služeb (podepsané osobou oprávněnou jednat za uchazeče)
4. Kontaktní osoby, a to včetně kontaktní adresy, e-mailové adresy a telefonu
5. Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (viz příloha č. 3 ZD)
6. Kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán a rovněž kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky ne starší 90-ti dnů (viz. Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele)
7. Návrh smlouvy o poskytování služeb podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče ve dvou vyhotoveních (viz příloha č. 5 Smlouva o poskytování služeb). Návrh smlouvy bude doplněn pouze v bodech:
a) Smluvní strany – identifikační údaje poskytovatele (s. 1)
b) Bod III. Předmět smlouvy – uchazeč zvolí relevantní dílčí plnění a uvede všechny nabízené kurzy v rámci tohoto dílčího plnění (s. 1)
c) IV. Cena za služby – výběr varianty (s. 2)
d) Podpis smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. V případě, že je smlouva podepsána osobou pověřenou, musí být součástí nabídky i plná moc v originále či ověřené kopii. (s. 5)
e) Příloha č. 1 – Specifikace poskytovaných služeb
i. V části II. Specifikace vzdělávacích aktivit ponechat pouze relevantní dílčí plnění zakázky (s. 7–15)
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Zpracovatel umožňuje dílčí plnění zakázky. Nabídková cena za dílčí plnění zakázky (musí být řádně označeno číslo dílčího plnění) bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně bez DPH i s DPH, a to v členění uvedeném ve Smlouvě o poskytování služeb v č. IV. odst. 1 a v příloze č. 2 smlouvy.
Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky, tedy:
· Přípravu a realizaci výuky
· Školící materiály pro účastníky
· Osvědčení pro absolventy kurzu
· Podklady pro monitorování (fotodokumentace, prezenční listina, monitorovací list)
· Náklady na lektora (mzda, doprava, strava apod.)
· Výstupy a zpětnou vazbu pro zadavatele
Náklady na prostoryPožadavek na písemnou formu nabídky: Doporučená struktura nabídky:I.Krycí list nabídky (Příloha č. 4)II.Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče (vč. přílohy č. 3)III.Nabídkový rozpočet (Příloha č. 2)IV.Návrh smlouvy (Příloha č. 5)V.Vlastní nabídka (viz Podmínky a požadavky na zpracování nabídky, bod a-g)VI.Případné přílohyNabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.Uchazeč má povinnost do zapečetěné obálky přiložit naskenovanou kopii nabídky i s podpisy na datovém nosiči (CD apod.) a to ve formátu.pdf (dokumenty, které nejsou k dispozici v elektronické podobě, budou naskenované včetně podpisů).Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídku je možné doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídek poštou na adresu:regiozona s. r. o., Vavrečkova 5262, 760 01 ZlínRozhodující je datum přijetí nabídky, nikoliv datum odeslání.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Nevztahuje se na podání nabídky na více dílčích částí.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Písemná žádost (e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
· Platební a obchodní podmínky jsou stanoveny návrhem Smlouvy o poskytování služeb, které je přílohou této výzvy.
· Zadavatele nepřipouští variantní řešení.
· Zadavatele požaduje, aby dodavatel plně respektoval pravidla publicity OPZ v aktuální verzi a zakázku realizoval v souladu s pravidly OPZ.
· Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit a odstoupit od smlouvy v odůvodněných případech. Zadavatel má možnost zrušit výběrové řízení a odstoupit od smlouvy v případě neposkytnutí dotace a z ostatních zákonných důvodů.
· Uchazeči předkládají své nabídky bezplatně, z předané nabídky nebudou uplatňovat vůči zadavateli žádné nároky. Nabídky předložené jednotlivými uchazeči se nevracejí.
· Uchazeči o zakázku nevzniká žádné právo na úhradu nákladů spojených s touto účastí.
· Otevírání obálek bude zahájen neprodleně po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo otevřít obálky s nabídkami.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- _V_KOVARSON_S_2018_SKEN.pdf (6. 3. 2018 14:12)
- _V_KOVARSON_S_2018_P1_KURZY.docx (6. 3. 2018 14:12)
- _V_KOVARSON_S_2018_P2_ROZPOČET.xlsx (6. 3. 2018 14:12)
- _V_KOVARSON_S_2018_P3_ČP.doc (6. 3. 2018 14:12)
- _V_KOVARSON_S_2018_P4_KRYCÍ_LIST.docx (6. 3. 2018 14:12)
- _V_KOVARSON_S_2018_P5_SMLOUVA.docx (6. 3. 2018 14:12)
- 04_Rozhodnutí_VYLOUČENÍ_SKEN.pdf (16. 4. 2018 13:13)
- 05_Oznámení_ZADAVATEL_SKEN.pdf (16. 4. 2018 13:13)
- 04_Rozhodnutí_VYLOUČENÍ_JAZYKY_CZ_SKEN.pdf (4. 6. 2018 16:09)
- 05_Oznámení_ZADAVATEL_2018_01_06_SKEN.pdf (4. 6. 2018 16:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CE-PA, spol. s r. o., Trojická 1910/7, Nové Město, 128 00 Praha 2, IČ 02229919
Datum podpisu smlouvy: 28. 5. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): RNDr. Zdenka Hromadová, Leskovec 210, 756 11 Leskovec, IČ 68151942
Datum podpisu smlouvy: 30. 5. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TEMPO TRAINING & CONSULTING a. s., Nad Porubkou 838/29, Svinov, 721 00 Ostrava, IČ 26813335
Datum podpisu smlouvy: 12. 7. 2018
Datum ukončení: 12. 7. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.