- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborné kurzy Simatic
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13877
Název zakázky: Odborné kurzy Simatic
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 8. 2021
Název/obchodní firma zadavatele: ELTEP s.r.o.
Sídlo zadavatele: Nerudova 1034, 537 01 Chrudim
- Jméno: Libor Novotný
- Telefon: +420777910563
- E-mail: novotny@eltep.cz
IČ zadavatele: 27507301
DIČ zadavatele: CZ27507301
- Jméno: Štěpánka Stryková
- Telefon: +420777910572
- E-mail: s.strykova@eltep.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 8. 2021 12:00
Místo pro podání nabídek: ELTEP s.r.o., Nerudova 1034, 537 01 Chrudim
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem zakázky je školení pro jednoho zaměstnance v problematice: soubor kurzů pro ŘS SIMATIC TIA S7-1500
Obsah školení:
- TIA SERV 1,2
problematiky ŘS SIMATIC S7-1500 a SW TIA PORTAL.
základní systémový kurz s řídicími systémy SIMATIC S7-1500.
základní znalosti hardware, software a programování.
- TIA WCCM
problematika vizualizace při práci s řídicími systémy SIMATIC S7-1500.
HMI softwarem TIA PORTAL pro programování nové řady Comfort panelů.
vizualizace řídích systémů SIMATIC S7.
- TIA Safety
problematika konfigurace, programování, diagnostiku a řešení problémů s bezpečnostními CPU SIMATIC S7-1516F-3PN/DP a systémy ET200, které pracují pod SW TIA-PORTAL.
Praktická cvičení
Závěrečný test
Celková plánovaná časová náročnost kurzu je 96 hodin (včetně času na vykonání závěrečné zkoušky, kdy za jednu časovou jednotku se považuje 60 minut).
Vzdělávací aktivita je určena pro 1 zaměstnance. Výuka by měla být koncipována jako kombinace přednášek, workshopů a praktických cvičení, s co největším zapojením účastníka.
Kurzy musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 55250,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobu realizace celé zakázky je září 2021 až leden 2022. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění budou školící prostory dle dohody s dodavatelem vzdělávacích služeb
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti a na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a poskytované kvality (viz níže).
- celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)
- ostatní kritéria, která nebudou hodnocena, ale v případě shody k nim bude přihlédnuto:
- úroveň servisních služeb včetně technické pomoci
- podmínky a lhůta dokončení plnění
- technická úroveň znalostí
- uživatelská přístupnost
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Povinně:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (viz. Příloha č. 2)
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán)
- Čestné prohlášení o způsobilosti lektora/lektorů
Výše požadované doklady prokazující splnění kvalifikace mohou být předloženy v podobě kopií a budou součástí nabídky.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Cenová nabídka musí mít písemnou formu a obsahovat níže uvedené údaje:
- Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny - Krycí list nabídky (viz. Příloha č. 1)
- Předmět plnění
- Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH)
- Platební podmínky (zadavatel preferuje platbu na fakturu se splatností min. 14 dní)
- Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
- Místo plnění smlouvy
- Kvalifikační požadavky (viz předchozí bod)
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele. (viz. Příloha č. 3)
Celá nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.
Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s uchazečem, jehož nabídnutá cena překročí stanovenou předpokládanou hodnotu výběrového řízení v korunách českých (bez DPH).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cena uvedená v nabídce bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky.
- Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
- Cena musí být členěna na cenu s DPH, bez DPH a samostatné DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Není připuštěno variantní podání nabídek.
- Zadavatel nebude poskytovat zálohy za poskytnuté (nabídnuté) služby.
- Platba bude probíhat na základě daňového dokladu (faktury) se splatností min.14 dnů
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 02_Příloha č.2_Čestné prohlášení.docx (12. 8. 2021 13:08)
- 03_Příloha č.3_Návrh_Smlouva s dodavatelem.DOC (12. 8. 2021 13:08)
- 01_Příloha č.1_Krycí list nabídky.docx (12. 8. 2021 13:08)
- Výzva k podání nabídek (verze 4).pdf (12. 8. 2021 13:08)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (26. 8. 2021 14:07)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (26. 8. 2021 14:07)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 55250.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Simex Control s.r.o., 4. května 175, 755 01 VsetínIČ: 25374389
Datum podpisu smlouvy: 26. 8. 2021
Datum ukončení: 26. 8. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.