- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Nákup užitkového vozu s izotermickou chladící jednotkou
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10956
Název zakázky: Nákup užitkového vozu s izotermickou chladící jednotkou
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 2. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Twin Catering, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Dělnická 235, Kladno 272 01
- Jméno: Mgr. Jakub Knězů
IČ zadavatele: 04562275
- Jméno: Mgr. Jakub Knězů
- Telefon: +420602344009
- E-mail: jakub.knezu@etincelle.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 2. 2017 11:00
Místo pro podání nabídek: Dělnická 235, Kladno 272 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka jednoho (1) ks užitkového vozu s izotermickou chladící jednotkou dle technické specifikace uvedené v Příloze č. 1 této Výzvy. Zadavatel v technické specifikaci použil popisy a technické názvy, které jsou mu známy.
Náklady na kompletní dodávku předmětu plnění veřejné zakázky odpovídající veškerým výše uvedeným požadavkům musí být součástí nabídkové ceny uchazeče.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 790000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 90 dní od podpisu smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Dělnická 235, Kladno 272 01
Pravidla pro hodnocení nabídek:
i)Jediným hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH.
ii)Vybrána bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.
V případě rovnosti cen bude vybrána nabídka losováním.Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikaci splní uchazeč, který prokáže splnění:
a) základních kvalifikačních předpokladů předložením originálu čestného prohlášení, které tvoří Přílohu č. 3 této zadávací dokumentace. Prohlášení musí být podepsáno statutárním orgánem uchazeče; v případě podpisu jinou osobou musí být originál nebo úředně ověřená kopie zmocnění této osoby součástí dokladů, kterými uchazeč prokazuje splnění kvalifikace.
b) profesních kvalifikačních předpokladů doložením dokladů prokázání kvalifikace v prosté kopii.
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který předloží:
(i) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
(ii) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu Veřejné zakázky.Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena písemně v listinné podobě, v českém jazyce, v 1 originále a 1 kopii na datovém nosiči CD/DVD.
Nabídka bude vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy. Uchazeč společně s nabídkou předloží návrh smlouvy (ve dvou vyhotoveních), podepsaný statutárním orgánem uchazeče či osobou k tomu zmocněnou na základě plné moci či interního předpisu. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče potvrzené statutárním zástupcem uchazeče, které stanoví celkový počet listů v nabídce, a to včetně listů neočíslovaných.
Zadavatel doporučuje, aby nabídka byla předložena v následující struktuře:
1) Krycí list nabídky zpracovaný v souladu se vzorem uvedeným v Příloze č. 2 Výzvy.
2) Celková nabídková cena zpracovaná v souladu s touto Výzvou.
3) Dokumenty a prohlášení k prokázání kvalifikace.
4) Obsah nabídky - technický popis nabízeného plnění (kompletní technickou dokumentaci nabízeného vozidla).
5) Jedná-li za uchazeče zmocněnec na základě plné moci nebo jinak pověřená osoba, platná plná moc, a to v originále nebo v úředně ověřené kopii nebo příslušné pověření, ze které bude vyplývat oprávnění návrh kupní smlouvy za uchazeče uzavřít.
6) Návrh kupní smlouvy /ve dvou vyhotoveních/ na plnění veřejné zakázky, který bude odpovídat návrhu kupní smlouvy obsaženému v Příloze č. 3 Výzvy, podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče; zadavatel zdůrazňuje, že uchazeč není oprávněn měnit a doplňovat návrh kupní smlouvy na jiných, než výslovně označených místech pro doplnění.
7) Prohlášení uchazeče o celkovém počtu listů.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeč je povinen stanovit nabídkovou cenu za celý předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění bez DPH, výše DPH a cena včetně DPH. Nabídková cena musí být stanovena jako cena nejvýše přípustná, kterou nelze překročit nebo měnit. Nabídková cena bude uvedena na Krycím listu (Příloha č. 2 Výzvy).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Nákup užitkového vozu s izotermickou chladící jednotkou“ a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče.Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Nabídky doručené jako druhé a další v pořadí budou z hodnocení vyloučeny.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace spolu se zněním dotazu nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti a tyto informace současně uveřejní na všech místech, kde byla tato zakázka uveřejněna, tj. např. na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace včetně příloh.
Zadávací řízení se řídí: Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo režim zákona č. 134/2016., o zadávání veřejných zakázek, a v souladu s příslušnými ustanoveními metodického pokynu pro zadávání zakázek Operačního programu Zaměstnanost.
Soubory ke stažení:
- zadávací dokumentace.zip (8. 2. 2017 10:11)
- Oznámení o výsledku hodnocení.doc (22. 5. 2017 11:32)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Smažík, s.r.o., Slánská 111, Kladno 272 01, 62955314
Datum podpisu smlouvy: 15. 5. 2017
Datum ukončení: 15. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.