Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Kurzy českého jazyka pro cizince

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12080

Název zakázky: Kurzy českého jazyka pro cizince

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 1. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Organizace pro pomoc uprchlíkům, z.s.

Sídlo zadavatele: Kovářská 939/4, Libeň, 190 00 Praha

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Martin Rozumek
  • Telefon: +420730158779
  • E-mail: opu@opu.cz

IČ zadavatele: 45768676

DIČ zadavatele: CZ45768676

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Michal Šilhánek
  • Telefon: +420602162198
  • E-mail: m.silhanek@pmadvisory.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 2. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Lipová 906/1, 602 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zadávacího řízení je zajištění realizace kurzů českého jazyka pro cizince.

Veřejná zakázka je rozdělena na následující samostatné části:

Část 1: Kraj Jihomoravský, Moravskoslezský a Královéhradecký - A

Část 2: Kraj Jihomoravský, Moravskoslezský a Královéhradecký - B

Část 3: hlavní město Praha

Část 4: Kraj Plzeňský, Středočeský a Ústecký - A

Část 5: Kraj Plzeňský - B

Účastníci mohou podat nabídku na kteroukoliv samostatnou část předmětu plnění, případně na více částí předmětu plnění (vždy ale jako samostatné nabídky v samostatných obálkách). Na každou z částí předmětu plnění je přitom možno podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Zadavatel dále nepřipouští nabídky obsahující zpoplatněné plnění nad rámec plnění požadovaného touto zadávací dokumentací; taková nabídka bude ze soutěže vyřazena a účastník bude vyloučen pro nesplnění podmínek zadání.

 

Část 1: Kraj Jihomoravský, Moravskoslezský a Královéhradecký - A

Předmětem zakázky je zajištění realizace individuálních kurzů českého jazyka pro cizince. Kurzy českého jazyka budou realizovány v několika krajích České republiky. Jedná se o kraj Moravskoslezský, Jihomoravský a Královéhradecký.

U prvního, již realizovaného, projektu se jedná o 30 osob (v rámci kraje vždy 10 osob), kterým bude poskytován individuální kurz ČJ v rozsahu 40 vyučovacích hodin (v souladu s projektem je jedna vyučovací hodina brána jako 60 minut, tzn. celková hodinová dotace jednoho kurzu je 40 x 60 minut). Kurzy budou rozděleny následovně:

kurzy intenzivní: 3x týdně 2 vyučovací hodiny (tj. 3 x 2x60 minut),
kurzy méně intenzivní 2 x týdně 2 vyučovací hodiny (tj. 2 x 2x60 minut),
kurzy nejméně intenzivní 1x týdně 2 vyučovací hodiny (tj. 1 x 2x60 minut).

Úrovně znalosti českého jazyka klientů se nedají předem odhadnout. Předpokládá se, že se bude jednat o úroveň od A1 do B2, přičemž z praxe lze předpokládat, že nejčastější budou kurzy úrovně A1, A2. Nelze ani dopředu stanovit počet účastníků v jednotlivých kurzech, neboť vše záleží na počtu účastníků projektu.

Povinností dodavatele je zajistit:

10 kurzů českého jazyka v Moravskoslezském kraji
10 kurzů českého jazyka v Jihomoravském kraji
10 kurzů českého jazyka v Královéhradeckém kraji

 

Část 2: Kraj Jihomoravský, Moravskoslezský a Královéhradecký - B

Předmětem této části zakázky je zajištění realizace individuálních i skupinových kurzů klasických i profesních kurzů českého jazyka pro cizince. Kurzy českého jazyka budou realizovány v kraji Moravskoslezském, Jihomoravském a Královéhradeckém.

 

V rámci této části se jedná o zajištění kurzů českého jazyka pro 153 osob (v rámci kraje vždy 51 osob), kterým bude poskytován individuální či skupinový kurz ČJ v rozsahu 90 vyučovacích hodin (v souladu s projektem je jedna vyučovací hodina brána jako 45 minut, tzn. celková hodinová dotace jednoho kurzu je 90 x 45 minut).

