Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Kurzy ve společnosti TUBES International s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13402

Název zakázky: Kurzy ve společnosti TUBES International s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 4. 2020

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: TUBES International s.r.o.

Sídlo zadavatele: Bohumínská 172/151, Muglinov, 712 00 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Aleš Kajzar
  • Telefon: +420597582734
  • E-mail: a.kajzar@tubes-international.com

IČ zadavatele: 25882929

DIČ zadavatele: CZ25882929

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Aleš Kajzar
  • Telefon: +420597582734
  • E-mail: a.kajzar@tubes-international.com

Lhůta pro podání nabídek: 11. 5. 2020 23:59

Místo pro podání nabídek:
Bohumínská 172/151, Muglinov, 712 00 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Klasifikace předmětu veřejné zakázky:

CPV 80000000-4   Vzdělávání a školení

 

Jedná se o veřejnou zakázku na vzdělávací služby: předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění

komplexního vzdělávání pro zaměstnance zadavatele.

 

Z hlediska terminologie výzvy 97 OP Z jsou součástí veřejné zakázky kurzy z oblastí:

 

Část 1

- Obecné IT

 

Část 2

- Měkké a manažerské dovednosti, Účetní, ekonomické a právní kurzy

 

Zakázka je dle ust. § 35 zákona rozdělena na 2 části, přičemž účastníci jsou oprávněni podat nabídku na každou část veřejné zakázky zvlášť, případně na jejich libovolné kombinace, nebo na všechny části veřejné zakázky najednou.

Využití poddodavatelů zadavatel umožňuje a nevymezuje žádnou specifickou část zakázky, kterou by nebylo možné zajistit poddodavatelem.

 

Cílem projektu je realizace vzdělávacích aktivit směřujících ke zvýšení kvalifikace a odbornosti zaměstnanců společnosti. Do projektu bude zapojeno celkem 46 zaměstnanců žadatele.

 

Bližší informace o počtech osob na jednotlivých kurzech, názvy konkrétních kurzů, délka jejich trvání, počty skupin apod. jsou uvedeny v příloze č. 4 a 5 Tabulka kurzů, kterou může uchazeč použít také pro kalkulaci nabídkové ceny.

 

Z důvodu aktuální situace v době realizace kurzů může dojít k mírným odchylkám v počtech účastníků z důvodu nepřítomnosti zapojených zaměstnanců (nemocenská, dovolená, pracovní cesta apod.).

 

Vzdělávání bude realizováno formou kurzů zajištěných vybraným dodavatelem vzdělávacích služeb. Součástí zajištění vzdělávání je organizační příprava, provedení kurzu kvalifikovaným lektorem, zabezpečení nezbytné související administrativy (prezenční listiny, dokumentace ke kurzům, certifikáty) a publicity podle pravidel OP Z (označení učeben, školicích materiálů apod.).

 

Zadavatel požaduje, aby výuka byla zaměřena s ohledem na potřeby účastníků, které vyplývají z oblasti činnosti společnosti TUBES International s.r.o., která se zabývá zejména prodejem a dále výrobou hadic a hadicových spojek.

 

Obsahy kurzů, výukové metody, modelová situace, případové studie apod. by měly odrážet reálné situace, s nimiž naši zaměstnanci přichází ve své praxi do styku. Pro jednotlivé kurzy pak bude potřeba zohlednit i pracovní zařazení a pokročilost účastníků. Uchazeč ve své nabídce navrhne efektivní způsoby, jak potřeby a pokročilost účastníků zjistí.

 

Níže uvedené formy, metody a techniky výuky jsou jen rámcové. Konkrétní průběh a metody výuky budou upřesněny po dohodě s vybraným účastníkem, popřípadě zvoleným lektorem daného kurzu. Uchazeč v nabídce popíše metody, které chce pro vzdělávání použít.

 

Poptávané oblasti kurzů podle částí

 

Část 1

- Obecné IT kurzy

Cílová skupina: střední a nižší management, backoffice, obchodníci, pracovníci výroby a skladu

Forma výuky: prezentace lektora s tištěným výukovým materiálem, procvičením u počítačů, řešení dílčích příkladů z praxe účastníků, individuální a skupinová výuka, dotazy a konzultace.

Výuka těchto kurzů (IS IFS) může probíhat v českém, slovenském a/nebo polském jazyce.

