Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Kovarson, perspektivní zaměstnavatel

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12170

Název zakázky: Kovarson, perspektivní zaměstnavatel

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 3. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: KOVARSON s. r. o.

Sídlo zadavatele: 4. května 212, 755 01 Vsetín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jan Valčík
  • Telefon: +420722947070
  • E-mail: jan.valcik@kovarson.cz

IČ zadavatele: 29220327

DIČ zadavatele: CZ29220327

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jan Valčík
  • Telefon: +420722947070
  • E-mail: jan.valcik@kovarson.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 3. 2018 18:00

Místo pro podání nabídek:
regiozona s. r. o., Vavrečkova 5262, 760 01 Zlín

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

1.     Zajištění vzdělávacích kurzů pracovníků společnosti KOVARSON s. r. o. dle specifikace a závěrečné prozkoušení

 

2.     Popis vzdělávacích aktivit, počet hodin vzdělávací aktivity, maximální jednotková cena pro jednoho účastníka a počet účastníků je uveden v Příloze č. 1 této výzvy.

 

3.     Zakázka je rozdělena na níže uvedené 3 samostatné části, tzv. dílčí zakázky, přičemž každá dílčí zakázka obsahuje přesně vymezený rozsah kurzů. Uchazeč může podat nabídku na 1 i více těchto dílčích zakázek. Rozsah vzdělávacích aktivit v níže uvedených oblastech (dílčích zakázkách č. 1 až 3) je uveden v Příloze 1:

1.     „Měkké a manažerské dovednosti“ – kurzy s pořadovými čísly 1–4 (Dílčí plnění č. 1)

2.     „Technické a jiné odborné vzdělávání“ – kurzy s pořadovými čísly 1–9 (Dílčí plnění č. 2)

3.     „Obecné IT“ – kurzy s pořadovými čísly 1–2 (Dílčí plnění č. 3)

 

Zpracování dokumentace plnění zakázky v rozsahu:

a)     Evidence docházky školených zaměstnanců

b)     Dokumentace průběhu vzdělávací aktivity

c)     Vyhodnocení vzdělávací aktivity

Tato veřejná zakázka je realizována v rámci projektu Kovarson, perspektivní zaměstnavatel“, reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004971, spolufinancovaného z Operačního programu Zaměstnanost.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 483121,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od účinnosti smlouvy nejpozději do 28.2.2019.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou prostory v provozovně společnosti KOVARSON s. r. o., 4. května 212, 755 01 Vsetín

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Kritérium hodnocení: nabídková cena bez DPH za realizaci vzdělávací aktivity v rámci relevantní dílčí oblasti dle přílohy č. 1, přičemž za cenu bez DPH se považuje cena konečná, u plátců DPH cena od DPH osvobozená. „Nabídková cena v Kč bez DPH“ musí obsahovat všechny náklady spojené se splněním zakázky.

Platí, že cena relevantního celkového/dílčího plnění bez DPH je cena přípustná. Uchazeč, který v nabídce jako cenu za plnění zakázky bez DPH uvede částku vyšší než uvedený limit, bude z hodnocení vyloučen.

Cena bude zpracována za jednotlivé dílčí oblasti zakázky podle nabídkového rozpočtu (viz příloha č. 2 Smlouvy o poskytování služeb).

Metoda vyhodnocení nabídek: nejvýhodnější nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH pro každou dílčí část zakázky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

1.     Dodavatel předloží doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. prostou kopii výpisu ze živnostenského rejstříku) a rovněž prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku (nesmí být starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán.

Dodavatel, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii oprávnění k podnikání či jiného dokumentu, z něhož bude zřejmé, že je oprávněn jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.).

2.     Dodavatel předloží analogicky dle § 74 zákona splnění základní způsobilosti formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel splňuje podmínky základní způsobilosti. Vzor čestného prohlášení je přílohou této výzvy – čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky (viz příloha č. 3 ZD).

3.     Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopií výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo prostou kopií certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona).

4.     Společná nabídka. Pokud nabídku do příslušné části zakázky podá více dodavatelů společně, základní a profesní kvalifikační předpoklady dle bodu 1) a 2) této výzvy musí splnit hlavní dodavatel.

5.     Poddodavatel. Dodavatel je oprávněn kvalifikaci (či část kvalifikace) prokázat prostřednictvím poddodavatele. V takovém případě je povinen v rámci nabídky předložit písemný závazek poddodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění zakázky nebo k poskytnutí věci nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém poddodavatel prokázal kvalifikaci za dodavatele. Má se za to, že tento požadavek je splněn, pokud obsahem písemného závazku poddodavatele je společná a nerozdílná odpovědnost poddodavatele za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem. Prokazuje-li však dodavatel prostřednictvím poddodavatele kvalifikaci a předkládá doklady podle bodu 3) vztahující se k takovému poddodavateli, musí z písemného závazku poddodavatele plynout, že se zavázal vykonávat služby, ke kterým se prokazované kritérium kvalifikace vztahuje.

Dodavatel, který podal samostatnou či společnou nabídku do určité části zakázky, nesmí v téže části zakázky vystupovat jako poddodavatel, jehož prostřednictvím jiný dodavatel prokazuje část kvalifikace.

Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoli kvalifikačního kritéria bude uchazeč vyloučen z výběrového řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo vysvětlení zadávací dokumentace a dokladů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídku musí uchazeč podat na celý rozsah plnění dílčí zakázky, tedy všechny uvedené kurzy dané samostatné části nebo částí.

Nabídka musí obsahovat:

1.     Krycí list podle přílohy č. 4 – s označením, které dílčí části se nabídka týká

2.     Nabídka – vlastní text podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče včetně:

a)     Obsahu/osnovy/náplně jednotlivých kurzů

b)     Návrhu harmonogramu kurzů

3.     Nabídku ceny za dílčí plnění zakázky v požadované struktuře viz příloha č. 2 návrhu Smlouvy o poskytování služeb (podepsané osobou oprávněnou jednat za uchazeče)

4.     Kontaktní osoby, a to včetně kontaktní adresy, e-mailové adresy a telefonu

5.     Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (viz příloha č. 3 ZD)

6.     Kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán a rovněž kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky ne starší 90-ti dnů (viz. Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele)

7.     Návrh smlouvy o poskytování služeb podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče ve dvou vyhotoveních (viz příloha č. 5 Smlouva o poskytování služeb). Návrh smlouvy bude doplněn pouze v bodech:

a)     Smluvní strany – identifikační údaje poskytovatele (s. 1)

b)     Bod III. Předmět smlouvy – uchazeč zvolí relevantní dílčí plnění a uvede všechny nabízené kurzy v rámci tohoto dílčího plnění (s. 1)

c)     IV. Cena za služby – výběr varianty (s. 2)

d)     Podpis smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. V případě, že je smlouva podepsána osobou pověřenou, musí být součástí nabídky i plná moc v originále či ověřené kopii. (s. 5)

e)     Příloha č. 1 – Specifikace poskytovaných služeb

i.                V části II. Specifikace vzdělávacích aktivit ponechat pouze relevantní dílčí plnění zakázky (s. 7–15)

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Zpracovatel umožňuje dílčí plnění zakázky. Nabídková cena za dílčí plnění zakázky (musí být řádně označeno číslo dílčího plnění) bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně bez DPH i s DPH, a to v členění uvedeném ve Smlouvě o poskytování služeb v č. IV. odst. 1 a v příloze č. 2 smlouvy.

Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky, tedy:

·       Přípravu a realizaci výuky

·       Školící materiály pro účastníky

·       Osvědčení pro absolventy kurzu

·       Podklady pro monitorování (fotodokumentace, prezenční listina, monitorovací list)

·       Náklady na lektora (mzda, doprava, strava apod.)

·       Výstupy a zpětnou vazbu pro zadavatele

Náklady na prostory

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Doporučená struktura nabídky:I.Krycí list nabídky (Příloha č. 4)II.Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče (vč. přílohy č. 3)III.Nabídkový rozpočet (Příloha č. 2)IV.Návrh smlouvy (Příloha č. 5)V.Vlastní nabídka (viz Podmínky a požadavky na zpracování nabídky, bod a-g)VI.Případné přílohyNabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.Uchazeč má povinnost do zapečetěné obálky přiložit naskenovanou kopii nabídky i s podpisy na datovém nosiči (CD apod.) a to ve formátu.pdf (dokumenty, které nejsou k dispozici v elektronické podobě, budou naskenované včetně podpisů).Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídku je možné doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídek poštou na adresu:regiozona s. r. o., Vavrečkova 5262, 760 01 ZlínRozhodující je datum přijetí nabídky, nikoliv datum odeslání.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Nevztahuje se na podání nabídky na více dílčích částí.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Písemná žádost (e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

·       Platební a obchodní podmínky jsou stanoveny návrhem Smlouvy o poskytování služeb, které je přílohou této výzvy.

·       Zadavatele nepřipouští variantní řešení.

·       Zadavatele požaduje, aby dodavatel plně respektoval pravidla publicity OPZ v aktuální verzi a zakázku realizoval v souladu s pravidly OPZ.

·       Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit a odstoupit od smlouvy v odůvodněných případech. Zadavatel má možnost zrušit výběrové řízení a odstoupit od smlouvy v případě neposkytnutí dotace a z ostatních zákonných důvodů.

·       Uchazeči předkládají své nabídky bezplatně, z předané nabídky nebudou uplatňovat vůči zadavateli žádné nároky. Nabídky předložené jednotlivými uchazeči se nevracejí.

·       Uchazeči o zakázku nevzniká žádné právo na úhradu nákladů spojených s touto účastí.

·      Otevírání obálek bude zahájen neprodleně po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo otevřít obálky s nabídkami.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CE-PA, spol. s r. o., Trojická 1910/7, Nové Město, 128 00 Praha 2, IČ 02229919

    Datum podpisu smlouvy: 28. 5. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): RNDr. Zdenka Hromadová, Leskovec 210, 756 11 Leskovec, IČ 68151942

    Datum podpisu smlouvy: 30. 5. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TEMPO TRAINING & CONSULTING a. s., Nad Porubkou 838/29, Svinov, 721 00 Ostrava, IČ 26813335

    Datum podpisu smlouvy: 12. 7. 2018

Datum ukončení: 12. 7. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 3. 2018
 
Aktualizováno: 16. 7. 2018