 

V každém kraji je povinností dodavatele naplánovat zrealizování min. 6 skupinových kurzů (max. počet osob ve skupinovém kurzu je stanoven na 6). Zbylý počet osob  individuální formou či skupinově. Předpokládáme, že 10 osob v každém kraji by mělo být vzděláno profesními kurzy českého jazyka (skupinově při přihlášení se min. 4 osob se stejnou profesní zaměřeností či individuálně). Dosažená úroveň znalosti českého jazyka po absolvování kurzu musí být min. A2. Nelze dopředu stanovit počet účastníků v jednotlivých kurzech, neboť vše záleží na počtu účastníků projektu.

 

Povinností dodavatele je zajistit v kraji Královehradeckém kurzy českého jazyka pro předpokládaný počet 51 osob.

 

Povinností dodavatele je zajistit v kraji Jihomoravském kurzy českého jazyka pro předpokládaný počet 51 osob.

 

Povinností dodavatele je zajistit v kraji Moravskoslezském kurzy českého jazyka pro předpokládaný počet 51 osob.

 

Část 3: hlavní město Praha

Předmětem plnění této části veřejné zakázky je zajištění 30 individuálních kurzů českého jazyka. Doba poskytnutí individuálního kurzu ČJ je 40 hod. (1 hod. se počítá 45 min.). Kurzy by měly probíhat následovně:

kurzy intenzivní: 3x týdně po 2 hodinách
kurzy méně intenzivní 2x týdně po 2 hodinách,
kurzy nejméně intenzivní 1x týdně po 2 hodinách.

Úrovně znalosti českého jazyka klientů se nedají předem odhadnout, předpokládá se, že se bude jednat o úroveň od A1 do C1, přičemž z praxe lze předpokládat, že nejčastější vstupní úroveň znalosti bude A2. Je možné, že bude potřeba zrealizovat i profesní kurzy českého jazyka.

Povinností dodavatele je zajistit 30 kurzů českého jazyka.

 

Část 4: Kraj Plzeňský, Středočeský a Ústecký - A

Předmětem zakázky je zajištění realizace individuálních kurzů českého jazyka pro cizince. Kurzy českého jazyka budou realizovány v několika krajích České republiky. Jedná se o kraj Plzeňský, Středočeský a Ústeckém.

U prvního, již realizovaného, projektu se jedná o 10 osob (v rámci kraje Plzeňského 4 osoby, v rámci kraje Středočeského 3 osoby a v rámci kraje Ústeckého 3 osoby), kterým bude poskytován individuální kurz ČJ v rozsahu 40 vyučovacích hodin (v souladu s projektem je jedna vyučovací hodina brána jako 60 minut, tzn. celková hodinová dotace jednoho kurzu je 40 x 60 minut). Kurzy budou probíhat následovně:

kurzy intenzivní: 3x týdně 2 vyučovací hodiny (tj. 3 x 2x60 minut),
kurzy méně intenzivní 2 x týdně 2 vyučovací hodiny (tj. 2 x 2x60 minut),
kurzy nejméně intenzivní 1x týdně 2 vyučovací hodiny (tj. 1 x 2x60 minut).

Úrovně znalosti českého jazyka klientů se nedají předem odhadnout. Předpokládá se, že se bude jednat o úroveň od A1 do B2, přičemž z praxe lze předpokládat, že nejčastější budou kurzy úrovně A1, A2. Nelze ani dopředu stanovit počet účastníků v jednotlivých kurzech, neboť vše záleží na počtu účastníků projektu.

Povinností dodavatele je zajistit :

4 kurzy českého jazyka v Plzeňském kraji
3 kurzy českého jazyka ve Středočeském kraji
3 kurzy českého jazyka v Ústeckém kraji

 

Část 5: Kraj Plzeňský - B

Předmětem této části zakázky je zajištění realizace individuálních i skupinových kurzů klasických i profesních kurzů českého jazyka pro cizince. Kurzy českého jazyka budou realizovány v kraji Plzeňském.

V rámci této části se jedná o zajištění kurzů českého jazyka pro 51 osob, kterým bude poskytován individuální či skupinový kurz ČJ v rozsahu 90 vyučovacích hodin (v souladu s projektem je jedna vyučovací hodina brána jako 45 minut, tzn. celková hodinová dotace jednoho kurzu je 90 x 45 minut).