 

Část 2

- Měkké a manažerské dovednosti

Cílová skupina: střední a nižší management, backoffice, obchodníci, pracovníci výroby a skladu

Forma výuky: prezentace lektora s tištěným výukovým materiálem, řešení případových studií a modelových situací (hraní rolí), praktické příklady z firemního prostředí, diskuse, workshopy, týmové a individuální projekty.

 

- Účetní, ekonomické a právní kurzy

Cílová skupina: účetní, management

Forma výuky: teoretický výklad s powerpointovou prezentací a tištěným výukovým materiálem,

řešení případových studií dle požadavků účastníků, praktické příklady z firemního prostředí, týmové a individuální projekty.

 

 

Kurzy musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty

s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání:

https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815

 

Dodavatel zajistí realizaci všech školících aktivit v dané části. Zajištěním školících aktivit se rozumí:

− příprava a realizace kurzů za účasti kompetentního lektora, přičemž 1 školící hodina = 60

minut u všech kategorií kurzů uvedených výše.

- 1 školící den = 8 x školící hodina + minimálně 30 minut přestávky na oběd

− odborné proškolení účastníků kurzů kompetentním lektorem,

− poskytnutí studijních materiálů účastníkům kurzů,

− dodržení pravidel pro publicitu v souladu s požadavky Operačního programu Zaměstnanost,

− tisk a distribuci materiálů pro účastníky (skripta, hand outy, tištěné prezentace apod.);

− zajištění prezenční listiny z každého kurzu na formulář požadovaný řídícím orgánem, která

bude podepsána všemi účastníky a lektorem,

− zajištění hodnotících dotazníků z kurzů, které budou sloužit pro evaluaci vzdělávání a zajistí

zpětnou vazbu o kvalitě pořádaného kurzu,

− zajištění osvědčení či certifikátu o absolvování z každého kurzu pro jednotlivé účastníky, podepsaných dle pravidel OP Z lektorem i zástupcem vzdělávacího subjektu

− veškeré náklady spojené se zajištěním lektora (cestovné, ubytování, stravné apod.) a další náklady související se zjištěním školení (náklady na realizační tým, tisky, telefony apod.)

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 874358,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.12.2021

Místo dodání / převzetí plnění:
Bohumínská 172/151, Muglinov, 712 00 Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

 

Hodnocení nabídek v obou částech bude provedeno podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejnižší nabídkové ceny.

 

Kritérium hodnocení                                                              Váha kritéria v %

Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH                                                    100 %

 

ZPŮSOB HODNOCENÍ

 

Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH s váhou 100 %:

Bude hodnocena výše předložené celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH. Nabídková cena bude stanovena jako celková cena za kompletní realizaci zakázky. Nejvyšší počet bodů bude přidělen nabídce s nejnižší nabídkovou cenou.

 

Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu účastníka bodovací metodou. Nabídková cena

účastníka bude hodnocena podle její absolutní výše v Kč bez DPH. Bodové hodnocení bude

vypočteno podle tohoto vzorce:

 

nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH

------------------------------------------------------------ X 100 (bodů)

hodnocená nabídková cena v Kč bez DPH

 

Nabídka s nejnižší cenou, tedy nabídka, která získá 100 bodů, bude nabídkou vítěznou.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele, nemá splatné daňové nedoplatky, splatné nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele (vzor čestného prohlášení je přílohou č. 2 této výzvy)
  • Kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje

 

Čestné prohlášení o neexistenci splatných nedoplatků a výpis z obchodního rejstříku nebo obdobné evidence nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů.

 

  • kopie oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují, přičemž zadavatel požaduje předložení dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění pro činnost Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, nebo jiné ekvivalentní oprávnění

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

 

  • Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele;
    • Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů poskytnutých dodavatelem a řádně dokončených (uznat lze jen kurzy řádně dokončené, ne ty teprve plánované v rámci větších zakázek nebo rámcových smluv)
    • ze seznamu musí vyplývat, že dodavatel úspěšně dodal:

pro část 1

  • minimálně 2 služby zahrnující školení obecných IT kurzů o objemu v min. hodnotě 300.000,- Kč bez DPH za každou z těchto zakázek; z toho min. 1 služba bude současně zahrnovat minimálně proškolených 800 osobohodin;

pro část 2

  • minimálně 2 služby zahrnující školení na měkké dovednosti o objemu v min. hodnotě 70.000,- Kč bez DPH za každou z nich a z toho min. 1 služba bude současně zahrnovat minimálně proškolených 300 osobohodin;
  • minimálně 1 službu zahrnující školení na právní a účetní kurzy o objemu v min. hodnotě 35.000,- Kč bez DPH; a z toho min. 1 služba bude současně zahrnovat minimálně proškolených 150 osobohodin;

