- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Nákup katrové pily
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12436
Název zakázky: Nákup katrové pily
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 8. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: Aperkom z. ú.
Sídlo zadavatele: Jezdecká 1861/17, 792 01 Bruntál
- Jméno: Andrea Cieslarová
- Telefon: +420736627932
- E-mail: andrea.cieslarova@projektove-poradenstvi.cz
IČ zadavatele: 29459672
DIČ zadavatele: CZ29459672
- Jméno: Mgr. Jakub Adamík
- Telefon: +420605404012
- E-mail: jak.adamik@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 21. 8. 2018 11:00
Místo pro podání nabídek: Kancelář zadavatele v přízemí v objektu Jezdecká 1915/21, 792 01 Bruntál
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka katrové pily (pila se širokým pilovým pásem).
Technické parametry:
standardní výkon 30kW
šířka řezu do 900 mm
maximální hmotnost kmene do 6 t
délka se systémem odebírání prkna do 4,5 m
minimální řezná délka 1 m
motorický posuv
systém hydraulického napínání
systém odebírání prkna
monitorovací systém
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1500000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 10.9.2018
Místo dodání / převzetí plnění: 739 12 Čeladná - Podolánky
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Jediným hodnotícím kritériem dodávky je výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH. Na základě podané cenové nabídky uchazečem bude zadavatelem stanoveno pořadí jednotlivých nabídek tak, že jako nejvýhodnější bude stanovena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Čestné prohlášení dle přílohy č. 2 této výzvy.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou
kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona
o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí obsahovat:
vyplněný krycí list nabídky včetně položkového rozpočtu
prokázání kvalifikace uchazeče
čestné prohlášení uchazeče
prohlášení o poddodavatelích
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena v Kč bez DPH bude uvedena ve vyplněnémkrycím listu cenové nabídky a ve smlouvě. Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude doručena osobně nebo provozovatelem poštovních služeb na adresu zadavatele v uzavřené obálce s uvedením kontaktní adresy uchazeče, IČ uchazeče a označené NEOTEVÍRAT – CENOVÁ NABÍDKA „Nákup katrové pily“.Nabídka bude doručena v jednom originále a v jedné kopii.Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou zastupovat uchazeče nebo statutárním zástupcem uchazeče
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku pro dodávku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně písemné vysvětlení (odpovědi nadotaz) ohledně zadávané zakázky.Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek (případně souvisejících dokumentů), nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu musí zadavatel uveřejnit i na portále www.esfr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští poddodavatele.
Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámciOperačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8). Na totozadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (30. 7. 2018 21:11)
- 1 - Krycí list nabídky.doc (30. 7. 2018 21:11)
- 2 - ČP o splnění základních kvalifikačních předpokladů.doc (30. 7. 2018 21:11)
- 3 - ČP uchazeče.doc (30. 7. 2018 21:11)
- 4 - Návrh kupní smlouvy.doc (30. 7. 2018 21:11)
- Oznámení o výsledku.pdf (24. 8. 2018 16:39)
- Zápis o posouzení a hodnocení nabídek.pdf (9. 9. 2018 10:00)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1500000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DO-FERGI s. r. o.Nábrežie 1160029 01 NámestovoSlovenská republikaIČ 46858105
Datum podpisu smlouvy: 27. 8. 2018
Datum ukončení: 10. 9. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.