V kraji je povinností dodavatele naplánovat zrealizování min. 6 skupinových kurzů (max. počet osob ve skupinovém kurzu je stanoven na 6). Zbylý počet osob individuální formou či skupinově. Předpokládáme, že 10 osob v každém kraji by mělo být vzděláno profesními kurzy českého jazyka (skupinově při přihlášení se min. 4 osob se stejnou profesní zaměřeností či individuálně). Dosažená úroveň znalosti českého jazyka po absolvování kurzu musí být min. A2. Nelze dopředu stanovit počet účastníků v jednotlivých kurzech, neboť vše záleží na počtu účastníků projektu.

Povinností dodavatele je zajistit v kraji Plzeňském kurzy českého jazyka pro předpokládaný počet 51 osob.

Zadavatel informuje účastníky, že projekt bude spolufinancován ze zdrojů Evropské unie v rámci Operačního programu Zaměstnanost a bude se řídit pravidly tohoto operačního programu, tedy konkrétně kapitolou 19. Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3123966,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
dle dílčí části

Místo dodání / převzetí plnění:
ČR, dle dílčí části

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Část 1: Kraj Jihomoravský, Moravskoslezský a Královéhradecký - A

    1.1.1.       Zadavatel stanovil pro zadání veřejné zakázky v souladu s ustanovením § 114 zákona, že nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.

    1.1.2.       V rámci základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky se budou hodnotit dílčí kritéria dle následující tabulky:

    Č. dílčího kritéria

    Popis kritéria

    Váha v %

    1.

    Cena za 1 hodinu výuky (délka 60 minut) v Kč vč. DPH

    100

    1.1.3.       Způsob hodnocení:

    Stanovení pořadí nabídek bude provedeno podle výše nabídkových cen v Kč vč. DPH s tím, že nejnižší celková nabídková cena v Kč vč. DPH určuje nejvhodnější nabídku. Ostatní nabídky budou seřazeny podle výše celkových nabídkových cen v Kč včetně DPH vzestupně

    1.1.4.       V případě rovnosti celkového počtu získaných bodů u dvou nebo více nejlépe hodnocených nabídek bude jako nejvhodnější nabídka určena losem. K losování budou pozváni zástupci losovaných účastníků VŘ. Pozváni budou e-mailem a doporučeným dopisem. Datum losování bude nejdříve za 4 pracovní dny od poslání e-mailu a doporučeného dopisu s pozváním.

    1.1.5.       Účastníci předloží ve svých nabídkách následující údaje a doklady, které budou sloužit zadavateli pro posouzení nabídek podle výše uvedených kritérií - účastníkem vyplněné údaje v návrhu smlouvy o spolupráci.

     

    Část 2: Kraj Jihomoravský, Moravskoslezský a Královéhradecký - B

    1.1.6.       Zadavatel stanovil pro zadání veřejné zakázky v souladu s ustanovením § 114 zákona, že nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.

    1.1.7.       V rámci základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky se budou hodnotit dílčí kritéria dle následující tabulky:

    Č. dílčího kritéria

    Popis kritéria

    Váha v %

    1.

    Cena za 1 hodinu výuky (délka 45 minut) v Kč vč. DPH

    100

    1.1.8.       Způsob hodnocení:

    Stanovení pořadí nabídek bude provedeno podle výše nabídkových cen v Kč vč. DPH s tím, že nejnižší celková nabídková cena v Kč vč. DPH určuje nejvhodnější nabídku. Ostatní nabídky budou seřazeny podle výše celkových nabídkových cen v Kč včetně DPH vzestupně

    1.1.9.       V případě rovnosti celkového počtu získaných bodů u dvou nebo více nejlépe hodnocených nabídek bude jako nejvhodnější nabídka určena losem. K losování budou pozváni zástupci losovaných účastníků VŘ. Pozváni budou e-mailem a doporučeným dopisem. Datum losování bude nejdříve za 4 pracovní dny od poslání e-mailu a doporučeného dopisu s pozváním.