 

Seznam významných služeb je dodavatel povinen předložit ve formě čestného prohlášení obsahující minimálně následující údaje:

  • název objednatele a kontaktní údaje na objednatele, včetně uvedení konkrétní osoby pro ověření referencí a jejích kontaktních údajů (telefon, e-mail),
  • název významné služby,
  • bližší specifikaci - popis poskytovaných služeb,
  • celkový rozsah plnění (ve finančním vyjádření v Kč); u plnění zasahujících do budoucnosti uvede dodavatel rozsah plnění ve finančním vyjádření v Kč vztahujícím se ke dni podání nabídky, budoucí plnění nebudou uznána,
  • období poskytování dané služby (MM/RR – MM/RR),
  • počet proškolených osobohodin v rámci dané služby.

 

  • Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům. Dodavatel splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud realizační tým dodavatele, bude splňovat níže uvedené kvalifikační požadavky:

 

 

  • všichni lektoři budou mít minimálně středoškolské vzdělání a tříletou praxi v oboru, který mají vyučovat (uznává se odborná praxe = výkon dané činnosti i lektorská = výuka daných témat) a současně doloží alespoň 5 referenčních zakázek v dané oblasti:

 

pro část 1

  • min. 2 lektoři budou disponovat prokazatelnou praxí v oblasti obecného IT v délce min. 3 let, odškolenými min. 250 osobohodinami v posledních 3 letech v oblasti školení obecného IT;

pro část 2

  • min. 2 lektoři budou disponovat prokazatelnou praxí v oblasti školení měkkých a manažerských dovedností v délce min. 5 let, odškolenými min. 150 osobohodinami v posledních 3 letech v oblasti školení měkkých dovedností a vysokoškolským vzděláním min. bakalářského stupně v humanitních vědách, ekonomii nebo blízkých oborech;

 

  • min. 2 lektoři budou disponovat prokazatelnou praxí v oblasti školení na právní a účetní kurzy v délce min. 3 let, odškolenými min. 70 osobohodinami v posledních 3 letech v oblasti školení na právní, ekonomické a účetní a vysokoškolským vzděláním právního nebo ekonomického směru min. bakalářského stupně;

V souvislosti s těmito kvalifikačními požadavky předloží dodavatel za každého požadovaného člena

realizačního týmu následující dokumenty:

 

  • Osvědčení o nejvyšším dosaženém vzdělání a odborné kvalifikaci
  • Zpracovaný profesní životopis, který musí obsahovat u každé uváděné osoby:

 

  • jméno a příjmení,
  • nejvyšší dosažené vzdělání
  • přehled a dobu profesní praxe v požadované oblasti.

 

Dodavatel může prokázat určitou část technické kvalifikace a profesní způsobilosti (s výjimkou kritéria podle § 77 odst. 1 zákona) požadované zadavatelem prostřednictvím jiných osob a to analogicky a za podmínek stanovených v ust. § 83 zákona. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být zpracována a podána v českém nebo slovenském jazyce. Uznávány jsou také vysokoškolské diplomy českých vysokých škol v latinském jazyce. Jakékoli další dokumenty v jiném než českém nebo slovenském jazyce musí být zároveň doplněny o český překlad.

 

V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje dodavatele, zejména: obchodní firma, sídlo, místo podnikání, identifikační číslo, osoba oprávněná jednat jménem či za účastníka, kontaktní adresa

pro písemný styk mezi dodavatelem a zadavatelem.

 

Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka, případně musí být přiložena plná moc osoby oprávněné nabídku podepsat v originále

nebo ověřené kopii. Návrh smlouvy tvoří přílohu č. 3 této výzvy.

 

Součástí nabídky budou dále kapitoly Metodologie a Rozsah a kvalita služeb organizace a evaluace vzdělávání.  Nedoložení těchto kapitol bude mít za důsledek vyřazení nabídky uchazeče.

 

Metodologie: účastník detailně popíše použití výukových metod, postupů a procesů, které využije

za účelem splnění předmětu a cíle zakázky. Předloží návrh použití školících pomůcek, popis aplikace poznatků v praxi, vazbu výkladu na praxi a míru flexibility výukového programu s ohledem na případné měnící se potřeby zadavatele.

