Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Nákup katrové pily

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12436

Název zakázky: Nákup katrové pily

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 8. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Aperkom z. ú.

Sídlo zadavatele: Jezdecká 1861/17, 792 01 Bruntál

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Andrea Cieslarová
  • Telefon: +420736627932
  • E-mail: andrea.cieslarova@projektove-poradenstvi.cz

IČ zadavatele: 29459672

DIČ zadavatele: CZ29459672

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jakub Adamík
  • Telefon: +420605404012
  • E-mail: jak.adamik@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 21. 8. 2018 11:00

Místo pro podání nabídek:
Kancelář zadavatele v přízemí v objektu Jezdecká 1915/21, 792 01 Bruntál

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodávka katrové pily (pila se širokým pilovým pásem).

 

Technické parametry:

standardní výkon 30kW
šířka řezu do 900 mm
maximální hmotnost kmene do 6 t
délka se systémem odebírání prkna do 4,5 m
minimální řezná délka 1 m
motorický posuv
systém hydraulického napínání
systém odebírání prkna

monitorovací systém

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1500000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
10.9.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
739 12 Čeladná - Podolánky

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Jediným hodnotícím kritériem dodávky je výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH. Na základě podané cenové nabídky uchazečem bude zadavatelem stanoveno pořadí jednotlivých nabídek tak, že jako nejvýhodnější bude stanovena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Čestné prohlášení dle přílohy č. 2 této výzvy.

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou

kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona

o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí obsahovat:

vyplněný krycí list nabídky včetně položkového rozpočtu
prokázání kvalifikace uchazeče
čestné prohlášení uchazeče
prohlášení o poddodavatelích

návrh kupní smlouvy podepsaný oprávněnou osobou

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena v Kč bez DPH bude uvedena ve vyplněnémkrycím listu cenové nabídky a ve smlouvě. Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude doručena osobně nebo provozovatelem poštovních služeb na adresu zadavatele v uzavřené obálce s uvedením kontaktní adresy uchazeče, IČ uchazeče a označené NEOTEVÍRAT – CENOVÁ NABÍDKA „Nákup katrové pily“.Nabídka bude doručena v jednom originále a v jedné kopii.Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou zastupovat uchazeče nebo statutárním zástupcem uchazeče

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku pro dodávku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně písemné vysvětlení (odpovědi nadotaz) ohledně zadávané zakázky.Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek (případně souvisejících dokumentů), nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu musí zadavatel uveřejnit i na portále www.esfr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští poddodavatele.

Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámciOperačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8). Na totozadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1500000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DO-FERGI s. r. o.Nábrežie 1160029 01 NámestovoSlovenská republikaIČ 46858105

    Datum podpisu smlouvy: 27. 8. 2018

Datum ukončení: 10. 9. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 1. 8. 2018
 
Aktualizováno: 10. 9. 2018