    1.1.10.     Účastníci předloží ve svých nabídkách následující údaje a doklady, které budou sloužit zadavateli pro posouzení nabídek podle výše uvedených kritérií - účastníkem vyplněné údaje v návrhu smlouvy o spolupráci.

     

    Část 3: hlavní město Praha

    1.1.11.     Zadavatel stanovil pro zadání veřejné zakázky v souladu s ustanovením § 114 zákona, že nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.

    1.1.12.     V rámci základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky se budou hodnotit dílčí kritéria dle následující tabulky:

    Č. dílčího kritéria

    Popis kritéria

    Váha v %

    1.

    Cena za 1 hodinu výuky (délka 45 minut) v Kč vč. DPH

    100

    1.1.13.     Způsob hodnocení:

    Stanovení pořadí nabídek bude provedeno podle výše nabídkových cen v Kč vč. DPH s tím, že nejnižší celková nabídková cena v Kč vč. DPH určuje nejvhodnější nabídku. Ostatní nabídky budou seřazeny podle výše celkových nabídkových cen v Kč včetně DPH vzestupně

    1.1.14.     V případě rovnosti celkového počtu získaných bodů u dvou nebo více nejlépe hodnocených nabídek bude jako nejvhodnější nabídka určena losem. K losování budou pozváni zástupci losovaných účastníků VŘ. Pozváni budou e-mailem a doporučeným dopisem. Datum losování bude nejdříve za 4 pracovní dny od poslání e-mailu a doporučeného dopisu s pozváním.

    1.1.15.     Účastníci předloží ve svých nabídkách následující údaje a doklady, které budou sloužit zadavateli pro posouzení nabídek podle výše uvedených kritérií - účastníkem vyplněné údaje v návrhu smlouvy o spolupráci.

     

    Část 4: Kraj Plzeňský, Středočeský a Ústecký - A

    1.1.16.     Zadavatel stanovil pro zadání veřejné zakázky v souladu s ustanovením § 114 zákona, že nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.

    1.1.17.     V rámci základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky se budou hodnotit dílčí kritéria dle následující tabulky:

     

    Č. dílčího kritéria

    Popis kritéria

    Váha v %

    1.

    Cena za 1 hodinu výuky (délka 60 minut) v Kč vč. DPH

    100

    1.1.18.     Způsob hodnocení:

    Stanovení pořadí nabídek bude provedeno podle výše nabídkových cen v Kč vč. DPH s tím, že nejnižší celková nabídková cena v Kč vč. DPH určuje nejvhodnější nabídku. Ostatní nabídky budou seřazeny podle výše celkových nabídkových cen v Kč včetně DPH vzestupně

    1.1.19.     V případě rovnosti celkového počtu získaných bodů u dvou nebo více nejlépe hodnocených nabídek bude jako nejvhodnější nabídka určena losem. K losování budou pozváni zástupci losovaných účastníků VŘ. Pozváni budou e-mailem a doporučeným dopisem. Datum losování bude nejdříve za 4 pracovní dny od poslání e-mailu a doporučeného dopisu s pozváním.

    1.1.20.     Účastníci předloží ve svých nabídkách následující údaje a doklady, které budou sloužit zadavateli pro posouzení nabídek podle výše uvedených kritérií - účastníkem vyplněné údaje v návrhu smlouvy o spolupráci.

     

    Část 5: Kraj Plzeňský - B

    1.1.21.     Zadavatel stanovil pro zadání veřejné zakázky v souladu s ustanovením § 114 zákona, že nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.

    1.1.22.     V rámci základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky se budou hodnotit dílčí kritéria dle následující tabulky:

    Č. dílčího kritéria

    Popis kritéria

    Váha v %

    1.