 

Rozsah a kvalita služeb organizace a evaluace vzdělávání:

účastník popíše a vysvětlí:

- organizačně-personální zajištění

popis organizačního a technického zajištění školení – role při zajištění školení, způsob komunikace se zadavatelem při školení a mezi jednotlivými dny školení, rozsah a přehled činností zajištěných dodavatelem

- práce s cílovou skupinou

způsob zjišťování potřeb, očekávání a požadavků cílové skupiny, jejich sladění s potřebami zadavatele, postup při zpracování těchto požadavků a zapracování do osnovy a metodiky kurzů a do studijních podkladů, použité přístupy k posluchačům, způsob práce s účastníky při školení a mezi jednotlivými dny školení,

- evaluace kurzů

detailní popis metodiky zjišťování a hodnocení zpětné vazby od účastníků školení, vyhodnocování výsledků vzdělávacího procesu (posunu účastníků), konkrétních výstupů ze školení a jejich zapracování do programu dalších kurzů a způsob předávání zpětné vazby účastníků školení zadavateli,

- zpracovaný plán rizik

detailní popis možných rizik v průběhu realizace, včetně návrhu jejich eliminace.

 

Všechny listy nabídky budou očíslovány vzestupnou kontinuální řadou a navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.

 

Nabídky budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů. Účastník předloží nabídku v originále a v jedné kopii v písemné podobě a dále v elektronické podobě na CD, a to ve formátu MS Office nebo

kompatibilním, případně ve formátu pdf.

 

Pokud podává nabídku více účastníků společně (společná nabídka), uvedou v nabídce také osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto účastníky při styku se zadavatelem v průběhu výběrového řízení.

 

Pokud účastník podává nabídku na obě části, umožňuje se za účelem snížení uhlíkové stopy jejich podání v jednom dokumentu včetně toho, že společné díly nabídky (např. prokázání základní a profesní kvalifikace) mohou být doloženy v nabídce pouze jednou. Samostatně je naopak nezbytné doložit
a zřetelně označit minimálně technickou kvalifikaci a cenovou nabídku zvlášť pro část 1 a část 2.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Podkladem pro stanovení nabídkové ceny je cena za službu kalkulovaná na základě předmětu veřejné zakázky stanoveného ve Výzvě k podání nabídek a v příloze č. 4 a 5. Tabulka kurzů pro příslušnou část.

 

V celkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady účastníka nezbytné k realizaci služeb a tato cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná, nezměnitelná a nepřekročitelná, ledaže tato zadávací dokumentace stanoví jinak. Cena zahrnuje předpokládaný vývoj cen i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám.

 

Celková nabídková cena bude uvedena v kalkulaci (ve struktuře podle přílohy č. 4 a 5) jako cena v Kč bez DPH za kurz (pro všechny položky) a navrhovaná cena celkem v Kč bez DPH. Dále bude celková nabídková cena v členění cena celkem bez DPH, DPH samostatně a celková cena vč. DPH uvedena na krycím listu nabídky (Příloha č. 1 této výzvy) a zejména pak v příslušném návrhu smlouvy (Příloha č. 3 této výzvy).

 

Zadavatel připouští překročení nabídkové ceny pouze, pokud po podpisu smlouvy a před termínem dokončení poskytování služeb dojde ke změnám sazeb DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Kurzy ve společnosti TUBES International s.r.o.“ a nápisem „NEOTEVÍRAT“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V nabídce musí být doloženy dokumenty, ze kterých plyne oprávnění dané osoby podepsat nabídku (výpis z obchodního rejstříku, plná moc apod.).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na příslušnou část nebo jednu nabídku na všechny části. V rámci dané části je třeba podat nabídku na všechny kurzy v ní obsažené.Zadavatel nepřipouští variantní plnění.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do2 pracovních dnů po doručení žádosti.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel je povinen v rámci nabídky předložit návrh smlouvy vypracovaný zadavatelem (Příloha

č. 3 k této Výzvě). Návrh smlouvy je závazný, dodavatel pouze doplní požadované údaje, jinak není

oprávněn cokoli měnit. V případě, že ve smlouvě nebo výzvě narazí na rozpor nebo chybu, nechť se obrátí formou žádosti o doplňující informace na zadavatele, nebo ať tuto výhradu uvede do nabídky a zřetelně ji označí.

Dodavatel je oprávněn předložit pouze jedinou nabídku v rámci veřejné zakázky na danou část.

 

Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky – nabídka obsahující více variant bude zadavatelem vyloučena z výběrového řízení.

 

Dodavatel, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Zadavatel vyloučí

účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník výběrového řízení
v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

 

Dle ust. §2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 4. 2020
 
Aktualizováno: 25. 5. 2020