    Cena za 1 hodinu výuky (délka 45 minut) v Kč vč. DPH

    100

    1.1.23.     Způsob hodnocení:

    Stanovení pořadí nabídek bude provedeno podle výše nabídkových cen v Kč vč. DPH s tím, že nejnižší celková nabídková cena v Kč vč. DPH určuje nejvhodnější nabídku. Ostatní nabídky budou seřazeny podle výše celkových nabídkových cen v Kč včetně DPH vzestupně

    1.1.24.     V případě rovnosti celkového počtu získaných bodů u dvou nebo více nejlépe hodnocených nabídek bude jako nejvhodnější nabídka určena losem. K losování budou pozváni zástupci losovaných účastníků VŘ. Pozváni budou e-mailem a doporučeným dopisem. Datum losování bude nejdříve za 4 pracovní dny od poslání e-mailu a doporučeného dopisu s pozváním.

    Účastníci předloží ve svých nabídkách následující údaje a doklady, které budou sloužit zadavateli pro posouzení nabídek podle výše uvedených kritérií - účastníkem vyplněné údaje v návrhu smlouvy o spolupráci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

1.1.           Základní způsobilost – stejné pro všechny části

1.1.1.       Způsobilým podle § 74 odst. 1 zákona není dodavatel, který

a)  byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

b)  má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c)  má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d)  má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e)  je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

1.1.2.       Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle § 74 odstavce 1 písm. a) zákona splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je‑li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle § 74 odstavce 1 písm. a) zákona splňovat

a)  tato právnická osoba,

b)  každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a

c)  osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

1.1.3.       Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu

a)  zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle § 74 odstavce 1 písm. a) zákona splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,

b)  české právnické osoby, musí podmínku podle § 74 odstavce 1 písm. a) zákona splňovat osoby uvedené v § 74 odstavci 2 zákona a vedoucí pobočky závodu.

1.1.4.       Splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice prokazuje dodavatel v nabídce předložením:

a)  výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. a) zákona,

b)  potvrzení příslušného finančního úřadu ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b) zákona,

c)  písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b) zákona,

d)  písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. c) zákona,

e)  potvrzení příslušné okresní správy sociálního zabezpečení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. d) zákona,

f)   výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. e) zákona.

1.2.           Profesní způsobilost – stejně pro všechny části

1.2.1.       Splnění profesní způsobilosti dle § 77 odst. 1 zákona prokáže dodavatel předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

1.2.2.       Splnění profesní způsobilosti dle § 77 odst. 2 písm. a) zákona prokáže dodavatel předložením živnostenského oprávnění pro předmět činnosti relevantní s předmětem tohoto zadávacího řízení, případně výpisu ze živnostenského rejstříku, z kterého toto oprávnění vyplývá. Relevantním oprávněním k podnikání se má na mysli zejména: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona – obor činností: Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti.

1.2.3.       Splnění profesní způsobilosti se prokazuje předložením příslušných dokladů.

1.3.           Technická kvalifikace

1.3.1.       Zadavatel požaduje prokázání technické kvalifikace podle ustanovení § 79 odst. 2 písm. c) a d) zákona.

1.3.2.       Splnění technických kvalifikačních předpokladů dle § 79 odst. 2 písm. c) zákona prokáže dodavatel předložením seznamu techniků nebo technických útvarů (lektorů), které se budou podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.

Požadovaná minimální úroveň:

Dílčí část 1: Kraj Jihomoravský, kraj Moravskoslezský a kraj Královéhradecký - A

Lektor českého jazyka pro cizince zapojený do zakázky – 2 osoby pro každý kraj

Dílčí část 2: Kraj Jihomoravský, kraj Moravskoslezský a kraj Královéhradecký - B

Lektor českého jazyka pro cizince zapojený do zakázky – 2 osoby pro každý kraj

Dílčí část 3: hlavní město Praha

Lektor českého jazyka pro cizince zapojený do zakázky – 2 osoby

Dílčí část 4: Kraj Plzeňský, kraj Ústecký a kraj Středočeský - A

Lektor českého jazyka pro cizince zapojený do zakázky – 2 osoby pro každý kraj

Dílčí část 5: Kraj Plzeňský - B

Lektor českého jazyka pro cizince zapojený do zakázky – 2 osoby

Způsob prokázání:

Seznam techniků či technických útvarů ve formě čestného prohlášení, který bude zahrnovat všechny výše uvedené funkce. Tento seznam bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem účastníka či za něj.

1.3.3.       Splnění technických kvalifikačních předpokladů dle § 79 odst. 2 písm. d) zákona prokáže dodavatel předložením osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům.

Požadovaná minimální úroveň:

Dílčí část 1: Kraj Jihomoravský, kraj Moravskoslezský a kraj Královéhradecký - A

Každý lektor českého jazyka pro cizince zapojený do zakázky – vyšší odborné/VŠ vzdělání, praxe ve výuce českého jazyka pro cizince min. 2 roky, zkušenost s realizací alespoň 2 kurzů českého jazyka pro dospělé cizince za poslední 2 roky před zahájením zadávacího řízení.

Dílčí část 2: Kraj Jihomoravský, kraj Moravskoslezský a kraj Královéhradecký - B

Každý lektor českého jazyka pro cizince zapojený do zakázky – vyšší odborné/VŠ vzdělání, praxe ve výuce českého jazyka pro cizince min. 2 roky, zkušenost s realizací alespoň 2 kurzů českého jazyka pro dospělé cizince za poslední 2 roky před zahájením zadávacího řízení.

Dílčí část 3: hlavní město Praha

Každý lektor českého jazyka pro cizince zapojený do zakázky – vyšší odborné/VŠ vzdělání, praxe ve výuce českého jazyka pro cizince min. 2 roky, zkušenost s realizací alespoň 2 kurzů českého jazyka pro dospělé cizince za poslední 2 roky před zahájením zadávacího řízení.

Dílčí část 4: Kraj Plzeňský, kraj Ústecký a kraj Středočeský - A

Každý lektor českého jazyka pro cizince zapojený do zakázky – vyšší odborné/VŠ vzdělání, praxe ve výuce českého jazyka pro cizince min. 2 roky, zkušenost s realizací alespoň 2 kurzů českého jazyka pro dospělé cizince za poslední 2 roky před zahájením zadávacího řízení.

Dílčí část 5: Kraj Plzeňský - B

Každý lektor českého jazyka pro cizince zapojený do zakázky – vyšší odborné/VŠ vzdělání, praxe ve výuce českého jazyka pro cizince min. 2 roky, zkušenost s realizací alespoň 2 kurzů českého jazyka pro dospělé cizince za poslední 2 roky před zahájením zadávacího řízení.

Způsob prokázání:

Dodavatel v nabídce doloží strukturovaný životopis podepsaný dotyčnou osobou osvědčující praxi, zkušenost s obdobnými zakázkami (u těchto bude uvedeno: období realizace, kontakt na objednatele, vykonávaná funkce na dané zakázce).

1.4.           Prokazování splnění kvalifikace v nabídce

1.4.1.       Doklady o kvalifikaci předkládají dodavatelé v nabídkách v kopiích a mohou je nahradit čestným prohlášením nebo výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona). Zadavatel si může v průběhu zadávacího řízení vyžádat předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů o kvalifikaci. Doklady prokazující základní způsobilost podle § 74 zákona a profesní způsobilost podle § 77 odst. 1 zákona musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

1.4.2.       Vzor čestného prohlášení o splnění kvalifikace ve zjednodušeném podlimitním řízení je obsažen v příloze č. 2 zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

1.1.           Obecné požadavky

1.1.1.       Dodavatelé jsou povinni do nabídky zapracovat všechny požadavky zadavatele vyplývající ze zadávacích podmínek a všechny skutečnosti vyplývající ze zákona.

1.1.2.       Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

1.1.3.       Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.

1.1.4.       Nabídka bude předložena v listinné podobě v českém jazyce. Zadavatel doporučuje, aby byla předložena ve dvojím listinném vyhotovení (1x originál, 1x prostá kopie). Nabídka bude rovněž předložena v jednom vyhotovení v elektronické podobě na CD/DVD nebo USB flash disku, a to ve formátu *.pdf. Vyplněný návrh smlouvy o spolupráci bude nadto ve formátu .doc(x).

1.1.5.       Listinné vyhotovení nabídky bude zabezpečeno proti manipulaci s jednotlivými listy provázáním provázkem, jehož volné konce budou zapečetěny nebo přelepeny nebo jinak ukončeny tak, aby bez násilného porušení provázání nebylo možné žádný list volně vyjmout.

1.1.6.       Všechny listy nabídky budou číslovány vzestupnou nepřerušenou číselnou řadou.

1.1.7.       Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, a to včetně kontaktní adresy, telefonu a e-mailové adresy. Tato kontaktní osoba bude uvedena v krycím listu dle závazného vzoru – viz Příloha č.2. Na e-mailovou adresu kontaktní osoby mohou být doručovány dokumenty související se zadávacím řízením (např. žádost o objasnění nebo doplnění údajů či dokladů, žádost o zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny apod.).

1.1.8.       Dodavatelé podávají své nabídky v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky: „Kurzy českého jazyka pro cizince“ a označení dílčí části a nápisem Neotvírat.

1.1.9.       Nabídky je možné podávat osobně na adrese zadavatele: Public Market Advisory s.r.o., Lipová 906/1, 602 00 Brno, a to v pracovní dny v časovém rozmezí 9:00 – 15:30, nebo poštou či obdobnou službou.

1.1.10.     Za čas podání nabídky odpovídá dodavatel. Zadavatel neuznává zdržení zaviněné poštou, kurýrní službou či jiným přepravcem nabídky. Za čas podání nabídky se přitom považuje čas uvedený na dokladu o předání nabídky zadavateli.

1.1.11.     Všechny doručené a přijaté nabídky budou opatřeny pořadovým číslem, datem a hodinou přijetí a budou zapsány do evidenčního archu podaných nabídek.

1.1.12.     Nabídky, které budou doručeny po skončení lhůty pro podání nabídek, se nepovažují za nabídky podané a v průběhu zadávacího řízení se k nim nepřihlíží.

1.2.           Struktura nabídky

1.2.1.       Zadavatel doporučuje dodavatelům strukturovat nabídku následujícím způsobem:

-       Krycí list nabídky – viz Příloha č. 2

-       Obsah nabídky

-       Doklady k prokázání splnění kvalifikace

-       Doklad o oprávnění osoby, která podepsala návrh smlouvy o spolupráci, zastupovat dodavatele (pokud nelze vyčíst z výpisu v obchodním rejstříku)

-       Návrh smlouvy o spolupráci včetně příloh – viz Příloha č. 1

-       Seznam poddodavatelů nebo prohlášení, že zakázka nebude plněna prostřednictvím poddodavatelů – viz Příloha č. 2

-       Případné další dokumenty

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

1.1.1.       avatel je povinen stanovit nabídkovou cenu pro veřejnou zakázku absolutní částkou v Kč vč. DPH.

1.1.2.       Nabídková cena bude zpracována v souladu s touto zadávací dokumentací a jejími přílohami v závazném návrhu smlouvy o spolupráci, který bude součástí nabídky.

1.1.3.       Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit, pokud to výslovně neupravuje tato zadávací dokumentace.

1.1.4.       Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele nutné k řádnému a včasnému provedení příslušné části zakázky. Nabídková cena obsahuje předpokládaný vývoj cen až do konce platnosti smlouvy o spolupráci, rovněž obsahuje i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám až do konce její platnosti.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na danou dílčí část.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Spolek PELICAN, z.s., se sídlem Lidická 695/9, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 45768676Dílčí část 1

    Datum podpisu smlouvy: 10. 7. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Agentura Parole s.r.o., se sídlem Václavské náměstí 834/17, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČO: 27285359Dílčí část 2

    Datum podpisu smlouvy: 17. 7. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GLOSSA, s.r.o., se sídlem Jindřišská 11, 110 00 Praha 1, IČO: 26172062Dílčí část 3

    Datum podpisu smlouvy: 15. 5. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Spolek PELICAN, z.s., se sídlem Lidická 695/9, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 45768676Dílčí část 4

    Datum podpisu smlouvy: 10. 7. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Agentura Parole s.r.o., se sídlem Václavské náměstí 834/17, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČO: 27285359Dílčí část 5

    Datum podpisu smlouvy: 17. 7. 2018

Datum ukončení: 17. 7. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 31. 1. 2018
 
Aktualizováno: 13. 8. 2018